quote:Op maandag 8 februari 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
Potverrrr auto correct maakt er Julia van
Excuses excuses excuses
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Even over dee bewering. Dat Michel lekker is...
Michel heeft een goed afgetraind lijf, maar een gruwelijke rotkop. Een echte plork... Om eerlijk te zijn.
Ik word er echt niet warm van
Goeie binnenkomer!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Even over dee bewering. Dat Michel lekker is...
Michel heeft een goed afgetraind lijf, maar een gruwelijke rotkop. Een echte plork... Om eerlijk te zijn.
Ik word er echt niet warm van
oh ja spannendquote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef Benny het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat BB met een spel komt waarin de verliezer direct genomineerd is? Geheel toevallig iemand uit K4
hij zegt dat ook over thomas, dat hij een sterke speler is, ook in de spellen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
Nick dat thomas wel heel goed is met spellen en dat hij veel geld binnen haalt.
Dat schrijf ik toch hahaquote:Op maandag 8 februari 2021 20:04 schreef danilel het volgende:
[..]
hij zegt dat ook over thomas, dat hij een sterke speler is, ook in de spellen.
Yup, het "wie heeft het MEESTE DJ ervaring"-spel. En dan verliest Zoey. BAM. Genomineerd.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef Benny het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat BB met een spel komt waarin de verliezer direct genomineerd is? Geheel toevallig iemand uit K4
Als we het over innerlijk gaan hebben issie wel acceptabel als stapmaatje.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer!En duidelijke mening, lol! En zijn innerlijk?
Zijn WATquote:Op maandag 8 februari 2021 20:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer!En duidelijke mening, lol! En zijn innerlijk?
Nick en Zoëy samen gaan werken..quote:Op maandag 8 februari 2021 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
Nick is ook met iedereen praatjes aan het voeren en plant bij iedereen een ander zaadje in hun hoofd. Doet hij wel slim. Lijkt zoey wel.
Het slechtste wat je kan doen is je kind een stempel van hoogbegaafd geven. Hoe slim mijn dochtertje ook gaat zijn, dat zal ze nooit maar dan ook nooit van mij horen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
Julie haar zoon is hoogbegaafd ..
Slimme papa dus
Nick is een hele slimme die gaat ver komenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
Nick is ook met iedereen praatjes aan het voeren en plant bij iedereen een ander zaadje in hun hoofd. Doet hij wel slim. Lijkt zoey wel.
Als thomas overleeft ja, dan klopt dit 100%quote:Op maandag 8 februari 2021 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Thomas aanstaande donderdag overleeft, zijn ze spekkoper. Dan is het ineens Thomas + Jill + 2 minions, en Jerrel en Zoey zullen direct op die trein springen. Jerrel omdat hij niet genomineerd wil worden, en Zoey omdat ze met Thomas 50% kans heeft, en met K4 0% kans om in de finale te komen.
Ja ik vind het wel een sympathieke gozer, hij heeft wel goede social skills maar is een beetje te ijdel wat mij betreft en zelfgenoegzaam, als dat het juiste woord is.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als we het over innerlijk gaan hebben issie wel acceptabel als stapmaatje.
Tot die genomineerd wordt, dan is die weg. Maar hij zal niet genomineerd worden, omdat hij voor het eten zorgt.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nick is een hele slimme die gaat ver komen
Ja begint steeds duidelijker te worden. Speelt alsof hij niet met het spel bezig is, maar niets is minder waar.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
Exact dit dus.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een sympathieke gozer, hij heeft wel goede social skills maar is een beetje te ijdel wat mij betreft en zelfgenoegzaam, als dat het juiste woord is.
Wel gek op zichzelf en beetje macho. Beetje jammer dat. maar in zo'n groep kan je hem er goed bij hebben.
Koken is juist de leukste taak.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
Nick nu klagen dat mensen hun taak niet doen en dat koken de zwaarste taak is.
Hier een hoogbegaafd kind.. niet getest .. mag haar eigen pad kiezen en komt er op haar manier.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef TB-Spoelie het volgende:
Het slec
[..]
Het slechtste wat je kan doen is je kind een stempel van hoogbegaafd geven. Hoe slim mijn dochtertje ook gaat zijn, dat zal ze nooit maar dan ook nooit van mij horen.
Ja mensen met 2 gezichten bah.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:10 schreef Mjelleke het volgende:
Nick en Naomi de 2 wereld verbeteraars...continu kletsen over anderen maar niet rechtstreeks tegen die mensen. En ook maar zeggen dat het hun niet interesseert
ik was juist blij met de stempel van autisme/adhd bij mijn zoon, na de stempel gingen alle deuren van hulpverlening open, mochten we gratis naar lezingen en ouder groepjes , en wat hebben we daar veel geleerd woow. toen de stempel er nog niet was , tot zn 12e jaar, wat een hel hebben we beleefd en niemand kon helpen , want officieel had hij nietsquote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef TB-Spoelie het volgende:
Het slec
[..]
Het slechtste wat je kan doen is je kind een stempel van hoogbegaafd geven. Hoe slim mijn dochtertje ook gaat zijn, dat zal ze nooit maar dan ook nooit van mij horen.
Is wel een hele andere stempel natuurlijk!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik was juist blij met de stempel van autisme/adhd bij mijn zoon, na de stempel gingen alle deuren van hulpverlening open, mochten we gratis naar lezingen en ouder groepjes , en wat hebben we daar veel geleerd woow. toen de stempel er nog niet was , tot zn 12e jaar, wat een hel hebben we beleefd en niemand kon helpen , want officieel had hij niets
heftig!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik was juist blij met de stempel van autisme/adhd bij mijn zoon, na de stempel gingen alle deuren van hulpverlening open, mochten we gratis naar lezingen en ouder groepjes , en wat hebben we daar veel geleerd woow. toen de stempel er nog niet was , tot zn 12e jaar, wat een hel hebben we beleefd en niemand kon helpen , want officieel had hij niets
Er is een heel groot verschil tussen hoogbegaafd zijn en autistisch. De diagnose autistisch is essentieel om hulp te krijgen. Maar hoogbegaafd wordt te pas en te onpas gebruikt. En naast Julie is iedereen hoogbegaafd.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde ze ook dat hij adhd had. Zelfde als Liese die ook nog gestest was voor autisme. Heeft het zelfde geslikt als Juli's zoontje. Daarbij is hij ook hoogbegaafd.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is wel een hele andere stempel natuurlijk!
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact dit dus.
Wanneer gaan we meet doen met COS
Volgens mij kan ik jou er wel bij hebben als stapmaatje
Ik denk Jillquote:Op maandag 8 februari 2021 20:16 schreef Harry het volgende:
Over wie heeft Nick het de hele tijd tegen Naomie?
Nick: Je kan wel de hele dagen de in douche zingen of op de bank springen, dan red je het niet hè?
ook hoogbegaafde kinderen kunnen problemen krijgen en kunnen ouders handvaten nodig zijn, laagbegaafd hoogbegaafd adhd of iets anders, elke afwijking bij een kind maakt het dat andere kinderen hem/haar zien als buitenstaander. en daar moet je goed mee omgaan. onze psyg zei altijd je hoeft je niet te schamen om hulp te zoeken of te aanvaarden.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is wel een hele andere stempel natuurlijk!
Niet mogen? Ze hebben er zelfs 6quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef greysbones het volgende:
Ik ga maar eens doen wat ze daar in dat huis niet mogen.. tv kijken
Dat valt ook wel mee. Hij is slim geweest die taak op zichtte nemen . Heeft hij over na gedachtquote:Op maandag 8 februari 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
Nick nu klagen dat mensen hun taak niet doen en dat koken de zwaarste taak is.
Ik zou haast denken Jill??quote:Op maandag 8 februari 2021 20:16 schreef Harry het volgende:
Over wie heeft Nick het de hele tijd tegen Naomie?
Nick: Je kan wel de hele dag in de douche zingen of op de bank springen, dan red je het niet hè?
Zeiksnorren zijn het alleen maar klagen over anderen en vooral achter de rug en niet rechtstreeks tot de personen.quote:
Wat mij betreft ook, het is mijn hobby en als ik daar zou zijn zou ik me graag opwerpen als kok. Heb je tenminste wat te doen en een paar uur per dag in ieder geval wat leuks te doen. Ik word er altijd lekker ontspannen van. liefst muziekje erbij!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koken is juist de leukste taak.
Ja die dag ervoor waren het thomas en mattquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef anine het volgende:
Nick vond de badkamer gisteren niet goed schoongemaakt, naomi praat lekker mee maar volgens mij heeft zij hem gisteren samen met jerrel proberen schoon te maken
Ja dat snap ik, maar hoogbegaafd ging de discussie over, of je daar wel of niet mee te koop gaat lopen en tggen je kind gaat vertellen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde ze ook dat hij adhd had. Zelfde als Liese die ook nog gestest was voor autisme. Heeft het zelfde geslikt als Juli's zoontje. Daarbij is hij ook hoogbegaafd.
Ik kan dat, maar zal zo'n diagnose hier nooit delen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar Daan is er niet meer, niemand om de diagnose te stellen.
Dat doet het hele huis daar.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeiksnorren zijn het alleen maar klagen over anderen en vooral achter de rug en niet rechtstreeks tot de personen.
Ja hij heeft het over de populairste (Jill dus) die de hele dag op de bank ligt en grappig aan het doen is, zodat ze het meeste in beeld komt en dus de populairste is.quote:
Echt zo irritant, zoiets voel je toch aan dat je even beter kan doorlopen, grmbl.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick en Naomi staat samen te kletsen ... en wie komt er ineens bij staan .. .Matt
Die jongen snapt niet helemaal hoe sociale interactie werkt.
Nick is dus jaloers ten aanzien van de populaire Jillquote:Op maandag 8 februari 2021 20:19 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja hij heeft het over de populairste (Jill dus) die de hele dag op de bank ligt en grappig aan het doen is, zodat ze het meeste in beeld komt en dus de populairste is.
Is enigszins hypocriet... hij doet inmiddels z'n eigen kookprogramma waarbij hij lekker interacteert met de cameraquote:Op maandag 8 februari 2021 20:19 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja hij heeft het over de populairste (Jill dus) die de hele dag op de bank ligt en grappig aan het doen is, zodat ze het meeste in beeld komt en dus de populairste is.
Nou Nick pak een emmer sop en doe je ding. Lig niet zo je jammerenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef anine het volgende:
Nick vond de badkamer gisteren niet goed schoongemaakt, naomi praat lekker mee maar volgens mij heeft zij hem gisteren samen met jerrel proberen schoon te maken
Jowi's geest is nog steeds aanwezig. Wie zegt dat? Naomi?quote:
Begrijp de strategie, maar ik zou het dan wel zonde vinden dat Michel er uit gekegeld wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef danilel het volgende:
nick heeft wel gelijk, de enige die thomas zeker naar huis kan spelen is Michel......
Dus je zou die 2 op stoel moeten zetten.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Nick is dus jaloers ten aanzien van de populaire Jill
Nick .. en niet die woorden, maar wel dat het de leukste, knapste is die wint.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:20 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Jowi's geest is nog steeds aanwezig. Wie zegt dat? Naomi?
Normaal is dat iets voor Zoey maar die is aan het kuisen met Patje. Heeft het wel ook wel zitten doordrukken bij Naomi.
Ja precies.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is enigszins hypocriet... hij doet inmiddels z'n eigen kookprogramma waarbij hij lekker interacteert met de camera
Zeker waar,quote:Op maandag 8 februari 2021 20:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
ook hoogbegaafde kinderen kunnen problemen krijgen en kunnen ouders handvaten nodig zijn, laagbegaafd hoogbegaafd adhd of iets anders, elke afwijking bij een kind maakt het dat andere kinderen hem/haar zien als buitenstaander. en daar moet je goed mee omgaan. onze psyg zei altijd je hoeft je niet te schamen om hulp te zoeken of te aanvaarden.
Hij heeft het over wat te zien is op tv, dat Jill vliegtuigje speelt met Matt en Thomas gaat 100% op tv komen en dat hij kookt niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is enigszins hypocriet... hij doet inmiddels z'n eigen kookprogramma waarbij hij lekker interacteert met de camera
Ok, dan ga ik toch even terugvallen op de wetenschap. De stempel hoogbegaafd kan er voor zorgen dat een kind zich anders gaat voelen dan de rest. Het wordt nog erger als andere kinderen er weet van krijgen, dan zal het hoogbegaafde kind ook anders behandeld worden door rest. Dit heeft hele negatieve invloed op o.a. de sociale eigenschappen. Als je het stempel van hoogbegaafd weglaat is het een gewoon kind met betere punten dan de rest. Conclusie: de stempel voegt niks toe en zorgt alleen maar voor problemen. Het probleem zijn vaak de ouders die trots zijn dat hun kind hoogbegaafd is en dat tegen iedereen vertellen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
ook hoogbegaafde kinderen kunnen problemen krijgen en kunnen ouders handvaten nodig zijn, laagbegaafd hoogbegaafd adhd of iets anders, elke afwijking bij een kind maakt het dat andere kinderen hem/haar zien als buitenstaander. en daar moet je goed mee omgaan. onze psyg zei altijd je hoeft je niet te schamen om hulp te zoeken of te aanvaarden.
Wees gerust, het systeem gaat er voor zorgen dat hij uiteindelijk een drop out is aan de drugs, die de maatschappij ziet zoals die is en er niet mee om kan gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zeker waar,
Ik vraag me alleen af wat het nut er van is om er mee te koop te lopen.
Ik heb zo'n collega die constant loopt op te scheppen over haar hoogbegaafde zoontje die op het gymnasium zit.
Ik word er echt gestoord van.
En helemaal dubbelliggen dat hij haar er uit outsmart met zn 12 jaar...
En hij is zo geweldig, en hij komt er helemaal, en hij zegt blijkbaar ook constant tegen zn vrienden dat hij hoogbegaafd is dus dat hij het beter weet. 3n daar is ze trots op.
Nou, ik weet niet hoe verstandig het is om dit zo te uiten naar je kind en er trots op te zijn dat hij zo doet..zijn vrienden zijn hem in no time beu.
Het is echt een bende aan het worden en niemand die nog weet wat van wie is denk ik. Ik zou er helemaal gek van worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Patje lekker aan t poetsen en t valt me op dat die rand van de douche steeds voller komt te staan met producten.
Zicht wordt nogal belemmerd.
Shit en bedankt, was hem net kwijt!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:16 schreef waxmask het volgende:
bij iedereen zit dat Anton deuntje in de kop, hier in huis ook
gansquote:Op maandag 8 februari 2021 20:23 schreef Jockari het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Jill echt een spel speelt van de domme eend (of heet dat in nederland).
Hoop het toch niet....dan houdt voor mij BB op.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijp de strategie, maar ik zou het dan wel zonde vinden dat Michel er uit gekegeld wordt.
Dom wichtquote:Op maandag 8 februari 2021 20:23 schreef Jockari het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Jill echt een spel speelt van de domme eend (of heet dat in nederland).
Ik niet, maar je voelt Nick wel kronkelen de laatste dagen, en nu zeker met de nieuwe nominatieregel van vandaag.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:23 schreef Flow3r het volgende:
Nick lult makkelijk uit zijn nek, hij weet helemaal niet of er een immuniteits test gaat komen , laat staan dat hij die dan gaat winnen
Ben zijn lelijke kop ook wel zat
Enigszins war.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik toch even terugvallen op de wetenschap. De stempel hoogbegaafd kan er voor zorgen dat een kind zich anders gaat voelen dan de rest. Het wordt nog erger als andere kinderen er weet van krijgen, dan zal het hoogbegaafde kind ook anders behandeld worden door rest. Dit heeft hele negatieve invloed op o.a. de sociale eigenschappen. Als je het stempel van hoogbegaafd weglaat is het een gewoon kind met betere punten dan de rest. Conclusie: de stempel voegt niks toe en zorgt alleen maar voor problemen. Het probleem zijn vaak de ouders die trots zijn dat hun kind hoogbegaafd is en dat tegen iedereen vertellen.
dus...
Nick is net zo een gladde aal als zoey. Glibbert overal tussendoor. En als je goed nadenkt is hij een van de 1e geweest die begonnen is over bondjes enzo met Theo.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik niet, maar je voelt Nick wel kronkelen de laatste dagen, en nu zeker met de nieuwe nominatieregel van vandaag.
nick wilde de baas zijn na theo en was dat ook voor een week, altijd lastig macht verliezenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik niet, maar je voelt Nick wel kronkelen de laatste dagen, en nu zeker met de nieuwe nominatieregel van vandaag.
die gast gaat zomaar overal bij aansluiten ook vaak dus bij thomas en jill en dan niet voelen dat je de vijfde wiel aan wagen bentquote:Op maandag 8 februari 2021 20:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt zo irritant, zoiets voel je toch aan dat je even beter kan doorlopen, grmbl.
Ranzig!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef BB-King het volgende:
Jill spuugt water in Mike zijn gezicht.
Net of het je collega zijn verdienste is dat hij een slimme zoon heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zeker waar,
Ik vraag me alleen af wat het nut er van is om er mee te koop te lopen.
Ik heb zo'n collega die constant loopt op te scheppen over haar hoogbegaafde zoontje die op het gymnasium zit.
Ik word er echt gestoord van.
En helemaal dubbelliggen dat hij haar er uit outsmart met zn 12 jaar...
En hij is zo geweldig, en hij komt er helemaal, en hij zegt blijkbaar ook constant tegen zn vrienden dat hij hoogbegaafd is dus dat hij het beter weet. 3n daar is ze trots op.
Nou, ik weet niet hoe verstandig het is om dit zo te uiten naar je kind en er trots op te zijn dat hij zo doet..zijn vrienden zijn hem in no time beu.
ik denk dat ze niet zo slim is... en dat bb haar eigenlijk hiervoor had moeten beschermen en niet toe laten in het bb huis. maar er zal een dom blondje in moeten voor de lachmomenten en dit soort discussies. eigenlijk heel zielig. ik denk ook dat ze daarom nog thuis woont, zal me niets verbazen als ze ook een lagere school heeft gevold voor moeilijk lerende kinderenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop het toch niet....dan houdt voor mij BB op.
Zal ook wel niet want hij is de enige die BB nog als Nederlander kan winnen. Ze kunnen toch niet een kind in volwassen lichaam laten winnen.
Ja ook dat nog eensquote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net of het je collega zijn verdienste is dat hij een slimme zoon heeft.
Uit de hottube?quote:
Kom op zeg! Ze is kinderlijk, maar ze heeft wel lol..dat kan je niet van allemaal zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat ze niet zo slim is... en dat bb haar eigenlijk hiervoor had moeten beschermen en niet toe laten in het bb huis. maar er zal een dom blondje in moeten voor de lachmomenten en dit soort discussies. eigenlijk heel zielig. ik denk ook dat ze daarom nog thuis woont, zal me niets verbazen als ze ook een lagere school heeft gevold voor moeilijk lerende kinderen
Dat is 1 ding wat zeker is, en ik denk vaak, ik ben ook jong geweest en vond dat ook leukquote:Op maandag 8 februari 2021 20:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kom op zeg! Ze is kinderlijk, maar ze heeft wel lol..dat kan je niet van allemaal zeggen.
Bahquote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef BB-King het volgende:
Jill spuugt water in Mike zijn gezicht.
Ze woont misschien ook nog wel thuis omdat er woningnood is in nederland en er niet zomaar appartementen of zo beschikbaar zijn voor de jeugd. Je moet je inschrijven vanaf je 18e en dan kan je soms wel 10 jaar wachten voordat je een huurwoning hebt. Koopwoningen is helemaal niet te doen meer voor de jeugd.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat ze niet zo slim is... en dat bb haar eigenlijk hiervoor had moeten beschermen en niet toe laten in het bb huis. maar er zal een dom blondje in moeten voor de lachmomenten en dit soort discussies. eigenlijk heel zielig. ik denk ook dat ze daarom nog thuis woont, zal me niets verbazen als ze ook een lagere school heeft gevold voor moeilijk lerende kinderen
Ik vind haar dus niets. Je ziet niets van haar . Saaiquote:
geluid uit en genietenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Zo langzaam aan een beetje klaar met die eindeloze anecdotes.
mag jij kwerkelquote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind haar dus niets. Je ziet niets van haar . Saai
Ik haalde ook alleen maar hoge punten. Dan mocht ik als de rest les kreeg en ik het toch al allemaal snapte, iets voor mezelf gaan doen. En op de middelbare heb ik Latijn, Grieks en Economie als 3 extra vakken genomen omdat het anders te makkelijk was. Maar gelukkig nooit het stempel van hoogbegaafdheid gekregen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Enigszins war.
De school moet wel op de hoogte zijn zodat ze ander werk aan kunnen bieden.
Ik kon op de basisschool kiezen om Romeins rekenen te gaan doen, ik kon een andere taal leren.
Er werd niet gezegd dat ik hoogbegaafd was, maar wel dat ik sneller klaar was met mijn weektaak en daarom een extra vak mocht kiezen.
Sommige leerlingen kozen voor Spaans of wiskunde, ik voor Romeins rekenen.
Maar ik zat op een montessorischool, dat scheelt wellicht.
Heb dat al in begin gezegd dat dit geen programma is voor haar. Maar ook dat haar familie had moeten proberen haar tegen te houden ipv aan te moedigen. (buiten haar vader en moeder) want daar hoor of lees je niks over.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh ? Mijn zoon is op een maand van België naar nederland verhuisd naar een appartement.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze woont misschien ook nog wel thuis omdat er woningnood is in nederland en er niet zomaar appartementen of zo beschikbaar zijn voor de jeugd. Je moet je inschrijven vanaf je 18e en dan kan je soms wel 10 jaar wachten voordat je een huurwoning hebt. Koopwoningen is helemaal niet te doen meer voor de jeugd.
Als Michel weg is ben ik ook weg.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop het toch niet....dan houdt voor mij BB op.
Zal ook wel niet want hij is de enige die BB nog als Nederlander kan winnen. Ze kunnen toch niet een kind in volwassen lichaam laten winnen.
die heeft gisteravond de badkamer helemaal geschroptquote:Op maandag 8 februari 2021 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
Laat nick even rechtstreeks tegen naomi zeggen want die doet ook heel weinig.
Kijk, daar heb je een van de oorzaken al!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Huh ? Mijn zoon is op een maand van België naar nederland verhuisd naar een appartement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet maar hij heeft wel de boel op scherp gezet.quote:
Bedoel je Zoey?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Joey zou kunnen, maar dat heet in psychiatrische taal As2-problematiek
En ook vaak gehuild en dat kan overal. Ook de andere liggen weleens in een deuk. Maar die gaan niet over een bepaalde grens....Jill weet niet waar die grens ligt. Alles voor de likes en op beeld komen. Maar zo krijg je geen zelfvertrouwen. Eerder een douw van hier tot tokio.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kom op zeg! Ze is kinderlijk, maar ze heeft wel lol..dat kan je niet van allemaal zeggen.
zat jij met 1e bb op een ezboard over bb?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:37 schreef Cargamelk het volgende:
Ik zit bij Mensa .. werk als schoonmaker daar.
Vrije sector met een huur boven de 730 euro is dat ook mogelijk. Maar als je 22 bent verdien je nog niet zoveel dat je dat kan betalenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Huh ? Mijn zoon is op een maand van België naar nederland verhuisd naar een appartement.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:37 schreef Jockari het volgende:
Als je Jerrel niet mag nomineren, wil niet zeggen dat ze hem niet over het hek mogen gooien. Go go go Michel !
Dan ben ik immuunquote:Op maandag 8 februari 2021 20:39 schreef GayGuy het volgende:
Hier word ik helemaal kriegel van, zeg. Dat gelach gaat door merg en been😂😂😂😂😂 (en toch is het aanstekelijk🤣🤣🤣🤣🤣🤣)
Zoon 24 jaar, werkt internationaal voor ASML (Eindhoven)L. Dus redelijk inkomen...quote:Op maandag 8 februari 2021 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vrije sector met een huur boven de 730 euro is dat ook mogelijk. Maar als je 22 bent verdien je nog niet zoveel dat je dat kan betalen
Vind je ???quote:Op maandag 8 februari 2021 20:39 schreef GayGuy het volgende:
Hier word ik helemaal kriegel van, zeg. Dat gelach gaat door merg en been😂😂😂😂😂 (en toch is het aanstekelijk🤣🤣🤣🤣🤣🤣)
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
op twitter veel mensen die er over klagen dat sinds 10 min geluid weg is inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2021 20:40 schreef KnalPoenani het volgende:
Niemand anders problemen met het geluid via Videoland app iOS? Ik hoor niks meer maar mijn geluid werkt in andere films ed in Videoland wel gewoon…
Kan ik goed begrijpen. Ik deed daar ook niet aan mee. Zou met Michel bedenken hoe we Jerrel echt over dat hek konden kieperen.quote:
Jup hier ook geen geluid meer...quote:Op maandag 8 februari 2021 20:40 schreef KnalPoenani het volgende:
Niemand anders problemen met het geluid via Videoland app iOS? Ik hoor niks meer maar mijn geluid werkt in andere films ed in Videoland wel gewoon…
Drank en Drugs heeft 18 weken in de Vlaamse hitlijst gestaanquote:Op maandag 8 februari 2021 20:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Weer iets dat van Nederland naar België probeert over te waaien zonder al te veel succes
Belgen zijn hier veel te nuchter voor joh
Ik ben van mening dat het meer onzekerheid is..daarnaast ineens veel aandacht van Matt, Mike en Thomas, waar ze duidelijk ook geen raad mee weet. En heel weinig steun van de zogeheten K4.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ook vaak gehuild en dat kan overal. Ook de andere liggen weleens in een deuk. Maar die gaan niet over een bepaalde grens....Jill weet niet waar die grens ligt. Alles voor de likes en op beeld komen. Maar zo krijg je geen zelfvertrouwen. Eerder een douw van hier tot tokio.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:43 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Jup hier ook geen geluid meer...
Absoluut. Denk niet dat ze zich totaal anders voordoet dan ze is, maar denk wel dat ze het welbewust overdrijft. Ze presenteert al wekenlang een karikatuur van zichzelf, 'het naïeve meisje dat zo gewoon gebleven is'.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:23 schreef Jockari het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Jill echt een spel speelt van de domme eend (of hoe heet dat in nederland).
Hahaha inderdaad, Arnold Schwarzenegger en Danny De Vito.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:46 schreef BB-King het volgende:
Michel en Mike zijn net tweelingbroers zo.
Net als bij die ene film Twins.
vorige week had ze goeie aansluiting met Julie en zoey en naomi maar sinds die 3 erin zitten is dat weer helemaal verpestquote:Op maandag 8 februari 2021 20:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het meer onzekerheid is..daarnaast ineens veel aandacht van Matt, Mike en Thomas, waar ze duidelijk ook geen raad mee weet. En heel weinig steun van de zogeheten K4.
Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van, zo awkward!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:46 schreef TB-Spoelie het volgende:
Matt, Matt, Matt... geen enkele poging om grappig te zijn lukt. Ik vind dat toch best wel sneu eigenlijk. Dat je gewoon zo niet grappig bent.
Ik denk dat deze twee in de finale staan ja, ik hoop Nick en Jill dan.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:47 schreef Jockari het volgende:
Kandidaat winnaars voor mij:
- Michel, met stip
- Nick
- en dan moet ik iets verzinnen....
vorige week was de leukste week tot nu toe, op het eind een vrij hechte groep die steeds meer opdrachten kregen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:39 schreef Kinga het volgende:
Wel apart dat die huisregels van Jill averechts werken. Het zou allemaal heel leuk en grappig moeten zijn, maar bewoners kunnen ze allemaal niet waarderen geloof ik.
Het contrast met vorige week is groot.
je schiesst zo vorbijquote:Op maandag 8 februari 2021 20:48 schreef Jockari het volgende:
Op de schietstoel momenteel voor mij:
- Zoey
- Liese
- Julie
- Jill
- Thomas
Is verplaatst naar morgenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:49 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze nu al daadwerkelijk genomineerd?
ja helemaal mee eens en het was niet meer onderverdeeld en nu helaas weer welquote:Op maandag 8 februari 2021 20:49 schreef danilel het volgende:
[..]
vorige week was de leukste week tot nu toe, op het eind een vrij hechte groep die steeds meer opdrachten kregen.
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:47 schreef Jockari het volgende:
Kandidaat winnaars voor mij:
- Michel, met stip
- Nick
- en dan moet ik iets verzinnen....
Echt he. Ik heb na alles wat hij zegt het gevoel van: beter zeg je gewoon niks. Wat dat betreft moeten ze zo'n mensen ook tegen zichzelf beschermen, want volgens mij is het een hartstikke goede jongen maar is dit gewoon niet het programma voor hem. Meer iemand voor Lingo of Heel Holland Bakt.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van, zo awkward!
Vraag me oprecht af welke kneuzen deze editie van BB produceren want het lijkt echt nergens op. Qua casting, opdrachten, etc. het is het allemaal gewoon net niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:49 schreef danilel het volgende:
[..]
vorige week was de leukste week tot nu toe, op het eind een vrij hechte groep die steeds meer opdrachten kregen.
Lekker dan, kort dag voor de genomineerde dus want weten het nu pas woensdag, net als de eerste keer.quote:
Jerrel winnen? Nee never, geloof ik niet in. Wordt door de groep snel genomineerd en dan door 'het volk' eruit.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als het aan de BB productie ligt (wat ook zo is),
dan is het finale:
Jerrel + Jill + Thomas,
En Jerrel wint.
Moet de rest toch ook opvallenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
De clan en michel gaan samen in de sauna of hottub
Daar deden ze het tenminst in your face. Vond ik veel leuker.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:54 schreef Toweler het volgende:
Vond utopia soms erg met stemmen hier in BB vind ik het nog erger
als big brother dat wil dan gebeurd dat he, ze kunnen met onze stemmen alles doen hequote:Op maandag 8 februari 2021 20:52 schreef Sangha het volgende:
[..]
Jerrel winnen? Nee never, geloof ik niet in. Wordt door de groep snel genomineerd en dan door 'het volk' eruit.
Dat, als Jerrel er uit moet dan wil BB dat zo. Zo simpel is dat.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
als big brother dat wil dan gebeurd dat he, ze kunnen met onze stemmen alles doen he
Ja dat was zeker leuk. Al moesten ze het eerst doorgeven bij de redaktie. Weet dat andrea het tijdens het stemmen in eens had verandert. Wat waren ze pissig toen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar deden ze het tenminst in your face. Vond ik veel leuker.
Ja dit inderdaad, dat is meer iets voor hem, lol! Hij is best een goede vent maar voelt dingen slecht aan, grapjes die niet aankomen maar geeft ook adviezen of komt ineens heel dichtbij wat gewoon niet goed voelt. Ik denk dat hij zich 'groter' voordoet dan hij is, omdat hij in BB zit.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:51 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb na alles wat hij zegt het gevoel van: beter zeg je gewoon niks. Wat dat betreft moeten ze zo'n mensen ook tegen zichzelf beschermen, want volgens mij is het een hartstikke goede jongen maar is dit gewoon niet het programma voor hem. Meer iemand voor Lingo of Heel Holland Bakt.
Precies dat jaquote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit, open stemmen of hoe dat ook heet, veel directer en dus spannender ja. Ik ben voor, maar gaat vast niet gebeuren. Misschien later?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dan ook gewoon nog het minst mogelijke halen uit het (al bedroevende, want slechte casting) materiaal wat je hebt. Nathalie was enorm vals maar werd in de uitzending toch vooral gepresenteerd als recht-voor-zijn-raap met een rugzakje. Danielle was op tv nog niet half zo labiel als in het huis. Van Jerrel zal nu ook wel weer het meest tenenkrommende materiaal niet uitgezonden worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:51 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af welke kneuzen deze editie van BB produceren want het lijkt echt nergens op. Qua casting, opdrachten, etc. het is het allemaal gewoon net niet.
Ze hebben het in 1 BB een keer gedaan weet ik nog. Veel leuker.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:58 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dit, open stemmen of hoe dat ook heet, veel directer en dus spannender ja. Ik ben voor, maar gaat vast niet gebeuren. Misschien later?
Ja dat is vast zo, al ben ik te naïef om dat echt te geloven.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
als big brother dat wil dan gebeurd dat he, ze kunnen met onze stemmen alles doen he
En dat zou ze wel kunnen in een groep die eigenlijk allemaal voor ikke gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt dat ze altijd een buitenbeentje is geweest. En ze niet echt mengt in een groep.
Matt = Mikequote:Op maandag 8 februari 2021 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zegt tegen matt zoals jij nu in de groep ligt lig ik niet. Matt zegt komt dat door jezelf of doordat er groepjes zijn.
sinds wanneer kijk je?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
ze noemen zich dus als zelf de 4 musketiers.
Heeft ze al lang toegegeven hoorquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
ze noemen zich dus als zelf de 4 musketiers.
Ja dat denk ik ook. Ik voel me ook echt slecht dat ik dat gevoel over hem heb, maar ik heb het met alles wat hij zegt. Gisteren zaten ze met 5 man te praten, roept hij Thomas opeens vanuit de gang met een vraag over waar iets ligt. Of dat hij erbij komt zitten en vraagt: stoor ik? Boooh daar word ik zo lijp van.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad, dat is meer iets voor hem, lol! Hij is best een goede vent maar voelt dingen slecht aan, grapjes die niet aankomen maar geeft ook adviezen of komt ineens heel dichtbij wat gewoon niet goed voelt. Ik denk dat hij zich 'groter' voordoet dan hij is, omdat hij in BB zit.
Heeft ze zelf ook verteld,ze ging zelfs vergelijken met Liese en Julie.quote:
mannen zien dat meteen, en die kont was overduidelijk nepquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:02 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Of dat hij erbij komt zitten en vraagt: stoor ik? Boooh daar word ik zo lijp van.
ze heeft al 2 x gezegd van wel hoor!! nathalie heeft zelfs aan Naomi het adres gevraagd waar ze het heeft laten doenquote:
Ja daar hebben ze het nu over.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:05 schreef suzi1 het volgende:
o mag je niet bij k4 op de kamer als ze daar liggen te roddelbollen?
naomi niet, je bedoelt zoey, wel opletten hequote:Op maandag 8 februari 2021 21:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze heeft al 2 x gezegd van wel hoor!! nathalie heeft zelfs aan Naomi het adres gevraagd waar ze het heeft laten doen
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze heeft al 2 x gezegd van wel hoor!! nathalie heeft zelfs aan Naomi het adres gevraagd waar ze het heeft laten doen
oeps ja zoeyquote:Op maandag 8 februari 2021 21:06 schreef danilel het volgende:
[..]
naomi niet, je bedoelt zoey, wel opletten he
Hoezo netter. Ze zijn net zo achterbaks als maar wat. Dat hoort ook bij het spel.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:06 schreef danilel het volgende:
Ik vind het super hoe K4 zich herwonnen heeft. Die hebben de teringtubbies een koekje van eigen deeg gegeven en hebben vanaf dat moment besloten het spel ook te spelen.
Ze doen het wel op een veel nettere manier dan de tubbies, die waren gewoon smerig persoonlijk over anderen.
Belgen hebben wat dat betreft meer stijl en doen dat niet.
*eens... Ik denk dat ze idd niet weet hoe ze met die info moet omgaan en ze daarom nu zo ongemakkelijk met haar "populaire status" probeert om te gaan. Als ze niks geen info had gehad dan was ze gewoon de Jill gebleven die iedereen zo leuk vind.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het meer onzekerheid is..daarnaast ineens veel aandacht van Matt, Mike en Thomas, waar ze duidelijk ook geen raad mee weet. En heel weinig steun van de zogeheten K4.
Nu ook weer, zit die met Thomas te bespreken hoe vet hij het vindt dat hij mee mag doen aan Big Brother. Hij moet gewoon eens beginnen over hoeveel chicks hij gehad heeft en dat hij eens helemaal bezopen tegen een politie auto heeft staan pissen. Maar nee, echt zo'n fanboy. Bah bah bah.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:05 schreef Sangha het volgende:
[..]Dat dus, zo ergerlijk! Maar hij bedoelt het vast niet verkeerd, daarom negeert iedereen het denk ik maar. Het is eerder onzekerheid denk ik.
ik heb ze nog nooit horen zeggen ; "die stomme hollanders" zoals els en naat wel spraken over de Belgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoezo netter. Ze zijn net zo achterbaks als maar wat. Dat hoort ook bij het spel.
En Michel dan die is ook vanaf dag 1 al bij k3 k4 hoor ik niks over. Die belgen kunnen niks hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eigen schuld Thomas. Hij heeft er zelf voor gekozen meteen een bondje te smeden met de NLers. Dat bijt hem nu in de bil.
Het is eigenlijk nog een jongen van 16 jaar ofzo, een beetje zoals Jill, daarom klikt het ook zo met haar. En hij kijkt natuurlijk naar haar op, heeft denk ik niet eerder zoveel contact met een knappe meid gehad.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:10 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Nu ook weer, zit die met Thomas te bespreken hoe vet hij het vindt dat hij mee mag doen aan Big Brother. Hij moet gewoon eens beginnen over hoeveel chicks hij gehad heeft en dat hij eens helemaal bezopen tegen een politie auto heeft staan pissen. Maar nee, echt zo'n fanboy. Bah bah bah.
Inderdaad, de Belgische dames spelen het spel en niet op de man / persoon. Komt meer tactisch over dan gal spuwen en dat is een groot verschil.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:11 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit horen zeggen ; "die stomme hollanders" zoals els en naat wel spraken over de Belgen.
de Teringtubbies scholden de Belgen achter hun rug uit, dat zie je de Belgen niet doen bij de Nederlanders.
Die van Liese dus niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:11 schreef mario390 het volgende:
liese,jill zijn echt
heb ik selfs gecapt
Klopt, weinig Nederlanders gezien die lullen over "LANDVERRAAD".quote:Op maandag 8 februari 2021 21:11 schreef Toweler het volgende:
[..]
En Michel dan die is ook vanaf dag 1 al bij k3 k4 hoor ik niks over. Die belgen kunnen niks hebben
Michel kon niet anders. Na een week waren hij en Jill de enige NLers. Logisch dat hij dan gaat bonden met ouderen. Hij gaat met iedereen om.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:11 schreef Toweler het volgende:
[..]
En Michel dan die is ook vanaf dag 1 al bij k3 k4 hoor ik niks over. Die belgen kunnen niks hebben
En nu zeg ik niks meer vanavond
Dat is wel heel hypothetisch. Die 5 moeten dat dan met elkaar gaan afspreken en dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:14 schreef Kefke04 het volgende:
hypothese
Jill op Michel en Liese
Thomas op Michel en Liese
Zoey Michel en thomas
Nick Michel en thomas
Pat Michel en thomas
dan maakt niet uit wat K4 doet
dan krijg je michel thomas, vooral zoey heeft baat bij dat scenario.
Mike zit niet in team Jill die hangt meer naar Nickquote:Op maandag 8 februari 2021 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Thomas aanstaande donderdag overleeft, zijn ze spekkoper. Dan is het ineens Thomas + Jill + 2 minions, en Jerrel en Zoey zullen direct op die trein springen. Jerrel omdat hij niet genomineerd wil worden, en Zoey omdat ze met Thomas 50% kans heeft, en met K4 0% kans om in de finale te komen.
vier is voldoende, ik zie zoey wel uitzichzelf op michel stemmen sinds die met liese optrekt voelt zoey zich het 5e wiel aan de wagenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is wel heel hypothetisch. Die 5 moeten dat dan met elkaar gaan afspreken en dat gaat niet gebeuren.
De nederlanders onder leiding van Theo hadden zelfs als de volgorde bedacht wanneer die en wanneer de ander vanaf dag 1. Vandaar dingen gingen zoeken waarom ze een bepaalde persoon zouden nomineren want eigenlijk gewoon goedpraten was over hun beslissingen. En Theo had een eigen plan en begon zijn eigen groep al in te korten als de mogelijkheid daar was.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:11 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit horen zeggen ; "die stomme hollanders" zoals els en naat wel spraken over de Belgen.
de Teringtubbies scholden de Belgen achter hun rug uit, dat zie je de Belgen niet doen bij de Nederlanders.
Haha 16? Ik heb het idee dat hij midden in een midlife crisis zit. En eerlijk denk ik dat Jill alleen met hem praat omdat ze af en toe rust van Thomas wil. Ik kan me niet voorstellen dat zij graag met hem praat, 0 spanning gewoon. Daarbij denk ik dat hij naar haar opkijkt omdat zij de enige meid in het huis is die überhaupt tegen hem praat.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:12 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog een jongen van 16 jaar ofzo, een beetje Jill, daarom klikt het ook zo met haar. En hij kijkt natuurlijk naar haar op, heeft denk ik niet eerder zoveel contact met een knappe meid gehad.
Er is vast wel een filmpje waar ze het over hun boobjobs hebben en zelfs vergelijken.quote:
Mike heeft vanmiddag duidelijk gezegd dat hij blij is dat hij bij hun op de kamer ligt. Dat hij een goede klik met ze heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:16 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Mike zit niet in team Jill die hangt meer naar Nick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |