SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiëren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Oeps!quote:Op maandag 8 februari 2021 21:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Enzo Ferrari heeft zijn team in 1988 al verlaten.![]()
Fitipaldi doet dat nu.
Vooralsnog alleen bevestigd voor de races in Bahrein, al begrijp ik dat ze het hele seizoen willen doen als het budget rond komt.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:23 schreef 4-elements het volgende:
We hebben weer een Nederlander in de F2. Bent Viscaal gaat bij Trident rijden. Samen met Marino Sato.
bron
Dat zijn ze nog steeds aan het doenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef Sabata het volgende:
Oef het is m toch gelukt ( ze waren nogal fanatiek naar sponsors aan het zoeken) Hopelijk hebben ze na Drugovich' afscheid de engineers kunnen behouden die z'n auto prepareerden.
Sato dus als teammate. Een goed seizoen in Euroformula open, verder eigenlijk altijd achterin te vinden. We zijn benieuwd.
Ah ja, ik lees het nu ook idd. Ik wens m succes, maar hopelijk wordt dit geen herhaling van Frijns in de Hilmer (wachten tot je een telefoontje krijgt omdat er eerst naar kapitaalkrachtiger geldbeurzen wordt gekeken)quote:Op maandag 1 maart 2021 16:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zijn ze nog steeds aan het doen
En het is bij Trident, niet bij MP Motorsport.
En de coureurs:quote:Vrijdag 26 maart
11:05 uur Formule 2 Vrije training
14:30 uur Formule 2 Kwalificatie
Zaterdag 27 maart
11:25 uur Formule 2 Sprint race 1
17:40 uur Formule 2 Sprint race 2
Zondag 28 maart
12:50 uur Formule 2 Feature race
Op de site van de F1 staat altijd een volledig tijdschema, inclusief de andere klassenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:12 schreef VacaLoca het volgende:
Thanks, kon op de onoverzichtelijke F2 site nergens tijdschema vinden.
och ja, die hebben dat nieuwe achterlijke formatquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:03 schreef Starflyer het volgende:
Aankomend weekend zijn de eerste Formule 2 races in Bahrein. Het (Nederlandse) tijdschema voor de F2 is:
[..]
Het niet achterlijke format? Ik vind het juist wel achterlijk dat we niet meer de fijne weekeinden hebben met op zaterdagochtend een F3-race om het weekeinde echt af te trappen, zaterdag eind van de middag F2 voor wat actie na de F1-kwalificatie en zondagochtend dan nog van beiden een mooie race.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
och ja, die hebben dat niet achterlijke format
weet niet hoe het komt, maar Android vind het vaker leuk om "nieuw" door "niet" te corrigerenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het niet achterlijke format? Ik vind het juist wel achterlijk dat we niet meer de fijne weekeinden hebben met op zaterdagochtend een F3-race om het weekeinde echt af te trappen, zaterdag eind van de middag F2 voor wat actie na de F1-kwalificatie en zondagochtend dan nog van beiden een mooie race.
Ooit die typefout gemaakt en nu zit 'ie opgeslagen in je autocorrectquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
weet niet hoe het komt, maar Android vind het vaker leuk om "nieuw" door "niet" te corrigerendus ja, gewoon achterlijk.
Enorm sterk is het veld niet nee. Maar met Hitech die het afgelopen jaar ook vrij goed deed voor een volledig nieuw team, met Vips en Lawson die toch geen complete koekenbakkers zijn zie ik hun ook nog wel meedingen. Pourchaire en Piastri komen ook vrij snel door de feederseries heen, waarbij Pourchaire toch ook wel een enorm goede indruk heeft achtergelaten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat een zwak deelnemersveld zeg...
Shwartzman wint.
Als het allemaal totale prutsers waren, hadden ze de F2 niet gehaald natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Enorm sterk is het veld niet nee. Maar met Hitech die het afgelopen jaar ook vrij goed deed voor een volledig nieuw team, met Vips en Lawson die toch geen complete koekenbakkers zijn zie ik hun ook nog wel meedingen. Pourchaire en Piastri komen ook vrij snel door de feederseries heen, waarbij Pourchaire toch ook wel een enorm goede indruk heeft achtergelaten.
Maar iedereen weet natuurlijk dat Nissany in de DAMS het veld gaat vernietigen.
wat een mazzel voor ons geweest dan dat Raghunatan bulkt van het talent. Canamasas reedt de hele knap natuurlijk ook op een hoop. Letterlijk dan wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het allemaal totale prutsers waren, hadden ze de F2 niet gehaald natuurlijk
En dan verwachten ze dat de gemiddelde fan dit gaat begrijpen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:22 schreef Starflyer het volgende:
Uitslag van de kwalificatie
In (sprint)race 1 zal de top 10 in omgekeerde volgorde starten, in (sprint)race 2 is de uitslag van race 1 (met de top 10 wederom omgedraaid) de startopstelling en in de hoofdrace is deze kwalificatieuitslag de startopstelling.
Het is dan ook een formaat dat geleend lijkt te zijn van de Britse toerwagens. Die maken het nóg iets moeilijker door in de startopstelling van race 2 te loten hoeveel auto's er omgedraaid worden: 4, 6, 8 of 10quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En dan verwachten ze dat de gemiddelde fan dit gaat begrijpen?![]()
Nou volg ik de Britse toerwagens niet, maar is dat echt zo? Gaat toch veel te ver. Houd het simpel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is dan ook een formaat dat geleend lijkt te zijn van de Britse toerwagens. Die maken het nóg iets moeilijker door in de startopstelling van race 2 te loten hoeveel auto's er omgedraaid worden: 4, 6, 8 of 10
Ja maar dat is niet spectaculair genoegquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nou volg ik de Britse toerwagens niet, maar is dat echt zo? Gaat toch veel te ver. Houd het simpel.
Ze hebben het dit jaar zelfs een beetje gewijzigd. BTCC heeft nu race 1 gewoon de grid van de kwalificatie, in race 2 de uitslag van race 1 (top 10 omgedraaid) en in race 3 komt die loting, die nóg een tikje erger gemaakt is. (haalt diep adem) De nummers van de auto's die in race 6e tm 12e zijn eindigd gaan in een pot, iemand trekt er een nummer uit. Is dat het nummer van de auto die 6e werd dan wordt de top 6 omgedraaid. Wordt de auto die 7e eindigde gekozen, dan dus de top7 en zo verder. De nummer 12 zou dus zo een pole gratis kunnen krijgen. Soms bijzonder grappig op circuits als Oulton of Knockhill waar nauwelijks valt in te halen de nummer 12 dan ineens uit alle macht verdedigt om mogelijk een stunt uit te halenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is dan ook een formaat dat geleend lijkt te zijn van de Britse toerwagens. Die maken het nóg iets moeilijker door in de startopstelling van race 2 te loten hoeveel auto's er omgedraaid worden: 4, 6, 8 of 10
Als je dit soort kunstgrepen nodig hebt is je kampioenschap gewoon kut.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze hebben het dit jaar zelfs een beetje gewijzigd. BTCC heeft nu race 1 gewoon de grid van de kwalificatie, in race 2 de uitslag van race 1 (top 10 omgedraaid) en in race 3 komt die loting, die nóg een tikje erger gemaakt is. (haalt diep adem) De nummers van de auto's die in race 6e tm 12e zijn eindigd gaan in een pot, iemand trekt er een nummer uit. Is dat het nummer van de auto die 6e werd dan wordt de top 6 omgedraaid. Wordt de auto die 7e eindigde gekozen, dan dus de top7 en zo verder. De nummer 12 zou dus zo een pole gratis kunnen krijgen. Soms bijzonder grappig op circuits als Oulton of Knockhill waar nauwelijks valt in te halen de nummer 12 dan ineens uit alle macht verdedigt om mogelijk een stunt uit te halen
Op Engels commentaar zetten?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:30 schreef ondeugend het volgende:
Hoe krijg ik die Ronald van Dam? uit mijn F1TV?
Bij Williams waren ze hem ook zat.quote:
En daarna over die band aaienquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaat lekker zo![]()
Die marshal wat omviel
Ja, zei ik net ook.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:46 schreef Vriezzer het volgende:
Even om mijn geheugen op te frissen. Jullie weten dit:
Hebben Verschoor en Viscaal vooralsnog een contract voor één raceweekend?
Helaas welquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:46 schreef Vriezzer het volgende:
Even om mijn geheugen op te frissen. Jullie weten dit:
Hebben Verschoor en Viscaal vooralsnog een contract voor één raceweekend?
Ik zat ook al verbaasd te luisterenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Tantrum gaat een keer niet uit zijn plaat na het horen van de straf
Hij weet dat ie Verschoor zijn race verkloot heeft... en zijn eigen weekend ook als ie niet oppast en uit de klauwen van de levensgevaarlijke Roy Nissany blijft. Mwuahahaha (ahem, ik overdrijf maar vond het altijd leuk hoe hij zo zat te schelden op Roy en er zelf ook een bende van maakt)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zat ook al verbaasd te luisteren
Nu ligt hij op P12, maar een twee is een drie, dus nu even terughalen op de boer en hij heeft straks pole!quote:
En nu P11 !quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu ligt hij op P12, maar een twee is een drie, dus nu even terughalen op de boer en hij heeft straks pole!
Ik ben dus niet de enige die verbaasd wasquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Tantrum gaat een keer niet uit zijn plaat na het horen van de straf
Heeft hij al gedaan staat mij bijquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:01 schreef Sabata het volgende:
Jehan zou wel eens de eerste Indiër die een F2 race wint kunnen worden.
Dan klopt het statement in principe welquote:
Dat welquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan klopt het statement in principe wel
Klopt, maar Bent rijd alleen terwijl Vips ook met Nannini en Nissany aan het matten isquote:
Die rijden vier seconden achter hemquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
Klopt, maar Bent rijd alleen terwijl Vips ook met Nannini en Nissany aan het matten is
Volgens mij heeft Karthikeyan geen GP2 gereden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga er voor het gemak even van uit dat Narain Karthikeyan geen F2-race won. Ik zou Mahaveer's Wiki nog even checken, maar ja, die kwam uit voor Nederland.
Karthikeyan heeft nooit GP2/F2 geredenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga er voor het gemak even van uit dat Narain Karthikeyan geen F2-race won. Ik zou Mahaveer's Wiki nog even checken, maar ja, die kwam uit voor Nederland.
Dan klopt het dusquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Karthikeyan geen GP2 gereden.
Tuurlijk wel. Die win is al in de pocket. Dus semantisch valt er wel iets op af te dingenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:07 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Daar is niets tegen in te brengen inderdaad.
Dan maar het aloude adagium van stal halen: "Er bij komen is één, er voorbij komen is iets anders."quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:07 schreef Sabata het volgende:
Wordt idd krap. Bent verliest 4 tienden per rondje op Vips
Oh.. laat maar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:11 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan maar het aloude adagium van stal halen: "Er bij komen is één, er voorbij komen is iets anders."
Al heeft dat adagium sinds DRS wel stevig aan betekenis ingeboet.
ehhhquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:14 schreef Starflyer het volgende:
En een MP Motorsport op pole voor race 2. Zendelli P10
Tsja, maar als je geen druk zet, dwing je de concurrent ook niet zo snel in een fout.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Netjes van Lawsonde druk van Daruvala was groot, maar die heeft toch echt zijn bandjes aan gort gereden door er langere tijd zo kort op te rijden.
En PLC niet te vergetenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:19 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, o menino do Brasil rijdt ook mee dit jaar. Benieuwd wat King Arthur gaat doen als de F3 eindelijk begint.
The boy from Brazil?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:19 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, o menino do Brasil rijdt ook mee dit jaar. Benieuwd wat King Arthur gaat doen als de F3 eindelijk begint.
quote:
De zeikerig klinkende commentator van het FREC vorig jaar had het vaak één keer per race over 'Petecof' en 'Leclerc' en 589 keer per race over respectievelijk 'o menino do Brasil' en 'King Arthur'. Met z'n zeikstem. En zeikerige intonatie. Vre-se-lijk.quote:
Ja, kloptquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De zeikerig klinkende commentator van het FREC vorig jaar had het vaak één keer per race over 'Petecof' en 'Leclerc' en 589 keer per race over respectievelijk 'o menino do Brasil' en 'King Arthur'. Met z'n zeikstem. En zeikerige intonatie. Vre-se-lijk.
Staan op het punt de formation lap te beginnenquote:
Bent valt weer terugquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:56 schreef Sabata het volgende:
Bent gaat lekker, 7e in die vuilnisbak. Verschoor klimt langzaam uit het dal
Deledadadadadad, crunchquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:24 schreef Starflyer het volgende:
Deledda doet waarvoor hij in de F2 is. Safety Cars veroorzaken
Heeft LUN zijn straf al genomen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:27 schreef Sabata het volgende:
Verschoor kan 4e worden. Nu even bidden tot Offlaar dat iemand nog uitvalt
P4, LUN heeft nog strafquote:
Lundgard schijnt dus in de pits 10 seconden stil te hebben gestaan, maar mag dat wel als de SC is uitgeroepen?quote:
Is geen regel voor, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lundgard schijnt dus in de pits 10 seconden stil te hebben gestaan, maar mag dat wel als de SC is uitgeroepen?
Het verklaart wel waarom Pourchaire een ronde later binnen kwam
Weet ik niet, vroeg ik net ook. Maar Engelstalig commentaar had het er na de finish over dat hij zijn straf nog moest inlossen. Daar ben ik op afgegaan.quote:
Verstappen heeft daar ervaring meequote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, Lundgard toch van het podium gekegeld
Klopt, maar die inhaalactie op Kimi blijft briljantquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstappen heeft daar ervaring mee
Verschoor?quote:
ja. Het neefjequote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:43 schreef tja77 het volgende:
Die Nannini is dat familie van die oud F1 en DTM coureur?
Ja, Verschoor. Diens afkorting is ook VERquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verschoor?
VER moet ik denken aan Verstappen
Wordt leuk als Verschoor F1 haalt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Verschoor. Diens afkorting is ook VER
Heb je VER en VESquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt leuk als Verschoor F1 haalt.
Dat was wel duidelijk, maar blijkbaar wisten de stewards niet dat het toegestaan was tijdens de SC.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:43 schreef heywoodu het volgende:
Toch geen straf voor Lundgaard, die heeft hij tijdens de pitstop ingewisseld.
quote:F2 later confirmed that Lundgaard had been reinstated to second place, stating that “the FIA needed time to confirm whether the Dane had taken his time penalty in a proper manner”.
Haal 'm dan niet van 't podium af...quote:Op zondag 28 maart 2021 11:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk, maar blijkbaar wisten de stewards niet dat het toegestaan was tijdens de SC.
Althans, dat is wat ik opmaak uit
[..]
Gelukkig hoef ik daar niet naar te luisteren.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:58 schreef Zorro het volgende:
Van Dam ziet ook alles he.
Het duurt 12 herhalingen, maar dan ziet het het allemaal.
Zat ik me ook net te bedenken. Net alsof ze elke race zwaarder straffen inderdaadquote:Op zondag 28 maart 2021 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
ze straffen steeds strenger. Zelfs een drive-through voor Shwartzman, terwijl Tantrum weg kwam met 5 tellen
Wie is Bobby?quote:Op zondag 28 maart 2021 13:02 schreef Sabata het volgende:
Bobby heeft een beetje last van De Dijk drang: het moet het moet het moet en het zal. En dan werkt het dus niet
Hij is er voorbij en tickt um er niet af!quote:Op zondag 28 maart 2021 13:11 schreef Sabata het volgende:
Ticktum zit vlak achter Verschoor al aan een paar ronden. Ik bid tot Offlaar dat hij niet weer kortsluiting in de kop krijgt
10e al, gaat hardquote:
Da's vervelend, maar gelukkig geen rampquote:Op zondag 28 maart 2021 13:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is er voorbij en tickt um er niet af!
Komt door pitstop LUN he?quote:
er nog niet hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |