Psies..... daarom ben ik er ook nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom je nooit aan vrouwen moet beginnen![]()
Major respectquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Psies..... daarom ben ik er ook nooit aan begonnen.![]()
Tja wat moet ik hier nou eens op terugzeggen....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij zegt het!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hier nou eens op terugzeggen....
[ afbeelding ]
Welnee, je moet gewoon de goede vrouw hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Al was het de allerliefste vrouw ter wereld.... dan nog wordt ze zomaar voor 'mean mummy' uitgemaakt hier!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welnee, je moet gewoon de goede vrouw hebben
Nope, mijn vrouw heeft geen kinderen dus da's geen probleemquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Al was het de allerliefste vrouw ter wereld.... dan nog wordt ze zomaar voor 'mean mummy' uitgemaakt hier!![]()
Toegegeven.... dat scheelt al wel een hoop bijkomende ergernis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nope, mijn vrouw heeft geen kinderen dus da's geen probleem
Ik heb geen idee want geen kinderenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Toegegeven.... dat scheelt al wel een hoop bijkomende ergernis.
Nee, dick, je mag ze dan niet gaan slaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
Maar goed, als er een COR meet zou komen zou ik echt oprecht ontzettend benieuwd zijn hoe sommige users irl zijn en uitzien.
En dan bedoel ik met name de users die ik ....hmmm hoe zeg ik dit diplomatiek, minder leuk vind overkomen in het main topic.Al denk ik dat die toch niet zouden komen opdagen, dus hey, I'll never know.
Tot zover deze zinloze gedachtengang.
Nee, dat mag niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dick, je mag ze dan niet gaan slaan
Jammer. Maar nee, ik ben vredelievend. Alleen mijn drumstel moet het ontgelden kwa petsen. En af en toe de kont van mijn vr.... oh shit nu ga ik alweer te ver, sorryquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sommige billen vragen erom.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jammer. Maar nee, ik ben vredelievend. Alleen mijn drumstel moet het ontgelden kwa petsen. En af en toe de kont van mijn vr.... oh shit nu ga ik alweer te ver, sorry![]()
Laatste zinnetje is nogal dirty te lezenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.![]()
Daarom ff discreet apart nemen als je dat doet...![]()
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt zo discreet.... that you'll never know....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laatste zinnetje is nogal dirty te lezen
Het zijn altijd de rustige typetjesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij wil ze wel slaan? Onverwacht maar begrijpelijk
Laatste zinnetje? Nogal? Die vrouw is niet te stoppen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laatste zinnetje is nogal dirty te lezen
[ afbeelding ]
Dit houden het te lang binnen, he? Dan exploderen ze ineensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het zijn altijd de rustige typetjes
Snowflake!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is waar maar daar moet je wel voorzichtig mee zijn vandaag de dag
Onverwacht? Why?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij wil ze wel slaan? Onverwacht maar begrijpelijk
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onverwacht? Why?
Ik ben niet echt een zacht schattig roze beertje, hoor
Hey!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Laatste zinnetje? Nogal? Die vrouw is niet te stoppen.
Rustig? Who? Me?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het zijn altijd de rustige typetjes
Daarom is ze een van beste users binnen CORquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Laatste zinnetje? Nogal? Die vrouw is niet te stoppen.
Spot onquote:
[..]
Onverwacht? Why?
[..]
Onverwacht? Why?
Tenminste iemand die me op waarde weet te schatten...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom is ze een van beste users binnen COR
Ik hoor nu zo'n Jambersstem:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onverwacht? Why?
Dit verdient wel een like.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik zat soms om 15.15 echt te wachten op de kroegenopen.gif en blitzkroeg.gif van @:Lenny_Leonard en @:Zipportal . Wat de cijfers ook waren, dat was iedere dag genoeg voor een glimlach.
Holy moly Jambers. Dat is old skoolquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoor nu zo'n Jambersstem:
"In het weekend is ze moderator op FOK! maar op meetings verandert ze in een bloeddorstig type dat een afrekening niet schuwt..... "
Ja joh.... druk me nog maar eens met de neus op de feiten!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Holy moly Jambers. Dat is old skool
Hey we're in the same boat... Ik ken Jambers ook nog, zegt al genoegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja joh.... druk me nog maar eens met de neus op de feiten!![]()
Nu vinnik ut nie leuk meer! Ga wel eten koken!![]()
You don’t know the half of itquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoor nu zo'n Jambersstem:
"In het weekend is ze moderator op FOK! maar op meetings verandert ze in een bloeddorstig type dat een afrekening niet schuwt..... "
Ga koken, mensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja joh.... druk me nog maar eens met de neus op de feiten!![]()
Nu vinnik ut nie leuk meer! Ga wel eten koken!![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
Betekent deze TT nou dat ieder plaatje wat Dick post een Dickpic is?
Is het weer zover, Salina?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:28 schreef Salina het volgende:
Lage cijfers. Kroegen bijna open?![]()
![]()
Of in ieder geval bijna weekend?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is het weer zover, Salina?![]()
Weer geen idee wie, wat waar en vooral hoe laat?![]()
Blijf jij maar l*llig tegen me doen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Altijd gezellig met jou.![]()
[ afbeelding ]
Grapje.![]()
[ afbeelding ]
Grotere hont nemenquote:Op woensdag 10 februari 2021 00:36 schreef DonDruiper het volgende:
Fucking hoge sneeuwduinen. Niet doorheen te komen met de hont.
[ afbeelding ]
Tja...dan is een sneeuwduin van 15 cm al heel wat, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een Malteser
[ afbeelding ]
Ik ben 'm gewoon af en toe kwijt in de sneeuw.
Beestje is al 13.. misschien wel z'n laatste sneeuw
quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een Malteser
[ afbeelding ]
Ik ben 'm gewoon af en toe kwijt in de sneeuw.
Beestje is al 13.. misschien wel z'n laatste sneeuw
Riem omhoog trekken houden, he? Dan weet je waar hij ongeveer is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...dan is een sneeuwduin van 15 cm al heel wat, natuurlijk.
Aww...en ik heb helemaal niks met kleine hontjes maar da's dan weer zielig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Riem omhoog trekken, he? Dan weet je waar hij ongeveer is.
Nee!quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aww...en ik heb helemaal niks met kleine hontjes maar da's dan weer zielig.
* Tijger_m wordt altijd boos als mensen dat soort dingen doen met hontjes. Heel erg boos zelfs.
Zomaar he.. poef.. weg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Nah... daar gaat je stoere imago.
Zo, floeps, in één keer, met het hondje de deur uit.![]()
Als sneeuw voor de zon verdwenen.![]()
Ik zie jullie lopen. Wat lief.
Dat is ook niet een beetje verschil!quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zomaar he.. poef.. weg.
We woonden toen op een flatje en m'n vrouw wilde een hondje.
Ik had een Deense Dog in m'n hoofd, maar het werd dus een Maltezer
Mijn oudste van bijna 7 is dol op 'm en z'n hart gaat breken als ie er straks niet meer is
Mijn vrouw wilde een aquarium...we kregen een grote hontquote:Op woensdag 10 februari 2021 01:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zomaar he.. poef.. weg.
We woonden toen op een flatje en m'n vrouw wilde een hondje.
Ik had een Deense Dog in m'n hoofd, maar het werd dus een Maltezer
Mijn oudste van bijna 7 is dol op 'm en z'n hart gaat breken als ie er straks niet meer is
quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:53 schreef Mammietje het volgende:
Kan ook geen ander huisdier tegenop.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 01:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee!Niet zo hard! Jemig, dat het in je opkomt, beetje jammer zeg!
![]()
Gewoon niet het hele hondje eraan optrekken, maar hoger houden om te zien waar die eindigt!
Had het anders moeten formuleren!![]()
Waar is Miss Sly als je haar nodig hebt voor de nuance?
Ja, kadden zijn echt wel heel lief, heb er niet voor niets pas 2 in mijn liefhebbende armen gesloten.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is het een beetje mosterd na de maaltijd?![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
Maar het trekt het niet bij een hont.![]()
Heb nog nooit een kad gezien die overgelukkig en dolenthousiast rondjes draait, tegen je opspringt en kwispelt omdat je even de container aan de straat aangezet hebt.![]()
Jij kwispelt en springt tegen mensen op als ze vriendelijk tegen je zijn, ja joh?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
Beetje zoals ik reageer als je vriendelijk tegen me doet, zeg maar.
En het Catshuis overleg be likequote:Op woensdag 10 februari 2021 13:17 schreef hjansen82 het volgende:
Nu ook een foto van 1 van de vergaderingen van het OMT uitgelekt.
[ afbeelding ]
Dan heb je onze kat nog niet gezienquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, kadden zijn echt wel heel lief, heb er niet voor niets pas 2 in mijn liefhebbende armen gesloten.![]()
Heb nog nooit een kad gezien die overgelukkig en dolenthousiast rondjes draait, tegen je opspringt en kwispelt omdat je even de container aan de straat aangezet hebt.![]()
Spreekwoordelijk, he?!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:24 schreef Salina het volgende:
Jij kwispelt en springt tegen mensen op als ze vriendelijk tegen je zijn, ja joh?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hekel aan kou en liefde voor katten. It's like i'm looking in a mirrorquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:23 schreef Salina het volgende:
Verder, is het al bijna lente? Wanneer verdwijnt die kou?
[ afbeelding ]
Vooral aangeven en danquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er vandaag wel echt een beetje klaar mee, hoor.
Ik wil iets leuks doen. Ik wil erop uit. Ik ben bijna zover dat ik zelfs een bezoekje aan de Action als leuks zou bestempelen. Let wel: bijna!
Zodra ik hier ga posten dat ik zin heb om naar de Action te gaan, gaat het heel slecht met me en heb ik professionele hulp nodig!
[ afbeelding ]
Haha, meeste katten kunnen idd wel zo zijn ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, kadden zijn echt wel heel lief, heb er niet voor niets pas 2 in mijn liefhebbende armen gesloten.![]()
Je hebt van die dagen, he?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er vandaag wel echt een beetje klaar mee, hoor.
Ik wil iets leuks doen. Ik wil erop uit. Ik ben bijna zover dat ik zelfs een bezoekje aan de Action als leuks zou bestempelen. Let wel: bijna!
Zodra ik hier ga posten dat ik zin heb om naar de Action te gaan, gaat het heel slecht met me en heb ik professionele hulp nodig!
[ afbeelding ]
Gelukkig!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral aangeven en dan
[ afbeelding ]
komen wij je wel redden
Hahaha, goeiequote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je hebt van die dagen, he?![]()
Misschien jezelf trakteren op een uitje naar het vriesvak van je supermarkt?
Mini-bananensoesjes werken hier heel goed tegen.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, meeste katten kunnen idd wel zo zijn ja.
Die van mij (die helaas afgelopen november is overleden, en ben dr nog steeds kapot van) kwam me dus echt altijd intens blij begroeten als ik thuis kwam.
Dan sprong ze de keukentafel op en dan kreeg ik echt zo'n blik van AAI MIJ! En als ik haar dan kroelde meteen spinnen en blij liefde enzo.
Was echt mn beste vriendinnetje en ik mis haar kei en keihard...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:12 schreef dick_laurent het volgende:
Sorry for the downer.
In other news, de zon schijnt lekker zo op mijn vrije dag. Nu alleen nog 20 graden warmer en geen covid bullshit meer en de wereld is weer zoals ik 'm graag heb
Pas maar op, vlegel!quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, en jij en ik hebben een probleem. Ik vind juist dat die kou zo lang mogelijk mag blijven. Toch weer vechten dus?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pas maar op, vlegel!
[ afbeelding ]
Verkeerde afslag genomen, ik ben onderweg naar het restaurantquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boys, wij zijn op weg naar de kroeg!
[ afbeelding ]
Is er nog een plekje vrij?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Verkeerde afslag genomen, ik ben onderweg naar het restaurant
[ afbeelding ]
Ik zag deze eerder vandaag ook. Ge-weldig, ik lag ook in een deuk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:28 schreef hjansen82 het volgende:
Ik kreeg tranen in mijn ogen van het lachen toen ik dit zag. Te hilarisch gewoon.
https://www.nu.nl/285778/(...)reen-kan-lachen.html
Verplaatst, verder baggeren kan hier!quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Gaan we een keer sneller dan slowmaar oke
Maar hier mogen we wel gifjes tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verplaatst, verder baggeren kan hier!
SC met een hondje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar hier mogen we wel gifjes toch
[ afbeelding ]
TUURLIJK!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar hier mogen we wel gifjes toch
[ afbeelding ]
Zag hem ook eerder vandaag, geweldigquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:28 schreef hjansen82 het volgende:
Ik kreeg tranen in mijn ogen van het lachen toen ik dit zag. Te hilarisch gewoon.
https://www.nu.nl/285778/(...)reen-kan-lachen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |