Dat wordt Ferell, dat script ligt al lang klaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : Als een van die... volgende week huismeester is, dan druk ik op die knop.
Freakgod! Doe's voorspellen wie er nu uitgaat donderdag!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben Michel en ik doe Gary Numan na...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:49 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat wordt Ferell, dat script ligt al lang klaar.
Ik ben geen hondje die een trucje doet als hem een worstje wordt voorgehouden...quote:Op maandag 8 februari 2021 17:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Freakgod! Doe's voorspellen wie er nu uitgaat donderdag!
Schiet op gek, ik ga er geld op zetten en dankzij jou een fortuin verdienen!quote:Op maandag 8 februari 2021 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben geen hondje die een trucje doet als hem een worstje wordt voorgehouden...
Zoek het uit, idioot.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Schiet op gek, ik ga er geld op zetten en dankzij jou een fortuin verdienen!
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:49 schreef TheRacingElf het volgende:
Zoey die constant die gore Ferrel verdedigt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een minderheid aan Belgen, zou ook wel werken denk ik. Dan klikken ze niet zo aan elkaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er een tweede seizoen zou komen zou ik dat wel knap vinden.... Maar ik ga eerlijk zijn:
Beperk het tot Nederlanders of alleen Belgen![]()
wat het werkt niet.
Of maak een BENE gouden kooi ofzo, rechtstreekse face to face stemmen tijdens een liveshow
Gevoelig punt. Dat wordt nl altijd wel gezegd tegen flamboyante types.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ik was net bijna op het punt.. I'm out bitches.. ik moest echt huilen. Ze zeiden : 'zing eens een toontje lager'
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:53 schreef suzi1 het volgende:
even over een half uur terug, zei michel nou dat hij meer gedanst had dan jill????
Ik doelde op hoe ze juist Jerrel aansprak op zijn gedragquote:
Vond ik ook, maar nu is hij daar wel nodig om de balans nog een beetje te houden als brug tussen jong en oud.quote:
Alleen de politiek correcte Zoey/Ferell gesprekken bliven nog over. Wat een armoede.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sauna talk
Pat verteld over de zakkenvullers van wielrennen
het schandalige
oh streamwissel
Febo heeft ut druk
Klopt hoor. Ze flippert alleen heen en weer tussen oprecht goed advies geven en achterbaks roddelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde op hoe ze juist Jerrel aansprak op zijn gedrag
Ik denk niet dat Patje wint van Thomas.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef JimLaFleur het volgende:
BB wilt dus Patje eruit als je er ff over nadenkt... Of zal Patje winnen van Thomas? Weet wel zeker dat Michel gaat winnen van Thomas dus ik zou dat eerder doen.
Ja, ze is K4 hequote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ze flippert alleen heen en weer tussen oprecht goed advies geven en achterbaks roddelen.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef aswesleep het volgende:
Als jezelf zijn kut doen is tegen anderen, kan je er best op aangesproken worden.
Daarom dat die nu ook in Jills kont aan het kruipen is. Zoals haar voeten masseren enzo.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Patje wint van Thomas.
Volgens mij vinden mensen Thomas & Jill veel te leuk samen.
Ik geloof nu eigenlijk ook niet meer dat wij als kijker daadwerkelijk invloed hebben...worden de aantal stemmen openbaar gemaakt? Is er een notaris bij? Wie zegt dat de productie niet gewoon achter de schermen bepaald wie er mag blijven en wie niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef JimLaFleur het volgende:
BB wilt dus Patje eruit als je er ff over nadenkt... Of zal Patje winnen van Thomas? Weet wel zeker dat Michel gaat winnen van Thomas dus ik zou dat eerder doen.
Wie dan....Thomas kan ik nog begrijpen maar Jill??quote:Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Patje wint van Thomas.
Volgens mij vinden mensen Thomas & Jill veel te leuk samen.
Precies. Dat is eigenlijk wat Zoey zei.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:55 schreef aswesleep het volgende:
Als jezelf zijn kut doen is tegen anderen, kan je er best op aangesproken worden.
Omdat Thomas in het andere kamp zit .. dat hebben ze van Zoey nog niet door.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Snap sowieso niet waarom Thomas er op moet deze week. Niemand denkt aan die enge Zoey.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik geloof nu eigenlijk ook niet meer dat wij als kijker daadwerkelijk invloed hebben...worden de aantal stemmen openbaar gemaakt? Is er een notaris bij? Wie zegt dat de productie niet gewoon achter de schermen bepaald wie er mag blijven en wie niet?
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft die Tekkel Michel bewerkt
Met zijn make doos
Dat zou fantastisch zijn. Hoop dat ze dat durft. Moet Jill wel even doorhebben dat ze Patrick moet redden, en niet Juliequote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe speculatie:
Thomas: Liese en (Nick of Julie)
Jill: Liese en (Nick of Julie)
Patrick: Thomas en Julie
Nick: Thomas en Julie
Liese: Thomas en Patrick
Naomi: Thomas en Patrick
Zoey: Thomas en Patrick
Julie: Thomas en Patrick
Michel: Thomas en Patrick
Zoey zou nog een sleutelrol kunnen vervullen als ze toch haar eigen plan trekt en Julie nomineert.
Dit past wel echt volledig in de huidige complottheorie maatschappijquote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik geloof nu eigenlijk ook niet meer dat wij als kijker daadwerkelijk invloed hebben...worden de aantal stemmen openbaar gemaakt? Is er een notaris bij? Wie zegt dat de productie niet gewoon achter de schermen bepaald wie er mag blijven en wie niet?
Maar Thomas toch wel, want ze praat ook nominaties met hem. Hij zou in theorie kunnen gaan praten met de andere 3 en zo zichzelf redden.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat Thomas in het andere kamp zit .. dat hebben ze van Zoey nog niet door.
Ook niet . Zoey is er alleen voor Zoey ...quote:Op maandag 8 februari 2021 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk snitch Zoey
Ze is een soort spy voor K4
Nee maar het ligt er nu wel heel erg dik bovenop dat het allemaal gemanipuleerd word.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit past wel echt volledig in de huidige complottheorie maatschappij
Maar heb je ooit gedacjt dat dit anders was bij reality tv dan?
Gezien het stemverloop en de polls geloof ik wel dat dit eerlijk is verlopen tot nu toe.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
En nu hangt hij nog dieper in de touwen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje "wij hangen tegen de touwen"
Dat was wel te verwachten. Vroeg hier al meteen of dat wel slim is voor BB kandidaten, om het spel op stream zo direct in twijfel te trekkenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel heeft dus op zijn flikker gehad van BB. Snel werden de streams weggedraaid
Dat snap ik wel, vind dat toch ergelijk van de meeste dat gedoe met die camera's en dan zeuren over BBquote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel heeft dus op zijn flikker gehad van BB. Snel werden de streams weggedraaid
Toch lullig. Want an sich is Jill toch een prima leuke gezellige kandidaat?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jill wordt wel beschermd lijkt het. Weg met dat mens.
Nomineren is morgen pas.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wanneer ze nu naar de DBK moeten? Heb niet meegekregen hoe lang ze de tijd krijgen om hier over na te denken.
skeet tis nu meer zichtbaarquote:Op maandag 8 februari 2021 18:00 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Gezien het stemverloop en de polls geloof ik wel dat dit eerlijk is verlopen tot nu toe.
Dat de Febo zelf dingen probeert te sturen zoals vandaag dat is wel een feit.
En nu weer streamlock nu Michel over zijn dagboekkamergesprek begint.
Als dit de manier is dat de productie het gaat doen dan haak ik binnenkort af.
Die indruk heb ik ook van Thomas, met als gevolg het vertrek van de driequote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Juan_Roman het volgende:
Huilen in de dagboekkamer bij BB helpt dus om bepaalde dingen gedaan te krijgen.
neequote:Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch lullig. Want an sich is Jill toch een prima leuke gezellige kandidaat?
En Thomas ook, dus die gaat nergens heen. Kun je nu al invullen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jill wordt wel beschermd lijkt het. Weg met dat mens.
Ben op haar uitgekeken.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jill is door de mand gevallen, het huubcomplex is hardquote:Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tummie Honnekreekquote:Op maandag 8 februari 2021 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
skeet tis nu meer zichtbaar
altijd al zo geweest
de eerste BB van Tummie Honnekreek niet
overige rls meuk wel
Waarom niet dan? Moeten we hier ineens anti Jill zijn?quote:
Ik heb het al vaker gezegd, die veelvuldige tripjes naar de DBK zijn de dood van dit spel. Laat de bewoners het lekker onder elkaar oplossen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:54 schreef Juan_Roman het volgende:
Huilen in de dagboekkamer bij BB helpt dus om bepaalde dingen gedaan te krijgen.
Dus datquote:Op maandag 8 februari 2021 18:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
jill is door de mand gevallen, het huubcomplex is hard
Wasda?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huub complex, hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar is Michel teruggefloten over zijn theorie dat de stemming op Jill als populairste bewoner door BB gestuurd was.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. dus ze weten nu dat echt Jill de populairste isOf iig was
Je moet niks maar ik ben dat gedoe met die mannen om haar heen wel zat, er komt geen normaal gesprek meer uit en ze sleept die mannen mee in haar domme gedoequote:Op maandag 8 februari 2021 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Moeten we hier ineens anti Jill zijn?
Dacht dat de algehele consensus wel was dat ze schattig was. Dom, dich schattig. En aardig.
wil zich indekken en dat is begrijpelijk anders liggen de nieuwe er 1 voor 1 uitquote:Op maandag 8 februari 2021 18:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is die Mike aan het lullen. Zit er net een paar daagjes in.
Het voelt ook wel heel erg als continu ingrijpen van een buitenstaander nu.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, die veelvuldige tripjes naar de DBK zijn de dood van dit spel. Laat de bewoners het lekker onder elkaar oplossen.
Zullen ze niet zo snel iemand tegenover Jill zetten.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar is Michel teruggefloten over zijn theorie dat de stemming op Jill als populairste bewoner door BB gestuurd was.
Of ze wantrouwen de regie nu compleet.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. dus ze weten nu dat echt Jill de populairste isOf iig was
ook zn uitlatingen mbt winnen belg/ned finalequote:Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar is Michel teruggefloten over zijn theorie dat de stemming op Jill als populairste bewoner door BB gestuurd was.
quote:
dat je erachter komt dat je buiten populair bent en dan langs je sloffen gaat lopen kort gezegdquote:
Mwah, vond dat met Huubje wel meevallen eigenlijk. Vond het niet irritant, hij koketteerde er altijd wel leuk mee.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
dat je erachter komt dat je buiten populair bent en dan langs je sloffen gaat lopen kort gezegd
Niet verrassend met de kennis van de andere RLS.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:06 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Of ze wantrouwen de regie nu compleet.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Julie, Zoey en Naomi zijn ook knapper dan Liese
Ah, zeg dan meteen het Liese-complex!quote:Op maandag 8 februari 2021 18:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
dat je erachter komt dat je buiten populair bent en dan langs je sloffen gaat lopen kort gezegd
Ik ben t met 'm eens hoorquote:
Nee, natuurlijk niet. Er wordt heel veel gescriptquote:Op maandag 8 februari 2021 17:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik hoop het.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Volgens mij krijgen Liese, Naomi en Julie het slange spelletje van Zoey door.... Zij komt terug van Jerrel en ze zeggen niks en kijken elkaar aan. En Zoey zegt: oow wat is er?
bij mij ging het mis ongeveer halverwege dat eric erbij zat, eerst dat manwijf paalde en daarna claire, toen was hij niet leuk meerquote:Op maandag 8 februari 2021 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, vond dat met Huubje wel meevallen eigenlijk. Vond het niet irritant, hij koketteerde er altijd wel leuk mee.
Het ligt er nu alleen wel heel erg dik bovenopquote:Op maandag 8 februari 2021 18:09 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Er wordt heel veel gescript
Als je geen smaak hebt kan je er ook niet over twisten.quote:
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
snap BB niet meer dat met de 3 nieuwen,en gesaved
snap de halfe cos ook niet meer
ik snap jou vaak helemaal nietquote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
Misschien moeten ze een slotje op de hottub doenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Patrick is gewoon de Els onder de Belgen. Hottub is zijn grootste vriend. Weg ermee
Mindfuck a gogo.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
35% van de bewoners immuun.
Wie verzint dit?![]()
![]()
Heeft niet met smaak te maken. Ik ben ook getrouwd met een lekker wijf. Sommige users hier kunnen dat beamen, maar misschien vindt jij haar wel lelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je geen smaak hebt kan je er ook niet over twisten.
Wij snappen jou ook niet, zijn we het daar ook eens over eens.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
Ze valt onbewust toch op mannenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef D. het volgende:
Wel typisch trouwens @:pearlbitch
Je zegt dat je van de vrouwenliefde bent, maar ondertussen val je op de meest mannelijke vrouw van het huis
de lat ligt hier dan ook niet zo bijzonder hoogquote:Op maandag 8 februari 2021 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft niet met smaak te maken. Ik ben ook getrouwd met een lekker wijf. Sommige users hier kunnen dat beamen, maar misschien vindt jij haar wel lelijk.
Heeft niets meer met mindfuck te maken, dit is gewoon sturing. En de nieuwen wisten het op zeker al, zoveel is wel duidelijk.quote:
Dat zal het zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 18:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
de lat ligt hier dan ook niet zo bijzonder hoog
Als K4 en Michel zich houden aan de stemmen hebben ze altijd de meerderheid.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Hoop dat ze dat durft. Moet Jill wel even doorhebben dat ze Patrick moet redden, en niet Julie![]()
Thomas en Jill moeten dan wel op Liese stemmen.. ben benieuwd
Heibel in de tent
Ik ben weleens over een man gevallen, maar dat is weer een ander verhaal.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben weleens over een man gevallen, maar dat is weer een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |