Nou, als dat betekent dat er verder niemand weg hoeft...quote:
Joeeee.... relaxquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er mag wel eens vlugger een nieuw topic open
Ik erger die traagheid hier me kapot aan
Ja die haalt elke keer alles door elkaar. Terwijl hij tegen thomas zelf helemaal niets terug zei. En het niet zo ging als hij nu zegt. Dat is ook een rellert en stokert hoor.quote:
Ja dat zegt hij steeds maar hij doet er niets tegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nee over de dames, hij weet nog niet dat Zoey solo gaat.
Zoey is als de blonde van K3... Besluit altijd het groepje te verlatenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nee over de dames, hij weet nog niet dat Zoey solo gaat.
Natuurlijk. Maar niet alleen maar ventilerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen maar over iemand praten in diens bijzijn schiet natuurlijk ook niet op, soms moet je ook eerlijk kunnen zijn, en/of ventileren
Dat is wel waar...hij zei meteen die jongen kan het nog wel eens heel veel problemen geven . Michel zei toen terwijl hij al rare dingen tegen hem had gezegd, laten we hem een kans geven.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:40 schreef Harry het volgende:
Nick, die zag het allemaal wel aankomen. Vanaf de eerste avond, want dat voelt hij hè.....
Ik vrees alleen dat Thomas dan automatisch genomineerd wordt, en dat ze dan Jill tegenover hem zetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou, als dat betekent dat er verder niemand weg hoeft...
---
Patje is behoorlijk mad volgens mij.
Gwn zelf openen die handel als iemand het na 10 sec nog niet gedaan heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarnaast, Ferrel gaf ook aan dat zijn woord het laatste woord was, en hij het er verder niet meer over wilde hebben. Kan me voorstellen dat niet iedereen al is uitgepraatquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet alleen maar ventileren
Duurde 1,5 minuut, viel nog wel mee volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 minuten, 2 minuten... Geef elkaar gewoon de kans om een topic te openen. That's allquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Als CoS zo hard loopt, mag die 2 minuten best vloeibaar zijn, vind ik ...
Logisch toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef aswesleep het volgende:
Hier heeft Patje wel een punt. Thomas helemaal happy zolang alles volgens zijn plannetje liep, vervolgens vertrekken er enkele vrienden en dan heeft hij het moeilijk met aansluiting te vinden.
Miss Congo..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef zodeju het volgende:
Zoey weer in de buurt van Pat om af te luisteren.
Thomas en een anderquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef Blackprinces het volgende:
Uhh pat over 2 namen.
Nick en bb mag de ander invullen?
Maar langs de ander kant heeft hij het wel goed door.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Pat heeft al vanaf dag 1 best wel grootspraak over het spel, en hoe hij niet wil winnen, en dat ie t wel zou kunnen winnen als ie t zou willen, maar hij wil t niet.
Oke Pat. Oke.
Maak nog een rondje in de hottub.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef Yolk het volgende:
[..]
Duurde 1,5 minuut, viel nog wel mee volgens mij![]()
Neem een Snickers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |