Doe je nou opzettelijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:30 schreef JimLaFleur het volgende: [..] Zeker wel, Nathalie, Daan en Jowi.
dat gaat zij niet doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Let maar op Matt ... die grijpt zn kans dan
Als Matt dat doet, stapt Jill vrijwillig uit het huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Let maar op Matt ... die grijpt zn kans dan
Maakt haar niet uit.quote:
Hij hobbelt wel eens rond met de stofzuiger maar niet heel fanatiekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:43 schreef Juan_Roman het volgende:
Patje heeft gewoon gelijk over die taken.
Ik volg de livestreams iedere dag en ik heb vb. Thomas nog maar zelden weten werken.
Niet alles komt op stream!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:43 schreef Juan_Roman het volgende:
Patje heeft gewoon gelijk over die taken.
Ik volg de livestreams iedere dag en ik heb vb. Thomas nog maar zelden weten werken.
Thomas loopt af en toe met een stofzuiger door de gang.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:46 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nee maar anderen zie ik wel vaak hun taken doen. Is toch opvallend.
Wat doet een Julie dan...??quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:46 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Thomas loopt af en toe met een stofzuiger door de gang.
Julie heb ik nog nooit iets zien doemquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ook zeer weinig maar dat zei patje ook al
Met ontvetter,dat vond ik wel apart.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die deed gisteren nog de badkamer.
Mike is een braakmiddel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:50 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, Mike weer met z’n casanova verhalen. Ik hou het voor gezien.
Ja hopelijk een huismeester opdracht waar je veel kracht voor nodig hebt, zoals vandaag met die kop van jut.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Duimen voor volgende week. Michel huismeester en dan een newbie eruit.
wat entvetetete zij?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met ontvetter,dat vond ik wel apart.
Om later toe te voegen, "in 9 van de 10 gevallen dan".quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:51 schreef BB-King het volgende:
Mike doet het nooit voor de eerste keer met een vrouw die dronken is.
De wasbakken en kranen in de badkamer.quote:
Hij ging daarna nog even verder.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Om later toe te voegen, "in 9 van de 10 gevallen dan".
Ja tv kanaal 247 doet het ook nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef woveleed het volgende:
goplay stream hangt hier al 5 minuten, nog iemand last van?
ik zal je voorspellen dat volgende week Jerrel huismeester is, alleen omdat BB hem erin wil houden en je zo dan weer niet op hem kan stemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Duimen voor volgende week. Michel huismeester en dan een newbie eruit.
sanctie voor de laatste die erin zijn geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
Hadden ze het deksel niet even op de hottub moeten doen?
Hoefde niet volgens liesequote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
Liese zei het tegen michel dat het nog moest gebeuren en toen mompelde hij iets nee hoeft niet want ... de rest niet te verstaan dus morgen is dat ding na de fillestijnen of nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
nee die gaf het door van michel hoefde het nietquote:
is toch goed of?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De wasbakken en kranen in de badkamer.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 01:06 schreef Krambo het volgende:
Hebben ze de stagiaires achter de knoppen zitten ofzo?
Streams van de slaapkamers, geluid van de wc en woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |