quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:05 schreef Mammietje het volgende:
Zeg... mensen. Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar zullen we de meet op een zwoele zomerdag houden?![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als er meets worden voorgesteld dan peer ik hem snel!
Hey.... dat is niet de bedoeling, he?!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als er meets worden voorgesteld dan peer ik hem snel!
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hey.... dat is niet de bedoeling, he?!![]()
We komen je halen hoor!
quote:
Dat is Conor Mc.Gregor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh, wie is dat?
Ik ga me omkleden en dan naar het carnaval.
Heb nog wat schade in te halen!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, je hebt de smaak te pakken met je gifjes hè.
Je nieuwe Corona hobby, gifjes plaatsenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb nog wat schade in te halen!
Cirkeldiscussies? Zijn toch supergoede discussies!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je nieuwe Corona hobby, gifjes plaatsen![]()
Vandaag even dagje wat minder in de reeks aan het kijken, even weekendje pauze van de cirkel discussies
Zitten een aantal hele goede discussies tussen, maar veelal discussies die elke dag terugkomenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Cirkeldiscussies? Zijn toch supergoede discussies!
Ik kan me er niet eens druk om maken. Weekje wachten en dan eerste echo en vooroplevering van ons nieuwe huis
'Onderweg naar de slaapkamer.'quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Onderweg naar de slaapkamer.'
Hij wel!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik mag nog lekker even naar buiten.
mag is waarschijnlijk moetquote:Op zondag 14 februari 2021 01:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hij wel!![]()
Waarom en waarvoor?
Waar leidt dat heen en toe?![]()
Belachelijk. Ben het er nu al niet mee eens.
Precies... dat denk ik ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
mag is waarschijnlijk moet
[ afbeelding ]
Nou het is meer glijden en de hond is ook net Bambi.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Precies... dat denk ik ook.![]()
Beetje gedwee achter een poedeltje aanlopen!
"Ook" net Bambi?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nou het is meer glijden en de hond is ook net Bambi.
Toch wel ff optimaal genoten van het door jou zo geliefde weer?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
En dat was het weekend al weer
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog mensen die morgenochtend naar buiten moeten?
Ik heb er nog van genoten ja. En nu in een hoekje gaan huilen tot de volgende kou.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Toch wel ff optimaal genoten van het door jou zo geliefde weer?![]()
Morgen is het over, he?![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb er nog van genoten ja. En nu in een hoekje gaan huilen tot de volgende kou.
[ afbeelding ]
Ja. Bizar hè. Van -15 naar +15 in een week.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:36 schreef Salina het volgende:
Nog een dagje glijden morgen en dan...op naar de 10-15 graden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Bizar hè. Van -15 naar +15 in een week.
Tijd voor de BBQ. En niet op ijs.
Komen al die kut muggen weer tevoorschijnquote:Op zondag 14 februari 2021 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Bizar hè. Van -15 naar +15 in een week.
Tijd voor de BBQ. En niet op ijs.
quote:Op maandag 15 februari 2021 00:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Komen al die kut muggen weer tevoorschijn
Ik heb nog hechtingen dus een keer vallen en ik kan gaan checken of ik nog garantie heb.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
"Ook" net Bambi?![]()
Stel me jou toch iets minder schattig voor!![]()
Maar goed, vergis me hier wel vaker.![]()
Dus... ff beeld omstellen hoor...
[ afbeelding ]
Hechtingen?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb nog hechtingen dus een keer vallen en ik kan gaan checken of ik nog garantie heb.Maar het is weer gelukt.
Ja de zuster was er druk mee.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hechtingen?![]()
Heb jij je laten naaien joh?
Operatie. Niks bijzonders, wel onhandig.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Was je klunzig of aan een reparatie toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |