Volgens mij is het weerstation ingevroren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er met dat Hupsel aan de hand joh? Drie volle graden kouder dan elk ander punt in het land
Denk weinig bewolking, geen wind en er ligt in deze omgeving echt een pak sneeuwquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is er met dat Hupsel aan de hand joh? Drie volle graden kouder dan elk ander punt in het land
Denk dat het wel klopt, let maar op, straks volgt Arnhem ook met een redelijk groot temperatuur verschil t.o.v. Utrecht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou daar maar eens gaan kijken of die opstelling wel OK is. Wit huisje uit de directe zon, 2 meter boven de grond etc. Lijkt me iets niet in orde daar.
Omdat : ikke ikke ikke, want ik kan niet rijdenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:22 schreef leeell het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. Prima zonnetje vandaag, mooi wit overal. Wegen zijn gewoon (redelijk) begaanbaar hier. Beter dan regen en wind
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:50 schreef KNAK het volgende:
Wanneer kunnen we gaan spreken over volledig-sneeuwvrije straten/wegen? Dat glibberige bruine gebeuren is bah!
Je zou toch verwachten dat het in Nederland 4 weken lang rond de -10°C zou blijven ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:35 schreef DonDruiper het volgende:
Het was allemaal weer een storm in een glas water.
Volgende week dinsdag alweer 10 graden![]()
Nee dat niet. Maar er werden gouden bergen 'beloofd' en uiteindelijk word je gewoon weer doodgegooid met een blije mus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat het in Nederland 4 weken lang rond de -10°C zou blijven ja.
Godcerdomme alleen maar een volle week totaalwinterquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar er werden gouden bergen 'beloofd' en uiteindelijk word je gewoon weer doodgegooid met een blije mus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |