Dat wordt Ferell, dat script ligt al lang klaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : Als een van die... volgende week huismeester is, dan druk ik op die knop.
Freakgod! Doe's voorspellen wie er nu uitgaat donderdag!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben Michel en ik doe Gary Numan na...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:49 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat wordt Ferell, dat script ligt al lang klaar.
Ik ben geen hondje die een trucje doet als hem een worstje wordt voorgehouden...quote:Op maandag 8 februari 2021 17:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Freakgod! Doe's voorspellen wie er nu uitgaat donderdag!
Schiet op gek, ik ga er geld op zetten en dankzij jou een fortuin verdienen!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben geen hondje die een trucje doet als hem een worstje wordt voorgehouden...
Zoek het uit, idioot.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Schiet op gek, ik ga er geld op zetten en dankzij jou een fortuin verdienen!
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:49 schreef TheRacingElf het volgende:
Zoey die constant die gore Ferrel verdedigt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een minderheid aan Belgen, zou ook wel werken denk ik. Dan klikken ze niet zo aan elkaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er een tweede seizoen zou komen zou ik dat wel knap vinden.... Maar ik ga eerlijk zijn:
Beperk het tot Nederlanders of alleen Belgen![]()
wat het werkt niet.
Of maak een BENE gouden kooi ofzo, rechtstreekse face to face stemmen tijdens een liveshow
Gevoelig punt. Dat wordt nl altijd wel gezegd tegen flamboyante types.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ik was net bijna op het punt.. I'm out bitches.. ik moest echt huilen. Ze zeiden : 'zing eens een toontje lager'
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:53 schreef suzi1 het volgende:
even over een half uur terug, zei michel nou dat hij meer gedanst had dan jill????
Ik doelde op hoe ze juist Jerrel aansprak op zijn gedragquote:
Vond ik ook, maar nu is hij daar wel nodig om de balans nog een beetje te houden als brug tussen jong en oud.quote:
Alleen de politiek correcte Zoey/Ferell gesprekken bliven nog over. Wat een armoede.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sauna talk
Pat verteld over de zakkenvullers van wielrennen
het schandalige
oh streamwissel
Febo heeft ut druk
Klopt hoor. Ze flippert alleen heen en weer tussen oprecht goed advies geven en achterbaks roddelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde op hoe ze juist Jerrel aansprak op zijn gedrag
Ik denk niet dat Patje wint van Thomas.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef JimLaFleur het volgende:
BB wilt dus Patje eruit als je er ff over nadenkt... Of zal Patje winnen van Thomas? Weet wel zeker dat Michel gaat winnen van Thomas dus ik zou dat eerder doen.
Ja, ze is K4 hequote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ze flippert alleen heen en weer tussen oprecht goed advies geven en achterbaks roddelen.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef aswesleep het volgende:
Als jezelf zijn kut doen is tegen anderen, kan je er best op aangesproken worden.
Daarom dat die nu ook in Jills kont aan het kruipen is. Zoals haar voeten masseren enzo.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Patje wint van Thomas.
Volgens mij vinden mensen Thomas & Jill veel te leuk samen.
Ik geloof nu eigenlijk ook niet meer dat wij als kijker daadwerkelijk invloed hebben...worden de aantal stemmen openbaar gemaakt? Is er een notaris bij? Wie zegt dat de productie niet gewoon achter de schermen bepaald wie er mag blijven en wie niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef JimLaFleur het volgende:
BB wilt dus Patje eruit als je er ff over nadenkt... Of zal Patje winnen van Thomas? Weet wel zeker dat Michel gaat winnen van Thomas dus ik zou dat eerder doen.
Wie dan....Thomas kan ik nog begrijpen maar Jill??quote:Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Patje wint van Thomas.
Volgens mij vinden mensen Thomas & Jill veel te leuk samen.
Precies. Dat is eigenlijk wat Zoey zei.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef aswesleep het volgende:
Als jezelf zijn kut doen is tegen anderen, kan je er best op aangesproken worden.
Omdat Thomas in het andere kamp zit .. dat hebben ze van Zoey nog niet door.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Snap sowieso niet waarom Thomas er op moet deze week. Niemand denkt aan die enge Zoey.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik geloof nu eigenlijk ook niet meer dat wij als kijker daadwerkelijk invloed hebben...worden de aantal stemmen openbaar gemaakt? Is er een notaris bij? Wie zegt dat de productie niet gewoon achter de schermen bepaald wie er mag blijven en wie niet?
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft die Tekkel Michel bewerkt
Met zijn make doos
Dat zou fantastisch zijn. Hoop dat ze dat durft. Moet Jill wel even doorhebben dat ze Patrick moet redden, en niet Juliequote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe speculatie:
Thomas: Liese en (Nick of Julie)
Jill: Liese en (Nick of Julie)
Patrick: Thomas en Julie
Nick: Thomas en Julie
Liese: Thomas en Patrick
Naomi: Thomas en Patrick
Zoey: Thomas en Patrick
Julie: Thomas en Patrick
Michel: Thomas en Patrick
Zoey zou nog een sleutelrol kunnen vervullen als ze toch haar eigen plan trekt en Julie nomineert.
Dit past wel echt volledig in de huidige complottheorie maatschappijquote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik geloof nu eigenlijk ook niet meer dat wij als kijker daadwerkelijk invloed hebben...worden de aantal stemmen openbaar gemaakt? Is er een notaris bij? Wie zegt dat de productie niet gewoon achter de schermen bepaald wie er mag blijven en wie niet?
Maar Thomas toch wel, want ze praat ook nominaties met hem. Hij zou in theorie kunnen gaan praten met de andere 3 en zo zichzelf redden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat Thomas in het andere kamp zit .. dat hebben ze van Zoey nog niet door.
Ook niet . Zoey is er alleen voor Zoey ...quote:Op maandag 8 februari 2021 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk snitch Zoey
Ze is een soort spy voor K4
Nee maar het ligt er nu wel heel erg dik bovenop dat het allemaal gemanipuleerd word.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit past wel echt volledig in de huidige complottheorie maatschappij
Maar heb je ooit gedacjt dat dit anders was bij reality tv dan?
Gezien het stemverloop en de polls geloof ik wel dat dit eerlijk is verlopen tot nu toe.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
En nu hangt hij nog dieper in de touwen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje "wij hangen tegen de touwen"
Dat was wel te verwachten. Vroeg hier al meteen of dat wel slim is voor BB kandidaten, om het spel op stream zo direct in twijfel te trekkenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel heeft dus op zijn flikker gehad van BB. Snel werden de streams weggedraaid
Dat snap ik wel, vind dat toch ergelijk van de meeste dat gedoe met die camera's en dan zeuren over BBquote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel heeft dus op zijn flikker gehad van BB. Snel werden de streams weggedraaid
Toch lullig. Want an sich is Jill toch een prima leuke gezellige kandidaat?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jill wordt wel beschermd lijkt het. Weg met dat mens.
Nomineren is morgen pas.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wanneer ze nu naar de DBK moeten? Heb niet meegekregen hoe lang ze de tijd krijgen om hier over na te denken.
skeet tis nu meer zichtbaarquote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Gezien het stemverloop en de polls geloof ik wel dat dit eerlijk is verlopen tot nu toe.
Dat de Febo zelf dingen probeert te sturen zoals vandaag dat is wel een feit.
En nu weer streamlock nu Michel over zijn dagboekkamergesprek begint.
Als dit de manier is dat de productie het gaat doen dan haak ik binnenkort af.
Die indruk heb ik ook van Thomas, met als gevolg het vertrek van de driequote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Juan_Roman het volgende:
Huilen in de dagboekkamer bij BB helpt dus om bepaalde dingen gedaan te krijgen.
neequote:Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch lullig. Want an sich is Jill toch een prima leuke gezellige kandidaat?
En Thomas ook, dus die gaat nergens heen. Kun je nu al invullen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jill wordt wel beschermd lijkt het. Weg met dat mens.
Ben op haar uitgekeken.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jill is door de mand gevallen, het huubcomplex is hardquote:Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tummie Honnekreekquote:Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
skeet tis nu meer zichtbaar
altijd al zo geweest
de eerste BB van Tummie Honnekreek niet
overige rls meuk wel
Waarom niet dan? Moeten we hier ineens anti Jill zijn?quote:
Ik heb het al vaker gezegd, die veelvuldige tripjes naar de DBK zijn de dood van dit spel. Laat de bewoners het lekker onder elkaar oplossen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Juan_Roman het volgende:
Huilen in de dagboekkamer bij BB helpt dus om bepaalde dingen gedaan te krijgen.
Dus datquote:Op maandag 8 februari 2021 18:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
jill is door de mand gevallen, het huubcomplex is hard
Wasda?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huub complex, hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar is Michel teruggefloten over zijn theorie dat de stemming op Jill als populairste bewoner door BB gestuurd was.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. dus ze weten nu dat echt Jill de populairste isOf iig was
Je moet niks maar ik ben dat gedoe met die mannen om haar heen wel zat, er komt geen normaal gesprek meer uit en ze sleept die mannen mee in haar domme gedoequote:Op maandag 8 februari 2021 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Moeten we hier ineens anti Jill zijn?
Dacht dat de algehele consensus wel was dat ze schattig was. Dom, dich schattig. En aardig.
wil zich indekken en dat is begrijpelijk anders liggen de nieuwe er 1 voor 1 uitquote:Op maandag 8 februari 2021 18:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is die Mike aan het lullen. Zit er net een paar daagjes in.
Het voelt ook wel heel erg als continu ingrijpen van een buitenstaander nu.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, die veelvuldige tripjes naar de DBK zijn de dood van dit spel. Laat de bewoners het lekker onder elkaar oplossen.
Zullen ze niet zo snel iemand tegenover Jill zetten.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar is Michel teruggefloten over zijn theorie dat de stemming op Jill als populairste bewoner door BB gestuurd was.
Of ze wantrouwen de regie nu compleet.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. dus ze weten nu dat echt Jill de populairste isOf iig was
ook zn uitlatingen mbt winnen belg/ned finalequote:Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar is Michel teruggefloten over zijn theorie dat de stemming op Jill als populairste bewoner door BB gestuurd was.
quote:
dat je erachter komt dat je buiten populair bent en dan langs je sloffen gaat lopen kort gezegdquote:
Mwah, vond dat met Huubje wel meevallen eigenlijk. Vond het niet irritant, hij koketteerde er altijd wel leuk mee.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
dat je erachter komt dat je buiten populair bent en dan langs je sloffen gaat lopen kort gezegd
Niet verrassend met de kennis van de andere RLS.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:06 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Of ze wantrouwen de regie nu compleet.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Julie, Zoey en Naomi zijn ook knapper dan Liese
Ah, zeg dan meteen het Liese-complex!quote:Op maandag 8 februari 2021 18:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
dat je erachter komt dat je buiten populair bent en dan langs je sloffen gaat lopen kort gezegd
Ik ben t met 'm eens hoorquote:
Nee, natuurlijk niet. Er wordt heel veel gescriptquote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik hoop het.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Volgens mij krijgen Liese, Naomi en Julie het slange spelletje van Zoey door.... Zij komt terug van Jerrel en ze zeggen niks en kijken elkaar aan. En Zoey zegt: oow wat is er?
bij mij ging het mis ongeveer halverwege dat eric erbij zat, eerst dat manwijf paalde en daarna claire, toen was hij niet leuk meerquote:Op maandag 8 februari 2021 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, vond dat met Huubje wel meevallen eigenlijk. Vond het niet irritant, hij koketteerde er altijd wel leuk mee.
Het ligt er nu alleen wel heel erg dik bovenopquote:Op maandag 8 februari 2021 18:09 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Er wordt heel veel gescript
Als je geen smaak hebt kan je er ook niet over twisten.quote:
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
snap BB niet meer dat met de 3 nieuwen,en gesaved
snap de halfe cos ook niet meer
ik snap jou vaak helemaal nietquote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
Misschien moeten ze een slotje op de hottub doenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Patrick is gewoon de Els onder de Belgen. Hottub is zijn grootste vriend. Weg ermee
Mindfuck a gogo.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
35% van de bewoners immuun.
Wie verzint dit?![]()
![]()
Heeft niet met smaak te maken. Ik ben ook getrouwd met een lekker wijf. Sommige users hier kunnen dat beamen, maar misschien vindt jij haar wel lelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je geen smaak hebt kan je er ook niet over twisten.
Wij snappen jou ook niet, zijn we het daar ook eens over eens.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
Ze valt onbewust toch op mannenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef D. het volgende:
Wel typisch trouwens @:pearlbitch
Je zegt dat je van de vrouwenliefde bent, maar ondertussen val je op de meest mannelijke vrouw van het huis
de lat ligt hier dan ook niet zo bijzonder hoogquote:Op maandag 8 februari 2021 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft niet met smaak te maken. Ik ben ook getrouwd met een lekker wijf. Sommige users hier kunnen dat beamen, maar misschien vindt jij haar wel lelijk.
Heeft niets meer met mindfuck te maken, dit is gewoon sturing. En de nieuwen wisten het op zeker al, zoveel is wel duidelijk.quote:
Dat zal het zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 18:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
de lat ligt hier dan ook niet zo bijzonder hoog
Als K4 en Michel zich houden aan de stemmen hebben ze altijd de meerderheid.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Hoop dat ze dat durft. Moet Jill wel even doorhebben dat ze Patrick moet redden, en niet Julie![]()
Thomas en Jill moeten dan wel op Liese stemmen.. ben benieuwd
Heibel in de tent
Ik ben weleens over een man gevallen, maar dat is weer een ander verhaal.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben weleens over een man gevallen, maar dat is weer een ander verhaal.
Laat ze het dan recht in het gezicht zeggenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
Jill klaagt nu ook dat anderen zoveel eten.
Discussie over kroepoek in 3...2...1...
Dus datquote:Op maandag 8 februari 2021 18:19 schreef aswesleep het volgende:
Jill, je bent huismeester, zeg er iets van in de groep. Je bent immuun voor een reden.
Ja, hey, woowowow. Dat is confronterendquote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat ze het dan recht in het gezicht zeggen
Doet niemand daar.. wtf zit daar voor een psycholoog.. een van de Loi ?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat ze het dan recht in het gezicht zeggen
laat me,ik heb met jou niet gesprokenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario, heel serieus. Tel even tot 10 en typ dan weer iets.
https://www.loi.nl/n-1107-hbo-bachelor-toegepaste-psychologiequote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet niemand daar.. wtf zit daar voor een psycholoog.. een van de Loi ?
Michel zannikt dat hij net zo lang heeft gedanst als Jillquote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef TheRacingElf het volgende:
Michel slaat ruim 1000 euro bij elkaar voor het boodschappenbudget
Jill: Hij slooft zich uit, ik had ook wel vaker willen slaan
Het MOET hier over de streams gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben weleens over een man gevallen, maar dat is weer een ander verhaal.
Op FB kom ik nauwelijks, dus ook niet op de BB-pagina's. Maar op Twitter begint Jills populariteit aardig te tanen sinds ze helemaal opgaat in die kinderspeeltuin.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef greysbones het volgende:
Jill rete populair op fb. Twitter nog geen zicht op..
Maar Tarrel wordt overal![]()
Dus uiteindelijk wordt er maar 1 iemand gesafed en dat is die make up pop
Langer zei hijquote:Op maandag 8 februari 2021 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel zannikt dat hij net zo lang heeft gedanst als Jill
Wil daar wel gaan zitten als ervaringsdeskundige/psycholoog.. dan stuur je mensen aan op het uitspreken van zakenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
https://www.loi.nl/n-1107-hbo-bachelor-toegepaste-psychologie
Voor wie nog snel wil inschrijven
Jill had ook raak geslagen maar moest na 1x stoppen van michel.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel zannikt dat hij net zo lang heeft gedanst als Jill
Sinds Jill terug is is ze irritant. Had ik zelfs al voorspeld.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op FB kom ik nauwelijks, dus ook niet op de BB-pagina's. Maar op Twitter begint Jills populariteit aardig te tanen sinds ze helemaal opgaat in die kinderspeeltuin.
DIT JA. Durft zijn eigen mening niet te uiten, of hij heeft er geen. Doei.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef Krambo het volgende:
Thomas lijkt me een prima kerel maar ik wordt er een beetje moe van dat hij iedereen zo naar de mond praat.
Als mensen een probleem hebben met elkaar zet je ze in één hok, allebei een set bokshandschoenen: vecht het uit!quote:Op maandag 8 februari 2021 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil daar wel gaan zitten als ervaringsdeskundige/psycholoog.. dan stuur je mensen aan op het uitspreken van zaken
fokking simpquote:Op maandag 8 februari 2021 18:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
DIT JA. Durft zijn eigen mening niet te uiten, of hij heeft er geen. Doei.
Volgens mij is het ook een regel, dat ze niemand recht in het gezicht mogen aanvallen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil daar wel gaan zitten als ervaringsdeskundige/psycholoog.. dan stuur je mensen aan op het uitspreken van zaken
michel danste niet. hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big brother moet met die dansproef het aantal tijd chronometreren en zo een ranglijstje maken:
Zoals:
1. Jill 6:01:59
2. Michel 5:12:19
etc etc
Jill had dit in de dbk kunnen bespreken.. dat ze het spel anders hadden kunnen bedenken. En niet Michel hiervan de schuld gevenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jill had ook raak geslagen maar moest na 1x stoppen van michel.
Je hoeft iemand toch ook niet aan te vallen..quote:Op maandag 8 februari 2021 18:25 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een regel, dat ze niemand recht in het gezicht mogen aanvallen.
Is hier een filmpje van? @DGK_Tegengasquote:Op maandag 8 februari 2021 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jill vind het niet chill zoals er gereageerd werd toen er niet op de nieuwe gestemd mochten worden. Dat matt daar echt heel erg mee zit.
Ik bedoel ook... aanspreken ergens op.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hoeft iemand toch ook niet aan te vallen..
Een gezonde discussie gaat Niemand dood aan
hehe, kwartje valt?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Och Thomas heeft het door dat hij straks op de bank zit
Maar het zou wel goed voor haar zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef aswesleep het volgende:
Nu gaat Jill huilen dat ze niet genoeg heeft mogen slaan bij het boodschappenspel.![]()
Zou niet in het leger passen.
Neem aan dat ie dat allang zag aankomenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien is dit juist de bedoeling om Matt en Jill samen te krijgenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:29 schreef Kinga het volgende:
AH. Misschien Thomas eruit stemmen, zodat Jill een meltdown krijgt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
laat me,ik heb met jou niet gesproken
COS fightquote:
Stel je er maar vast op in, dat patje het huis gaat verlaten donderdagquote:Op maandag 8 februari 2021 18:31 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik kom nu echt aan het kotsen van Thomas met zijn ''ik kom toch terug'' tegen Jill. Wat hoop ik dat Patje ook wint van Thomas! Go Patje!
Het wordt steeds duidelijker dat ook dit meisje over nare trekjes beschikt.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef TheRacingElf het volgende:
Michel slaat ruim 1000 euro bij elkaar voor het boodschappenbudget
Jill: Hij slooft zich uit, ik had ook wel vaker willen slaan
Ik ga 100% op Patje stemmen mocht ie tegen Thomas komen te staan. Laat Jill maar weer lekker een meltdown krijgenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stel je er maar vast op in, dat patje het huis gaat verlaten donderdag
Iedereen heeft nare trekjes ook jou lieve Liesequote:Op maandag 8 februari 2021 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt steeds duidelijker dat ook dit meisje over nare trekjes beschikt.
De soppers van Jill komen daar nu ook achterquote:Op maandag 8 februari 2021 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt steeds duidelijker dat ook dit meisje over nare trekjes beschikt.
als je die sokken van Jill ziet, kan zij beter volgende keer roepen "de vloer is smerig" ipv de vloer is lava...quote:
Patrick voegt niets toe verder in dat huis. Els 2quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik ga 100% op Patje stemmen mocht ie tegen Thomas komen te staan. Laat Jill maar weer lekker een meltdown krijgen
Dit lijkt mij een loepzuivere contradictio in terminis.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef Krambo het volgende:
Thomas lijkt me een prima kerel maar ik wordt er een beetje moe van dat hij iedereen zo naar de mond praat.
hij wil ook naar huis als zijn kleinkind zich aandient, dus wegwezen, ik begrijp sowieso wat hij daar dan doet.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach ik vind het bij alle vrouwen te voorschijn komen. Naomi heeft ze de laatste tijd, julie is een zeikmuts, liese kan zeuren en zeiken en zoey is een manipulator 1e klas. En de 4 belgische vrouwen roddelen het meeste op dit moment.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De soppers van Jill komen daar nu ook achter
Immuniteitsproef? Zijn 4 immuuuuunen nog niet genoeg?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Droomscenario als er een immuniteitsproef zou zijn:
Patrick wint de immuniteit proef![]()
Horrorscenario:
Thomas wint de proef
Alle anderen maakt niet uit
Straks een worstenbrood wedstrijdjewie het meeste worstenbroodjes eet wint de proef[
die worst (enbroodjes) schuift Mike over een paar weken wel naar binnen bij jillquote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Droomscenario als er een immuniteitsproef zou zijn:
Patrick wint de immuniteit proef![]()
Horrorscenario:
Thomas wint de proef
Alle anderen maakt niet uit
Straks een worstenbrood wedstrijdjewie het meeste worstenbroodjes eet wint de proef[
Vooral dat laatste iddquote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hij wil ook naar huis als zijn kleinkind zich aandient, dus wegwezen, ik begrijp sowieso wat hij daar dan doet.
atrick heeft 2 momentjes per dag.. als we geluk hebben.. in de hottub en savonds laatquote:Op maandag 8 februari 2021 18:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan die gladde aal Mike. Hij dringt zich overal op.
Dat klopt Koosquote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach ik vind het bij alle vrouwen te voorschijn komen. Naomi heeft ze de laatste tijd, julie is een zeikmuts, liese kan zeuren en zeiken en zoey is een manipulator 1e klas. En de 4 belgische vrouwen roddelen het meeste op dit moment.
Ja kan best een prima kerel zijn EN een people-pleaser.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een loepzuivere contradictio in terminis.
Patrick heeft de vorige stemming tegen Lies gezegd: "je mag op mij stemmen".quote:Op maandag 8 februari 2021 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn natte vinger zegt helaas Patrick....donderdag
Ik hoop echt, in ziel van mijn hart dat Patje echt heel Antwerpen achter zich heeft
Best prima gegaan uiteindelijkquote:
En kan hij dat met Jill bespreken.....die zo blij is dat haar drie nieuwe vriendjes niet genomineerd kunnen worden net zoals zij????quote:Op maandag 8 februari 2021 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja want je doet t alleen maar voor die shinequote:Op maandag 8 februari 2021 18:36 schreef danilel het volgende:
aha Tarrel heeft zijn makeup af gedaan want geen shine momentje met dbk nominatie
Ja hij vond als enige het niet erg dat het gebeurde.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
En kan hij dat met Jill bespreken.....die zo blij is dat haar drie nieuwe vriendjes niet genomineerd kunnen worden net zoals zij????
Dat bespreken ze al een hele tijd, dus: ja, dat kanquote:Op maandag 8 februari 2021 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
En kan hij dat met Jill bespreken.....die zo blij is dat haar drie nieuwe vriendjes niet genomineerd kunnen worden net zoals zij????
Kutje-overdwars realiseert zich alleen niet dat er de eerste week ook twee nieuwen werden genomineerd en dat een daarvan het veld moest ruimen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jill vind het niet chill zoals er gereageerd werd toen er niet op de nieuwe gestemd mochten worden. Dat matt daar echt heel erg mee zit.
Els deed niet mee Patrick eigenlijk altijd....quote:Op maandag 8 februari 2021 18:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Patrick voegt niets toe verder in dat huis. Els 2
thnxsquote:Op maandag 8 februari 2021 18:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Patrick heeft de vorige stemming tegen Lies gezegd: "je mag op mij stemmen".
Ik weet niet hoe Patrick er nu over denkt. Ik las wel dat hij rond 19 februari thuis wil zijn wanneer zijn kleinkindje wordt geboren.
Mocht Patrick aan willen geven te willen blijven, dan sta ik achter hem. (Dan stem ik op Patrick blijven.)
Wat zegt Pikachu dan ... whuzzz??quote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef Whuzz het volgende:
Tekkel: Ik heb het uitgesproken met Matt. Voelt echt goed. Ik doe dat normaal nooit.
*surpirsed pikachu*
En dat het haar broerje overkwam Rene ......kort geheugen zekerquote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kutje-overdwars realiseert zich alleen niet dat er de eerste week ook twee nieuwen werden genomineerd en dat een daarvan het veld moest ruimen.
Als patje echt naar huis wil, maar dan ook echt naar huis wil dan zal ik wel op Thomas stemmen om erin te blijven. Of ik stem gewoon nietquote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef greysbones het volgende:
Patrick die naar huis wil als zijn kleinkind wordt geboren... doe dan niet mee...
Een Petertje2021quote:Op maandag 8 februari 2021 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
iks tegen patje.. grappige vent.. voegt alleen weinig toe.. maar snap niet wat je er dan doet..quote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als patje echt naar huis wil, maar dan ook echt naar huis wil dan zal ik wel op Thomas stemmen om erin te blijven. Of ik stem gewoon niet
Als ik in de toekomst moet kiezen tussen 2 bewoners die ik graag heb, zou ik nooit stemmen omdat ik niet kan kiezen.
heb nog nooit gezien dat fok invloed heeft op de uitslag, daarvoor zijn we met te weinigquote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als patje echt naar huis wil, maar dan ook echt naar huis wil dan zal ik wel op Thomas stemmen om erin te blijven. Of ik stem gewoon niet
Als ik in de toekomst moet kiezen tussen 2 bewoners die ik graag heb, zou ik nooit stemmen omdat ik niet kan kiezen.
Zit ook wat inquote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Els deed niet mee Patrick eigenlijk altijd....
Een surprised pikachu zegt nietsquote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zegt Pikachu dan ... whuzzz??
+1quote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef greysbones het volgende:
Patrick die naar huis wil als zijn kleinkind wordt geboren... doe dan niet mee...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 8 februari 2021 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Loop nog een paar minuten achter .. nog bij Thomas en Jill. En ik blijf het zeggen, Thomas is echt wel heel erg lief naar Jill toe.
Allemaal gespeeld, hij weet dat Jill de favoriet is daarom zit hij haar nu in de kont te kruipen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Loop nog een paar minuten achter .. nog bij Thomas en Jill. En ik blijf het zeggen, Thomas is echt wel heel erg lief naar Jill toe.
Echt wel.. gewoon whuuzzzquote:Op maandag 8 februari 2021 18:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een surprised pikachu zegt niets
[ afbeelding ]
Zou ook mijn eerste opwelling zijn, maar Patje is volgens mij klaar om te gaan. Hij wordt opa en bovendien zie ik hem steeds vaker met een blik van 'wat doe ik hier in hemelsnaam'.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik ga 100% op Patje stemmen mocht ie tegen Thomas komen te staan. Laat Jill maar weer lekker een meltdown krijgen
BLASFEMIE!!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen heeft nare trekjes ook jou lieve Liese
Onzin Thomas was altijd al samen met Jill. Daar is niks veranderd.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:46 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Allemaal gespeeld, hij weet dat Jill de favoriet is daarom zit hij haar nu in de kont te kruipen.
e lezen het ook wel zonder capslockquote:Op maandag 8 februari 2021 18:46 schreef mario390 het volgende:
HIER NEUKT BB DE KIJKERS WANNEER
DE NIEUWEN GESAVED ZIJN![]()
Zeker die Liesequote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen heeft nare trekjes ook jou lieve Liese
Pffff. Hier, speciaal voor jou een Pikachu in je lievelingskleur!quote:
Zelfs jij pearl.. de allerleukste fokker hebt nare trekjes .quote:
Zeker net niet naar Jill en Thomas geluisterd?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach ik vind het bij alle vrouwen te voorschijn komen. Naomi heeft ze de laatste tijd, julie is een zeikmuts, liese kan zeuren en zeiken en zoey is een manipulator 1e klas. En de 4 belgische vrouwen roddelen het meeste op dit moment.
Wilde hem nog voor je opzoeken, maar dit is zooooo off topicquote:Op maandag 8 februari 2021 18:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pffff. Hier, speciaal voor jou een Pikachu in je lievelingskleur!
[ afbeelding ]
Niks aan veranderd? Sinds donderdag is hij helemaal veranderd. Eerst waren ze gewoon maatjes en praten ze veel en hadden lol samen en nu zit die haar voeten te masseren over haar hoofd aan het aaien... Dat deed die daarvoor nooit.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onzin Thomas was altijd al samen met Jill. Daar is niks veranderd.
En dat is eigenlijk best knapquote:Op maandag 8 februari 2021 18:49 schreef dakpanlos het volgende:
en ondertussen...
komt Zoey er mooi mee weg
Tja... dat is wél tekenend voor een goede speler...quote:Op maandag 8 februari 2021 18:49 schreef dakpanlos het volgende:
en ondertussen...
komt Zoey er mooi mee weg
Dat is gewoon zijn standaard gezicht, kan hij weinig aan doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou ook mijn eerste opwelling zijn, maar Patje is volgens mij klaar om te gaan. Hij wordt opa en bovendien zie ik hem steeds vaker met een blik van 'wat doe ik hier in hemelsnaam'.
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pffff. Hier, speciaal voor jou een Pikachu in je lievelingskleur!
[ afbeelding ]
Ik hou niet van mensen die anderen altijd naar de mond praten. Dat zijn in praktijk de minst betrouwbare.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kan best een prima kerel zijn EN een people-pleaser.
Zou het liggen aan aan die Matt plakbak..quote:Op maandag 8 februari 2021 18:50 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Niks aan veranderd? Sinds donderdag is hij helemaal veranderd. Eerst waren ze gewoon maatjes en praten ze veel en hadden lol samen en nu zit die haar voeten te masseren over haar hoofd aan het aaien... Dat deed die daarvoor nooit.
Was in de tv-uitzending dat Liese zei: Ik mocht op u stemmen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
thnxs
stond me iets van bij ...die uitspraak
Ligt er aan vanuit welke vibe dat komt. En bij Thomas voel ik geen slechte.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die anderen altijd naar de mond praten. Dat zijn in praktijk de minst betrouwbare.
omg als je niet weet wat bepaalde dingen betekenen, reageer dan niet, ik waarschuw je nu al voor de 5e keerquote:Op maandag 8 februari 2021 18:46 schreef mario390 het volgende:
HIER NEUKT BB DE KIJKERS WANNEER
DE NIEUWEN GESAVED ZIJN![]()
Ooohhh nietus ze vroeg of wordtenbroodjes 20 cm waren in Brabantquote:
ja en haar vriend matt vreet alle kasten leegquote:Op maandag 8 februari 2021 18:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een gezeik van Jill weer.
Sommige eten te veel.
Ze had ook vaker willen slaan.
Michel beukt daar bijna alleen het shoppingbudget bij elkaar.
Veegt daarna alleen de tuin sneeuwvrij en dan zou hij niet mogen eten?
Zelf doet ze geen ene rotflikker alleen rondhangen met haar hobbits.
Ik heb niet de indruk dat de productie al klaar is met de verhaallijntjes rond Thomas, dus die kans acht ik eerlijk gezegd niet groot.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:40 schreef Kefke04 het volgende:
Wordt Thomas tegen Patje. En gezien thomas zijn gekelderde populariteit in Belgie gaat Thomas naar huis
Kuikenbeesten kletsquote:Op maandag 8 februari 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, dit gesprek tussen tekkel, jill en matt... echt niveau kleuterschool
Lees de ondertoon!quote:Op maandag 8 februari 2021 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ooohhh nietus ze vroeg of wordtenbroodjes 20 cm waren in Brabant
Had liever in 1 klap tarrel en Matt eruitquote:Op maandag 8 februari 2021 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat de productie al klaar is met de verhaallijntjes rond Thomas, dus die kans acht ik eerlijk gezegd niet groot.
Hangt ervan af wie er beslist de kijker of BB, tot op heden zijn de polls altijd uitgekomen en daar doet Thomas het niet zo best in.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat de productie al klaar is met de verhaallijntjes rond Thomas, dus die kans acht ik eerlijk gezegd niet groot.
omg dit kan echt nietquote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario, heel serieus. Tel even tot 10 en typ dan weer iets.
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:54 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Ik wil geen piemelfoto's! Ik will gewoon... uh... voetenfoto's! Vind ik sexier dan piemels!
Matt: ... ok.
Is Matt nu ook al evil?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had liever in 1 klap tarrel en Matt eruit
Ze begon met een oprechte vraag wat al heel snel in wat anders veranderde .. deze gesprekken mogen ze van mij gewoon wegzappenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lees de ondertoon!
Duidelijke innuendo!
jr kunnt je konijn waarschuuwen maar niet mequote:Op maandag 8 februari 2021 18:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
omg als je niet weet wat bepaalde dingen betekenen, reageer dan niet, ik waarschuw je nu al voor de 5e keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |