Deledadadadadad, crunchquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:24 schreef Starflyer het volgende:
Deledda doet waarvoor hij in de F2 is. Safety Cars veroorzaken
Heeft LUN zijn straf al genomen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:27 schreef Sabata het volgende:
Verschoor kan 4e worden. Nu even bidden tot Offlaar dat iemand nog uitvalt
P4, LUN heeft nog strafquote:
Lundgard schijnt dus in de pits 10 seconden stil te hebben gestaan, maar mag dat wel als de SC is uitgeroepen?quote:
Is geen regel voor, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lundgard schijnt dus in de pits 10 seconden stil te hebben gestaan, maar mag dat wel als de SC is uitgeroepen?
Het verklaart wel waarom Pourchaire een ronde later binnen kwam
Weet ik niet, vroeg ik net ook. Maar Engelstalig commentaar had het er na de finish over dat hij zijn straf nog moest inlossen. Daar ben ik op afgegaan.quote:
Verstappen heeft daar ervaring meequote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, Lundgard toch van het podium gekegeld
Klopt, maar die inhaalactie op Kimi blijft briljantquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstappen heeft daar ervaring mee
Verschoor?quote:
ja. Het neefjequote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:43 schreef tja77 het volgende:
Die Nannini is dat familie van die oud F1 en DTM coureur?
Ja, Verschoor. Diens afkorting is ook VERquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verschoor?
VER moet ik denken aan Verstappen
Wordt leuk als Verschoor F1 haalt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Verschoor. Diens afkorting is ook VER
Heb je VER en VESquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt leuk als Verschoor F1 haalt.
Dat was wel duidelijk, maar blijkbaar wisten de stewards niet dat het toegestaan was tijdens de SC.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:43 schreef heywoodu het volgende:
Toch geen straf voor Lundgaard, die heeft hij tijdens de pitstop ingewisseld.
quote:F2 later confirmed that Lundgaard had been reinstated to second place, stating that “the FIA needed time to confirm whether the Dane had taken his time penalty in a proper manner”.
Haal 'm dan niet van 't podium af...quote:Op zondag 28 maart 2021 11:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk, maar blijkbaar wisten de stewards niet dat het toegestaan was tijdens de SC.
Althans, dat is wat ik opmaak uit
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |