Nou, als dat betekent dat er verder niemand weg hoeft...quote:
Joeeee.... relaxquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er mag wel eens vlugger een nieuw topic open
Ik erger die traagheid hier me kapot aan
Ja die haalt elke keer alles door elkaar. Terwijl hij tegen thomas zelf helemaal niets terug zei. En het niet zo ging als hij nu zegt. Dat is ook een rellert en stokert hoor.quote:
Ja dat zegt hij steeds maar hij doet er niets tegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nee over de dames, hij weet nog niet dat Zoey solo gaat.
Zoey is als de blonde van K3... Besluit altijd het groepje te verlatenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nee over de dames, hij weet nog niet dat Zoey solo gaat.
Natuurlijk. Maar niet alleen maar ventilerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen maar over iemand praten in diens bijzijn schiet natuurlijk ook niet op, soms moet je ook eerlijk kunnen zijn, en/of ventileren
Dat is wel waar...hij zei meteen die jongen kan het nog wel eens heel veel problemen geven . Michel zei toen terwijl hij al rare dingen tegen hem had gezegd, laten we hem een kans geven.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:40 schreef Harry het volgende:
Nick, die zag het allemaal wel aankomen. Vanaf de eerste avond, want dat voelt hij hè.....
Ik vrees alleen dat Thomas dan automatisch genomineerd wordt, en dat ze dan Jill tegenover hem zetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou, als dat betekent dat er verder niemand weg hoeft...
---
Patje is behoorlijk mad volgens mij.
Gwn zelf openen die handel als iemand het na 10 sec nog niet gedaan heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarnaast, Ferrel gaf ook aan dat zijn woord het laatste woord was, en hij het er verder niet meer over wilde hebben. Kan me voorstellen dat niet iedereen al is uitgepraatquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet alleen maar ventileren
Duurde 1,5 minuut, viel nog wel mee volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 minuten, 2 minuten... Geef elkaar gewoon de kans om een topic te openen. That's allquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Als CoS zo hard loopt, mag die 2 minuten best vloeibaar zijn, vind ik ...
Logisch toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef aswesleep het volgende:
Hier heeft Patje wel een punt. Thomas helemaal happy zolang alles volgens zijn plannetje liep, vervolgens vertrekken er enkele vrienden en dan heeft hij het moeilijk met aansluiting te vinden.
Miss Congo..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef zodeju het volgende:
Zoey weer in de buurt van Pat om af te luisteren.
Thomas en een anderquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef Blackprinces het volgende:
Uhh pat over 2 namen.
Nick en bb mag de ander invullen?
Maar langs de ander kant heeft hij het wel goed door.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Pat heeft al vanaf dag 1 best wel grootspraak over het spel, en hoe hij niet wil winnen, en dat ie t wel zou kunnen winnen als ie t zou willen, maar hij wil t niet.
Oke Pat. Oke.
Maak nog een rondje in de hottub.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef Yolk het volgende:
[..]
Duurde 1,5 minuut, viel nog wel mee volgens mij![]()
Neem een Snickers
Patje doet alsof ie iedereen en het hele spel doorheeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef Lpracing het volgende:
Niet slim omdat tegen Zoey te zeggen.
Michel wil ook wel een beetje de held zijn. De groep redden. Held zijn voor de knappe dames.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat die leidende rol steeds meer leider spelen wordt.
En dan gaat t me tegen staan.
Hij heeft veel geleeerd over leiderschap, maar nog niet zoveel over situationeel leiderschap.
Weet wanneer je idd die rol op je moet pakken, maar ook wanneer je anderen hun podium moet gunnen.
Naar eigen zeggen jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar langs de ander kant heeft hij het wel goed door.
Of Patje.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat Thomas dan automatisch genomineerd wordt, en dat ze dan Jill tegenover hem zetten.
Ja, al zegt Patje ook weleens 'per ongeluk' een andere naam dan ie bedoeltquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, kan Zoey haar voordeel mee doen.
Michel is een white knight!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michel wil ook wel een beetje de held zijn. De groep redden. Held zijn voor de knappe dames.
Held zijn voor de minkukels.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill is huismeester, en onschendbaar deze weekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat Thomas dan automatisch genomineerd wordt, en dat ze dan Jill tegenover hem zetten.
Ik erger me ook met regelmaat aan die traagheid hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]sorry het voelde gewoon lang aan
Helaas, hij maakt TV maar dat kleffe verhaallijntje Thomas/Jill moet nog in stand blijven....quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:57 schreef brasta het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Daarom dat ik soms een topic start.
Maar dat mag blijkbaar niet van de fok politie
Ik ook maar tegen Thomas gaat niet lukken helaasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
pfffwil dat patje erin blijft
Zal geen kans maken tegen Thomas bij de TV kijkers, moesten alleen streamers zijn had patje een wellicht gewonnen
Kan perfect vervangen worden door Mattquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helaas, hij maakt TV maar dat kleffe verhaallijntje Thomas/Jill moet nog in stand blijven....
kan deze aub verborgen worden schrik me kapot iedere keerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:58 schreef Aggie46 het volgende:
Mike denkt:"Wat zegt Patje nou allemaal?"
[ afbeelding ]
Jep!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarrel nog steeds in de DagBoek?
Ja, werd net bevestigd door Jill en Zoeyquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ferrel zit al een half uur lang iedereen te nominerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds niet begonnen met nominaties dus. Wat een oponthoud.
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan deze aub verborgen worden schrik me kapot iedere keer
Ja komt door die jerrel die daar nu weer zit te grienen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds niet begonnen met nominaties dus. Wat een oponthoud.
En zijn make up bij werktquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja komt door die jerrel die daar nu weer zit te grienen.
Openbare nominaties dan maarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:02 schreef aswesleep het volgende:
Als ze allemaal de DBK bezet houden is er natuurlijk geen tijd om te nomineren voor donderdag.
hij kreg van zoveel huildiarreaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat er helemaal niet genomineerd hoeft te worden, dat Jerrel vertrekt.
is gewoon een stalkerquote:
Zou ik ergens niet erg vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat er helemaal niet genomineerd hoeft te worden, dat Jerrel vertrekt.
Onderschat een Antwerpenaar nooit..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ook maar tegen Thomas gaat niet lukken helaas
Ze is dus HEEL bewust van wat ze doet en laat !quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:04 schreef Aggie46 het volgende:
Matt komt erbij zitten. Jill:"dan krijg ik weer de naam: BBslet".
Matt weg.[ afbeelding ]
Wat me opviel... wat is Jill oranje?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jill : Met al m'n vriendjes op de bank. Nu krijg ik een nieuwe naam, de BB slet.
Matt : Is goed hoor, ik bok al op.
En zonder Jerrel is er geen enkel tegengas voor K4+Michel...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou ik ergens niet erg vinden.
Maar aan de andere kant zorgt jerrel wel voor spanning en drama.
Want dan gooit ie z'n handje in de rivier?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Onderschat een Antwerpenaar nooit..
Hij hoeft wat mij betreft zeker niet weg. Hij is het beste wat BB had kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou ik ergens niet erg vinden.
Maar aan de andere kant zorgt jerrel wel voor spanning en drama.
"And they call it... puppy loohooooove!"quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Eng mannetje die de hele tijd Jill stalkt
Ja het leeft wel even op weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij hoeft wat mij betreft zeker niet weg. Hij is het beste wat BB had kunnen overkomen.
Er hoort er gewoon 1 in te zitten die de shit-stirrer is, waar je je aan irriteert ook wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij hoeft wat mij betreft zeker niet weg. Hij is het beste wat BB had kunnen overkomen.
Tijd om te castrerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"And they call it... puppy loohooooove!"
Ik denk dat BB hem heeft gevraagd om in de DBK even zijn make-up op te frissen. Die zien we vandaag niet meer terugquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden we ooit nog gaan nomineren?Jerrel houdt de DBK wel erg lang bezet.
Die is aan t de-make-uppen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk zijn afscheidstoespraak aan het houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Mwa. Vind t niet helemaal in z'n gezicht ontploft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey heeft Jerrel vanmorgen gek gemaakt.
Hij is overmoedig geworden. Dacht eens even lekker te kunnen rellen en de vijand, Michel, uit te schakelen.
Het is in zijn gezicht ontploft en nu is het janken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat BB hem heeft gevraagd om in de DBK even zijn make-up op te frissen. Die zien we vandaag niet meer terug
Token-minds think alikequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is aan t de-make-uppen!
Geef m nou eens de ruimte
Broodje poepgelei misschien.quote:
Nee dat erover is gelogenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:09 schreef Angelique61 het volgende:
Was Nick geirriteerd van het antwoordt van Patje in de tub?
Nee nee, poepgelei is dus perenstroop in t Vlaamsquote:
Hm, nou, vooruit danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, poepgelei is dus perenstroop in t Vlaams
Dat moest ik ooit raden. Ik dacht dat t glijmiddel was, vanwege t Vlaamse woord poepen
ik zie nu pas dat jij een mannetje bij je naam hebt staanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:12 schreef Ang3l het volgende:
"Hij zegt dat ie vaka wordt aangevallen door vooral hetero mannen. Waarom snap ik ook niet, want van mij mag ie zijn wie hij wil"
Ja Nick, van jou. Maar van HEEL veel ook niet
En het is absoluut waar dat je daardoor een schild opwerpt, en hele snelle klauwen krijgt.
Zo herkenbaar
Haha. Joehoe!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat jij een mannetje bij je naam hebt staan
Ik snap niet zo wat er mis is met Mattquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt Matt... donder eens op
[ afbeelding ]
Hahah, ik was de 5 minuten lachtherapie al weer vergeten. Dat wordt weer goud vanavondquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:15 schreef Ebinas het volgende:
Jerrel al terug uit de dbk?
Ze moeten toch ook nog aan elkaar?
en Lachen en Nomineren?
na-aper dat zeg ik netquote:
Volgende week ligt hij eruit denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt Matt... donder eens op
[ afbeelding ]
Kan Michel aan Jerrel worden gebonden straks? Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:15 schreef Ebinas het volgende:
Jerrel al terug uit de dbk?
Ze moeten toch ook nog aan elkaar?
en Lachen en Nomineren?
Graag, heel graagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan Michel aan Jerrel worden gebonden straks? Lijkt me leuk.
En Thomas aan Patrick.
Ja, behoorlijk. Hij volgt haar overalquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat er mis is met Matt
Hangt ie nou echt zo aan de kont van Jill ja?
Mikequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:18 schreef Aggie46 het volgende:
Terrel zit op de slaapkamer met Patje en ???
ja ik wilde al vragen, hoe als vrouw wordt jij dan raar bekeken. al le of bi te zijn.quote:
Patje zit in de sauna zegt Nick netquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:18 schreef Aggie46 het volgende:
Terrel zit op de slaapkamer met Patje en ???
ja moet er wel even neergezet wordenquote:
Gek. Ik schoot eindelijk in de lachquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:18 schreef Cargamelk het volgende:
Die Nick en Patje zijn wel agressief ..altijd over klappen praten.
Die blijft wel.quote:
Da's Belgisch voor applausquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:18 schreef Cargamelk het volgende:
Nee, het stoort Jill niks.. het stoort alleen onsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar volgens mij stoort het Jill niet echt dat Matt haar heel de tijd volgt.
Hoe meer aandacht, hoe beter lijkt me.
Ik hoop dat je weet dat klappen vlaams is voor pratenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:18 schreef Cargamelk het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gek. Ik schoot eindelijk in de lach
Ja, vooralsnog is ze er blij meequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze is zich er ook nog niet echt van bewustquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tantrum.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:19 schreef Ebinas het volgende:
Tu
[..]
Die blijft wel.
Het is gewoon zo'n jankend kind, dat op de grond gaat liggen aanstellen in de supermarkt omdat hij zijn snoep niet krijgt.
Misschien ook anderen daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, het stoort Jill niks.. het stoort alleen ons
betekend ook gewoon "praten"quote:
Johquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
betekend ook gewoon "praten"
Ja of die gaat dreigen dat als ie z'n snoepje niet mag houden, dat ie dan naar een ander gezin gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:19 schreef Ebinas het volgende:
Tu
[..]
Die blijft wel.
Het is gewoon zo'n jankend kind, dat op de grond gaat liggen aanstellen in de supermarkt omdat hij zijn snoep niet krijgt.
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:23 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben maar naar Naomi gewisseld, Zoey neem ik maar voor lief.
Maar van patje word ik een beetje moe, kan hem zo moeilijk volgen.
Desalniettemin hoeft hij van mij echt niet weg
Dat kan BB met de beste wil niet bewerkstelligenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:24 schreef suzi1 het volgende:
zu toch wat zijn als matt straks bb wint
ja, al een poosje. Zat met Mike op de slaapkamerquote:
Die komen pas bij script 10 naar binnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:26 schreef suzi1 het volgende:
beste bewoners, willen jullie de 3 nieuwe inruilen voor mona en jeroen.
Gaat niet lukken. Komt morgen pas op tvquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:27 schreef SLP_ het volgende:
Hopelijk komt dit vnv al op tv en niet pas morgen
Jammerrrquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Komt morgen pas op tv
gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:24 schreef suzi1 het volgende:
zou toch wat zijn als matt straks bb wint
Als ze het echt willen gaat dat best, maar laten we er maar niet op rekenenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Komt morgen pas op tv
Pot leeg na de nominatiesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:28 schreef Benny het volgende:
[..]
250 euro uit de pot of je nominatie wordt vertoond op tv
nu pasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef mario390 het volgende:
zo nu gaa ik vragen wat 1000 keer gevraagd is
hebben ze al nominiert??
Nominaties zijn nu!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef mario390 het volgende:
hebben ze al nominiert??
Als je NU naar de streams kijkt weet je het antwoord directquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef mario390 het volgende:
hebben ze al nominiert??
die is de frodo in huisquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef suzi1 het volgende:
mike is echt vies hoor. hoorde hem half uur terug nog tegen iemand zeggen die naar de wc ging, poepgatje likken he
Pat?? Dat snap ik niet.quote:
naast thomas of niet ?quote:
*popcorn paktquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
Nick gaat op Michel omdat hij denkt dat hij niet voldoende stemmen gaat krijgen
ik hoop dat!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:34 schreef Ebinas het volgende:
P
[..]
Mss zegt hij dit om verwarring te zaaien?
echt ik snap dit niet van hem.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:34 schreef suzi1 het volgende:
smerige nick. dondert hier nu ter plekke van mn trap
Volgens mij houden ze geen rekening met Zoey die toch afwijkend kan stemmen. En Patje is toch ook een risico?quote:
wie zijn er al geweest?quote:
Is in mijn ogen hetzelfdequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ze willen geen bondjes maar zijn wel weer stemafspraken aan het maken.
ja en naast michel dus patje of thomasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee op Michel...met medeweten van Michel.
Ja met michel als toetjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef Mjelleke het volgende:
En wie is er nu met het spel bezig... De Belgen toch
Duhhhh......quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
Net zo schijnheilig doen over meer als groep en dan nu zo bespreken wat het beste zou zijn voor hun zelf.
en de stomste hollanderquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef Mjelleke het volgende:
En wie is er nu met het spel bezig... De Belgen toch
Volgende keer ook, maar da's dan ook een uitzonderingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verder zijn er geen bondjes he
tis ff een keer
![]()
ze kunnen niet veel kanten opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en naast michel dus patje of thomas
ik hoop op een leugen wat dit betreft
die jankt ook op commando, piepend meiskequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:38 schreef Benny het volgende:
Toch een wending? Gezien Naomi's reactie, die net uit de DBK komt
Ja of het overleg van Nick en Michel de druppel, daar stond ze volgens mij opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:38 schreef Benny het volgende:
Toch een wending? Gezien Naomi's reactie, die net uit de DBK komt
Maar kan bb dan bepaalde stem blokkeren? enkel de nieuwe toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef freaky40 het volgende:
Naomi moest dus wat anders stemmen dan ze oorspronkelijk van plan was...BB ging ergens niet mee akkoord...
Hij had niet gelijk. Hij heeft gelogen tot 2 keer toe. Eerst dat die hometrainer er maar 1 dag zou zijn en daarna over wat Patje had gezegd. Daardoor is de groep ontploft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Vind t niet helemaal in z'n gezicht ontploft.
Ook in dit topic was t ineens "Ergens heeft Jerrel wel gelijk.....".
En dat zaadje kan in t BB huis ook geplant zijn nu.
Geen idee, vakantie mss?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Trouwens wat anders. Waar is Soury eigenlijk?
BB heeft altijd het eind oordeel, die bepaald.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Maar kan bb dan bepaalde stem blokkeren? enkel de nieuwe toch?
vast een blanko stemquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Maar kan bb dan bepaalde stem blokkeren? enkel de nieuwe toch?
Of in quarantaine voor BB-huis entryquote:
Die heeft 'vakantie'quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Trouwens wat anders. Waar is Soury eigenlijk?
muizenplaagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of in quarantaine voor BB-huis entry
Valt Zoey gelijk door de mand, ook leukquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ze denken dat er niet door anderen op michel wordt gestemd. Zou toch lachen zijn als zoey, jill en thomas dat wel doen dan zit hij door de stem van Nick ook erop.
Ik mis haar wel. Iemand kon het weer niet laten om een TR te zetten. Lafquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:41 schreef D. het volgende:
*even zwaait naar @:soury, omdat ze daar zo dol op is
Patjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:42 schreef Ebinas het volgende:
Ben echt wel heel benieuwd nu naar de bank
Thomas en ......????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |