Krijgen wij dan een SL?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar goed als ze een ban heeft, mogen die hier niet besproken worden
Maar door dat gekonkel van net zou er zomaar een twist in kunnen komen.quote:
Hij had wel gelijk wat betreft Michel. Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij had niet gelijk. Hij heeft gelogen tot 2 keer toe. Eerst dat die hometrainer er maar 1 dag zou zijn en daarna over wat Patje had gezegd. Daardoor is de groep ontploft.
Hij snapt ook het woord democratie niet.
En Jill met de mandatory "Hoe dichter bij de nul..."quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:44 schreef SLP_ het volgende:
Matt over strakke dozen''Groot of klein alles is fijn''
Nee, t nomineren is begonnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:45 schreef GayGuy het volgende:
Zit nu even niet te kijken, is er nog drama nu?
Jerry is spoorloos. Misschien al naar huis?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:45 schreef GayGuy het volgende:
Zit nu even niet te kijken, is er nog drama nu?
denk dat ze dan michel laat blijven, omdat die weer alles probeerde te lijmen. en pat had dat ene over HM gezegd en denk dat het bij haar blijft hangen dat hij niet doelde op dat ze dan maar moest gaan als je het niet aankanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:42 schreef Yolk het volgende:
Voor wie zou Jill kiezen, mocht het aankomen op een gelijkspel tussen Michel en Patrick?
Begraven in de achtertuin?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Jerry is spoorloos. Misschien al naar huis?
Een twist kan, als Thomas en Jill allebei op Michel stemmen, en Zoey dit ook doetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar door dat gekonkel van net zou er zomaar een twist in kunnen komen.
Tenzij BB wil dat Patje vertrekt natuurlijk
Het moet morgen mee in de uitzending, dus het moet ook nog door naar de editors.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
BB maakt haast met de nominaties ... geen tijd voor gesprekjes zegt Liese
Dan hadden we dat op stream 2 kunnen zienquote:
Hoop ook dat ze het er vanavond nog in proppen. En dan ook de bewoners vertellen vanavond.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef SLP_ het volgende:
Liese denkt dus dat het extra snel moet voor uitzending van vanavond? Omdat ze normaal veel langer de tijd hebben? Ga er dus maar niet van uit maar hoop het zoooo. Ik hou echt van andermans drama hahaha
Patje overwoog net ook nog Michel te stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een twist kan, als Thomas en Jill allebei op Michel stemmen, en Zoey dit ook doet
Ze hebben kostbare tijd verloren met t drama van vanmiddagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Weet wel zeker.....Zoey weet zowat alles over wie op wie stemt. Patrick stemt ook op Michel. Dat heeft hij haar op de slaapkamer gezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een twist kan, als Thomas en Jill allebei op Michel stemmen, en Zoey dit ook doet
Misschien willen ze het toch snel monteren voor de uitzending van vanavondquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de slaapkamer zei hij toch ik stem op thomas en de andere stem mag bb zelf doen. Of was er later nog een gesprek tussen die twee.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet wel zeker.....Zoey weet zowat alles over wie op wie stemt. Patrick stemt ook op Michel. Dat heeft hij haar op de slaapkamer gezegd.
Die is gecamoufleerdquote:
Ja, later kwam Zoey binnen en toen zei hij dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de slaapkamer zei hij toch ik stem op thomas en de andere stem mag bb zelf doen. Of was er later nog een gesprek tussen die twee.
Zou kunnen maar ze zitten in de TV uitzending nog bij wat er op zondag op de streams was en er is nog veel te veel content wat er nog tussen zit, boodschappenspel gisteren, hele gedoe met Jerrel en weet ik wat meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop ook dat ze het er vanavond nog in proppen. En dan ook de bewoners vertellen vanavond.
Is misschien gestraft en zit mss in de isoleercel ofzoquote:
Klopt, ze weet wat Patje gaat doen, en heeft het geloof ik niet aan de andere dames laten wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet wel zeker.....Zoey weet zowat alles over wie op wie stemt. Patrick stemt ook op Michel. Dat heeft hij haar op de slaapkamer gezegd.
Oke heb ik gemist.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, later kwam Zoey binnen en toen zei hij dat.
Een tijdje geleden uit de DBK en even gezien.quote:
Ik zet mijn geld ook op Bquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Nietszeggend knulletje tot nu toe.
Die a) zijn lul achterna loopt, maar erger denk ik b.
b) hij weet dat Jill populair is (was, maar dat weet hij nog niet) en denkt zo sterker te komen te staan
Jillquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Maar kan bb dan bepaalde stem blokkeren? enkel de nieuwe toch?
Matt zei net ik moet ook nogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:50 schreef Windhapper het volgende:
Die nieuwe mogen dus ook niet stemmen? Dacht dat er alleen niet op ze gestemd mocht worden?
Welke drama ik ben op toetsenbord in slaap gevallenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben kostbare tijd verloren met t drama van vanmiddag
Ja, klopt....even later zei hij Ach je mag het ook wel weten ik denk dat ik op Michel stem.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de slaapkamer zei hij toch ik stem op thomas en de andere stem mag bb zelf doen. Of was er later nog een gesprek tussen die twee.
De nieuwen mogen ook niet nomineren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:50 schreef Windhapper het volgende:
Die nieuwe mogen dus ook niet stemmen? Dacht dat er alleen niet op ze gestemd mocht worden?
Maar zijn er aanwijzingen dat Jill en Thomas ook op Michel stemmen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, ze weet wat Patje gaat doen, en heeft het geloof ik niet aan de andere dames laten weten
Dit durf ik dus echt niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou haar heel erg dom vinden, en die actie zie ik echt nog gebeuren moest ze voor Michel kiezen. Dat zou de doodvonnis zijn voor Thomas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |