Psies..... daarom ben ik er ook nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom je nooit aan vrouwen moet beginnen![]()
Major respectquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Psies..... daarom ben ik er ook nooit aan begonnen.![]()
Tja wat moet ik hier nou eens op terugzeggen....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij zegt het!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hier nou eens op terugzeggen....
[ afbeelding ]
Welnee, je moet gewoon de goede vrouw hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Al was het de allerliefste vrouw ter wereld.... dan nog wordt ze zomaar voor 'mean mummy' uitgemaakt hier!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welnee, je moet gewoon de goede vrouw hebben
Nope, mijn vrouw heeft geen kinderen dus da's geen probleemquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Al was het de allerliefste vrouw ter wereld.... dan nog wordt ze zomaar voor 'mean mummy' uitgemaakt hier!![]()
Toegegeven.... dat scheelt al wel een hoop bijkomende ergernis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nope, mijn vrouw heeft geen kinderen dus da's geen probleem
Ik heb geen idee want geen kinderenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Toegegeven.... dat scheelt al wel een hoop bijkomende ergernis.
Nee, dick, je mag ze dan niet gaan slaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
Maar goed, als er een COR meet zou komen zou ik echt oprecht ontzettend benieuwd zijn hoe sommige users irl zijn en uitzien.
En dan bedoel ik met name de users die ik ....hmmm hoe zeg ik dit diplomatiek, minder leuk vind overkomen in het main topic.Al denk ik dat die toch niet zouden komen opdagen, dus hey, I'll never know.
Tot zover deze zinloze gedachtengang.
Nee, dat mag niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dick, je mag ze dan niet gaan slaan
Jammer. Maar nee, ik ben vredelievend. Alleen mijn drumstel moet het ontgelden kwa petsen. En af en toe de kont van mijn vr.... oh shit nu ga ik alweer te ver, sorryquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sommige billen vragen erom.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jammer. Maar nee, ik ben vredelievend. Alleen mijn drumstel moet het ontgelden kwa petsen. En af en toe de kont van mijn vr.... oh shit nu ga ik alweer te ver, sorry![]()
Laatste zinnetje is nogal dirty te lezenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.![]()
Daarom ff discreet apart nemen als je dat doet...![]()
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt zo discreet.... that you'll never know....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laatste zinnetje is nogal dirty te lezen
Het zijn altijd de rustige typetjesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij wil ze wel slaan? Onverwacht maar begrijpelijk
Laatste zinnetje? Nogal? Die vrouw is niet te stoppen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laatste zinnetje is nogal dirty te lezen
[ afbeelding ]
Dit houden het te lang binnen, he? Dan exploderen ze ineensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het zijn altijd de rustige typetjes
Snowflake!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is waar maar daar moet je wel voorzichtig mee zijn vandaag de dag
Onverwacht? Why?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij wil ze wel slaan? Onverwacht maar begrijpelijk
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onverwacht? Why?
Ik ben niet echt een zacht schattig roze beertje, hoor
Hey!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Laatste zinnetje? Nogal? Die vrouw is niet te stoppen.
Rustig? Who? Me?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het zijn altijd de rustige typetjes
Daarom is ze een van beste users binnen CORquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Laatste zinnetje? Nogal? Die vrouw is niet te stoppen.
Spot onquote:
[..]
Onverwacht? Why?
[..]
Onverwacht? Why?
Tenminste iemand die me op waarde weet te schatten...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom is ze een van beste users binnen COR
Ik hoor nu zo'n Jambersstem:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onverwacht? Why?
Dit verdient wel een like.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik zat soms om 15.15 echt te wachten op de kroegenopen.gif en blitzkroeg.gif van @:Lenny_Leonard en @:Zipportal . Wat de cijfers ook waren, dat was iedere dag genoeg voor een glimlach.
Holy moly Jambers. Dat is old skoolquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoor nu zo'n Jambersstem:
"In het weekend is ze moderator op FOK! maar op meetings verandert ze in een bloeddorstig type dat een afrekening niet schuwt..... "
Ja joh.... druk me nog maar eens met de neus op de feiten!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Holy moly Jambers. Dat is old skool
Hey we're in the same boat... Ik ken Jambers ook nog, zegt al genoegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja joh.... druk me nog maar eens met de neus op de feiten!![]()
Nu vinnik ut nie leuk meer! Ga wel eten koken!![]()
You don’t know the half of itquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoor nu zo'n Jambersstem:
"In het weekend is ze moderator op FOK! maar op meetings verandert ze in een bloeddorstig type dat een afrekening niet schuwt..... "
Ga koken, mensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja joh.... druk me nog maar eens met de neus op de feiten!![]()
Nu vinnik ut nie leuk meer! Ga wel eten koken!![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
Betekent deze TT nou dat ieder plaatje wat Dick post een Dickpic is?
Is het weer zover, Salina?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:28 schreef Salina het volgende:
Lage cijfers. Kroegen bijna open?![]()
![]()
Of in ieder geval bijna weekend?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is het weer zover, Salina?![]()
Weer geen idee wie, wat waar en vooral hoe laat?![]()
Blijf jij maar l*llig tegen me doen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Altijd gezellig met jou.![]()
[ afbeelding ]
Grapje.![]()
[ afbeelding ]
Grotere hont nemenquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:36 schreef DonDruiper het volgende:
Fucking hoge sneeuwduinen. Niet doorheen te komen met de hont.
[ afbeelding ]
Tja...dan is een sneeuwduin van 15 cm al heel wat, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een Malteser
[ afbeelding ]
Ik ben 'm gewoon af en toe kwijt in de sneeuw.
Beestje is al 13.. misschien wel z'n laatste sneeuw
quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een Malteser
[ afbeelding ]
Ik ben 'm gewoon af en toe kwijt in de sneeuw.
Beestje is al 13.. misschien wel z'n laatste sneeuw
Riem omhoog trekken houden, he? Dan weet je waar hij ongeveer is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...dan is een sneeuwduin van 15 cm al heel wat, natuurlijk.
Aww...en ik heb helemaal niks met kleine hontjes maar da's dan weer zielig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Riem omhoog trekken, he? Dan weet je waar hij ongeveer is.
Nee!quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aww...en ik heb helemaal niks met kleine hontjes maar da's dan weer zielig.
* Tijger_m wordt altijd boos als mensen dat soort dingen doen met hontjes. Heel erg boos zelfs.
Zomaar he.. poef.. weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Nah... daar gaat je stoere imago.
Zo, floeps, in één keer, met het hondje de deur uit.![]()
Als sneeuw voor de zon verdwenen.![]()
Ik zie jullie lopen. Wat lief.
Dat is ook niet een beetje verschil!quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zomaar he.. poef.. weg.
We woonden toen op een flatje en m'n vrouw wilde een hondje.
Ik had een Deense Dog in m'n hoofd, maar het werd dus een Maltezer
Mijn oudste van bijna 7 is dol op 'm en z'n hart gaat breken als ie er straks niet meer is
Mijn vrouw wilde een aquarium...we kregen een grote hontquote:Op woensdag 10 februari 2021 01:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zomaar he.. poef.. weg.
We woonden toen op een flatje en m'n vrouw wilde een hondje.
Ik had een Deense Dog in m'n hoofd, maar het werd dus een Maltezer
Mijn oudste van bijna 7 is dol op 'm en z'n hart gaat breken als ie er straks niet meer is
quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:53 schreef Mammietje het volgende:
Kan ook geen ander huisdier tegenop.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee!Niet zo hard! Jemig, dat het in je opkomt, beetje jammer zeg!
![]()
Gewoon niet het hele hondje eraan optrekken, maar hoger houden om te zien waar die eindigt!
Had het anders moeten formuleren!![]()
Waar is Miss Sly als je haar nodig hebt voor de nuance?
Ja, kadden zijn echt wel heel lief, heb er niet voor niets pas 2 in mijn liefhebbende armen gesloten.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is het een beetje mosterd na de maaltijd?![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
Maar het trekt het niet bij een hont.![]()
Heb nog nooit een kad gezien die overgelukkig en dolenthousiast rondjes draait, tegen je opspringt en kwispelt omdat je even de container aan de straat aangezet hebt.![]()
Jij kwispelt en springt tegen mensen op als ze vriendelijk tegen je zijn, ja joh?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
Beetje zoals ik reageer als je vriendelijk tegen me doet, zeg maar.
En het Catshuis overleg be likequote:Op woensdag 10 februari 2021 13:17 schreef hjansen82 het volgende:
Nu ook een foto van 1 van de vergaderingen van het OMT uitgelekt.
[ afbeelding ]
Dan heb je onze kat nog niet gezienquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, kadden zijn echt wel heel lief, heb er niet voor niets pas 2 in mijn liefhebbende armen gesloten.![]()
Heb nog nooit een kad gezien die overgelukkig en dolenthousiast rondjes draait, tegen je opspringt en kwispelt omdat je even de container aan de straat aangezet hebt.![]()
Spreekwoordelijk, he?!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:24 schreef Salina het volgende:
Jij kwispelt en springt tegen mensen op als ze vriendelijk tegen je zijn, ja joh?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hekel aan kou en liefde voor katten. It's like i'm looking in a mirrorquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:23 schreef Salina het volgende:
Verder, is het al bijna lente? Wanneer verdwijnt die kou?
[ afbeelding ]
Vooral aangeven en danquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er vandaag wel echt een beetje klaar mee, hoor.
Ik wil iets leuks doen. Ik wil erop uit. Ik ben bijna zover dat ik zelfs een bezoekje aan de Action als leuks zou bestempelen. Let wel: bijna!
Zodra ik hier ga posten dat ik zin heb om naar de Action te gaan, gaat het heel slecht met me en heb ik professionele hulp nodig!
[ afbeelding ]
Haha, meeste katten kunnen idd wel zo zijn ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, kadden zijn echt wel heel lief, heb er niet voor niets pas 2 in mijn liefhebbende armen gesloten.![]()
Je hebt van die dagen, he?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er vandaag wel echt een beetje klaar mee, hoor.
Ik wil iets leuks doen. Ik wil erop uit. Ik ben bijna zover dat ik zelfs een bezoekje aan de Action als leuks zou bestempelen. Let wel: bijna!
Zodra ik hier ga posten dat ik zin heb om naar de Action te gaan, gaat het heel slecht met me en heb ik professionele hulp nodig!
[ afbeelding ]
Gelukkig!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral aangeven en dan
[ afbeelding ]
komen wij je wel redden
Hahaha, goeiequote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je hebt van die dagen, he?![]()
Misschien jezelf trakteren op een uitje naar het vriesvak van je supermarkt?
Mini-bananensoesjes werken hier heel goed tegen.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, meeste katten kunnen idd wel zo zijn ja.
Die van mij (die helaas afgelopen november is overleden, en ben dr nog steeds kapot van) kwam me dus echt altijd intens blij begroeten als ik thuis kwam.
Dan sprong ze de keukentafel op en dan kreeg ik echt zo'n blik van AAI MIJ! En als ik haar dan kroelde meteen spinnen en blij liefde enzo.
Was echt mn beste vriendinnetje en ik mis haar kei en keihard...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:12 schreef dick_laurent het volgende:
Sorry for the downer.
In other news, de zon schijnt lekker zo op mijn vrije dag. Nu alleen nog 20 graden warmer en geen covid bullshit meer en de wereld is weer zoals ik 'm graag heb
Pas maar op, vlegel!quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, en jij en ik hebben een probleem. Ik vind juist dat die kou zo lang mogelijk mag blijven. Toch weer vechten dus?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pas maar op, vlegel!
[ afbeelding ]
Verkeerde afslag genomen, ik ben onderweg naar het restaurantquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boys, wij zijn op weg naar de kroeg!
[ afbeelding ]
Is er nog een plekje vrij?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Verkeerde afslag genomen, ik ben onderweg naar het restaurant
[ afbeelding ]
Ik zag deze eerder vandaag ook. Ge-weldig, ik lag ook in een deuk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:28 schreef hjansen82 het volgende:
Ik kreeg tranen in mijn ogen van het lachen toen ik dit zag. Te hilarisch gewoon.
https://www.nu.nl/285778/(...)reen-kan-lachen.html
Verplaatst, verder baggeren kan hier!quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Gaan we een keer sneller dan slowmaar oke
Maar hier mogen we wel gifjes tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verplaatst, verder baggeren kan hier!
SC met een hondje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar hier mogen we wel gifjes toch
[ afbeelding ]
TUURLIJK!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar hier mogen we wel gifjes toch
[ afbeelding ]
Zag hem ook eerder vandaag, geweldigquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:28 schreef hjansen82 het volgende:
Ik kreeg tranen in mijn ogen van het lachen toen ik dit zag. Te hilarisch gewoon.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:28 schreef hjansen82 het volgende:
Oepsquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:26 schreef raptorix het volgende:
Een collega die nogal van de harde grappen is, had een background gezet met de bunker van Hitler, inclusief Nazi perrefararia, alleen wel handig om die weg te halen voordat je een gesprek met een klant aangaat
Ohhhh geniaaaaaalquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:31 schreef Momo het volgende:
Je hebt in zoom ook de optie dat iemand alleen spreekt en dat je de rest dan niet kan horen of zien. Handig voor een presentatie/seminar etc. Nu had een collega dat gedaan en een presentatie van een uur gegeven op zoom. Alleen had hij zich gemuted dus niemand heeft iets kunnen horen. Ze hebben hem nog geprobeerd te bellen maar hij snap niet op. Uur tegen niks gelult
Hahaquote:
Nou ik kom nooit op feesten, maar 1 van hen was bardame in mijn stamkroegquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
HahaDat was wel te verwachten
Zelfs Amsterdam is maar een dorpquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ik kom nooit op feesten, maar 1 van hen was bardame in mijn stamkroeg
Holy smokes, nog een workout doen om één uur snachts? Haha die is nieuw voor mij. Ik lig meestal te pitten op dat tijdstip.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:56 schreef _serial_ het volgende:
Goed, mijn hartslag is inmiddels voldoende gedaald na de home workout om normaal te kunnen gaan slapen.
Altijd fijn als je nog een 1.5uur hyper bent daarna![]()
Tot later![]()
Wat zal het weer fijn zijn, he, als het weer kanquote:
Nou de workout duurde tot 10uur. Maar ik had daarvoor gewandeld, duurde dit keer beetje lang voor ik beetje minder hyper wasquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Holy smokes, nog een workout doen om één uur snachts? Haha die is nieuw voor mij. Ik lig meestal te pitten op dat tijdstip.
Oh en good morning deze zonnige TYFUSKOUDE ochtend! @:Alwayshappy ben je al in de sneeuw gaan lopen met je blote voeten ouwe koutist die je bent?![]()
Moest lachen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
Oh en good morning deze zonnige TYFUSKOUDE ochtend! @:Alwayshappy ben je al in de sneeuw gaan lopen met je blote voeten ouwe koutist die je bent?![]()
Ohja, youtube is goed vermaak inderdaad ja, herkenbaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Moest lachen.
Je hebt op Youtube ook filmpjes met Zoom bloopers/fails. Wel leuk om even te lachen.
Vooral 1:30 is leuk.
Tevens genoeg thuiswerkfilmpjes met bloopers e.d.
Overigens is Youtube zo en zo wel een aanrader voor doelloos rondzwerven en filmpjes kijken om de tijd te doden. Heb de laatste tijd weer genoeg gezien over dieren, rampen, schepen die te water worden gelaten, etcetera. Gelukkig hebben we zoveel te doen verder.
Ik heb mijn laptop altijd dichtgeklapt (want docking station). Dat is een ontzettend goed excuus altijd. "Ja wil je je cam aanzetten?"quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohja, youtube is goed vermaak inderdaad ja, herkenbaar.
En dit is dus waarom ik altijd héél scherp ben op mijn camera/mic tijdens vergaderingen. Als ik zelf niet praat mute ik mezelf ook standaard, zodat eventuele irritante achtergrond geluiden niet hoorbaar zijn. En zodra de meeting klaar is camera meteen uit ja.
Zodat ik ook weer ongestoord in mijn onderbroek door de kamer kan lopen![]()
Jaaquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat zal het weer fijn zijn, he, als het weer kan
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Holy smokes, nog een workout doen om één uur snachts? Haha die is nieuw voor mij. Ik lig meestal te pitten op dat tijdstip.
Ja, het is wel opletten als je b.v. even snel wat tussendoor wilt eten ofzo. Geluid uit, camera uit. Zeker bij meetings (nouja, meer presentaties zijn dat dan) met veel mensen kun je er makkelijk even tussenuit glippen om wat naar binnen te werken tussendoor. Bij een meeting met een klein clubje mensen staat dat wat lullig (want je ziet iedereen, i.t.t. bij hele grote groepen).quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohja, youtube is goed vermaak inderdaad ja, herkenbaar.
En dit is dus waarom ik altijd héél scherp ben op mijn camera/mic tijdens vergaderingen. Als ik zelf niet praat mute ik mezelf ook standaard, zodat eventuele irritante achtergrond geluiden niet hoorbaar zijn. En zodra de meeting klaar is camera meteen uit ja.
Zodat ik ook weer ongestoord in mijn onderbroek door de kamer kan lopen![]()
Heb jij een docking station thuis of werk je op kantoor? Ik heb ook wel eens op kantoor een meeting gehad. Dan ben je aangesloten op de docking station (met laptop dichtgeklapt) en dan vergeet ik altijd dat de camera dan standaard uit staat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop altijd dichtgeklapt (want docking station). Dat is een ontzettend goed excuus altijd. "Ja wil je je cam aanzetten?"
Ehh... Nou.. Leuk, maar dan moet ik mn halve bureausetup slopen, liever niet dus. Ik heb wel een aparte webcam, maar dan zien ze dat ik tijdens een meeting maar half oplet :-P
Duidelijk geen Wim Hof adept.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
blote voeten dan weer niet, maar scheelde niet veel! I was made for this weather
Ja mooi is dat he. Gaat weer helemaal los daar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:07 schreef dick_laurent het volgende:
Ondertussen weer in dat andere topic:
[ afbeelding ]
Ik heb er vandaag nog niet gekeken en dat hou ik even zoquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:07 schreef dick_laurent het volgende:
Ondertussen weer in dat andere topic:
[ afbeelding ]
Long Covid oa geloof ik.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog niet gekeken en dat hou ik even zowelk controversieel topic gaat het nu weer over? Scholen? Overheid die samenwerkt met andere landen in een groot complot? Tweede Wereldoorlog vergelijkingen? Justin Bie..?
Docking station thuis. Qua werkplek is mn werkplek thuis beter in orde dan die op kantoor, dus wat dat betreft zit ik liever hier. Zit/sta bureau, 3 * 27" 4k monitor, stoel van steelseries (van kantoor mee mogen nemenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Heb jij een docking station thuis of werk je op kantoor? Ik heb ook wel eens op kantoor een meeting gehad. Dan ben je aangesloten op de docking station (met laptop dichtgeklapt) en dan vergeet ik altijd dat de camera dan standaard uit staat.
[..]
Ohja, weer de horrorverhalen van de gezonde 20ers en 30ers die nu maanden na covid nog steeds zware klachten hebben.... zucht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Long Covid oa geloof ik.
Goede samenvatting. Bespaart me het teruglezenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohja, weer de horrorverhalen van de gezonde 20ers en 30ers die nu maanden na covid nog steeds zware klachten hebben.... zucht.
Ik weet dat dit een ding is en ik ontken niet dat het bestaat oid, maar ik vind het zo vermoeiend om dat steeds zo uit te lichten. Feit is dat de meeste mensen onder de 50 zonder onderliggend lijden gewoon vrijwel zonder al teveel problemen herstellen.
Bedoel, een (oude) kennis van mij is een jaar geleden gediagnosticeerd met uitgezaaide kanker. Niet meer te behandelen. Ze was 29 ten tijde van die diagnose. Ook niet iets waar je als twintiger eventjes vanuit gaat, maar het overkomt mensen wel.
Super heftig en sneu, maar ik bedoel maar te zeggen, de meeste mensen in de 20 en 30 leven over het algemeen niet in de angst om ongeneeselijke kanker te krijgen. In perspectief geplaatst; de kans dat je long covid krijgt waar je niet of nauwelijks van hersteld is procentueel gezien denk ik even klein....
Lekker. Ik zit een beetje krap qua faciliteiten. Wel thuis een bureau goed leeggeruimd. Bureaustoel is al wat ouder en niet helemaal perfect. Zit ook gewoon in de woonkamer te werken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Docking station thuis. Qua werkplek is mn werkplek thuis beter in orde dan die op kantoor, dus wat dat betreft zit ik liever hier. Zit/sta bureau, 3 * 27" 4k monitor, stoel van steelseries (van kantoor mee mogen nemen)
Mijn bureaustoel is ook tijdelijk, wil geen 2000,- aan een bureaustoel uitgevenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:28 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit een beetje krap qua faciliteiten. Wel thuis een bureau goed leeggeruimd. Bureaustoel is al wat ouder en niet helemaal perfect. Zit ook gewoon in de woonkamer te werken.
Kan van mijn werk een tweede beeldscherm krijgen, maar tot nu toe nog niet nodig gehad. Tevens raakt mijn bureau zo wel erg vol. Ook stoel zou ik via werk kunnen krijgen maar ik slijt eerst mijn huidige stoel totdat die helemaal "op" is denk ik. En daarna koop ik er liever zelf een, vind het wel fijn om zoiets van mezelf te hebben ipv dat het andermans eigendom is.
Het vervelendste aan thuiswerken vind ik het gebrek aan sociaal contact maar ook zeker het gebrek aan beweging. Dat merk je pas echt. Even van de werkplek af, loopje naar koffieautomaat, collega, toilet, printer. Thuis is het amper naar de keuken voor koffie en verder niets.![]()
Als het beter weer is toch meer naar buiten dus.
Is er een ander topic trouwens lees ik?![]()
Ik lees net in dat 'andere topic' dat je voorrang krijgt op een vaccinatie als je BMI boven de 40 is. Dus je gaat de goede kant op volgens mij!quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:28 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit een beetje krap qua faciliteiten. Wel thuis een bureau goed leeggeruimd. Bureaustoel is al wat ouder en niet helemaal perfect. Zit ook gewoon in de woonkamer te werken.
Kan van mijn werk een tweede beeldscherm krijgen, maar tot nu toe nog niet nodig gehad. Tevens raakt mijn bureau zo wel erg vol. Ook stoel zou ik via werk kunnen krijgen maar ik slijt eerst mijn huidige stoel totdat die helemaal "op" is denk ik. En daarna koop ik er liever zelf een, vind het wel fijn om zoiets van mezelf te hebben ipv dat het andermans eigendom is.
Het vervelendste aan thuiswerken vind ik het gebrek aan sociaal contact maar ook zeker het gebrek aan beweging. Dat merk je pas echt. Even van de werkplek af, loopje naar koffieautomaat, collega, toilet, printer. Thuis is het amper naar de keuken voor koffie en verder niets.![]()
Als het beter weer is toch meer naar buiten dus.
Is er een ander topic trouwens lees ik?![]()
Eerlijk gezegd dacht ik dat ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goede samenvatting. Bespaart me het teruglezenen helemaal met je eens overigens. Heb altijd het idee dat ze dat soort verhalen vooral benadrukken om de jeugd die niks doet met de maatregelen ook alert te maken. Alsof ze de regels dan serieus gaan nemen..
Dat soort verhalen zijn natuurlijk ook gewoon schokkend.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik dat ook.
Totdat ik afgelopen weekend een kennis (jaar of 40) tegenkwam. (Ja, anekdotisch.) Hij heeft begin december voor de 2e keer (!) Covid gehad en was nu nog steeds herstellende. Was altijd een fervent fietser, voor de lol even ritje van 60 km. in het weekend enzo. Kon nu nog niet eens 5 minuten op de fiets zitten. Eerlijk gezegd schrok ik echt van hem, Hij kon geen enkele zin uitspreken zonder halverwege opnieuw adem te halen en je zag hem tijdens het gesprek (5 min.) aftakelen. Heeft best wel indruk op me gemaakt.
Tegenvaller. Toch maar emigreren naar een land als IJsland, net wat langer heerlijke kou.quote:
ik heb het meer op strandpinquinsquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn natuurlijk ook gewoon schokkend.
[..]
Tegenvaller. Toch maar emigreren naar een land als IJsland, net wat langer heerlijke kou.
[ afbeelding ]
Alleen als ze daar knap internet hebben, he?!quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tegenvaller. Toch maar emigreren naar een land als IJsland, net wat langer heerlijke kou.
[ afbeelding ]
Moet ik toch even een traantje wegpinken hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Alleen als ze daar knap internet hebben, he?!
Anders wordt het hier ook niks zonder jou.![]()
Je past je maar aan. Solidariteit, weet je nog!![]()
Moet je wel in de buurt van Reykjavik gaan wonen, voorbij Borgarnes kun je 't wel redelijk vergeten. De mooiste plekken liggen daar juist een eindje vandaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Moet ik toch even een traantje wegpinken hoor.
[ afbeelding ]
Ik zal zorgen voor goed internet
Reykjavik is prima. Wel de kou, maar nog wel voorzieningen. En in een dag kan je een rondje rijden daar, dus alles is redelijk in de buurt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moet je wel in de buurt van Reykjavik gaan wonen, voorbij Borgarnes kun je 't wel redelijk vergeten. De mooiste plekken liggen daar juist een eindje vandaan
Wij hebben Reykjavik vooral lopend gedaan, alles eromheen met de auto. Ik vond de omgeving van Stadhastadur echt geweldig, maar ben daar ook helemaal verpest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Reykjavik is prima. Wel de kou, maar nog wel voorzieningen. En in een dag kan je een rondje rijden daar, dus alles is redelijk in de buurt.
Toch jammer dat we net een huis hebben gekocht in NL.
Maar op de langere termijn best een serieuze fantasie om te emigreren.
Oooh, zo aten wij eens de heerlijkste superverse vis in een klein tentje in Mexicoquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben Reykjavik vooral lopend gedaan, alles eromheen met de auto. Ik vond de omgeving van Stadhastadur echt geweldig, maar ben daar ook helemaal verpest.
We gingen een keer lunchen en toen we binnen kwamen en bestelden kwam ook net de vissersboot binnen. Ober vroeg of we even kwartiertje wilden wachten, want dan konden ze de vis goed schoon maken en hadden we verse vis. Sindsdien kan ik geen normale fish & chips meer eten zonder teleurgesteld te zijn
Één van de mooiste ervaringen ooit: Hákarl eten. Wat was dat smerig!
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben Reykjavik vooral lopend gedaan, alles eromheen met de auto. Ik vond de omgeving van Stadhastadur echt geweldig, maar ben daar ook helemaal verpest.
We gingen een keer lunchen en toen we binnen kwamen en bestelden kwam ook net de vissersboot binnen. Ober vroeg of we even kwartiertje wilden wachten, want dan konden ze de vis goed schoon maken en hadden we verse vis. Sindsdien kan ik geen normale fish & chips meer eten zonder teleurgesteld te zijn
Één van de mooiste ervaringen ooit: Hákarl eten. Wat was dat smerig!
Hawaii!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]![]()
Wel een toffe ervaring.
Dat ''verpest worden'' herken ik wel een beetje. Zijn een keer in Hawaï geweest en als je die natuur eenmaal gezien hebt dan zijn andere natuurplekken wat dichter bij huis toch opeens een kleine tegenvallerAl zijn er gelukkig nog zat mooie plekken die erbij in de buurt komen of wellicht nog mooier zijn.
Ik ben er 2 keer in november/december geweest, het was licht tussen 10u/10.30 's morgens en half 4 's middags, maar wat was dat heerlijk. Die rust, die stilte.. Geweldig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:50 schreef Momo het volgende:
Ik heb wel in Reykjavik gewoond, april tot met september was dat heerlijk met die natuur daar, maar in de koudere en donkere herfst en wintermaanden leef je wel echt binnen.
Cali was ook bijzonder ja, wat een aparte omgeving was dat. We zijn voor onze huwelijksreis naar San Francisco gevlogen, auto gehuurd en van hotel naar hotel Californië door, t/m San Diego.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hawaii!![]()
Ok nu heb je me jaloers gemaakt!
Ijsland heb ik tot nu toe alleen ervaren als dat rare bevroren eiland dat komt vlak voor dat andere grote bevroren eiland (Groenland) waar je overheen vliegt op weg naar California
DIT!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Cali was ook bijzonder ja, wat een aparte omgeving was dat. We zijn voor onze huwelijksreis naar San Francisco gevlogen, auto gehuurd en van hotel naar hotel Californië door, t/m San Diego.
Ik mis reizen
Mijn man is wel eens een week voor zijn werk in Kiruna (Zweden) geweest in december, en dan wordt het overdag tussen 12-14 uur ongeveer hooguit een beetje schemerig. Dat lijkt me echt dramatisch, een paar maanden zonder fatsoenlijk daglicht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er 2 keer in november/december geweest, het was licht tussen 10u/10.30 's morgens en half 4 's middags, maar wat was dat heerlijk. Die rust, die stilte.. Geweldig.
Mijn vrouw gebruikt in de winter altijd een daglichtlamp, om een winterdepressie tegen te gaan. Die had het er niet al te makkelijk mee. Ik ben voor mn werk zoveel heen en weer geweest naar allerlei plekken in andere tijdzones (VS, India, Singapore en zooi andere plekken) dat ik denk dat ik ondertussen gewoon een chronische jetlag heb, dus geen idee hoeveel last ik ervan hebquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn man is wel eens een week voor zijn werk in Kiruna (Zweden) geweest in december, en dan wordt het overdag tussen 12-14 uur ongeveer hooguit een beetje schemerig. Dat lijkt me echt dramatisch, een paar maanden zonder fatsoenlijk daglicht.
Idd. Ik vind december/januari in Nederland echt al bijna niet te doen kwa somberheid/zonlicht (ja ik ben er echt gevoelig voorquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn man is wel eens een week voor zijn werk in Kiruna (Zweden) geweest in december, en dan wordt het overdag tussen 12-14 uur ongeveer hooguit een beetje schemerig. Dat lijkt me echt dramatisch, een paar maanden zonder fatsoenlijk daglicht.
Ja, het is soms lastig om te zeggen dat we Hawaii bezocht hebben zonder over te komen alsof we aan het opscheppen zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hawaii!![]()
Ok nu heb je me jaloers gemaakt!
Ijsland heb ik tot nu toe alleen ervaren als dat rare bevroren eiland dat komt vlak voor dat andere grote bevroren eiland (Groenland) waar je overheen vliegt op weg naar California
Niet voor iedereen nee. Ik waardeer daglicht ook wel, dus dat zou wel echt wennen zijn, maar in mijn thuisomgeving (incl buiten) heb ik gewoon niet echt behoefte aan warmte. Niet voor niks dat onze verwarming hier op 14 graden staat. Heerlijk. Warmte op vakantie is prima, want dan heb je vaak airco in het hotel. Bij ons thuis nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
Overigens geloof ik meteen dat Ijsland heel vet is kwa landschappen en natuur hoor, sowieso voor een vakantie. Maar er willen wonen? HELL NO.
Gemiddelde weersomstandigheden daar in de zomer: zwaar bewolkt en een graad of 13
Beetje wat wij laat oktober of november hebben als standaard. Zou echt een enkeltje suicidaal worden voor mij als ik dat het hele jaar zou moeten doorstaan![]()
California is echt prachtig ja. Wil daar ook weer graag naar toe.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Cali was ook bijzonder ja, wat een aparte omgeving was dat. We zijn voor onze huwelijksreis naar San Francisco gevlogen, auto gehuurd en van hotel naar hotel Californië door, t/m San Diego.
Ik mis reizen
Lijkt me echt moeilijk om dan de winter door te komen. In de familie is er ook niemand die er hetzelfde in staat als wij; iedereen prefereert de lente en zomer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd. Ik vind december/januari in Nederland echt al bijna niet te doen kwa somberheid/zonlicht (ja ik ben er echt gevoelig voor) laat staan zo'n plek.
Heb ook al met vrouwlief besproken dat aankomende winter ik waarschijnlijk 2, misschien 3 maanden in zuid Spanje ga bivakeren - er vanuit gaande dat de covid pandemie het dan toelaat-
Zij heeft helaas geen baan waarin ze remote kan werken, en ik wel. Dus ik ga het eens een winter uitproberen.
Ze kan in de kerstperiode dan wel een dikke week op bezoek komen, dus dan hebben we een "break" van twee keer een maand zeg maar, moet te doen zijn hoop ik...
Ik ben echt niet uit te staan als het weken lang grijs is in dec/jan ... trek dat zooooo slecht. Oprecht jaloers op mensen die daar geen problemen mee hebben en er zelfs van kunnen genieten hoor!
Hahaha, en ik nog wel mn best doen om mijn neerslachtigheid zoveel mogelijk te verbergenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lijkt me echt moeilijk om dan de winter door te komen. In de familie is er ook niemand die er hetzelfde in staat als wij; iedereen prefereert de lente en zomer.
Moeilijk om elkaar dan zo lang niet te zien! Maar als je het allebei ziet zitten moet je het vooral doen; helemaal als het je humeur ook goed doet. We merken hier ook wel dat je niet te genieten bent, waarom denk je anders dat we je altijd links laten liggen als we meets bespreken?![]()
![]()
Maar Spanje is wel echt een geweldig land om te overwinteren, dus vooral doen! Hopen dat het hele Corona gebeuren dan stabiel genoeg is komende winter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:21 schreef DonDruiper het volgende:
Zo.. net even een rondje Bonkevaart geschaatst.
Nog nieuws hier?
Hahaha ik heb er genoeg swag voor dus ik had het zo kunnen zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 04:11 schreef Mammietje het volgende:
Een hele goede vrijdagmorgen iedereen!![]()
Om het weekend alvast in te luiden:
https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=8069247_57653ae2
Zeg Dick.... ben jij dit?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft de GGD al opgeschaald naar de beloofde 200K vaccinaties per week?Op hoeveel zitten ze nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had deze nog niet in mijn collectiequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Was uw handen STUK. @:Wereldgozer
Per week bij de GGD? Geen idee.quote:
Vorige week heeft de GGD 125k prikken gezet. Dat is natuurlijk inclusief dode zondag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Per week bij de GGD? Geen idee.
Ons totaal aantal prikken lag gisteren op 660K, inclusief ziekenhuizen en zorginstellingen.
De eerste AZ-levering is deze week toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:45 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Vorige week heeft de GGD 125k prikken gezet. Dat is natuurlijk inclusief dode zondag.
Neuh... ik heb 3 kipjes... geen koeien die gemolken hoeven te worden, he?!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hahaha ik heb er genoeg swag voor dus ik had het zo kunnen zijn
En holy shit, om 04:11 ben jij al uit de veren?Ik vind 08:00 al vroeg tegenwoordig
Ossenstaartsoepquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:04 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
wat minder virus en wat meer geluk dit jaar svp
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
*Zit binnen in de volle zon en kreeg het zo warm dat ie zijn vest maar heeft uitgedaan*
[ afbeelding ]
Iets teveel spinazie gegeten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
*Zit binnen in de volle zon en kreeg het zo warm dat ie zijn vest maar heeft uitgedaan*
[ afbeelding ]
Arnold? Ik vind het ook wel te ver gaan maar respect voor de discipline van bodybuilders, ik zou het niet kunnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat zoooo lelijk.
Wij wandelden net ruim 7 km door duinen en bossen. We kwamen oerossen en schapen tegen, en dichtgevroren meertjes en het was zo heerlijk
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jah....
Al ziet het er bij mij irl waarschijnlijk eerder zo uit
[ afbeelding ]
Liever slank dan zo overdreven gespierdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jah....
Al ziet het er bij mij irl waarschijnlijk eerder zo uit
[ afbeelding ]
Nog liever iets er tussenin!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Liever slank dan zo overdreven gespierd
Ook om in te knijpen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoge eisen maar weer joh. Maar ja, dat is het fijnste om naar te kijken
O, dat is iets anders, ik vind het ontzettend knap wanneer mensen discipline en doorzettingsvermogen laten zien en iets bereiken dat ze willen bereiken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arnold? Ik vind het ook wel te ver gaan maar respect voor de discipline van bodybuilders, ik zou het niet kunnen.
Ik vraag me bij dat enorm gespierde ook altijd af of ze nog een leven naast de sportschool hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, dat is iets anders, ik vind het ontzettend knap wanneer mensen discipline en doorzettingsvermogen laten zien en iets bereiken dat ze willen bereiken.
Alsnog vind ik het lelijk. Ik hou helemaal niet van dat enorm gespierde. Beetje gespierd vind ik wel mooi.
Ik heb ook wel eens geprobeerd om wat af te vallen, maar ik hou teveel van lekker etenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef dick_laurent het volgende:
Idd, level Arnie is niet echt wenselijk voor de meeste mensen, hoe imposant het ook uit ziet.
Ik sport wel, maar puur voor mezelf. Vorig jaar vrij fanatiek bezig geweest om het buikje weg te krijgen en een soort van 6-pack te krijgen
Was het me min of meer gelukt eindelijk, vond vrouwlief het niks.Ik werd er te skinny van vond ze.
Nu dus weer paar kg zwaarder en minder 6-pack. Oh well, mag ik tenminste ook af en toe een zakje chips open trekken met een biertje (heb dus vorig jaar lente en zomer alles wat zoetig en vettig was afgezworen incl alcohol, als ultieme challenge naar mezelf. Was me wel gelukt, maar leuk is anders)
100% nee. Ik heb me er vorig jaar wel iets meer in verdiept, gewoon uit nieuwsgierigheid. Niet dat ik die kant op wilde, maar omdat ik dus meer workouts ging doen en een soort "goal" had.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat enorm gespierde ook altijd af of ze nog een leven naast de sportschool hebben.
dat hebben ze niet, nou ja de spiegel en de gekookte kipfilet zijn de andere hoogtepuntenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat enorm gespierde ook altijd af of ze nog een leven naast de sportschool hebben.
Ook dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
12 eierenquote:En dat dagelijks wordt onderhouden met twaalf eieren, een kilo havermout, 800 gram vlees, tweehonderd gram groente en frequente bezoekjes aan de sportschool.
Nee, precies.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
100% nee. Ik heb me er vorig jaar wel iets meer in verdiept, gewoon uit nieuwsgierigheid. Niet dat ik die kant op wilde, maar omdat ik dus meer workouts ging doen en een soort "goal" had.
Voor je beeldvorming, de guys die dus echt die bouw nastreven die zitten:
- minimaal 4X per week in de gym, en dan niet een uurtje, denk eerder aan 3 tot 5 uur per dag
- drinken sowieso nooit alcohol
- eten vrijwel alleen maar proteine, en aangezien merendeel van ons normale eten bestaat uit koolhydraten kan je erop rekenen dat 90% van wat je wilt eten een no-go is. Denk dus aan loads of protein shakes, loads of kipfilet (zonder marinade) broccoli en noten en heel soms eens een visje met een klein beetje bruine rijst
Niet bepaald een "gezellige" lifestyle zeg maar
Ik vind het oprecht knap wanneer iemand dat doet om zijn doel te bereiken. Maar dat geldt wat mij betreft voor ieder doel: inzetten en doorzetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
100% nee. Ik heb me er vorig jaar wel iets meer in verdiept, gewoon uit nieuwsgierigheid. Niet dat ik die kant op wilde, maar omdat ik dus meer workouts ging doen en een soort "goal" had.
Voor je beeldvorming, de guys die dus echt die bouw nastreven die zitten:
- minimaal 4X per week in de gym, en dan niet een uurtje, denk eerder aan 3 tot 5 uur per dag
- drinken sowieso nooit alcohol
- eten vrijwel alleen maar proteine, en aangezien merendeel van ons normale eten bestaat uit koolhydraten kan je erop rekenen dat 90% van wat je wilt eten een no-go is. Denk dus aan loads of protein shakes, loads of kipfilet (zonder marinade) broccoli en noten en heel soms eens een visje met een klein beetje bruine rijst
Niet bepaald een "gezellige" lifestyle zeg maar
valt wel mee hoor, voordeel van meer spiermassa is ook weer dat je weer meer kan eten maar met een hometrainer alleen gaat dat niet lukkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geprobeerd om wat af te vallen, maar ik hou teveel van lekker etenNog steeds een slanke bouw, maar wel een klein buikje
Maar probeer wel dagelijks een stuk te wandelen en we willen nog een fitness fiets in huis halen. Zou er best wat gespierder uit willen zien, maar als ik dan zie hoeveel tijd je er aan kwijt bent...plus dat je minder kan snacken..tja, dan maar een klein buikje
Ik heb mijn hele leven geprobeerd mij verre van sport te houden. Zo gelukkig kijken sporters meestal niet, hijgen, zweten en een verbeten blik. Kon me niet voorstellen dat je er gelukkiger van werd!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geprobeerd om wat af te vallen, maar ik hou teveel van lekker etenNog steeds een slanke bouw, maar wel een klein buikje
Maar probeer wel dagelijks een stuk te wandelen en we willen nog een fitness fiets in huis halen. Zou er best wat gespierder uit willen zien, maar als ik dan zie hoeveel tijd je er aan kwijt bent...plus dat je minder kan snacken..tja, dan maar een klein buikje
Yup, ook waar. En ja, het vergt discipline idd. Ik doe gewoon een mooie middenweg. 3X per week doe ik thuis een stevige workout van ongeveer 1.5 uur en doordeweeks drink ik geen alcohol en snoep ik minimaal tot niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, voordeel van meer spiermassa is ook weer dat je weer meer kan eten maar met een hometrainer alleen gaat dat niet lukken
zo doe ik het ook zo'n beetje al ga ik mits open wel iedere werkdag naar de sportschool, drinkdagen in principe niet meer dan 3 in een week.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup, ook waar. En ja, het vergt discipline idd. Ik doe gewoon een mooie middenweg. 3X per week doe ik thuis een stevige workout van ongeveer 1.5 uur en doordeweeks drink ik geen alcohol en snoep ik minimaal tot niet.
In het weekend daarentegen is het cheat time, en dan is een zak chips met een biertje volledig toegestaan
Deze balans hanteer ik nu al een half jaar ofzo en kwa gewicht blijf ik constant, so i'm ok with that.
Ik doe eerder dit elke dag:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo doe ik het ook zo'n beetje al ga ik mits open wel iedere werkdag naar de sportschool, drinkdagen in principe niet meer dan 3 in een week.
Ik dus ook een groot deel vd dag (ok, behalve gefrituurde shit eten haha)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik doe eerder dit elke dag:
[ afbeelding ]
Wel knap hoor, zo actief sporten. Respect.
Precies.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik dus ook een groot deel vd dag (ok, behalve gefrituurde shit eten haha)
Maar als ik die dag 1.5 uur mezelf heb afgebeuld voel ik me een heel stuk minder schuldig over die hele avond bankhangen.
Tis een mentaal dingetje voornamelijk
Psiess... beetje mentale inspanning!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Precies.
Ja, wat ik al zei; ik beweeg dagelijks wel gewoon. Minimaal een uur per dag lopen, etc. Daarmee hou ik ons eetpatroon hier wel in balans, ik kom niet echt aan. Maar val ook niet af. Dan moet ik er meer tijd in stoppen en dat heb ik niet voor over. Tijd is zeldzaam, moet ook FOK bij lezen he
Jij bent dit dus?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:44 schreef Salina het volgende:
Gezellig druk hier opeens. Gaat over eten en sporten zie ik. Wel twee hobby's van me.
Ik combineer gewoon, een beetje sport met een beetje cheatmeals.Kan ook best, als het totale plaatje maar klopt qua eten.
iifym.![]()
Ik hou te veel van chocola, alcohol om dat te laten staan. Gelukkig heb ik wel redelijke discipline. Al mag de sportschool wel weer open gaan nu.
Nou ja, ik ben geen vrouw en zéker geen prinsessentype, dus het wordt meer zoiets denk ik:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij bent dit dus?
[ afbeelding ]
Can't blame you. Chocola <3
Maar wel net zo knoeien zeker...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben geen vrouw en zéker geen prinsessentype, dus het wordt meer zoiets denk ik:
[ afbeelding ]
Nou ja, iets knapper dan.
[ afbeelding ]
Hahaha, wij keken met mijn dochter laatst Titanic, en ze vond Leonardo Heul Erg Knapquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben geen vrouw en zéker geen prinsessentype, dus het wordt meer zoiets denk ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ze onder de 16 is heeft ze nog wel een kans bij hemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha, wij keken met mijn dochter laatst Titanic, en ze vond Leonardo Heul Erg Knap
Dat is ze ruim en ze blijft lekker ver bij hem vandaagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze onder de 16 is heeft ze nog wel een kans bij hem
God, ik zie nu ook echt onder je username staan dat je een man bent. Nooit eerder opgevallen. En ik bekijk nooit het profiel van users, dus in mijn hoofd verzin ik er een geslacht bij naar aanleiding van poststijl e.d.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:53 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh?!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
God, ik zie nu ook echt onder je username staan dat je een man bent. Nooit eerder opgevallen. En ik bekijk nooit het profiel van users, dus in mijn hoofd verzin ik er een geslacht bij naar aanleiding van poststijl e.d.Bij jou zat ik fout.
Same!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
God, ik zie nu ook echt onder je username staan dat je een man bent. Nooit eerder opgevallen. En ik bekijk nooit het profiel van users, dus in mijn hoofd verzin ik er een geslacht bij naar aanleiding van poststijl e.d.Bij jou zat ik fout.
Tja.... als er al 3 op een rij versteld van staan, dan kan je je natuurlijk afvragen hoe mannelijk 'hij' is...quote:
Bij mij denken mensen ook bijna altijd dat ik een vrouw ben als ze m'n profiel niet bekijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tja.... als er al 3 op een rij versteld van staan, dan kan je je natuurlijk afvragen hoe mannelijk 'hij' is...
Dat was mij al vanaf het begin duidelijk. Lag er zo dik bovenop met die maniertjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bij mij denken mensen ook bijna altijd dat ik een vrouw ben als ze m'n profiel niet bekijkenMaar ik ben homo, dus dan voel ik me iets minder gekwetst
Die maniertjesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat was mij al vanaf het begin duidelijk. Lag er zo dik bovenop met die maniertjes.![]()
Maar dan herken jij zeker ook sneller andere homo's? Wat denk je van die Salina?
Die is inderdaad wel om in te koppen, maar ik laat het braaf liggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die maniertjes
Mijn gaydar zuigt hard. (en ja, ik geef je hiermee een goede voorzet _O)
Really? Na 10-11 maanden?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik wist het, hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Really? Na 10-11 maanden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben weer weg hier.![]()
Onverbeterlijk gewoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel om in te koppen, maar ik laat het braaf liggen.![]()
Anders krijg ik weer commentaar van iemand dat "die vrouw van geen ophouden" weet.![]()
quote:
De zweep erover.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Komt door die uitlokkers hier!![]()
Maak jezelf ff nuttig, doe ff rondje koffie voor ons allemaal!![]()
Je was drummer in een metalband. Wat mij betreft daarom al legendarisch.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:37 schreef dick_laurent het volgende:
Ja nou van mij is het wel duidelijk geloof ik toch? Ik ben gewoon heel saai en eentonig een blanke heteroseksuele man.
Gadver, ik walg van mezelf.
Nog een goede smaak ook.quote:
Saai man!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:37 schreef dick_laurent het volgende:
Ja nou van mij is het wel duidelijk geloof ik toch? Ik ben gewoon heel saai en eentonig een blanke heteroseksuele man.
Je bent een pinguïnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:38 schreef Momo het volgende:
Denk dat de babypinguin wel duidelijk is wat dat betreft
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ben ik, net onderweg naar de AH
[ afbeelding ]
Ojee hij nog welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Of een ober...
Een kistdrager...
Hij waggelt....
Wat?
Het wordt er niet duidelijker op zo....
Ogosss.... je bent schattig!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ben ik, net onderweg naar de AH
[ afbeelding ]
Veel te gezellig!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe is het in jullie kroeg?
[ afbeelding ]
Yep, me too. Saai, blank, hetero, man. Alleen de walging valt wel mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:37 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Wtf? Drummer? In een metalband? Geloof er geen zak van.
Ben jij dat? Nee, echt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Back in da day
Ga/ging zeker nog wel naar concertjes hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
En waarom doe je dat niet meer? Ga je nog wel veel naar concerten en zo? Ja nu niet nee, ik ook niet... Maar normaal gesproken.
D'r is wel meer dat jij niet van mij verwacht!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Yep, me too. Saai, blank, hetero, man. Alleen de walging valt wel mee.
Was je drummer in een metalband ja? Welke?
Ga jij een workout doen @:Mammietje? Dat had ik dan weer niet van JOU verwacht.![]()
![]()
Straks ook een workoutje doen inderdaad. En vanavond alcohol.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Back in da day
Ben jij dat? Totaal niet het plaatje wat ik van je had. Een reden waarom je shirtless aan het drummen was?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Back in da day
Haha. Dan ben ik wel benieuwd naar het plaatje dat je wél had.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben jij dat? Totaal niet het plaatje wat ik van je had. Een reden waarom je shirtless aan het drummen was?
Je voldoet (meer dan) aan het plaatje dat ik van je had, Dick!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha. Dan ben ik wel benieuwd naar het plaatje dat je wél had.
Foto is wel al van ruim tien jaar terug btw
En shirtless, nja metal drummen is redelijk inspannend en je had vaak ook een lading gloeiende podiumlampen boven je kop. Dus het shirt zou je achteraf letterlijk kunnen uitwringen. Dus vandaar dat ik dat skipte.
Plus, ekte bazen drummen zonder shirt
Haha.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je voldoet (meer dan) aan het plaatje dat ik van je had, Dick!![]()
(Kan het dat ik deze foto al eens eerder heb gezien?)
Enneh.... het mag tijdens de meet ook shirtloos hoor!![]()
Gezeur van Happy ook altijd... "Waarom dan?" Who cares!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:05 schreef Mammietje het volgende:
Zeg... mensen. Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar zullen we de meet op een zwoele zomerdag houden?![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als er meets worden voorgesteld dan peer ik hem snel!
Hey.... dat is niet de bedoeling, he?!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als er meets worden voorgesteld dan peer ik hem snel!
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hey.... dat is niet de bedoeling, he?!![]()
We komen je halen hoor!
quote:
Dat is Conor Mc.Gregor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh, wie is dat?
Ik ga me omkleden en dan naar het carnaval.
Heb nog wat schade in te halen!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, je hebt de smaak te pakken met je gifjes hè.
Je nieuwe Corona hobby, gifjes plaatsenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb nog wat schade in te halen!
Cirkeldiscussies? Zijn toch supergoede discussies!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je nieuwe Corona hobby, gifjes plaatsen![]()
Vandaag even dagje wat minder in de reeks aan het kijken, even weekendje pauze van de cirkel discussies
Zitten een aantal hele goede discussies tussen, maar veelal discussies die elke dag terugkomenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Cirkeldiscussies? Zijn toch supergoede discussies!
Ik kan me er niet eens druk om maken. Weekje wachten en dan eerste echo en vooroplevering van ons nieuwe huis
'Onderweg naar de slaapkamer.'quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Onderweg naar de slaapkamer.'
Hij wel!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik mag nog lekker even naar buiten.
mag is waarschijnlijk moetquote:Op zondag 14 februari 2021 01:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hij wel!![]()
Waarom en waarvoor?
Waar leidt dat heen en toe?![]()
Belachelijk. Ben het er nu al niet mee eens.
Precies... dat denk ik ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
mag is waarschijnlijk moet
[ afbeelding ]
Nou het is meer glijden en de hond is ook net Bambi.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Precies... dat denk ik ook.![]()
Beetje gedwee achter een poedeltje aanlopen!
"Ook" net Bambi?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nou het is meer glijden en de hond is ook net Bambi.
Toch wel ff optimaal genoten van het door jou zo geliefde weer?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
En dat was het weekend al weer
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog mensen die morgenochtend naar buiten moeten?
Ik heb er nog van genoten ja. En nu in een hoekje gaan huilen tot de volgende kou.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Toch wel ff optimaal genoten van het door jou zo geliefde weer?![]()
Morgen is het over, he?![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb er nog van genoten ja. En nu in een hoekje gaan huilen tot de volgende kou.
[ afbeelding ]
Ja. Bizar hè. Van -15 naar +15 in een week.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:36 schreef Salina het volgende:
Nog een dagje glijden morgen en dan...op naar de 10-15 graden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Bizar hè. Van -15 naar +15 in een week.
Tijd voor de BBQ. En niet op ijs.
Komen al die kut muggen weer tevoorschijnquote:Op zondag 14 februari 2021 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Bizar hè. Van -15 naar +15 in een week.
Tijd voor de BBQ. En niet op ijs.
quote:Op maandag 15 februari 2021 00:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Komen al die kut muggen weer tevoorschijn
Ik heb nog hechtingen dus een keer vallen en ik kan gaan checken of ik nog garantie heb.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
"Ook" net Bambi?![]()
Stel me jou toch iets minder schattig voor!![]()
Maar goed, vergis me hier wel vaker.![]()
Dus... ff beeld omstellen hoor...
[ afbeelding ]
Hechtingen?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb nog hechtingen dus een keer vallen en ik kan gaan checken of ik nog garantie heb.Maar het is weer gelukt.
Ja de zuster was er druk mee.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hechtingen?![]()
Heb jij je laten naaien joh?
Operatie. Niks bijzonders, wel onhandig.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Was je klunzig of aan een reparatie toe?
Wel lekker dat het (in deze tijd) doorging dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Operatie. Niks bijzonders, wel onhandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |