abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 12:08:34 #176
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197962646
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:05 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D Moest je ff uitrekken? ;)
Jah....
Al ziet het er bij mij irl waarschijnlijk eerder zo uit

:')
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:09:04 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197962653
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat zoooo lelijk.

Wij wandelden net ruim 7 km door duinen en bossen. We kwamen oerossen en schapen tegen, en dichtgevroren meertjes en het was zo heerlijk O+
Arnold? Ik vind het ook wel te ver gaan maar respect voor de discipline van bodybuilders, ik zou het niet kunnen.
pi_197962671
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Jah....

[ afbeelding ]

:D
Geeft toch een heel ander effect, he?! _O-
pi_197962674
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Jah....

[ afbeelding ]

Liever slank dan zo overdreven gespierd :D
pi_197962687
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Liever slank dan zo overdreven gespierd :D
Nog liever iets er tussenin! :Y :D
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:12:31 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197962698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

gelukkig is dat er ook nog inderdaad
pi_197962790
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Hoge eisen maar weer joh. Maar ja, dat is het fijnste om naar te kijken O+
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 12:20:00 #183
Dick Laurent Is Dead
pi_197962805
Idd, level Arnie is niet echt wenselijk voor de meeste mensen, hoe imposant het ook uit ziet.
Ik sport wel, maar puur voor mezelf. Vorig jaar vrij fanatiek bezig geweest om het buikje weg te krijgen en een soort van 6-pack te krijgen :')
Was het me min of meer gelukt eindelijk, vond vrouwlief het niks. _O- Ik werd er te skinny van vond ze.

Nu dus weer paar kg zwaarder en minder 6-pack. Oh well, mag ik tenminste ook af en toe een zakje chips open trekken met een biertje (heb dus vorig jaar lente en zomer alles wat zoetig en vettig was afgezworen incl alcohol, als ultieme challenge naar mezelf. Was me wel gelukt, maar leuk is anders :P )
pi_197962818
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoge eisen maar weer joh. Maar ja, dat is het fijnste om naar te kijken O+
Ook om in te knijpen. :Y
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 12:22:40 #185
5428 crew  miss_sly
pi_197962858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Arnold? Ik vind het ook wel te ver gaan maar respect voor de discipline van bodybuilders, ik zou het niet kunnen.
O, dat is iets anders, ik vind het ontzettend knap wanneer mensen discipline en doorzettingsvermogen laten zien en iets bereiken dat ze willen bereiken.

Alsnog vind ik het lelijk. Ik hou helemaal niet van dat enorm gespierde. Beetje gespierd vind ik wel mooi.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197962884
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O, dat is iets anders, ik vind het ontzettend knap wanneer mensen discipline en doorzettingsvermogen laten zien en iets bereiken dat ze willen bereiken.

Alsnog vind ik het lelijk. Ik hou helemaal niet van dat enorm gespierde. Beetje gespierd vind ik wel mooi.
Ik vraag me bij dat enorm gespierde ook altijd af of ze nog een leven naast de sportschool hebben.
pi_197962886
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef dick_laurent het volgende:
Idd, level Arnie is niet echt wenselijk voor de meeste mensen, hoe imposant het ook uit ziet.
Ik sport wel, maar puur voor mezelf. Vorig jaar vrij fanatiek bezig geweest om het buikje weg te krijgen en een soort van 6-pack te krijgen :')
Was het me min of meer gelukt eindelijk, vond vrouwlief het niks. _O- Ik werd er te skinny van vond ze.

Nu dus weer paar kg zwaarder en minder 6-pack. Oh well, mag ik tenminste ook af en toe een zakje chips open trekken met een biertje (heb dus vorig jaar lente en zomer alles wat zoetig en vettig was afgezworen incl alcohol, als ultieme challenge naar mezelf. Was me wel gelukt, maar leuk is anders :P )
Ik heb ook wel eens geprobeerd om wat af te vallen, maar ik hou teveel van lekker eten :@ Nog steeds een slanke bouw, maar wel een klein buikje ;( Maar probeer wel dagelijks een stuk te wandelen en we willen nog een fitness fiets in huis halen. Zou er best wat gespierder uit willen zien, maar als ik dan zie hoeveel tijd je er aan kwijt bent...plus dat je minder kan snacken..tja, dan maar een klein buikje _O-
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 12:28:57 #188
Dick Laurent Is Dead
pi_197962974
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik vraag me bij dat enorm gespierde ook altijd af of ze nog een leven naast de sportschool hebben.
100% nee. Ik heb me er vorig jaar wel iets meer in verdiept, gewoon uit nieuwsgierigheid. Niet dat ik die kant op wilde, maar omdat ik dus meer workouts ging doen en een soort "goal" had.

Voor je beeldvorming, de guys die dus echt die bouw nastreven die zitten:

- minimaal 4X per week in de gym, en dan niet een uurtje, denk eerder aan 3 tot 5 uur per dag
- drinken sowieso nooit alcohol
- eten vrijwel alleen maar proteine, en aangezien merendeel van ons normale eten bestaat uit koolhydraten kan je erop rekenen dat 90% van wat je wilt eten een no-go is. Denk dus aan loads of protein shakes, loads of kipfilet (zonder marinade) broccoli en noten en heel soms eens een visje met een klein beetje bruine rijst

Niet bepaald een "gezellige" lifestyle zeg maar :P
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:29:00 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197962975
quote:

[..]

dat hebben ze niet, nou ja de spiegel en de gekookte kipfilet zijn de andere hoogtepunten
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 12:30:12 #190
5428 crew  miss_sly
pi_197962989
quote:

[..]

Ook dat.

Ik zag laatst toevallig die ene NL reus, die het zo goed doet in Hollywood ook, van 2.18 meter. Die eet 7500 kcal per dag en is dus constant bezig met de volgende maaltijd of tussendoortje. Die eet zelfs 's nachts.

https://www.ad.nl/binnenl(...)wie-ik-ben~ad6351ee/

quote:
En dat dagelijks wordt onderhouden met twaalf eieren, een kilo havermout, 800 gram vlees, tweehonderd gram groente en frequente bezoekjes aan de sportschool.
12 eieren :o
pi_197963001
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

100% nee. Ik heb me er vorig jaar wel iets meer in verdiept, gewoon uit nieuwsgierigheid. Niet dat ik die kant op wilde, maar omdat ik dus meer workouts ging doen en een soort "goal" had.

- minimaal 4X per week in de gym, en dan niet een uurtje, denk eerder aan 3 tot 5 uur per dag
- eten vrijwel alleen maar proteine, en aangezien merendeel van ons normale eten bestaat uit koolhydraten kan je erop rekenen dat 90% van wat je wilt eten een no-go is. Denk dus aan loads of protein shakes, loads of kipfilet (zonder marinade) broccoli en noten en heel soms eens een visje met een klein beetje bruine rijst

Nee, precies.
Dus deze mannen laten we links liggen totdat we een Chippendale-party geven! *O*
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 12:32:51 #192
5428 crew  miss_sly
pi_197963019
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht knap wanneer iemand dat doet om zijn doel te bereiken. Maar dat geldt wat mij betreft voor ieder doel: inzetten en doorzetten.
Het zou echt niets voor mij zijn. Ik hou van lekker eten en ook wat snoepen op zijn tijd, een lekker wijntje bij mijn eten, etc. Maar goed, ik loop hard, wandel veel en doe krachttraining, dus ik hou het redelijk binnen de perken. Hoewel dat echt lastiger wordt naarmate je ouder wordt.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:32:55 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197963021
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens geprobeerd om wat af te vallen, maar ik hou teveel van lekker eten :@ Nog steeds een slanke bouw, maar wel een klein buikje ;( Maar probeer wel dagelijks een stuk te wandelen en we willen nog een fitness fiets in huis halen. Zou er best wat gespierder uit willen zien, maar als ik dan zie hoeveel tijd je er aan kwijt bent...plus dat je minder kan snacken..tja, dan maar een klein buikje _O-
valt wel mee hoor, voordeel van meer spiermassa is ook weer dat je weer meer kan eten maar met een hometrainer alleen gaat dat niet lukken
pi_197963052
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb mijn hele leven geprobeerd mij verre van sport te houden. Zo gelukkig kijken sporters meestal niet, hijgen, zweten en een verbeten blik. Kon me niet voorstellen dat je er gelukkiger van werd!
Maar.... dit jaar begonnen met wandelen/hardlopen en workouts en zoals met alles wat ik doe, sla ik soms wat door in passie. Kan dus met regelmaat een dag amper lopen. :')
Maar krijg er wel een kick en energie van. :Y O+
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 12:37:03 #195
Dick Laurent Is Dead
pi_197963085
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

valt wel mee hoor, voordeel van meer spiermassa is ook weer dat je weer meer kan eten maar met een hometrainer alleen gaat dat niet lukken
Yup, ook waar. En ja, het vergt discipline idd. Ik doe gewoon een mooie middenweg. 3X per week doe ik thuis een stevige workout van ongeveer 1.5 uur en doordeweeks drink ik geen alcohol en snoep ik minimaal tot niet.

In het weekend daarentegen is het cheat time, en dan is een zak chips met een biertje volledig toegestaan :Y
Deze balans hanteer ik nu al een half jaar ofzo en kwa gewicht blijf ik constant, so i'm ok with that.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:39:17 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197963113
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:37 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Yup, ook waar. En ja, het vergt discipline idd. Ik doe gewoon een mooie middenweg. 3X per week doe ik thuis een stevige workout van ongeveer 1.5 uur en doordeweeks drink ik geen alcohol en snoep ik minimaal tot niet.

In het weekend daarentegen is het cheat time, en dan is een zak chips met een biertje volledig toegestaan :Y
Deze balans hanteer ik nu al een half jaar ofzo en kwa gewicht blijf ik constant, so i'm ok with that.
zo doe ik het ook zo'n beetje al ga ik mits open wel iedere werkdag naar de sportschool, drinkdagen in principe niet meer dan 3 in een week.
pi_197963177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo doe ik het ook zo'n beetje al ga ik mits open wel iedere werkdag naar de sportschool, drinkdagen in principe niet meer dan 3 in een week.
Ik doe eerder dit elke dag:

Wel knap hoor, zo actief sporten. Respect.
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 12:52:24 #198
Dick Laurent Is Dead
pi_197963271
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik doe eerder dit elke dag:

[ afbeelding ]

Wel knap hoor, zo actief sporten. Respect.
Ik dus ook een groot deel vd dag (ok, behalve gefrituurde shit eten haha)

Maar als ik die dag 1.5 uur mezelf heb afgebeuld voel ik me een heel stuk minder schuldig over die hele avond bankhangen.

Tis een mentaal dingetje voornamelijk ;)
pi_197963319
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik dus ook een groot deel vd dag (ok, behalve gefrituurde shit eten haha)

Maar als ik die dag 1.5 uur mezelf heb afgebeuld voel ik me een heel stuk minder schuldig over die hele avond bankhangen.

Tis een mentaal dingetje voornamelijk ;)
Precies.
Ja, wat ik al zei; ik beweeg dagelijks wel gewoon. Minimaal een uur per dag lopen, etc. Daarmee hou ik ons eetpatroon hier wel in balans, ik kom niet echt aan. Maar val ook niet af. Dan moet ik er meer tijd in stoppen en dat heb ik niet voor over. Tijd is zeldzaam, moet ook FOK bij lezen he :D
pi_197963350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Precies.
Ja, wat ik al zei; ik beweeg dagelijks wel gewoon. Minimaal een uur per dag lopen, etc. Daarmee hou ik ons eetpatroon hier wel in balans, ik kom niet echt aan. Maar val ook niet af. Dan moet ik er meer tijd in stoppen en dat heb ik niet voor over. Tijd is zeldzaam, moet ook FOK bij lezen he :D
Psiess... beetje mentale inspanning! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')