Doe je nou opzettelijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:30 schreef JimLaFleur het volgende: [..] Zeker wel, Nathalie, Daan en Jowi.
dat gaat zij niet doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Let maar op Matt ... die grijpt zn kans dan
Als Matt dat doet, stapt Jill vrijwillig uit het huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Let maar op Matt ... die grijpt zn kans dan
Maakt haar niet uit.quote:
Hij hobbelt wel eens rond met de stofzuiger maar niet heel fanatiekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:43 schreef Juan_Roman het volgende:
Patje heeft gewoon gelijk over die taken.
Ik volg de livestreams iedere dag en ik heb vb. Thomas nog maar zelden weten werken.
Niet alles komt op stream!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:43 schreef Juan_Roman het volgende:
Patje heeft gewoon gelijk over die taken.
Ik volg de livestreams iedere dag en ik heb vb. Thomas nog maar zelden weten werken.
Thomas loopt af en toe met een stofzuiger door de gang.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:46 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nee maar anderen zie ik wel vaak hun taken doen. Is toch opvallend.
Wat doet een Julie dan...??quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:46 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Thomas loopt af en toe met een stofzuiger door de gang.
Julie heb ik nog nooit iets zien doemquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ook zeer weinig maar dat zei patje ook al
Met ontvetter,dat vond ik wel apart.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die deed gisteren nog de badkamer.
Mike is een braakmiddel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:50 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, Mike weer met z’n casanova verhalen. Ik hou het voor gezien.
Ja hopelijk een huismeester opdracht waar je veel kracht voor nodig hebt, zoals vandaag met die kop van jut.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Duimen voor volgende week. Michel huismeester en dan een newbie eruit.
wat entvetetete zij?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met ontvetter,dat vond ik wel apart.
Om later toe te voegen, "in 9 van de 10 gevallen dan".quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:51 schreef BB-King het volgende:
Mike doet het nooit voor de eerste keer met een vrouw die dronken is.
De wasbakken en kranen in de badkamer.quote:
Hij ging daarna nog even verder.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Om later toe te voegen, "in 9 van de 10 gevallen dan".
Ja tv kanaal 247 doet het ook nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef woveleed het volgende:
goplay stream hangt hier al 5 minuten, nog iemand last van?
ik zal je voorspellen dat volgende week Jerrel huismeester is, alleen omdat BB hem erin wil houden en je zo dan weer niet op hem kan stemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Duimen voor volgende week. Michel huismeester en dan een newbie eruit.
sanctie voor de laatste die erin zijn geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
Hadden ze het deksel niet even op de hottub moeten doen?
Hoefde niet volgens liesequote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
Liese zei het tegen michel dat het nog moest gebeuren en toen mompelde hij iets nee hoeft niet want ... de rest niet te verstaan dus morgen is dat ding na de fillestijnen of nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
nee die gaf het door van michel hoefde het nietquote:
is toch goed of?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De wasbakken en kranen in de badkamer.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:06 schreef Krambo het volgende:
Hebben ze de stagiaires achter de knoppen zitten ofzo?
Streams van de slaapkamers, geluid van de wc en woonkamer
Op stream 2 woonkamergeluid met slaapkamerbeeld.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:06 schreef chufi het volgende:
slaapstreams.. niemand meer in de woonkamer?
Op stream 2 hoor je Mike, Matt? en Pat, maar je ziet de slaapkamer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:06 schreef chufi het volgende:
slaapstreams.. niemand meer in de woonkamer?
Whut, die heeft van 27dec tot 21jan in een hotel gezeten voor big brother??quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:15 schreef Monique___ het volgende:
Pat Mike Thomas Matt hebben het over de psychologen die ze gesproken hebben toen ze in het hotel zaten en welke ze nu spreken.
Bij het noemen van de namen gaat het geluid uit en stream 1 op de tuin.
Op de andere stream hoor je ze verder praten maar zie je de slaapkamer waar jill ligt.
Thomas gaat naar bed maar je hoort hem naar de wc gaan, dikke scheet laten en plassen😂😂😂
Mike verteld dat hij van 27 dec tot 21 Jan in een hotel heeft gezeten vanwege corona protocol. Af en toe even naar huis. Maar alles was super goed geregeld door big brother.
Hij verteld dat hij loonbeslag heeft gehad, schulden.
Bkr 5 jaar daardoor, eindigd dit jaar.
goed dat bij Chill geen geluid was,quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:15 schreef Monique___ het volgende:
Pat Mike Thomas Matt hebben het over de psychologen die ze gesproken hebben toen ze in het hotel zaten en welke ze nu spreken.
Bij het noemen van de namen gaat het geluid uit en stream 1 op de tuin.
Op de andere stream hoor je ze verder praten maar zie je de slaapkamer waar jill ligt.
Thomas gaat naar bed maar je hoort hem naar de wc gaan, dikke scheet laten en plassen😂😂😂
Mike verteld dat hij van 27 dec tot 21 Jan in een hotel heeft gezeten vanwege corona protocol. Af en toe even naar huis. Maar alles was super goed geregeld door big brother.
Hij verteld dat hij loonbeslag heeft gehad, schulden.
Bkr 5 jaar daardoor, eindigd dit jaar.
En Pablo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:26 schreef Monique___ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 februari 2021 01:19 schreef woveleed het volgende:
[..]
Whut, die heeft van 27dec tot 21jan in een hotel gezeten voor big brother??
[/quote
Ze hadden het eerst over de psychologen die van Thomas heette fleur. Super fijn vond hij de gesprekken.
Pat zei je kunt er wat van leren en adviseerde Matt om ook eens een gesprek aan te vragen op vrijdag. Dan kun je die in het weekend spreken.
Mike begon dat hij er niet veel aan had en steeds regelmatig gebeld door dezelfde psycholoog. Deed daar wat lacherig over. Ik werd gebeld en dan werd gevraagd hoe ik het vond dat ik er misschien nog niet in kon.
Tja maakt mij niet niet zei hij dan steeds.
Hij kreeg super goed eten ook tagliatelle met truffelsaus bv. En hij kon vaker naar buiten gaan ook. En heel soms even naar huis.
Was allemasl vanwege corona protocol, super goed geregeld zei hij. Maakte hem niet uit om daar lang te zitten.
Is Veerle niet die seksuoloog?quote:
Zou goed kunnen hoor, dat onthou ik allemaal nietquote:
Fleur van der Maatenquote:
Nee, die heet Lottequote:
Iedere dag uitslapenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 06:50 schreef jameshond7 het volgende:
Kunnen ze niet een keer optijd wakker worden? Het is al lang en breed 6 uur geweest
quote:
spook van Elsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:26 schreef mario390 het volgende:
wie was dat de in de meidenkamer
zo erg snurkkte??
quote:
Meestal laat de ochtendploeg vanaf zeven uur shots van de tuin zien, maar die hebben zeker last van de gladheidquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:35 schreef jameshond7 het volgende:
Het is al lang half 8 geweest, ligt de regie ook te slapen ofzo
Liever te dik in de kist. Een ode aan Els.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:18 schreef Hunter het volgende:
Kunnen we nog verzoeknummers doen? Ik wil graag de "Dans je de hele nacht met mij" van de Sjonnies
Lekker snurkenquote:
ja,ik denk zij kunnt niet goed slapenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:44 schreef Pearlbitch het volgende:
De Schone Slaapster, vroeger via Disney, nu te zien bij Videoland.
[ afbeelding ]
Maakt een pakje kroepoek openquote:
Wat was daar nou mee? Niet echt gevolgd.quote:
Ik begreep dat Matt een flinke tijd naar z'n slippers heeft lopen zoeken en dat Michel ze even aan had gedaan..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Wat was daar nou mee? Niet echt gevolgd.
Oh okay. Ja had meegekregen dat Matt ze gisteren aan het zoeken was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik begreep dat Matt een flinke tijd naar z'n slippers heeft lopen zoeken en dat Michel ze even aan had gedaan..
Liesequote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:58 schreef mario390 het volgende:
wie snurrkte in de meidenkamer?
jemand moet het wel weten
Goedemorgen marioquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:58 schreef mario390 het volgende:
Ik snap sowieso het nut niet in een kamer waar geen raam is en de lampen uitstaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:57 schreef Benny het volgende:
Zo'n oogmasker heeft ook geen zin als je hem op je voorhoofd doet
Morguhquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:02 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh cossers![]()
Vandaag dus nomineren.
En waar blijft die polonaise!
Liesequote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:58 schreef mario390 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik alle schoenen sneeuw doen en ze dan wakker maken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik alle schoenen sneeuw doen en ze dan wakker maken.
Sorry Mario maar het was echt Liese die net aan het snurken was. Dat is toch ook niet erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee die was met de kop onder de dekbed
ja maar dat erge was om 3 00quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Sorry Mario maar het was echt Liese die net aan het snurken was. Dat is toch ook niet erg.
quote:
Ze moeten eerst wakker worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:17 schreef jameshond7 het volgende:
Dag is bijna alweer voorbij en nog steeds geen polonaise
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:25 schreef engine het volgende:
Regie heeft ook geen zin in uitslover Michel
Of hij moet naakt mee hopsenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:27 schreef jameshond7 het volgende:
Nick gaat douchen, dan moet die polonaise wel heel snel komen
Meteen Naomi vertellen ookquote:
Hij komt maar moeilijk op gang vandaagquote:
Precies, hele liedje nog een keer. Dat moeten ze elke ochtend doen. Liedje instarten en pas als iedereen er is het liedje opnieuw en dan uitlopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:33 schreef jameshond7 het volgende:
Nu nog een keer speciaal voor julie, liese en zoey
quote:
Is goed hoor. Eerst Tekkel, Matt, Zoey, dan kijken we verderquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:35 schreef jameshond7 het volgende:
Van mij mag Naomi eruit,ze let teveel op de cameras. Neet tijdens de polo ook al
Tekkel en matt zijn uitgesloten voor deze week hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is goed hoor. Eerst Tekkel, Matt, Zoey, dan kijken we verder
Je vergeet Liese Julie en Mike nogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is goed hoor. Eerst Tekkel, Matt, Zoey, dan kijken we verder
Weet ik, dus moet je nóg een week langer wachten voor we iets aan Naomii gaan doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Tekkel en matt zijn uitgesloten voor deze week he
Hoop dat Prem Rutte niet kijkt, misschien laat hij zijn volk dan ook in de sneeuw dansen om wakker te wordenquote:
Nick doet dit trouwens ook heel vaak.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:35 schreef jameshond7 het volgende:
Van mij mag Naomi eruit,ze let teveel op de cameras. Neet tijdens de polo ook al
Ik vrees steeds meer dat het Patje vs Thomas wordtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:40 schreef Jockari het volgende:
Nadat Zoey straks genomineerd is, spreekt die met niemand meer tot ze donderdag aan de andere kant van het hek staat.
Te lui voor die voegen niets toe .quote:
Gooit BB er tijdens het nomineren een verrassing in..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vrees steeds meer dat het Patje vs Thomas wordt
waar komen die allemaal vandaan ik bedoel waar lagen die allemaal in beginquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:12 schreef Blackprinces het volgende:
Het is ook wel een pestbende met al die kussens.
Zou daar ook niet tegen kunnen als het niet goed ligt.
Zou mooi zijn ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gooit BB er tijdens het nomineren een verrassing in..
"Noem 2 bewoners die moeten blijven..."
Degene die het minst genoemd worden zijn genomineerd
Thomas er uit, dan volgt Jill vrijwillig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om de gesprekken met Patrick te verstaan. En er zit weinig bij. Hij hangt op de bank, in de sauna en in de hottubquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja.
Maar bij Patje vs Thomas zal ik voor het eerst moeite hebben met kiezen. Paar weken terug had ik Patje nog zo weggestemd, maar die is er wat mij betreft ingegroeid. Lekker nuchter en lijkt toch goed door te hebben hoe het allemaal werkt. Thomas is grappig, maar blijft teveel op de vlakte naar mijn zin. Moeilijk, moeilijk.
quote:
Denk het niet. Die kleeft dan aan Matt vast. Zit ik ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Thomas er uit, dan volgt Jill vrijwillig.
Ik wás voor Thomas, maar Patje is hem voorbij gegaan! (En dat terwijl ik hem de helft van de tijd niet eens verstaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja.
Maar bij Patje vs Thomas zal ik voor het eerst moeite hebben met kiezen. Paar weken terug had ik Patje nog zo weggestemd, maar die is er wat mij betreft ingegroeid. Lekker nuchter en lijkt toch goed door te hebben hoe het allemaal werkt. Thomas is grappig, maar blijft teveel op de vlakte naar mijn zin. Moeilijk, moeilijk.
Ik zie hem ook niet veel doen. Maar daar zie ik Nick (behalve koken) Liese naomi Julie en Zoey ook niet doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om de gesprekken met Patrick te verstaan. En er zit weinig bij. Hij hangt op de bank, in de sauna en in de hottub
Mja, da's wel een goed argument, hij is vaak wel erg passief.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om de gesprekken met Patrick te verstaan. En er zit weinig bij. Hij hangt op de bank, in de sauna en in de hottub
Klopt maar thomas en jill doen ook niet veel. Maar die zijn nog regelmatig aan het kletsen of donderjagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet veel doen. Maar daar zie ik Nick (behalve koken) Liese naomi Julie en Zoey ook niet doen.
Dan gun ik het Thomasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SPOILER: Tussenstand stemmingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:05 schreef Benny het volgende:
Ik zat nog eens te denken over die nominaties. Maar het kan wel eens spannend worden wie er naast Thomas op de bank komt te zitten. Als Thomas en Jill vandaag een beetje met de andere bewoners gaan lullen kunnen ze er een van de 4 musketiers eruit gooien.
Thomas staat in de populariteitspolls overal wel in de top 3-5. We kunnen dus wel stellen dat hij een reeele kans heeft om de stemming van het publiek te overleven. Helemaal als je bedenkt dat hij de Jill stemmers ook op zijn hand zou kunnen hebben.
De 4 musketiers stemmen allemaal op Thomas. Zoey zou hierin nog enigszins kunnen afwijken aangezien ze ook veel bond met Thomas en Jill. Iets minder dan met de 4 musketiers, waarnaar ze een hoop doorbrieft. Michel, Nick en Patrick lijken ook te gaan stemmen op Thomas. Dat zijn 7 stemmen.
Thomas en Jill hebben het niet zo op Liese. Die krijgt sowieso 2 stemmen. Op wie zij nog meer gaan stemmen is mij onbekend.
Michel heeft aangegeven naast Thomas ook Patrick te gaan nomineren. In het gesprek op de slaapkamer gisteravond leken de 4 musketiers hier ook enigszins naar te neigen. De een meer dan de ander.
Nick gaat mogelijk niet op Patrick stemmen omdat dat zijn stiekeme bondje is waarmee hij het spel bespreekt. Zie het gesprek met hem in de sauna gister. Op wie stemt hij naast Thomas?
Kortgezegd... Levert dit 4-5 stemmen op voor Patrick.
Als Zoey, een vrij taktische speler - wolf in schaapskleren- doorheeft dat Thomas sowieso genomineerd is en best een stem minder kan krijgen. Kan zij een sterke speler (iemand van de 4 musketiers of een man) eruit werken, samen met Jill en Thomas. Volledig volgens haar Risk plan.
Er zijn 4-5 stemmen nodig voor een gelijkspel, waarbij Jill de beslissende stem heeft. Beetje taktisch kan het een gelijkspel worden tussen Patrick en iemand van de 4 musketiers: Liese of Julie.
Julie botste namelijk gister ook wel lekker met Zoey. Als Thomas en Jill daar ook op stemmen, want met haar hebben ze niet zoveel connectie, kan het nog leuk worden.Je theorie klopt niet. Patrick krijgt al 5 stemmen en Thomas 6 of 7. Ze hebben dus nooit een meerderheid.SPOILER: Tussenstand stemmingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn de komende weken kannonenvoer. Matt en Jerrel als eerst.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:12 schreef spapaars het volgende:
Ik vind het vreemd dat de 3 nieuwe beschermd zijn
2 karakterloze en een relnicht hebben al laten zien dat ze daar helemaal niets te zoeken hebben en voegen niets toe.
Ik deed de pc aan en op de ene stream Nick en de Jerrel, allebei bah voor mij dus keuzes...vandaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Op Jerrel mag niet gestemd worden toch?
Er zijn 18 stemmen te verdelen. Waarbij Patrick en Thomas nooit op zichzelf stemmen. Met 5+6/7 stemmen houd je 5/6 stemmen over waarmee je een gelijkspel kunt realiserenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je theorie klopt niet. Patrick krijgt al 5 stemmen en Thomas 6 of 7. Ze hebben dus nooit een meerderheid.
Ik verwacht het wel. De gesprekken daarover wil je morgen in de uitzending hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ja het is nominatie dag vandaag, ben benieuwd of ze dan ook vanavond gelijk de uitslag krijgen!
Ziet er niet gezond uit neequote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:18 schreef Angelique61 het volgende:
Dat haar van Julie is zo droog dat beweegt niet eens als ze beweegt..
Tot deze middag of zo...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:17 schreef Harry het volgende:
Liese (en Julie) in de doucheruimte: ik denk dat ik vandaag mijn huid ga laten rusten, en niets op doe.
Ooh sorry, foutje 😉quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik deed de pc aan en op de ene stream Nick en de Jerrel, allebei bah voor mij dus keuzes...vandaar
En wat voor stem Koosquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
Je hoort die stem van naomi op allebei de streams terwijl je haar niet ziet.
Zoey gaat nog niet overlopen. Pas volgende week als ze de hobbits ook mee kan krijgen. Team Jill gaat al voor Julie en/of Liese. Dat doet Zoey nooit nu. Dat is zelfmoord.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Er zijn 18 stemmen te verdelen. Waarbij Patrick en Thomas nooit op zichzelf stemmen. Met 5+6/7 stemmen houd je 5/6 stemmen over waarmee je een gelijkspel kunt realiseren
Zoey en Patrick zijn ongeleide projectielen in de stemming, dus die zijn nog variabel
Dan zie ik Michel nog iets doen. Die 4x dames doen niets en voegen niets toe.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben die 4 belgische vrouwen met michel een beetje zat aan het worden. Ze vinden alles oneerlijk als het hun niet uitkomt en zijn steeds aan het smoezen enzo. Vond het vooral toen ik matt hoorde gister dat ze niet die slaapkamer daar in mogen komen. Dat ze dan gewoon de deur dicht doen als hij er aan komt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft de keuze uit 2 skippyballen.
Vreselijke stem.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:20 schreef lonneberga het volgende:
[..]
En wat voor stem Koosgoede morgen
Neem de avond ook maar mee. Die doen echt werkelijk niets dus voor mij geen finale waardig.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:23 schreef mario390 het volgende:
is het nu wert in dr douche wat te
cappen?
Heel irritant dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:29 schreef spapaars het volgende:
En maar steeds tegen de camera's lullen, het bewijs dat ze er de hele dag ermee bezig zijn hoe ze in beeld komen.
Het grote verschil van deze editie vergeleken met de vorigen is, de onvolwassenheid van de bewoners.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook en die nick vind ik een gladde aal. Gister ergerde ik me kapot aan die man met zijn zalvende stem elke keer praten over mensen zonder namen te noemen maar vooral achter hun rug om.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:23 schreef lonneberga het volgende:
ik zie het liefst Zoe en Naomi op de bank,sneaky bitches, klaar mee.
Zo ziet die er wel uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:31 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik hoop dat ik een grote rol krijg in de weekopdracht. Zin om kapot te gaan"
Ook niks van gezien of gelezen. Gebeurd normaal gesproken toch altijd op maandag...?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:40 schreef Angelique61 het volgende:
Zijn de luxe boodschappen al besteld heb er niks van gezien want het kookclubje wou daar de hand in hebben?
Ze hebben weer pakken mix gekregenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:41 schreef Angelique61 het volgende:
Hee ik zie dat het brood gelukt is in de machine?
Ja daarom maar het was nogal chaos gisterenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook niks van gezien of gelezen. Gebeurd normaal gesproken toch altijd op maandag...?
D"ze week voor meer dan 1000 euroquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:40 schreef Angelique61 het volgende:
Zijn de luxe boodschappen al besteld heb er niks van gezien want het kookclubje wou daar de hand in hebben?
Oh beterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben weer pakken mix gekregen
of ze er dan veel meer voor kunnen kopen is maar de vraag. BB past gewoon de prijzen aan en rekent 100 euro voor een tros bananen ofzoquote:
Ja maar door die overvolle dag, vol activiteiten, is daar geen tijd voor geweest. Ze zijn er nog moe van.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook niks van gezien of gelezen. Gebeurd normaal gesproken toch altijd op maandag...?
Ik denk dat (als Thomas echt het spel wil spelen) hij nog een schaakzet verder moet denken. Niet alleen "van wie win ik het deze stemronde", maar ook wat het effect is op rondes daarna. Ik denk dat hij het van de meeste nomineerbare kandidaten in deze ronde toch wel wint. Maar de vraag wat er daarna gebeurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:34 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ik ben benieuwd of Thomas doorheeft wat er speelt om hem heen en vervolgens ook slim nadenkt (en even zijn liefdevolle emoties uitzet).
Als hij inderdaad de grootste kans maakt, moet hij zorgen dat hij iemand tegenover zich krijgt waarvan hij het meest zeker is dat hij ervan wint. Dat zou dan Julie boven Patje moeten zijn (zeg ik als buitenstaander). Maar ik weet niet of je dat aan de binnenkant ook zo ervaart. Naomi zou ook kunnen, maar die zou nog weleens populairder kunnen zijn. Idem voor Patje. Zowie zelf is ook risky. Maar dat zou wel een explosie gevenDan heb je echt televisie, want Zowie verdenkt natuurlijk Julie enz enz.
In de volgende ronden keihard gaan voor Tekkel, tante Till, enz enz. En door... Van k4 heeft hij dan mogelijk wat minder last.
Vrij cruciaal moment voor Thomas.
**zoekt bluetoothverbinding met oortjes van Thomas en fluistert.......**
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat (als Thomas echt het spel wil spelen) hij nog een schaakzet verder moet denken. Niet alleen "van wie win ik het deze stemronde", maar ook wat het effect is op rondes daarna. Ik denk dat hij het van de meeste nomineerbare kandidaten in deze ronde toch wel wint. Maar de vraag wat er daarna gebeurt.
Als het Thomas vs Patje wordt zie ik Thomas wel winnen, maar dan ben je Pat kwijt. Daarmee wordt de "macht" van K4 relatief gezien groter.
Iedereen die niet in K4+Michel zit zou er baat bij hebben om één van hen tegen Thomas te zetten. Bijvoorbeeld Thomas vs Julie of Thomas vs Zoey.
Oké, en hopelijk levert het voor ons nog een paar leuke stream uurtjes op. Wordt wel weet effe tijd voor een beetje spanning...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht het wel. De gesprekken daarover wil je morgen in de uitzending hebben.
Idemquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:48 schreef suzi1 het volgende:
zodra matt of mike op 1 van de streams is zet ik het geluid uit. sta ik daar alleen in?
Ik vind de 3 nieuwe de minste boeiende. Dan kijk ik sowieso al minder geinteresseerdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:48 schreef suzi1 het volgende:
zodra matt of mike op 1 van de streams is zet ik het geluid uit. sta ik daar alleen in?
Nog 9 weken tot de finale.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:50 schreef suzi1 het volgende:
pfff en dit programma gaat nog 2 maanden door
Misschien niet bezorgd ivm de sneeuw en komt het vandaag.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En weer voorbij, Tekkel in beeld. Doe maar weer SL.quote:
Zo houd je je gezicht in een plooiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:58 schreef Jockari het volgende:
Haarlak over het gezicht spuiten ? Huh ?
Blijft de make-up beter zitten, maar je hebt er ook spray er voor..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:58 schreef Jockari het volgende:
Haarlak over het gezicht spuiten ? Huh ?
gaat ze toch weer naar het ziekenhuis lolquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:00 schreef mario390 het volgende:
hoezo is jill ochtend altijd misselijk? hmm
vanavond had zij last van chili con carne
daar was zij over 10 min bezig op de ..
Exact.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat (als Thomas echt het spel wil spelen) hij nog een schaakzet verder moet denken. Niet alleen "van wie win ik het deze stemronde", maar ook wat het effect is op rondes daarna. Ik denk dat hij het van de meeste nomineerbare kandidaten in deze ronde toch wel wint. Maar de vraag wat er daarna gebeurt.
Als het Thomas vs Patje wordt zie ik Thomas wel winnen, maar dan ben je Pat kwijt. Daarmee wordt de "macht" van K4 relatief gezien groter.
Iedereen die niet in K4+Michel zit zou er baat bij hebben om één van hen tegen Thomas te zetten. Bijvoorbeeld Thomas vs Julie of Thomas vs Zoey.
Ja. Op dit nummer:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:02 schreef brasta het volgende:
Hebben ze polonaise gedanst deze morgen?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik Paul's Weblog nooit ga bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |