abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197892446

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.

Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 08-02-2021 17:51:53 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197892455
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Nu is het leuk, maar btc is totaal niet sustainable. En btc transactie kost veel te veel energie. Leuk om nu geld mee te verdienen, maar het zal nooit overslaan op het dagelijkse leven. Louter speculeren
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Miners gebruiken het liefst zoveel mogelijk hernieuwbare energie en zijn grotendeels te vinden op plekken met een energieoverschot. Bijv. in Sichuan tijdens regenseizoen. Of in Oekrane met overtollige kernernergie. Of in Rusland (hydrocentrale/kernenergie of door het verbranden van bijproducten van olieboren). Ze moeten ook wel, anders is minen niet rendabel. Miners moeten zo efficint mogelijk werken en zullen inefficinte miners de markt uit werken.

Bovendien zorgt de investeringen van energie voor de veiligheid van het netwerk. En om mijn vermogen te beschermen tegen o.a. geldprinterij mag er best wat genvesteerd worden.
Die stroom fud begint een beetje saai te worden.
pi_197892542
Delta is stuk en weet hoeveel sats ik heb :')
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_197892604
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:22 schreef recursief het volgende:
Praat normaal gek :')
pindazakje
pi_197892728
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:22 schreef recursief het volgende:
+14% in dollars en -1% in sats hier.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2021 17:31:48 ]
pi_197892906
quote:
9s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:31 schreef Gehrman het volgende:

[..]

+14% in dollars en -1% in sats hier.
oef! pijnlijk
pi_197893092
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

https://amp.economist.com(...)-uses-so-much-energy

https://www.telegraph.co.(...)n-british-household/

Totaal onhoudbaar om op schaal te implementeren in het dagelijkse leven
En hoeveel bankgebouwen zijn er, dure auto's voor al die zakenlui, zakenvluchten voor dure etentjes voor leuke deals, computers die je bankzaken bijhouden, mensen die dagelijks naar kantoor moeten om de bank draaiende te houden, enz.enz....?
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_197893359
BITCOIN MINING WASTEFUL? CHRISTMAS LIGHTS USE MORE ENERGY THAN SOME COUNTRIES
https://bitcoinist.com/bi(...)us-christmas-lights/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197893626
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Die stroom fud begint een beetje saai te worden.
Dan maar weer ontopic.

Pompen _O_ als een malle, lambo's voor iedereen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 februari 2021 @ 18:27:52 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197893810
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dan maar weer ontopic.

Pompen _O_ als een malle, lambo's voor iedereen.
Daarvoor moet het eerst nog x20. Hodl!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197893836
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:06 schreef alilami het volgende:
BITCOIN MINING WASTEFUL? CHRISTMAS LIGHTS USE MORE ENERGY THAN SOME COUNTRIES
https://bitcoinist.com/bi(...)us-christmas-lights/
Knap stukje whataboutisme wel
pi_197893864
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daarvoor moet het eerst nog x20. Hodl!
Elon het orakel helpt ons, fok die tech, lambo's voor iedereen. _O_

(En Paolo met z'n magische printmachine, *werkt ook op zondag)
pi_197893949
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:29 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Knap stukje whataboutisme wel
Het nieuwe digitale goud mag wel wat energie kosten. ;)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197894034
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:34 schreef alilami het volgende:

[..]

Het nieuwe digitale goud mag wel wat energie kosten. ;)
En wat te denken van de energie die het kost om 'gewoon' goud te delven. Als je ziet bij een programma als Gold Rush hoeveel brandstof ze verstoken om wat snippertjes goud uit de grond te halen zegt mijn onderbuik dat dit nog veel meer is dan bij Bitcoin mining.
pi_197894101
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:38 schreef Gehrman het volgende:

[..]

En wat te denken van de energie die het kost om 'gewoon' goud te delven. Als je ziet bij een programma als Gold Rush hoeveel brandstof ze verstoken om wat snippertjes goud uit de grond te halen zegt mijn onderbuik dat dit nog veel meer is dan bij Bitcoin mining.
Ze moeten een coin ontwikkelen die 10x meer energie verbruikt dan btc, tel uit je winst. :P
pi_197894222
Overigens is het sowieso een non-discussie want op den duur is bitcoin mining enkel nog rendabel op schone energiebronnen aangezien fossiele brandstoffen steeds meer belast gaan worden.
pi_197894230
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:30 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Elon het orakel helpt ons, fok die tech, lambo's voor iedereen. _O_

(En Paolo met z'n magische printmachine, *werkt ook op zondag)
je kunt wel zien dat je al 3,5 jaar in De KrIpTo zit
  maandag 8 februari 2021 @ 18:47:57 #18
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197894238
Al die figuren die komen zeuren over energieverbruik :')

Of nog erger, criminaliteit :')

Typisch linkse rakkers die leven van subsidies en alles oneerlijk vinden wat niet in hun straatje past :r
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197894266
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
Al die figuren die komen zeuren over energieverbruik :')

Of nog erger, criminaliteit :')

Typisch linkse rakkers die leven van subsidies en alles oneerlijk vinden wat niet in hun straatje past :r
Gaan we hier ook al alles in links en rechts verdelen? Asjeblieft zeg. Los daarvan is je stelling bullshit, of het zou zo moeten zijn dat al die klassieke bankiers met hun non-argumenten tegen BTC ook hardstikke links zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 februari 2021 @ 18:52:55 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197894320
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:50 schreef recursief het volgende:

[..]

Gaan we hier ook al alles in links en rechts verdelen? Asjeblieft zeg. Los daarvan is je stelling bullshit, of het zou zo moeten zijn dat al die klassieke bankiers met hun non-argumenten tegen BTC ook hardstikke links zijn.
Huilen over energieverbruik en kapitalisme is echt zo links als het maar zijn kan :@

Die bankiers zijn anti om hele andere redenen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197894335
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Huilen over energieverbruik en kapitalisme is echt zo links als het maar zijn kan :@

Die bankiers zijn anti om hele andere redenen.
En huilen over criminaliteit? Maar hoe dan ook: ik zou het erg jammer vinden als we ook hier dat links-rechts gebazel krijgen. Dat verziekt elke discussie.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 februari 2021 @ 18:58:23 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197894422
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:54 schreef recursief het volgende:

[..]

En huilen over criminaliteit? Maar hoe dan ook: ik zou het erg jammer vinden als we ook hier dat links-rechts gebazel krijgen. Dat verziekt elke discussie.
Als iemand graag zijn huis wil verwarmen met GPUs ipv een verwarming, mot ie dat helemaal zelf weten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 8 februari 2021 @ 19:00:59 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197894478
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

je kunt wel zien dat je al 3,5 jaar in De KrIpTo zit
UnibersaJaHAhaaaaa
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197894486
Hopelijk gaan meer bedrijven hun overtollige euro's (bedankt ECB) omzetten in crypto.
Ze weten van gekkigheid toch al niet wat ze met zoveel cash aan moeten, behalve inkopen van de eigen aandelen.
pi_197894571
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef fathank het volgende:

[..]

UnibersaJaHAhaaaaa
AWS OP DE BLOCKCHAIN JAAAAAAAAA
pi_197894578
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Hopelijk gaan meer bedrijven hun overtollige euro's (bedankt ECB) omzetten in crypto.
Ze weten van gekkigheid toch al niet wat ze met zoveel cash aan moeten, behalve inkopen van de eigen aandelen.
in bitcoin*
pi_197894894
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:46 schreef Gehrman het volgende:
Overigens is het sowieso een non-discussie want op den duur is bitcoin mining enkel nog rendabel op schone energiebronnen aangezien fossiele brandstoffen steeds meer belast gaan worden.
Sterker nog, dit is al voor minimaal 75% het geval. Dat is het mooie, minen van bitcoin is niet locatie gebonden maar kan meeverhuizen naar plekken waar het stroom het goedkoopst is en waar dus waarschijnlijk een overschot is
pi_197894932
twitter
  maandag 8 februari 2021 @ 19:33:14 #29
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_197895129
Jo Cryptowarriors!

Ik heb me rijkelijk laten uitbetalen, en dacht dus... It's done. Maar ben bored, en dacht kom hier eens buurten.
Iemand nog tips voor investeringen? :D BTC/ETH heb ik reeds in bezit.

Ik zoek een mooie Altcoin, of eventueel ICO.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 8 februari 2021 @ 19:37:04 #30
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_197895219
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:33 schreef ssjgoku het volgende:
Jo Cryptowarriors!

Ik heb me rijkelijk laten uitbetalen, en dacht dus... It's done. Maar ben bored, en dacht kom hier eens buurten.

Dogecoin. Gratis geld.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_197895536
quote:
twitter

Ok Boomer
pi_197895681

[ Bericht 100% gewijzigd door ijs. op 08-02-2021 19:55:54 ]
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 19:55:26 #33
18653 crew  D.
pi_197895685
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:49 schreef dimmak het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ok Boomer
Als je in augustus omgerekend $100K moet betalen voor een model 3 verkoop je geen auto's meer :P
pi_197896549
twitter
pi_197896634
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef D. het volgende:

[..]

Als je in augustus omgerekend $100K moet betalen voor een model 3 verkoop je geen auto's meer :P
Dan betaal je een halve bitcoin om maar iets te zeggen. Al jaren horen we dat bitcoin een bubbel is. Ik trek mijn eigen conclusie wel. De boot heb ik in iedergeval niet gemist.

Het is nog maar de vraag of we van bitcoin kunnen spreken. Straks spreekt men in satoshies.
pi_197896648
quote:
Jo Cryptowarriors!

Pyr Ico

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2021 20:39:57 ]
pi_197896666
quote:
Jo Cryptowarriors!

DYOR is een mooie
SATS is ook leuk
of HFSP :(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2021 20:38:16 ]
pi_197896671
Le
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Sterker nog, dit is al voor minimaal 75% het geval. Dat is het mooie, minen van bitcoin is niet locatie gebonden maar kan meeverhuizen naar plekken waar het stroom het goedkoopst is en waar dus waarschijnlijk een overschot is
lekker decentraal lol
pi_197896688
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

https://amp.economist.com(...)-uses-so-much-energy

https://www.telegraph.co.(...)n-british-household/

Totaal onhoudbaar om op schaal te implementeren in het dagelijkse leven
Nogmaals, het ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt. Waarvoor en hoe wil je Bitcoin in het dagelijkse leven gebruiken? Als digitaal goud of als betaalmiddel? Als digitaal goud is het sowieso geen probleem, als betaalmiddel staan er nog allerlei verbeteringen op de planning om Bitcoin te verbeteren en te laten schalen op de basislaag. Daarnaast heb je de LN laag bovenop Bitcoin n vinden veel transacties op externe databases plaats (binnen exchanges, binnen Coinbase, binnenkort binnen Paypal etc.). Alle beetjes bijelkaar helpen om Bitcoin te schalen als betaalmiddel.

De totale energiekosten of de energiekosten per transactie staan overigens los daarvan. Dat heeft veel meer te maken met energieprijzen over de hele wereld, de staat van mining-technologie, concurrentie tussen miners en de prijs van BTC.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 20:39:52 #40
18653 crew  D.
pi_197896709
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:36 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dan betaal je een halve bitcoin om maar iets te zeggen. Al jaren horen we dat bitcoin een bubbel is. Ik trek mijn eigen conclusie wel. De boot heb ik in iedergeval niet gemist.

Het is nog maar de vraag of we van bitcoin kunnen spreken. Straks spreekt men in satoshies.
Welk gedeelte van 'een vaste prijs' is er onduidelijk?
pi_197896801
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef recursief het volgende:
[ twitter ]
Leuk voor planB.
Ik ben zelf al sinds 2017 'met pensioen'. :)
pi_197896817
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:39 schreef D. het volgende:

[..]

Welk gedeelte van 'een vaste prijs' is er onduidelijk?
Dat de voladiteit gaat afnemen bij bitcoin als de de bitcoin blijft stijgen. Daarmee word het steeds eenvoudiger. Als je denkt dat deze schommelingen blijven aanhouden heb jij schijnbaar een andere mening.
  maandag 8 februari 2021 @ 20:46:01 #43
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_197896829
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

DYOR is een mooie
SATS is ook leuk
of HFSP :(
Ik ga jou exluden van het nieuw juweeltje iig.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_197896877
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:44 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Leuk voor planB.
Hij gaat niet 'met pensioen' he.
pi_197896891
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:46 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik ga jou exluden van het nieuw juweeltje iig.
pyr ico als je knaken wil verdienen
http://vulcanforged.com

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2021 20:50:19 ]
pi_197896893
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je vergeet "waar de overheid een oogje dichtknijpt".
pi_197896894
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Bitcoin maxis

Hue hue hue decentraal power to the piepel hue hue hue

Ook bitcoin maxis

Hue hue PayPal bitcoin betaal middel hue hue hue

hue hue exchanges hue hue

DeCEnTrAaL
Ben als Bitcoin-maxi geen fan van off-chain Bitcoin transacties op platformen als exchanges en binnenkort dus ook Paypal. Maar het is een feit dat het een deel van de druk op het netwerk opvangt en juist voor mensen die niks om decentraliteit geven een sterk argument qua opschalen.
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 20:50:06 #48
18653 crew  D.
pi_197896899
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:45 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat de voladiteit gaat afnemen bij bitcoin als de de bitcoin blijft stijgen. Daarmee word het steeds eenvoudiger. Als je denkt dat deze schommelingen blijven aanhouden heb jij schijnbaar een andere mening.
Ik denk dat rond 2140 de prijs wat stabieler zal worden :Y
pi_197896912
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:44 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Leuk voor planB.
hallo meneer Taihuttu :W
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 20:51:40 #50
18653 crew  D.
pi_197896926
Iemand trouwens een idee of er bij Binance terug te zoeken is in je totale historie?
Zie nergens de optie om naar trades van 2017 te kijken :N
pi_197897007
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:50 schreef D. het volgende:

[..]

Ik denk dat rond 2140 de prijs wat stabieler zal worden :Y
Je moet eens goed kijken hoe grote investeerders te werk gaan. Die bewaren hun bitcoins voor jaren zoals dat ook gebeurde met land, onroerend goed en zelfs aandelen. Maw op een bepaald punt zal dat met bitcoin ook gebeuren.
pi_197897186
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:51 schreef D. het volgende:
Iemand trouwens een idee of er bij Binance terug te zoeken is in je totale historie?
Hier kan het, lol heb die van mij van 2017 even bekeken, buy high sell low :')
https://www.binance.com/en/my/orders/exchange/usertrade
pi_197897224
pi_197897485
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:51 schreef D. het volgende:
Heb je een belletje gekregen van de belastingdienst |:)
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 21:42:29 #56
18653 crew  D.
pi_197897852
quote:
6s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:04 schreef alilami het volgende:

[..]

Hier kan het, lol heb die van mij van 2017 even bekeken, buy high sell low :')
https://www.binance.com/en/my/orders/exchange/usertrade
Hm, daar was ik al, maar wellicht wat ongeduldig, dus zaken niet goed aangeklikt, en toen deed ie niets :P

Nu wel gevonden :Y
  maandag 8 februari 2021 @ 21:42:53 #57
157922 fathank
pi_197897858
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ben als Bitcoin-maxi geen fan van off-chain Bitcoin transacties op platformen als exchanges en binnenkort dus ook Paypal. Maar het is een feit dat het een deel van de druk op het netwerk opvangt en juist voor mensen die niks om decentraliteit geven een sterk argument qua opschalen.
fractional bitcoining in 3,2,1..
pi_197897898
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Le
[..]

lekker decentraal lol
Hoezo? Betekend dit dat het allemaal op dezelfde plek is? :')
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Bitcoin maxis

Hue hue hue decentraal power to the piepel hue hue hue

Ook bitcoin maxis

Hue hue PayPal bitcoin betaal middel hue hue hue

hue hue database exchanges hue hue

DeCEnTrAaL

Gebruik dan een database voor je transacties lol goedkoper

Gwn aws cloud server draaien haha ja toggg
Je negeert elke keer alle argumenten en komt elke keer met dezelfde onzin. :')
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 21:45:20 #59
18653 crew  D.
pi_197897907
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:21 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Nee, ik ben voor alle coins toch maar een serieuze exitstrategy aan het uitwerken :Y

En dit keer ga ik me er aan houden :Y
Denk ik Echt :Y

:P
pi_197897924
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 20:49 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Je vergeet "waar de overheid een oogje dichtknijpt".
?
pi_197898117
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

?
Lekker stroom tappen om Bitcoin te minen voor een fractie van de prijs.

En in de toekomst alles offchain, razend snel man die coin en goed voor het mileu :P.
pi_197898169
quote:
11s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben doge aan shorten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 22:03:51 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197898190
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik ben doge aan shorten
Voor je persoonlijke problemen wil ik je erop wijzen dat we een R&P forum hebben.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_197898195
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:21 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ze hebben mij wel eens gebeld, iets over meer voorlopige teruggave dan inkomsten uit werk. En ze wilden weten wat er allemaal in box 3 zat want het schommelde nogal :D
Heb ze toen een overzichtje gestuurd van alle coins die ik had op 1 januari van elk jaar. En ze wilden ook transacties weten van en naar fiat. Maar ik had alleen maar gehodled.
De belastingdienst kan niet zomaar in je bankrekening kijken, dus wel verstandig om jaarlijks bankafschriften te downloaden zodat je nog eens wat kunt terugzoeken mochten ze er om vragen, ook jaren later nog.
De vrouw van de belastingdienst was overigens heel aardig en vond het reuze interessant dat beleggen in crypto, denk dat ze ook is ingestapt. :)
pi_197898199
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Voor je persoonlijke problemen wil ik je erop wijzen dat we een R&P forum hebben.
Daar worden mijn posts altijd verwijderd
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197898209
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:58 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Lekker stroom tappen om Bitcoin te minen voor een fractie van de prijs.

En in de toekomst alles offchain, razend snel man die coin en goed voor het mileu :P.
Ok man.
pi_197898284
hue hue hue bitcoin hue hue hue

wallmart zegt wat anders _O-

_O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2021 22:11:58 ]
pi_197898664
Pvd als het zo door blijft gaan is die lambo er straks eerder dan gedacht.
pi_197899158
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoezo? Betekend dit dat het allemaal op dezelfde plek is? :')
[..]

Je negeert elke keer alle argumenten en komt elke keer met dezelfde onzin. :')
talking points van het 2017 FUD-handboek

mooi man
pi_197899252
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
hue hue hue bitcoin hue hue hue

wallmart zegt wat anders _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_
wat zijn dit voor plaatjes? zegt mij niet zoveel :+

welke statistieken zien we hier?
pi_197899362
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:42 schreef fathank het volgende:

[..]

fractional bitcoining in 3,2,1..
daardoor zouden mijn echt bitcoin alleen maar meer waard worden?

eigen node genot _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2021 23:23:39 ]
pi_197899417
twitter

pi_197899667
quote:
En je denkt dat ze dat gaan laten toestaan _O-

Posts als deze zorgen er elke keer voor dat ik weer een beetje winst neem.
pi_197899687
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:51 schreef xminator het volgende:

[..]

En je denkt dat ze dat gaan laten toestaan _O-

Posts als deze zorgen er elke keer voor dat ik weer een beetje winst neem.
wat bedoel je met toestaan? :?

twitter

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 00:25:08 ]
pi_197899692
twitter

>:)
pi_197899707
Kwam net mijn trade geschiedenis tegen op Kraken. Ooit bitcoin gehad om op het darkweb LSD te bestellen, rond 2015 ofzo. Paar jaar later dacht ik 'goh ik heb bitcoin wat moet ik daar nu eigenlijk mee' en heb ze verkocht. Wanneer vraagt u zich af? Hoeveel?

:X :X

50 euro aan bitcoin, in januari 2017. Ik wist toen de koersexplosie in het nieuws kwam dat jaar wel dat ik ze ooit een keer gehad moest hebben maar ik hechte er toen zo weinig waarde aan (pun helaas intended) dat ik er n pas achterkom hoe dichtbij een paar doezoe ik was. Of meer. Geen idee.
What Would Goku Do
pi_197899709
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:55 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
>:)
wat ook mee kan spelen is dat het huidge ethereum netwerk blijkbaar niet meer relevant is

die willen uiteindelijk over naar ETH2.0 soon™ met een experimenteel consensusmechanisme

dan kun je beter even wachten tot je daar miljarden in stopt, zo'n knutsel project :+
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 februari 2021 @ 00:05:12 #78
862 Arcee
Look closer
pi_197899767
45000 w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 februari 2021 @ 00:17:31 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197899879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 00:05 schreef Arcee het volgende:
45000 w/
Dat kan hoger
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197899883
pi_197900334
*Kijkt naar tradegeschiedenis van 2017*

3.43 BTC verkocht voor 6.8k euro's. Dat doet pijn :(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 02:04:33 ]
pi_197900683
pi_197900916
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 04:10 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]
Die Japanse Hont 2700% :')
pi_197900971
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:57 schreef aTypisch het volgende:
wat ook mee kan spelen is dat het huidge ethereum netwerk blijkbaar niet meer relevant is

die willen uiteindelijk over naar ETH2.0 soon™ met een experimenteel consensusmechanisme

dan kun je beter even wachten tot je daar miljarden in stopt, zo'n knutsel project :+
Alom scepsis over ETH 2.0 en of ze dat berhaupt voor 2024 geheel werkbaar krijgen dat bijv de belachelijke hoge gas fees worden teruggebracht.

Aanzienlijke kans dat dit niet lukt en over twee/vier jaar verschillende concurrenten van ethereum zeer dichtbij hun market cap komen. Of in ieder geval veel van ze wegeten. Te beginnen met Cardano die aankomende maand(en) smart contracts gaan implementeren bijv. Voor de korte termijn doet niets af aan het hoge rendement dat je uit ethereum kan halen overigens. Ik kocht vorige maand een munt voor circa 1050 en paar dagen geleden met 400 winst verkocht om oa in Cardano te stoppen. Dat is een hele goede winst binnen een maand als je het mij vraagt en zal zeker zo blijven. Safe bet.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_197901270
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 02:04 schreef vigen98 het volgende:
*Kijkt naar tradegeschiedenis van 2017*

3.43 BTC verkocht voor 6.8k euro's. Dat doet pijn :(
Daarom HODL.
pi_197901376
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]

wat zijn dit voor plaatjes? zegt mij niet zoveel :+

welke statistieken zien we hier?
Die plaatjes laten zien dat Walmart, nummer 1 bedrijf van de wereld, aan het opschalen is gezien de 100 Days Moving average van het netwerk gebruik van de vechain blockchain

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 08:12:15 ]
pi_197901574
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:09 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Die plaatjes laten zien dat Walmart, nummer 1 bedrijf van de wereld, aan het opschalen is gezien de 100 Days Moving average van het netwerk gebruik van de vechain blockchain
Zijn er nog steeds bagholders in vechain, ja? Net zoals in universaaajajaha.

Some things will never change.
pi_197901711
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Je zal maar Vechain bagholden terwijl de defi coins x10 of x20 gaan hahahahaha zit je dan met je Chinese scamcoin die x2 is gegaan hahahhha
  dinsdag 9 februari 2021 @ 08:58:43 #89
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_197901837
Is er ergens een overzichtelijke site met de top x van CoinMarketCap erop met een korte samenvatting per coin?
Om de shitcoins (doge etc) en uitgerangeerde coins te onderscheiden van de meer belovende?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_197901896
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:09 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Walmart China*

De plaatjes laten zien dat een afdeling van Walmart China een beetje experimenteel aan het pielen is op de vechain "blockchain".

Omzet Walmart USA: 524 miljard.
Omzet Walmart China: 10 miljard.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ronald-Koeman op 09-02-2021 09:10:48 ]
pi_197901968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je zal maar Vechain bagholden terwijl de defi coins x10 of x20 gaan hahahahaha zit je dan met je Chinese scamcoin die x2 is gegaan hahahhha
Die defi dingen slaan echt helemaal nergens op, waarom gaan die zo hard?
pi_197902077
vtho pump @onlogisch
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 09:25:34 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197902108
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:32 schreef xminator het volgende:

[..]

400% de laatste 12maanden :')

#laatmijlekkerbagholden
4045
onlogisch
pi_197902145
Overigens, als dat Walmart nou echt zo serieus was met Vechain, waarom komt Blockbabies dan opeens op nummer 2 binnen na een paar weekjes?

Die vechain chain is na 3 jaar toch wel dood te noemen.
pi_197902162
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:29 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, als dat Walmart nou echt zo serieus was met Vechain, waarom komt Blockbabies dan opeens op nummer 2 binnen na een paar weekjes?

check deze fluitketel _O- @onlogisch @fathank
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 09:32:59 #96
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197902173
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:29 schreef Scorpie het volgende:

:')

Mbt Vechain niet naar de komende 5 10 jaar kijken :')
4045
onlogisch
pi_197902309
twitter
pi_197902394
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Walmart China*

De plaatjes laten zien dat een afdeling van Walmart China een beetje experimenteel aan het pielen is op de vechain "blockchain".

Ja boeiend.

De pandemie heeft (klanten van) Vechain hard geraakt. Eind 2019 werd het netwerk al flink gebruikt maar dit kwam tot stilstand. Er waren toendertijd zo'n 10 contracts die intensief het netwerk gebruikten. Wal-Mart behoorde daar niet toe.

Sinds maart/april 2020 begon Wal-Mart flink op te schalen en t/m januari 2021 heeft het Vechain netwerk dankzij Wal-mart elk maand meer tx's gedraaid dan de maand daarvoor, en dit midden in de pandemie.

Het is een beetje dom om vanaf je zoldertje te roepen Vechain = shitcoin. De metrics en Wal-mart laten wat anders zien namelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 09:53:23 ]
pi_197902478
Waarom gaat VTHO harder dan VET ?
pi_197902500
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:57 schreef recursief het volgende:
Waarom gaat VTHO harder dan VET ?
Zoals het heurt.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:02:19 #101
157922 fathank
pi_197902548
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]

daardoor zouden mijn echt bitcoin alleen maar meer waard worden?

eigen node genot _O_
Lol nepbitcoinmaxi

Fiatwaarde doet er toch niet toe
pi_197902558
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mbt Vechain niet naar de komende 5 10 jaar kijken :')
Als ik binnen 2 jaar hetzelfde rendement krijg met mijn hippe DeFi coin gestaked dan ben ik gek om die oude obsolete Vechain coin te hebben :D
pi_197903011
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:59 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zoals het heurt.
Maar waarom.
pi_197903128
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:02 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol nepbitcoinmaxi

Fiatwaarde doet er toch niet toe
waar noem ik fiatwaarde?

als iemand papieren/neppe bitcoin op een beurs heeft, dan betekent dat automatisch dat de 'echte' bitcoin wat meer waard zijn

je trollt matig

quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

iN iT FoR ThE TeCh
:? ik leg in die post heel simpel uit hoe ik die TeCh gebruik om zeker te weten dat mijn bitcoin echt zijn
pi_197903169

deze past ook wel leuk bij het nieuws van gisteren :D
  dinsdag 9 februari 2021 @ 10:46:06 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197903199
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:40 schreef aTypisch het volgende:

je trollt matig

Jij hapt, dus toch niet heel matig.
Huilen dan.
pi_197903233
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja boeiend.

De pandemie heeft (klanten van) Vechain hard geraakt. Eind 2019 werd het netwerk al flink gebruikt maar dit kwam tot stilstand. Er waren toendertijd zo'n 10 contracts die intensief het netwerk gebruikten. Wal-Mart behoorde daar niet toe.

Sinds maart/april 2020 begon Wal-Mart flink op te schalen en t/m januari 2021 heeft het Vechain netwerk dankzij Wal-mart elk maand meer tx's gedraaid dan de maand daarvoor, en dit midden in de pandemie.

Het is een beetje dom om vanaf je zoldertje te roepen Vechain = shitcoin. De metrics en Wal-mart laten wat anders zien namelijk.
doet mij beetje hier aan denken dit verhaal:

96% OF BITCOIN SV TRANSACTIONS COME FROM A WEATHER APP, REPORT

maar wel leuk ja, laat echt goed zien dat vechain transacties kan verwerken
5-10 jarenplan _O_
pi_197903260
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jij hapt, dus toch niet heel matig.
joe
pi_197903262
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja boeiend.

Serieus ja, je gooit het nu op de pandemie?
pi_197903299
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

ja maar nu worden er transacties verwerkt op de bloktsjeen
pi_197903315
Hoi!

Is het nu handig om nog bitcoins te kopen? En waar is dat makkelijk te doen (ik ben wonend in Nederland). Niet dat ik het overweeg nu, maar wel heel erg benieuwd hoe alles werkt, is het laagdrempelig om te kopen? Neem aan dat sommige sites scam achtig zijn? 😋 Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes Maxime
pi_197903339
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:52 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hoi!

Is het nu handig om nog bitcoins te kopen? En waar is dat makkelijk te doen (ik ben wonend in Nederland). Niet dat ik het overweeg nu, maar wel heel erg benieuwd hoe alles werkt, is het laagdrempelig om te kopen? Neem aan dat sommige sites scam achtig zijn? 😋 Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes Maxime
Je kunt altijd beginnen. Maarrrr de koers kan ook zomaar weer zakken voorlopig, daar moet je wel tegen kunnen. Sites als bitonic.nl, bitvavo.nl, bitcoinmeester.nl zijn allemaal prima.

Ik zou zelf bitonic aanraden, geen afleiding en gewoon alleen bitcoin kopen. :)

Je kunt in principe met een app op je telefoon (bluewallet bijvoorbeeld) gewoon direct aan de slag.

Identificeren bij Bitonic, geld overmaken, juiste bitcoin adres daar invullen (die van je wallet) en klaar is kees.

Al die brokers hebben trouwens ook prima klantenservices (al zal het nu wel druk zijn), dus als je specifieke vragen hebt kun je ze ook bij hen vaak gratis stellen

Welkom _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 10:54:14 ]
pi_197903354
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:52 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hoi!

Groetjes Maxime
Zie de eerste post in dit topic. Laagdrempelig en betrouwbare brokers zijn bijvoorbeeld Bitonic en BTC Direct.
pi_197903479
Wat is er mis met coinbase ;(
pi_197903501
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:04 schreef Leonos het volgende:
Wat is er mis met coinbase ;(
heel veel
pi_197903514
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Not sure if srs.

http://www.vechainuniverse.com/Stalker

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 11:08:20 ]
pi_197903549
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef aTypisch het volgende:

[..]

heel veel
klopt

ze verkopen bitcoin lol

beter databaseje gebruiken voor transacties

of sepa overboeking

veel goedkoper

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 11:10:14 ]
pi_197903587
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:

[..]

doet mij beetje hier aan denken dit verhaal:

96% OF BITCOIN SV TRANSACTIONS COME FROM A WEATHER APP, REPORT

maar wel leuk ja, laat echt goed zien dat vechain transacties kan verwerken
5-10 jarenplan _O_
Can't argue with stupid.
pi_197903692
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef aTypisch het volgende:

[..]

heel veel
Even zonder flauwekul en niet om een flamewar te starten, maar wat is er mis met Coinbase? Zit er zelf en ben best tevreden. HODL is makkelijk natuurlijk haha.
Doel je op kosten?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_197903787
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Even zonder flauwekul en niet om een flamewar te starten, maar wat is er mis met Coinbase? Zit er zelf en ben best tevreden. HODL is makkelijk natuurlijk haha.
Doel je op kosten?
ja kosten en wat dingetjes in het verleden (de CEO was nogal van de big blocks e.d.)

maar om te starten prima hoor, heb het ook veel gebruikt

zou daar sowieso je bitcoin niet vasthouden
  FOK!fotograaf dinsdag 9 februari 2021 @ 11:27:18 #121
364681 over_hedge
pi_197903798
quote:
HODL
Voor HODL gewoon een eigen wallet gebruiken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197903857
quote:

[..]

Doel je op kosten?
Hoge fees, slechte customer support. Maar dit geldt eigenlijk wel voor alle exchanges. Daarnaast hebben bitcoiners er een hekel aan vanwege het toevoegen van shitcoins (coinbase was altijd BTC only) en hun positie in de blocksize war.

Maar om de hodlen zou ik sowieso een eigen wallet nemen (not your keys, not your coins). Als je wil DCA'en en hodlen raad ik Relai.ch aan. Dit heeft dit alles ineen en nog eens zonder KYC. Maar het beste is om onze Nederlandse eindbazen te ondersteunen (Bl3p/Bitonic) omdat die best veel doen voor de Nederlandse bitcoiners en je bitcoin naar je eigen cold storage te sturen om de zoveel tijd. :)
pi_197903859
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Can't argue with stupid.
Waarom praat je dan nog met me? :{
pi_197903913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:30 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoge fees, slechte customer support. Maar dit geldt eigenlijk wel voor alle exchanges. Daarnaast hebben bitcoiners er een hekel aan vanwege het toevoegen van shitcoins (coinbase was altijd BTC only) en hun positie in de blocksize war.

Maar om de hodlen zou ik sowieso een eigen wallet nemen (not your keys, not your coins). Als je wil DCA'en en hodlen raad ik Relai.ch aan. Dit heeft dit alles ineen en nog eens zonder KYC. Maar het beste is om onze Nederlandse eindbazen te ondersteunen (Bl3p/Bitonic) omdat die best veel doen voor de Nederlandse bitcoiners. :)
ik las dat relai problemen had met nederlandse banken? dat hun bank die transacties soms een week vasthield

is dat nog steeds zo?
pi_197903959
quote:

[..]

Maar om de hodlen zou ik sowieso een eigen wallet nemen (not your keys, not your coins). Als je wil DCA'en en hodlen raad ik Relai.ch aan. Dit heeft dit alles ineen en nog eens zonder KYC. Maar het beste is om onze Nederlandse eindbazen te ondersteunen (Bl3p/Bitonic) omdat die best veel doen voor de Nederlandse bitcoiners en je bitcoin naar je eigen cold storage te sturen om de zoveel tijd. :)
Thnx voor de feedback!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_197903963
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik las dat relai problemen had met nederlandse banken? dat hun bank die transacties soms een week vasthield

is dat nog steeds zo?
Dat was alleen in de kerstperiode. Laatste paar keren dat ik Relai heb gebruikt duurde het 2 tot 14u.
pi_197903973
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat was alleen in de kerstperiode. Laatste paar keren dat ik Relai heb gebruikt duurde het 2 tot 14u.
Cool! Ga ik daar ook weer eens naar kijken.
pi_197904007
quote:
Dus de enige verklaring waarom Vechain maar 1 grote client heeft op dit moment is de pandemie, ook al zijn ze al in 2017 (!) begonnen met hun chain, en zijn er weinig tot geen noemenswaardige technische ontwikkelingen meer gekomen, anders dan hun NFT variant (en hun upgraded PoA die ze nu eindelijk eens gaan afmaken). Klinkt als onderperformen, als je in 3 jaar tijd niet eens fatsoenlijk een extra client kan onboarden.

Tel daarbij op de (verzwegen) ontslagen, het afschalen van Vevid en alle andere community initiatieven, het om de nek draaien van de community (Vevote, 2x gebruikt in 4 jaar tijd LOL) en het continue dumpen van coins door de foundation om te overleven (zie de whitepaper, en de chart van EhRT, want die dump staat niet in de boeken) om nog maar niet te spreken over de open vijandigheid richting community projecten zoals VV (Sunny is cuck van CREAM) en je kan makkelijk de conclusie trekken dat Vechain op alle fronten (ernstig) tekort is geschoten.

VV heeft omdat de techniek matig tot niet geschikt is, en de support ronduit slecht, besloten naar Matic te gaan, wat een relatief middelmatige chain is, maar blijkbaar op elk vlak *beter* dan Vechain.

Ik weet niet hoor, maar ik zou mijn investering niet blind inzetten op deze coin, zeker omdat geen enkel ecosystem project op dit moment buitengemiddeld presteert (behalve SHA, en die zijn ironisch genoeg ook afscheid aan het nemen van Vechain).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 11:49:21 ]
pi_197904037
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:37 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Cool! Ga ik daar ook weer eens naar kijken.
Ik gebruik sinds de wallet verificatie in Nederland Relai en ben er wel over te spreken. Wallet is niet zo uitgebreid, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik hoop echter dat Bitconic stappen maakt bij de rechtbank, want het liefst gebruik ik de Bl3p DCA tool van Jorijn.
pi_197904047
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus de enige verklaring waarom Vechain maar 1 grote client heeft op dit moment is de pandemie, ook al zijn ze al in 2017 (!) begonnen met hun chain, en zijn er weinig tot geen noemenswaardige technische ontwikkelingen meer gekomen, anders dan hun NFT variant (en hun upgraded PoA die ze nu eindelijk eens gaan afmaken). Klinkt als onderperformen, als je in 3 jaar tijd niet eens fatsoenlijk een extra client kan onboarden.

Tel daarbij op de (verzwegen) ontslagen, het afschalen van Vevid en alle andere community initiatieven, het om de nek draaien van de community (Vevote, 2x gebruikt in 4 jaar tijd LOL) en het continue dumpen van coins door de foundation om te overleven (zie de whitepaper, en de chart van EhRT, want die dump staat niet in de boeken) om nog maar niet te spreken over de open vijandigheid richting community projecten zoals VV (Sunny is cuck van CREAM) en je kan makkelijk de conclusie trekken dat Vechain op alle fronten (ernstig) tekort is geschoten.

VV heeft omdat de techniek matig tot niet geschikt is, en de support ronduit slecht, besloten naar Matic te gaan, wat een relatief middelmatige chain is, maar blijkbaar op elk vlak *beter* dan Vechain.

Ik weet niet hoor, maar ik zou mijn investering niet blind inzetten op deze coin, zeker omdat geen enkel ecosystem project op dit moment buitengemiddeld presteert (behalve SHA, en die zijn ironisch genoeg ook afscheid aan het nemen van Vechain).
ho ho ho, je hebt het hier wel over de opvolger van AWS he!
pi_197904066
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik gebruik sinds de wallet verificatie in Nederland Relai en ben er wel over te spreken. Wallet is niet zo uitgebreid, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik hoop echter dat Bitconic stappen maakt bij de rechtbank, want het liefst gebruik ik de Bl3p DCA tool van Jorijn.
dat tooltje kende ik nog niet, maar dan zit je inderdaad nog steeds met die klote regeltjes die we nu hier hebben
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:44:36 #132
157922 fathank
pi_197904075
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ho ho ho, je hebt het hier wel over de opvolger van AWS he!
De Ivo Niehe onder de databases.

UNIBERSAJAHAHAAAAA

En dan op anoniem gaan zodat mensen je er niet meer aan kunnen linken _O-
pi_197904106
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:44 schreef fathank het volgende:

[..]

UNIBERSAJAHAHAAAAA

:? Ik was met universahahahajaa inderdaad nog in de veronderstelling dat databases met een tokentje wat konden opleveren

al doende leert men
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:47:02 #134
157922 fathank
pi_197904111
Ma(n)d :s)
pi_197904140
twitter

lelieveldtgod
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 11:50:34 #136
18653 crew  D.
pi_197904179
twitter

_O_ _O_
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 12:02:22 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197904368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Walmart China*

Jij denkt dat grote multinationals gelijk op hun vlaggenschip een experiment loslaten? Dit is gewoon ontzettend slim van Walmart door het eerst op de Chinese tak los te laten. Voor een habbekrats kan Walmart China nu producten verkopen die van A tot Z gevolgd worden. Als dit straks wordt uitgerold naar de Amerikaanse tak (kans is groot dat ze met de enige 5 sterren blockchain aan de slag zullen gaan) dan kunnen de veiligheidsriemen pas goed worden aangetrokken.
4045
onlogisch
pi_197904387
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij denkt dat grote multinationals gelijk op hun vlaggenschip een experiment loslaten? Dit is gewoon ontzettend slim van Walmart door het eerst op de Chinese tak los te laten. Voor een habbekrats kan Walmart China nu producten verkopen die van A tot Z gevolgd worden. Als dit straks wordt uitgerold naar de Amerikaanse tak (kans is groot dat ze met de enige 5 sterren blockchain aan de slag zullen gaan) dan kunnen de veiligheidsriemen pas goed worden aangetrokken.
de 5 sterren blockchain

_O- _O_
pi_197904485
@onlogisch heb je de saylor series van robert breedlove nou al geluisterd?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 12:11:47 ]
pi_197904557
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ok.

Zelfde zoveel onwaarheden gelezen in een post.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 12:33:34 ]
pi_197904565
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:44 schreef fathank het volgende:

[..]

UNIBERSAJAHAHAAAAA

ja waar was deze dude in 2020?

was wel ff aan het zweten denk met zn bitcoinhypotheek

nu de fiatwaarde wat hoger staat komt ie weer zijn bitcoinshit spuien

ahahahuniversjaahahahajajjaj

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 12:18:39 ]
pi_197904621
quote:
CMC is ook echt een gedrocht van een site geworden he _O-
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 12:25:21 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197904676
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]

de 5 sterren blockchain

_O- _O_
Gecertificeerd door de TV. TVgoden _O_
4045
onlogisch
pi_197904690
iemand nog aanraders qua goede bitcoin podcasts? :)
pi_197904766
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:26 schreef aTypisch het volgende:
Heb niet zoveel tijd voor podcasts. Ik luister eigenlijk alleen DBS en aangevuld met interessante afleveringen van Engelse podcasts die ik tegenkom op social media.
pi_197904863
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gevalletje Poe's Law dit tot aan het 5-sterren blockchain deel :P

Ik heb nog steeds geen goede uitleg gehoord waarom een blockchain en/of een token nodig is om dingen van A tot Z te volgen of om authenticiteit te bewijzen. Het lijkt er op dat men een blockchain en coin heeft gemaakt en daar een supplychain ecosysteem omheen heeft gebouwd terwijl die blockchain en die coin niet nodig zijn en dingen alleen maar omslachtiger en/of duurder maken.
pi_197904916
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Gevalletje Poe's Law dit tot aan het 5-sterren blockchain deel :P

Ik heb nog steeds geen goede uitleg gehoord waarom een blockchain en/of een token nodig is om dingen van A tot Z te volgen of om authenticiteit te bewijzen.
_O-
pi_197904955
quote:

[..]

Ik ken Relai niet maar hoe komt Relai weg met geen KYC? Omdat ze in Zwitserland zitten?
pi_197905001
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik ken Relai niet maar hoe komt Relai weg met geen KYC? Omdat ze in Zwitserland zitten?
Ze doen verificatie aan de hand van je bankrekening. Dat is genoeg in Zwitserland. Er is dus wel een lichte vorm van KYC, maar dat is niet gek als je met je eigen bankrekening bitcoin koopt. Er is dus geen aanvullende KYC dmv foto's van paspoorten, wallet verificatie en andere ongein. De prijs is alleen iets hoger, maar dat vind ik wel prima voor de service die ze leveren.
pi_197905812
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:43 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ze doen verificatie aan de hand van je bankrekening. Dat is genoeg in Zwitserland. Er is dus wel een lichte vorm van KYC, maar dat is niet gek als je met je eigen bankrekening bitcoin koopt. Er is dus geen aanvullende KYC dmv foto's van paspoorten, wallet verificatie en andere ongein. De prijs is alleen iets hoger, maar dat vind ik wel prima voor de service die ze leveren.
hoop dat we ook (weer) zo'n situatie krijgen in nederland, maar het lijkt er niet op

ik gebruikte eerst bittr, dat was nog mooier want je kreeg het gestuurd naar je eigen adres

bij relai maken ze zelf een wallet voor je aan waarna je het er weer uit kunt sturen naar je eigen adres, toch weer een extra handeling
pi_197905851
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

hoop dat we ook (weer) zo'n situatie krijgen in nederland, maar het lijkt er niet op

ik gebruikte eerst bittr, dat was nog mooier want je kreeg het gestuurd naar je eigen adres

bij relai maken ze zelf een wallet voor je aan waarna je het er weer uit kunt sturen naar je eigen adres, toch weer een extra handeling
Bittr was baas ja. Volgens mij is de eigenaar van Bittr bezig met een een doorstart. Beetje op dezelfde manier als Relai, ook met Zwitserland als thuisbasis.
pi_197905863
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:39 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bittr was baas ja. Volgens mij is de eigenaar van Bittr bezig met een een doorstart. Beetje op dezelfde manier als Relai, ook met Zwitserland als thuisbasis.
genot
pi_197906116
twitter
pi_197906136
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:55 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
Vind het ook zeer verdacht eerlijk gezegd. Lijkt heel erg op een P&D van Musk/Tesla.
pi_197906147
Ik las dat er geruchten zijn dat Apple voor 5 miljard Bitcoin heeft gekocht.
pi_197906155
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:57 schreef Gehrman het volgende:
Ik las dat er geruchten zijn dat Apple voor 5 miljard Bitcoin heeft gekocht.
bron?

hij hoeft dat denk ik priv niet ergens te melden, Tesla zelf wel natuurlijk
pi_197906164
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:56 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vind het ook zeer verdacht eerlijk gezegd. Lijkt heel erg op een P&D van Musk/Tesla.
ik denk niet dat tesla bezig is met oppompen van doge
pi_197906183
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik denk niet dat tesla bezig is met oppompen van doge
Tesla is niet met het oppompen van Doge, maar Musk wel.
pi_197906201
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

jup

mcafee maar dan zonder voorafbetaling van een of andere scamcoin :D
pi_197906224
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]

bron?

hij hoeft dat denk ik priv niet ergens te melden, Tesla zelf wel natuurlijk
twitter
pi_197906235
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:00 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ twitter ]
oh er stond geen apple in je bericht
pi_197906371
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Elon is gewoon een autist die op dat moment zit te gniffelen achter zijn twitter account na een paar trekken van zijn vape.

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oh er stond geen apple in je bericht
Adblocker. :P
  FOK!fotograaf dinsdag 9 februari 2021 @ 14:20:22 #164
364681 over_hedge
pi_197906628
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:00 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ twitter ]
Zou leuk zijn. Als je ziet wat 1.5 van tesla al doet met de prijs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197906751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:07 schreef dimmak het volgende:

[..]

Elon is gewoon een autist die op dat moment zit te gniffelen achter zijn twitter account na een paar trekken van zijn vape.
ik vind musk wel echt een geinige miljardair
pi_197907044
Waarom pumpt BTT nou weer? :')
pi_197907071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom pumpt BTT nou weer? :')
logisch toch?

je hebt een blockchain nodig voor dat soort zaken
coronamaskers, biefstuk en torrents: allemaal komt dat op de bloktsjeen
  dinsdag 9 februari 2021 @ 16:02:51 #168
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197908791
Al een tijdje niks meer op FB langs zien komen over Jet Token :')

Als dat geen scam is weet ik het ook niet meer. Wat me vooral opviel is dat er veel Afrikanen in de comments reageerden
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197909200
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ok.

Zelfde zoveel onwaarheden gelezen in een post.
:D :') lul toch niet zo dom. Vechain is gewoon aan het underperformen.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 16:31:12 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197909413
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:26 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik vind musk wel echt een geinige miljardair
Musk geeft gewoon geen neuk. Die jaagt duizenden mongolen de verdoemenis in door ze te laten investeren in Doge :D

Muskgod _O_
4045
onlogisch
  dinsdag 9 februari 2021 @ 16:32:32 #171
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197909442
BNB boven de 100 :o

*O*
pi_197909473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Musk geeft gewoon geen neuk. Die jaagt duizenden mongolen de verdoemenis in door ze te laten investeren in Doge :D

Muskgod _O_
en ondertussen laat hij mensen lobbyen voor allerlei subsidies voor zijn auto's en fabrieken

en dan koopt ie van een deel van zijn reserves bitcoin

MUSKGOD JAAAAAAAA
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 16:41:12 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197909594
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

en ondertussen laat hij mensen lobbyen voor allerlei subsidies voor zijn auto's en fabrieken

en dan koopt ie van een deel van zijn reserves bitcoin

MUSKGOD JAAAAAAAA
Hij wordt voor mij de absolute eindbaas wanneer SpaceX een missie naar de maan heeft en hij op de Falcon heavy een gigantische afbeelding van Doge coin erop laat zetten.
4045
onlogisch
pi_197909697
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

VulcanForged CEO:

Vechain is beste tech.

heb niet eens zin om op de rest van je post in te gaan

[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 09-02-2021 18:33:33 ]
pi_197909754
Misschien was Musk wel op de hoogte van een eventuele aankoop door Apple.
Dan heb je kans dat hij alle coins weer verkoopt en zo even een kleine half miljard in het zakje steekt.
Dan gaat de crypto markt bearish voor lange tijd.
Elon Musk mag dan geniaal zijn maar is ook een beetje een geniale gek.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_197909771
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:51 schreef mar1m het volgende:
Dan heb je kans dat hij alle coins weer verkoopt en zo even een kleine half miljard in het zakje steekt.
hij is nu zijn shitcoins aan het dumpen aan aTypetjes

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 16:52:52 ]
pi_197909814
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

VulcanForged CEO:

Vechain is beste tech.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

heb niet eens zin om op de rest van je post in te gaan
Een random developer die vechain wel wat vindt

lekker man

NFT dApp ecosystem, game studio and marketplace.

such status, much wow

[ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 09-02-2021 18:34:22 ]
pi_197909832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:51 schreef mar1m het volgende:
Dan gaat de crypto markt bearish voor lange tijd.
Elon Musk mag dan geniaal zijn maar is ook een beetje een geniale gek.
jij denkt dat een bedrijf als Tesla aan de slag gaat met het daytraden van zo'n stack?

(lol)
pi_197909897
die mensjes van vechain zitten echt nog in 2017 qua verhaal

beetje schoppen tegen bitcoin en/of ethereum en doen alsof je in dat rijtje hoort

wijzen naar services als AWS en doen alsof je in dat rijtje hoort

lekker man

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 16:59:24 ]
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 17:11:15 #180
18653 crew  D.
pi_197910128
Mijn BNB is inmiddels x100, maar geloof niet dat voor deze coin een exitstrategy nodig is.
Iemand die denkt van wel?
pi_197910179
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:26 schreef aTypisch het volgende:
Guy met Bitcoin Audible. Ben laatst door een reeks podcasts gegaan van JWeatherman (ergens rond epi 200-250).

Wat een hoop low level bitcoin fud weer, mijn god. Iemand eigenlijk ooit wel eens echte goede bitcoin tegenargumenten tegengekomen? Ik namelijk niet in al die jaren.

Veel verder als "te hoge fees", "energieverbruik" en oneindig deelbaar ( :') :') ) komen de meeste mensen niet.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 17:56:37 #182
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197911004
Het wordt tijd dat de zeer gewaardeerde user @fathank zich in de discussie mengt.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 18:03:58 #183
18653 crew  D.
pi_197911129
*meedoet

ATH in $ voor VET vandaag :Y
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 18:06:11 #184
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197911160
4045
onlogisch
pi_197911979
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:11 schreef D. het volgende:
Mijn BNB is inmiddels x100, maar geloof niet dat voor deze coin een exitstrategy nodig is.
ja ik

ik waag te betwijfelen of Binance de toppositie voor 2, 5 of 10 jaar blijft behouden

je moet daar wel rekening mee houden met zo'n token

als jij denkt dat binance een grote rol blijft spelen n die token daar ook bij hoort kun je het misschien wel lang uitzingen

het is geen aandeel ofzo, ze kunnen door andere keuzes ook (langzaam) die bonuskaart uitfaseren

al zie ik dat niet snel gebeuren, want werknemers van Binance krijgen geloof ik ook (deels) uitbetaald in die token

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 19:22:05 ]
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 19:32:23 #186
18653 crew  D.
pi_197912710
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ja ik

ik waag te betwijfelen of Binance de toppositie voor 2, 5 of 10 jaar blijft behouden

je moet daar wel rekening mee houden met zo'n token

als jij denkt dat binance een grote rol blijft spelen n die token daar ook bij hoort kun je het misschien wel lang uitzingen

het is geen aandeel ofzo, ze kunnen door andere keuzes ook (langzaam) die bonuskaart uitfaseren

al zie ik dat niet snel gebeuren, want werknemers van Binance krijgen geloof ik ook (deels) uitbetaald in die token
Ik denk dat Binance nu de grootste is, en sowieso komende maanden alleen nog maar groter zal worden.

Over de langere termijn durf ik geen voorspellingen te doen :N
  dinsdag 9 februari 2021 @ 19:36:06 #187
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197912817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:32 schreef D. het volgende:

[..]

Ik denk dat Binance nu de grootste is, en sowieso komende maanden alleen nog maar groter zal worden.

Over de langere termijn durf ik geen voorspellingen te doen :N
Ik weet niet hoeveel je er hebt, maar het grootste risico is dat er iets met Binance gebeurt. De kans is relatief klein, maar elke hack of andersoortige ellende kan funest zijn voor BNB.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 19:41:13 #188
18653 crew  D.
pi_197912933
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:36 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel je er hebt, maar het grootste risico is dat er iets met Binance gebeurt. De kans is relatief klein, maar elke hack of andersoortige ellende kan funest zijn voor BNB.
Ow, aantal valt reuze mee, minder dan 10 :Y

Had ze ook alleen gekocht omdat je dan voordeliger kunt traden, maar al met al heb ik sinds de aankoop nog niet 1 hele verbruikt, dus als ik ze zou aanhouden is dat enkel omdat de prijs mogelijk nog verder stijgt en ik de kans dat ie daalt minder groot acht dan van enkele nieuwe coins die nu moonen :Y
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 19:54:58 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197913307
quote:
230k abonnees en slechts 13k views sinds 8 november :? Dat riekt naar gekochte subscribers :)
4045
onlogisch
pi_197913350
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

230k abonnees en slechts 13k views sinds 8 november :? Dat riekt naar gekochte subscribers :)
Hahah

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 19:56:34 ]
pi_197913449
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

kijk nou maar, flapdrol
pi_197913473
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:58 schreef aTypisch het volgende:
die mensjes van vechain zitten echt nog in 2017 qua verhaal

beetje schoppen tegen bitcoin en/of ethereum en doen alsof je in dat rijtje hoort

wijzen naar services als AWS en doen alsof je in dat rijtje hoort

lekker man
Het is wel vrij beschamend aan het worden ja. Vechain is dood, tijd voor een nieuwe coin.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 20:02:38 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197913512
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

kijk nou maar, flapdrol
Ik ben aan het luisteren.
4045
onlogisch
pi_197913610
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben aan het luisteren.
mooi

breedlovegod
pi_197913739
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vtho +73% makker

Wat doet jouw muntje
pi_197913842
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

400 keiharde dollars winst vriend
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 20:18:00 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197913914
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

400 keiharde dollars winst vriend
Morgen met pensioen.
4045
onlogisch
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:18:15 #199
157922 fathank
pi_197913924
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is wel vrij beschamend aan het worden ja. Vechain is dood, tijd voor een nieuwe coin.
Jammer dat er geen fok geen remind me-functie heeft :D.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 20:19:43 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197913953
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Vtho +73% makker

Wat doet jouw muntje
Wow. Passief-agressief
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 20:19:55 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197913957
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Jammer dat er geen fok geen remind me-functie heeft :D.
@Danny
4045
onlogisch
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:20:30 #202
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197913969
Matic gaat ook weer lekker, 4 dagen terug 250$ waard in mijn portfolio, nu 500 :9

Aangekocht voor 60
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197913971
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Morgen met pensioen.
Dat is wat overdreven maar huisje zit er wel aan te komen
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 20:20:44 #204
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197913973
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:05 schreef aTypisch het volgende:

[..]

mooi

breedlovegod
Ik heb het 27 minuten gegeven.

Ik snap wel dat het maar 13k views heeft :)
4045
onlogisch
pi_197914226
Ik heb mijn VET bag uit 2017 afgelopen zaterdag na jaren ingeruild voor BNB. Had ik al veel eerder moeten doen.

Soms moet je gewoon afscheid nemen van wat shit bags, anders mis je echt alle treinen momenteel.

Baal wel dat ik Elrond gemist heb.
٩๏̯͡๏)۶
pi_197914254
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:31 schreef Ronald het volgende:
Ik heb mijn VET bag uit 2017 afgelopen zaterdag na jaren ingeruild voor BNB. Had ik al veel eerder moeten doen.

Soms moet je gewoon afscheid nemen van wat shit bags, anders mis je echt alle treinen momenteel.

Baal wel dat ik Elrond gemist heb.
Check deze fluitketel @onlogisch :D
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 20:34:36 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197914302
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Check deze fluitketel @:onlogisch :D
4045
onlogisch
pi_197914308
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Check deze fluitketel @:onlogisch :D
Ruim $5k in 2 dagen er bij, dan maar een fluitketel (?)
٩๏̯͡๏)۶
pi_197914314
Buy high, sell low :9
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 20:35:06 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197914319
400% in een jaar tijd.

En inruilen terwijl de Vechaintrain nog maar net vertrokken is _O-
4045
onlogisch
pi_197914359
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:35 schreef onlogisch het volgende:
400% in een jaar tijd.

En inruilen terwijl de Vechaintrain nog maar net vertrokken is _O-
Gewoon blijven krabbelen met Vet op 75 sats terwijl mijn BNB’s bijna ontploffen ^O^
٩๏̯͡๏)۶
pi_197914389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:37 schreef Ronald het volgende:

[..]

Gewoon blijven krabbelen met Vet op 75 sats terwijl mijn BNB’s bijna ontploffen ^O^
8 dollar eoy maat wil jij niet rijk worden
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197914825
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Vtho +73% makker

Wat doet jouw muntje
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:37 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ja, als je ipv vechain te bagholden gewoon op 220 sats was uitgestapt had je x5 gedaan, maar dat snappen de bagholdende vechainers niet :D
  dinsdag 9 februari 2021 @ 20:58:36 #214
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_197914962
Mijn thor vorige maand verkocht en vet voor bij gekocht... achteraf domme keuze... maar op lamgs termijn?!?!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_197915420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef revpolen het volgende:
Mijn thor vorige maand verkocht en vet voor bij gekocht... achteraf domme keuze... maar op lamgs termijn?!?!
lekker gokken
  dinsdag 9 februari 2021 @ 21:32:45 #216
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197915856
Wat is er gebeurd met Silent Notary?

https://coinmarketcap.com/currencies/silent-notary/

Had nog een kleine bag op Kucoin maar staat niks meer op het account :o
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 9 februari 2021 @ 21:38:28 #217
62913 Blik
The one and Only!
pi_197915972
Wel fijne sfeer zo, lekker bezig
pi_197916021
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:32 schreef Maikuuul het volgende:

Beetje stil geworden die Notary.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 22:27:40 #219
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197916968
Xvg +25%

Wat een mooie week :9
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197917231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:38 schreef Blik het volgende:
Wel fijne sfeer zo, lekker bezig
Het is tijd dat iedereen weer universajahaaa koopt. Is iedereen weer eensgezind
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 februari 2021 @ 22:49:13 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197917304
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Het is tijd dat iedereen weer universajahaaa koopt. Is iedereen weer eensgezind
Wordt tijd dat iedereen eens ophoudt met keuzes en coins van anderen voortdurend belachelijk maken en gewoon iets meer respect kan opbrengen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197917329
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wordt tijd dat iedereen eens ophoudt met keuzes en coins van anderen voortdurend belachelijk maken en gewoon iets meer respect kan opbrengen.
Eens xrp is een prima muntje
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197917361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:11 schreef D. het volgende:
Binance is voorlopig nog wel verreweg de grootste en beste exchange. En CZ is een eindbaas, dus ik denk dat BNB nog wel doorpompt naar $200. Bovendien burnen ze regelmatig coins, dus de supply neemt af.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 februari 2021 @ 22:53:18 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197917371
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Eens xrp is een prima muntje
}:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 22:54:04 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197917385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

}:|
Wat haat je op xrp??
4045
onlogisch
pi_197917401
quote:

Dat is opgegaan in https://ubix.network/
Hoe het precies zit weet ik niet maar er waren issues met Kucoin. Eind vorig jaar moest de boel van dat contract af en was er een overhaaste swap naar Ubix: 20 Sntr voor 1 UBX. Die swap is door veel mensen gemist maar as we speak wordt er een nieuwe swap georganiseerd om je erc20 sntr token 1:1 te swappen met nieuwe sntr token op het Ubix netwerk. Zie ook https://t.me/UBIX_Network
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 februari 2021 @ 22:56:23 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197917422
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Ronald het volgende:

[..]

Binance is voorlopig nog wel verreweg de grootste en beste exchange. En CZ is een eindbaas, dus ik denk dat BNB nog wel doorpompt naar $200. Bovendien burnen ze regelmatig coins, dus de supply neemt af.
Het is niet meer het obscure broertje van Bittrex waar alle shitcoins beginnen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197917469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is niet meer het obscure broertje van Bittrex waar alle shitcoins beginnen?
https://coinmarketcap.com/rankings/exchanges/

Binance heeft 33 miljard volume per dag, zo’n 80 keer meer dan bittrex
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 9 februari 2021 @ 23:12:12 #229
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197917649
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:55 schreef recursief het volgende:

[..]

Dat is opgegaan in https://ubix.network/
Hoe het precies zit weet ik niet maar er waren issues met Kucoin. Eind vorig jaar moest de boel van dat contract af en was er een overhaaste swap naar Ubix: 20 Sntr voor 1 UBX. Die swap is door veel mensen gemist maar as we speak wordt er een nieuwe swap georganiseerd om je erc20 sntr token 1:1 te swappen met nieuwe sntr token op het Ubix netwerk. Zie ook https://t.me/UBIX_Network
Khad iets vsn 13miljoen SNTR en ni 600.000 van die Ubix... Via hotbit.

Dat is dan nog maar 7$ waard :')
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197917699
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:12 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Khad iets vsn 13miljoen SNTR en ni 600.000 van die Ubix... Via hotbit.

Dat is dan nog maar 7$ waard :')
Heb je die Verge nog?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 23:16:49 #231
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197917726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:15 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Heb je die Verge nog?
Uiteraard, puur uit nostalgische redenen heb ik er nog 250k :9
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197918384
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je kunt altijd beginnen. Maarrrr de koers kan ook zomaar weer zakken voorlopig, daar moet je wel tegen kunnen. Sites als bitonic.nl, bitvavo.nl, bitcoinmeester.nl zijn allemaal prima.

Ik zou zelf bitonic aanraden, geen afleiding en gewoon alleen bitcoin kopen. :)

Je kunt in principe met een app op je telefoon (bluewallet bijvoorbeeld) gewoon direct aan de slag.

Identificeren bij Bitonic, geld overmaken, juiste bitcoin adres daar invullen (die van je wallet) en klaar is kees.

Al die brokers hebben trouwens ook prima klantenservices (al zal het nu wel druk zijn), dus als je specifieke vragen hebt kun je ze ook bij hen vaak gratis stellen

Welkom _O_
Dankjewel!! Aardig van je, ik ga er zeker naar kijken!

Hebben jullie misschien nog boeken waarvan jullie denken: die moet je gelezen hebben wil je hier iets van begrijpen?
pi_197918533
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 00:12 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Hebben jullie misschien nog boeken waarvan jullie denken: die moet je gelezen hebben wil je hier iets van begrijpen?
The Bitcoin Standard
The Internet of Money Vol 2.

Meer achtergrond:
The Sovereign Individual
The creature from Jekyll Island
pi_197918718
twitter

nic carter _O_
pi_197919054
ADA blijft ook maar doorpompen.
  woensdag 10 februari 2021 @ 05:25:40 #236
157922 fathank
pi_197919192
quote:

Heeft de Frisse Prins vd week nog wat over gepost. Iets met een swap geloof ik.
  woensdag 10 februari 2021 @ 05:26:41 #237
157922 fathank
pi_197919195
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 00:12 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

The Internet of Money van Andreas Antanopoulos
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 07:33:35 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197919495
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 02:56 schreef Gehrman het volgende:
ADA blijft ook maar doorpompen.
Niet te houden. _O_
4045
onlogisch
pi_197919698
quote:

[..]

Xrp the standard
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 08:44:24 #240
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197919918
Haha. Net op de boomerradio ; ABN Amro herhaalt de uitspraak van 2 jaar geleden, dat spaarders <500k geen negatieve rente hoeven te betalen, niet. Nog meer reden om bitcoin aan te schaffen dus.

quote:
We hebben het gecommuniceerd, dus helemaal nieuw is het niet. Spaarders houden er nu al rekening mee
4045
onlogisch
pi_197919933
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 07:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet te houden. _O_
Bijna 4 cent makker.

Het is een marathon, geen sprint.
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:21:26 #242
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_197920342
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 07:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet te houden. _O_
Lekker toch!?
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:21:45 #243
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_197920345
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Bijna 4 cent makker.

Het is een marathon, geen sprint.
Het lijkt wel of hij volle sprint de marathon uit gaat lopen.
pi_197920360
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:44 schreef onlogisch het volgende:
Haha. Net op de boomerradio ; ABN Amro herhaalt de uitspraak van 2 jaar geleden, dat spaarders <500k geen negatieve rente hoeven te betalen, niet. Nog meer reden om bitcoin aan te schaffen dus.
[..]

als vechain zo door gaat zitten we zo op die 500k makker
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 09:36:31 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197920523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Lekker toch!?
Niet zo goed als Sparta, maar ADA doet lekker mee.
4045
onlogisch
  woensdag 10 februari 2021 @ 11:14:17 #246
157922 fathank
pi_197921812
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Ronald het volgende:

[..]

Binance is voorlopig nog wel verreweg de grootste exchange. En CZ is een boef die handelt met voorkennis, dus ik denk dat BNB nog wel doorpompt naar $200. Bovendien burnen ze regelmatig coins, dus de supply neemt af.
Fixed
pi_197922254
HELP!

Ik wil een email naar binance support sturen, omdat ik mijn gezichtsverificatie op de een of andere manier niet kan afronden. Dat programma laadt niet ofzo.

Waar de fuck staat hun emailadres of waar kun je een ticket openen??? Het lijkt alsof ze dit express verborgen houden, ik kom steeds in een of andere shit-loop terecht met FAQ en ik wil gewoon een ticket openen. Echt mega irritant dit!
pi_197922882
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:41 schreef Cherryberry het volgende:
HELP!

Ik wil een email naar binance support sturen, omdat ik mijn gezichtsverificatie op de een of andere manier niet kan afronden. Dat programma laadt niet ofzo.

Waar de fuck staat hun emailadres of waar kun je een ticket openen??? Het lijkt alsof ze dit express verborgen houden, ik kom steeds in een of andere shit-loop terecht met FAQ en ik wil gewoon een ticket openen. Echt mega irritant dit!
Nergens. Je kan proberen een vraag op hun reddit/telegram te sturen, daar zitten ook wat medewerkers. Maar ik zou eerder proberen het probleem te fixen. Heb je al een ander browser geprobeerd?
pi_197922979
quote:
HELP!

Waarom zou je gezichtsverificatie doen bij een louche Chinees bedrijf? :')
pi_197923167
https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-46000-euro/

Dit soort 'analyses' zijn wel een hoop gebakken lucht zeg. Wie gaat er nou voorspellingen doen aan de hand van geometrische vormen in een koersgrafiek? En aan het einde is de conclusie een variant op 'het kan vriezen het kan dooien'.
What Would Goku Do
pi_197923537
quote:
HELP!

Weet niet waar het bij jou precies vast loopt, maar ik heb ook gezichtsverificatie gedaan, en tijdens dat proces hoorde ik opeens een stem zeggen dat ik mijn mond open moest doen, zo gedaan en toen was de verificatie afgerond. Dus kan het zijn dat je dat bericht niet hebt gehoord als het geluid uit staat?
pi_197924398
quote:
HELP!

Ze hebben een chat die wel goed werkt, soms kan het even duren voordat je aan de beurt bent.
٩๏̯͡๏)۶
pi_197924422
Bij deze koers krijg ik elke weer zo'n 300 aan rente en cashback op m'n Swipe kaart.

Gelukkig ook lang geleden al afscheid genomen van VeChain, Universa en andere shitcoin shills.

Voor nieuwkomers, laat je niet gek maken. Koop Bitcoin

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2021 13:41:00 ]
pi_197924462
klein dumpje :X
pi_197924469
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
klein dumpje :X
Oh jeej! alles verkopen!
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:44:46 #256
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_197924492
Nou nou phoe phoe. In 2016/2017 begonnen met bitcoins en altcoins. Eigenlijk 3 jaar helemaal niets mee gedaan. In december toch maar even een Ledger Nano X gekocht om alles daarop te zetten. Ik verbaasde me uiteraard wel om de winst die ik nu heb gemaakt :)

Maar wat een moeite allemaal om het op die Nano te krijgen. Al mijn accounts geblokkeerd. Cobin Hood kom ik helemaal niet meer op(ik had 125.000 universa :') ) Binance doet ook moeilijk, omdat ik een andere telefoon heb.

Ik heb nu alleen via Bittrext wat naar mijn Nano gestuurd. Hoe lang duurt het voordat het zichtbaar is op mijn app? Ik wil graag een bevestiging... :X Ik zie namelijk nog niets.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:40 schreef Roellie80 het volgende:
Bij deze koers krijg ik elke weer zo'n 300 aan rente en cashback op m'n Swipe kaart.

Gelukkig ook lang geleden al afscheid genomen van VeChain, Universa en andere shitcoin shills.

Voor nieuwkomers, laat je niet gek maken. Koop Bitcoin
Helemaal mee eens.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2021 @ 13:49:14 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197924538
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef viagraap het volgende:

Dit soort 'analyses' zijn wel een hoop gebakken lucht zeg. Wie gaat er nou voorspellingen doen aan de hand van geometrische vormen in een koersgrafiek? En aan het einde is de conclusie een variant op 'het kan vriezen het kan dooien'.
Er zit wel wat achter. De waan van de dag zijn daytraders, die bepalen de koers op dit moment binnen gestelde limieten. Die limieten zijn langere termijn orders die de koers op zijn plek houden. Die geometrische vormen laten zien hoe er van die muren gegeten wordt. Als pieken en dalen steeds dichter bij elkaar komen, wordt er aan beide kanten van de muur heel veel neergezet en kan er een trendverandering komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197924634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:44 schreef satecl het volgende:
Maar wat een moeite allemaal om het op die Nano te krijgen. Al mijn accounts geblokkeerd. Cobin Hood kom ik helemaal niet meer op(ik had 125.000 universa :') ) Binance doet ook moeilijk, omdat ik een andere telefoon heb.
Not your keys, kot your coins. Kan snel gaan in cryptoland met shady exchanges zoals Cobinhood. Binance doet waarschijnlijk niet moeilijk, maar ik denk dat je je backupcode van je 2FA bent vergeten, of helemaal niet opgeschreven.

quote:
Ik heb nu alleen via Bittrext wat naar mijn Nano gestuurd. Hoe lang duurt het voordat het zichtbaar is op mijn app? Ik wil graag een bevestiging... :X Ik zie namelijk nog niets.
Ligt eraan wat je naar je Nano hebt verzonden.
pi_197924726
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef viagraap het volgende:

In de basis zit hier wel een idee achter, maar je moet TA niet zien als een techniek om koersen te voorspellen, maar om de huidige situatie in de markt te analyseren. Wat in TA-termen een "weerstand" heet is bijvoorbeeld een koersniveau waar veel verkooporders op open staan, en een "support" is een koersniveau waar veel kooporders op geplaatst zijn. Zo kun je ook naar zo een "pennant" kijken. En dan kun je aan de vorm van de grafiek proberen uit te vogelen hoe de koop- en verkooporders in de markt geplaatst zijn. Daarmee kun je bijvoorbeeld ook verklaren hoe het komt dat wat in TA termen een "uitbraak" en een "(re)test" heet, vaak correspondeert met een bepaald koersverloop omhoog of omlaag. Een uitbraak door een weerstand betekent niets anders dan dat de verkooporders op een bepaald niveau vervuld zijn, waardoor er koersdruk omhoog is. Een uitbraak onder een support betekent dat de kooporders die massaal rond dat koersniveau geplaatst waren ook vervuld zijn. Als je op die manier naar TA kijkt dan is het een stuk minder wazigheid.
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:07:01 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_197924923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:53 schreef dimmak het volgende:

[..]

Not your keys, kot your coins. Kan snel gaan in cryptoland met shady exchanges zoals Cobinhood. Binance doet waarschijnlijk niet moeilijk, maar ik denk dat je je backupcode van je 2FA bent vergeten, of helemaal niet opgeschreven.
[..]

Ligt eraan wat je naar je Nano hebt verzonden.
Inderdaad. Leermoment van een fout van 3 jaar terug. Dom, maar kan er volgens mij niets meer aan veranderen. Ik heb CobinHood nog wel een mail gestuurd. Maar verwacht daar weinig van.

Ik heb BTC naar mijn nano verzonden, maar het is inmiddels binnen. B-)
pi_197925037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef satecl het volgende:

[..]

Inderdaad. Leermoment van een fout van 3 jaar terug. Dom, maar kan er volgens mij niets meer aan veranderen. Ik heb CobinHood nog wel een mail gestuurd. Maar verwacht daar weinig van.

Ik heb BTC naar mijn nano verzonden, maar het is inmiddels binnen. B-)
Ik weet niet of dit allemaal nog werkt, maar toen kon je het op de volgende manier fixen als je een nieuw wachtwoord had aangevraagd via de refund website:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 09:12 schreef dimmak het volgende:

[..]

Edit: ik lees dat je het al voor elkaar hebt gekregen, maar misschien heeft iemand er nog wat aan. :P

Stap 1: Download je wallet key file van Cobinhood
Stap 2: Open het bestand en kopieer je private key
Stap 3: Importeer je private key in MyEtherWallet
[ afbeelding ]
Stap 4: Stuur wat ETH (koop bijv. een tientje aan ETH op Satos) naar je adres van de private key
Stap 5: Verstuur eerst alle tokens naar een exchange (of eigen wallet) vanuit MyEtherWallet en daarna het resterende ETH.
Stap 6: Dump je shitcoins voor BTC

Let op: Werkt alleen voor Ethereum tokens (bijv. Universa). Voor bijv. Tezos werkt het hetzelfde, maar dan moet je een andere wallet kiezen en kun je stap 4 overslaan. :)
pi_197925146
Ik zit sinds een paar weken ook in de crypto. Beetje laat maar alsnog op tijd. Het is nog een beetje wennen. Ik zat al passief in de aandelen. Maar dit is toch even wennen.
pi_197925363
-

[ Bericht 99% gewijzigd door GGMM op 10-02-2021 14:38:47 ]
pi_197925728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er zit wel wat achter. De waan van de dag zijn daytraders, die bepalen de koers op dit moment binnen gestelde limieten. Die limieten zijn langere termijn orders die de koers op zijn plek houden. Die geometrische vormen laten zien hoe er van die muren gegeten wordt. Als pieken en dalen steeds dichter bij elkaar komen, wordt er aan beide kanten van de muur heel veel neergezet en kan er een trendverandering komen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:59 schreef recursief het volgende:

[..]

In de basis zit hier wel een idee achter, maar je moet TA niet zien als een techniek om koersen te voorspellen, maar om de huidige situatie in de markt te analyseren. Wat in TA-termen een "weerstand" heet is bijvoorbeeld een koersniveau waar veel verkooporders op open staan, en een "support" is een koersniveau waar veel kooporders op geplaatst zijn. Zo kun je ook naar zo een "pennant" kijken. En dan kun je aan de vorm van de grafiek proberen uit te vogelen hoe de koop- en verkooporders in de markt geplaatst zijn. Daarmee kun je bijvoorbeeld ook verklaren hoe het komt dat wat in TA termen een "uitbraak" en een "(re)test" heet, vaak correspondeert met een bepaald koersverloop omhoog of omlaag. Een uitbraak door een weerstand betekent niets anders dan dat de verkooporders op een bepaald niveau vervuld zijn, waardoor er koersdruk omhoog is. Een uitbraak onder een support betekent dat de kooporders die massaal rond dat koersniveau geplaatst waren ook vervuld zijn. Als je op die manier naar TA kijkt dan is het een stuk minder wazigheid.
Kijk eens aan, dat had ik niet verwacht. I stand corrected.
What Would Goku Do
pi_197926007
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:19 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik zit sinds een paar weken ook in de crypto. Beetje laat maar alsnog op tijd. Het is nog een beetje wennen. Ik zat al passief in de aandelen. Maar dit is toch even wennen.
Geen haast, het is veel lezen en nieuwe dingen leren voordat je er een beetje grip op krijgt.

Er zijn tegenwoordig tal van mooie video's, artikelen, podcasts en boeken om mee aan de slag te gaan.

Have fun :+
  woensdag 10 februari 2021 @ 15:20:59 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197926292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:59 schreef recursief het volgende:

[..]

Goed uitgelegd ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_197926756
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Geen haast, het is veel lezen en nieuwe dingen leren voordat je er een beetje grip op krijgt.

Er zijn tegenwoordig tal van mooie video's, artikelen, podcasts en boeken om mee aan de slag te gaan.

Have fun :+
Mijn eerste doel was om wat te gaan daytraden maar daar kan ik niet goed van slapen. Ik zie het liever passief wat groeien.
De grafieken kan ik ondertussen wel redelijk lezen maar het blijft onvoorspelbaar.

Er is nog genoeg te leren maar we gaan wel zien wat mijn spaargeld de komende jaren waard wordt ;)
pi_197927357
Doge 'knalt omhoog'

twitter
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
pi_197929925
quote:
11s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:15 schreef alilami het volgende:
Doge 'knalt omhoog'

[ twitter ]
twitter
pi_197931526
Rsr genot
pi_197931855
Vape op de blockchain boys.

https://www.reddit.com/r/(...)nd_verified_it_with/

Wel geinig al die vragen in die subreddit over allerlei vapes of ze authentiek zijn.

95% van de verkochte waar was fake waardoor ze hun product van de markt hebben moeten halen.

Binnenkort nieuwe product launch.

Vechain lost dit mooi op voor ze. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2021 20:25:45 ]
pi_197931965
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:

Wel geinig al die vragen in die subreddit over allerlei vapes of ze authentiek zijn.

95% van de verkochte waar was fake waardoor ze hun product van de markt hebben moeten halen.

@aTypisch vindt dit leuk
pi_197933216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:51 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Weet niet waar het bij jou precies vast loopt, maar ik heb ook gezichtsverificatie gedaan, en tijdens dat proces hoorde ik opeens een stem zeggen dat ik mijn mond open moest doen, zo gedaan en toen was de verificatie afgerond. Dus kan het zijn dat je dat bericht niet hebt gehoord als het geluid uit staat?
Dank je 😊
Het is inmiddels gelukt, mijn geluid stond wel aan, maar ik moest telkens opnieuw knipperen, knikken, draaien etc. Uiteindelijk toen iemand anders de camera vasthield ging hij er doorheen, pff...

Nu kan ik die ‘bnb-restjes’ die ik totaal vergeten was gaan omzetten in een nieuwe Ipad. Had echt nooit gedacht iets fatsoenlijks te kunnen kopen van die paar luttele bnb.
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:24:45 #274
157922 fathank
pi_197933596
quote:

Wedden dat er iemand in de fabriek de echte omwisselt voor neppe.

Stickertje eraf met een atoomsplijter.
pi_197935013
quote:

vechain lost dat inderdaad aardig op, een database oplossing zonder token was hier prima geschikt voor geweest :)
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:09:43 #276
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_197935048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit allemaal nog werkt, maar toen kon je het op de volgende manier fixen als je een nieuw wachtwoord had aangevraagd via de refund website:
[..]

Bedankt. Ik ga hiermee snel mee aan de slag.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 22:35:42 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197935734
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:08 schreef aTypisch het volgende:

[..]

vechain lost dat inderdaad aardig op, een database oplossing zonder token was hier prima geschikt voor geweest :)
Gelukkig is er Bitcoin _O_
Michael Saylor _O_
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 22:45:54 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197935959
4045
onlogisch
pi_197936027
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:08 schreef aTypisch het volgende:
een database oplossing zonder token was hier prima geschikt voor geweest
Hier ging het juist fout. :@
pi_197936415
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gelukkig is er Bitcoin _O_
Michael Saylor _O_
SAYLORGOD
  donderdag 11 februari 2021 @ 08:14:45 #281
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197938552
Weer een gelukstreffer :D

1650 Status (snt) gekocht voor 33$ in feb 2019. Nu 185$ waard. Gaat lekker zo
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197939302
Er zit geen rem op de VET-raket _O_ @onlogisch
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 09:26:32 #283
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197939505
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 08:14 schreef Maikuuul het volgende:
Weer een gelukstreffer :D

1650 Status (snt) gekocht voor 33$ in feb 2019. Nu 185$ waard. Gaat lekker zo
Nou, wat een gelukstreffer. Bijna ATL :{

4045
onlogisch
pi_197940215
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:09 schreef satecl het volgende:

[..]

Bedankt. Ik ga hiermee snel mee aan de slag.
De fees van Ethereum zijn nu wel wat hoger, dus dat bedrag aan ETH zou ook hoger moeten. Zou bij jezelf de vraag dan stellen of dat het nog waard is.
  donderdag 11 februari 2021 @ 10:35:00 #285
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197940709
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou, wat een gelukstreffer. Bijna ATL :{

[ afbeelding ]
Op de bodem gekocht dus wat maakt het uit :')
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197942257
Mooie persoonlijke mijlpaal
25 miljoen aan volume heen en weer geslingerd op verschillende exchange combined.
pi_197942879
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:35 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Op de bodem gekocht dus wat maakt het uit :')
de bitcoin prijs lag toen onder de $4.000 :)
pi_197942891
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:05 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
25 miljoen aan volume heen en weer geslingerd op verschillende exchange combined.
[ afbeelding ]
:D nice

hoeveel was je kwijt aan transactiekosten?
pi_197942940
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:D nice

hoeveel was je kwijt aan transactiekosten?
Fucking veel. Op Bitstamp iets van 0.11% en op Binance meer omdat ik CZ's chinese scamcoin niet wil kopen.

Vind het percentueel gezien overigens super chill. Maar als je het in euros ziet slik je wel even. Denk een gemiddeld netto jaarsalaris ofzo lol. Ik optimaliseer kosten niet echt omdat de onderliggende zo volatiel is dat een seconde wachten al meer dan de fees kan kosten.

Wel iets om over na te denken voor later.
pi_197943536
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:05 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
[ afbeelding ]
En nog steeds geen vip1. Welkom bij Binance, koop eerst BNB voor je verder gaat graag
pi_197943591
Waves maand
pi_197943593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:32 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

En nog steeds geen vip1. Welkom bij Binance, koop eerst BNB voor je verder gaat graag
Inderdaad. Clownerij.
  donderdag 11 februari 2021 @ 13:49:50 #293
62913 Blik
The one and Only!
pi_197943788
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:43 schreef aTypisch het volgende:

[..]

de bitcoin prijs lag toen onder de $4.000 :)
Als het punt dat je wilt maken is dat hij met btc een beter rendement had gemaakt, zeg dat dan gewoon.

Die continue sats vs usd vs eur discussie is echt iets om moe van te worden. Wordt continu herhaald en geeft alleen maar negativisme weer tegenover anderen. Iemand is blij omdat zijn pf meer waard is geworden, maar dan komt aTypisch weer even langs om de vreugde teniet te doen met een nietszeggende chart en bijbehorende kut-opmerking.
pi_197943928
Ik heb een onderbuikgevoel dat Bitcoin binnenkort op een verschrikkelijke run upwards gaat (ja nog meer) waarbij alts echt keihard afgeslacht gaan worden. Ik ben absoluut geen maxi en heb mijn meeste ROI aan alts te danken.

Wat ik zie is dat Binance Smart Chain projecten nu nog even een paar uur runnen. DeFi heeft zijn laatste stoten omhoog, maar de serieuzere alts lijken het niet te redden tegen Bitcoin qua prijs. Ik heb lang in Chainlink gezeten en zelfs met het BlockFi en Grayscale nieuws pending ziet het er somber uit qua prijsactie. Mijns inziens was een 0.001 BTC een kwestie van tijd, maar ieder moment kan een nieuwe institutionele partij opstaan om publiekelijk Bitcoin te omarmen en dan zijn alts het haasje. Vergeet ook niet dat al die aankondigingen vaak een effect hebben over maanden. Zie bijvoorbeeld de BNY Mellon aankondigin zojuist. Dit gaat maanden zo niet jaren de prijs omhoog drukken.

Ik verwacht 6 figure Bitcoin dit jaar.
pi_197944391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Ik heb een onderbuikgevoel dat Bitcoin binnenkort op een verschrikkelijke run upwards gaat (ja nog meer) waarbij alts echt keihard afgeslacht gaan worden. Ik ben absoluut geen maxi en heb mijn meeste ROI aan alts te danken.

Wat ik zie is dat Binance Smart Chain projecten nu nog even een paar uur runnen. DeFi heeft zijn laatste stoten omhoog, maar de serieuzere alts lijken het niet te redden tegen Bitcoin qua prijs. Ik heb lang in Chainlink gezeten en zelfs met het BlockFi en Grayscale nieuws pending ziet het er somber uit qua prijsactie. Mijns inziens was een 0.001 BTC een kwestie van tijd, maar ieder moment kan een nieuwe institutionele partij opstaan om publiekelijk Bitcoin te omarmen en dan zijn alts het haasje. Vergeet ook niet dat al die aankondigingen vaak een effect hebben over maanden. Zie bijvoorbeeld de BNY Mellon aankondigin zojuist. Dit gaat maanden zo niet jaren de prijs omhoog drukken.

Ik verwacht 6 figure Bitcoin dit jaar.
Als dat uitkomt is nu instappen ook nog vroeg genoeg. Toen het 4.000 was had ik gewoon geen centen over om iets anders mee te doen dan vaste lasten, boodschappen etc en dat voelde zuur toen ik instapte op 26.000 ongeveer.
What Would Goku Do
pi_197944500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:24 schreef viagraap het volgende:

[..]

Als dat uitkomt is nu instappen ook nog vroeg genoeg. Toen het 4.000 was had ik gewoon geen centen over om iets anders mee te doen dan vaste lasten, boodschappen etc en dat voelde zuur toen ik instapte op 26.000 ongeveer.
Klopt. Bitcoin is nog steedsd mijns inziens de meest aantrekkelijke bet qua risk/reward. Asymmetrische grote upside en gek genoeg is het zelfs een veiligere bet op 50k dan op 4k.
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:02:20 #297
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197945031
50k incoming
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games donderdag 11 februari 2021 @ 15:07:05 #298
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_197945100
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:32 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ga dan lekker bij Kraken zitten :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_197945154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Als het punt dat je wilt maken is dat hij met btc een beter rendement had gemaakt, zeg dat dan gewoon.

Die continue sats vs usd vs eur discussie is echt iets om moe van te worden. Wordt continu herhaald en geeft alleen maar negativisme weer tegenover anderen. Iemand is blij omdat zijn pf meer waard is geworden, maar dan komt aTypisch weer even langs om de vreugde teniet te doen met een nietszeggende chart en bijbehorende kut-opmerking.
Er was geen chart van mij. Ik vind maikuull echt een baas door zijn winsten met alts, maar hij zei dat hij de bodem had gekocht en dat klopt dan niet. Bitcoin is namelijk in die periode dus meer gestegen tot nu dan die altcoin.

Sorry dat de bitcoinprijs je zo triggert. :+
pi_197945203
Universajaajajajahaaahaaaa gaat goed zeg!
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:19:40 #301
62913 Blik
The one and Only!
pi_197945306
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Er was geen chart van mij. Ik vind maikuull echt een baas door zijn winsten met alts, maar hij zei dat hij de bodem had gekocht en dat klopt dan niet. Bitcoin is namelijk in die periode dus meer gestegen tot nu dan die altcoin.

Sorry dat de bitcoinprijs je zo triggert. :+
Ik sta op ath, dus mij heb je er niet mee, maar het negatieve gezeik in deze draad over altijd maar weer sats vs usd vs eur is echt om gek van te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')