Volgens mij is het weerstation ingevroren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er met dat Hupsel aan de hand joh? Drie volle graden kouder dan elk ander punt in het land
Denk weinig bewolking, geen wind en er ligt in deze omgeving echt een pak sneeuwquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er met dat Hupsel aan de hand joh? Drie volle graden kouder dan elk ander punt in het land
Denk dat het wel klopt, let maar op, straks volgt Arnhem ook met een redelijk groot temperatuur verschil t.o.v. Utrecht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou daar maar eens gaan kijken of die opstelling wel OK is. Wit huisje uit de directe zon, 2 meter boven de grond etc. Lijkt me iets niet in orde daar.
Omdat : ikke ikke ikke, want ik kan niet rijdenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:22 schreef leeell het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. Prima zonnetje vandaag, mooi wit overal. Wegen zijn gewoon (redelijk) begaanbaar hier. Beter dan regen en wind
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:50 schreef KNAK het volgende:
Wanneer kunnen we gaan spreken over volledig-sneeuwvrije straten/wegen? Dat glibberige bruine gebeuren is bah!
Je zou toch verwachten dat het in Nederland 4 weken lang rond de -10°C zou blijven ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:35 schreef DonDruiper het volgende:
Het was allemaal weer een storm in een glas water.
Volgende week dinsdag alweer 10 graden![]()
Nee dat niet. Maar er werden gouden bergen 'beloofd' en uiteindelijk word je gewoon weer doodgegooid met een blije mus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat het in Nederland 4 weken lang rond de -10°C zou blijven ja.
Godcerdomme alleen maar een volle week totaalwinterquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar er werden gouden bergen 'beloofd' en uiteindelijk word je gewoon weer doodgegooid met een blije mus.
Juist.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Godcerdomme alleen maar een volle week totaalwinter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Juiste omstandigheden kunnen veel doen. Denk aan 4 februari 2012 toen er op de dag daarvoor een flinke laag verse sneeuw gevallen is, het opklaarde en er boven een bevroren IJsselmeer zeer lage waarden gehaald werden. In het oosten was er minder verse sneeuw en volgens mij ook wat bewolking. Anders had het daar nóg kouder kunnen worden en dan had je anno 2012 zomaar opeens in de buurt gekomen van de laagste temperatuur ooit gemeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan hoorIk neem even aan dat zoiets als "kijken of dat hokje wel OK is" niet iets is wat ik als enige kan bedenken. Als het echt opvallend raar is zal er vanzelf wel iemand naartoe gaan
quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:33 schreef Dven het volgende:
Zijn we er weer ingetrapt!Wat zijn dit voor Spaanse taferelen
zuidwalmen!
Klimaat 12.9!
nog maar een kleine week schaatsen te gaan
[ afbeelding ]
IJskoud, gelukkig rap weer over als het goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
zuidwalmen!
Klimaat 12.9!
[ afbeelding ]
Zuidwalmen, ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
zuidwalmen!
Klimaat 12.9!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HELEMAAL DE MOEDER GESNEEUWD WORDENquote:
Hoe gaat het met je pegelsquote:
Zijn gisteren gesmoltenquote:
R.I.P.P.quote:
Eerst was het maar tot morgen, daarna verlengd tot het weekend en toen kwam er op de lange lange termijn opeens 2 weken vorst op de kaarten. An sich niet heel raar dat dat scenario niet uitkomt, en is ook nooit een belofte geweest. Meer een wens van winterliefhebbers op zoek naar een Elfstedentocht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar er werden gouden bergen 'beloofd' en uiteindelijk word je gewoon weer doodgegooid met een blije mus.
zuidwalmen!
Klimaat 12.9!
[ afbeelding ]
Rupsje NooitgenoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mooi ja, die avond heb ik ook nog tot laat op dat kaartje zitten F5-enquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Juiste omstandigheden kunnen veel doen. Denk aan 4 februari 2012 toen er op de dag daarvoor een flinke laag verse sneeuw gevallen is, het opklaarde en er boven een bevroren IJsselmeer zeer lage waarden gehaald werden. In het oosten was er minder verse sneeuw en volgens mij ook wat bewolking. Anders had het daar nóg kouder kunnen worden en dan had je anno 2012 zomaar opeens in de buurt gekomen van de laagste temperatuur ooit gemeten.
[ afbeelding ]
-27,4 in Winterswijk in 1942quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi ja, die avond heb ik ook nog tot laat op dat kaartje zitten F5-en![]()
Wat is het laagterecord voor NL eigenlijk qua temperatuur dan?
Zeker van die huisarts die ook tot vorig jaar het warmterecord had?quote:
Wow! das lekker koud!quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wel vervelend koud trouwens. Op Groenland heb ik nooit kouder dan -25,6 ºC gemeten. Dat is mijn PR zeg maar. Dan doet ademhalen pijn.
-42 tijdens een sledehondentocht waarbij we buiten sliepenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wel vervelend koud trouwens. Op Groenland heb ik nooit kouder dan -25,6 ºC gemeten. Dat is mijn PR zeg maar. Dan doet ademhalen pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |