Ik ga er even een nachtje over slapenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is er goedkoop?
je hebt ook tal van tussenoplossing met multisigs bijvoorbeeld
dan kun je bijv met 3 of 5 keys pas bij je BTC
mocht je een beter idee hebben: het is open-source en je kunt zo aan de slag
Trustenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga er even een nachtje over slapen
Precies dat dus.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
Die gekke Doge15k stuks gekocht voor 30$ 1.5 jaar geleden. Nu 1200+ waard
Gewoon wat spreiden, 10x30 euro in wat shitcoins.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij hebt wel een gouden pik he met de shitcoins
Pot, ketel.quote:
Top bereikt?quote:Op maandag 8 februari 2021 02:46 schreef n__n het volgende:
Had dus laatst een tientje hond gekocht, is nu bijna ¤25
Nu verkopen of HODL? Of een limit order op ¤20 zetten ofzo?
Ik denk dat iemand niet zo goed op de hoogte is van historie hier..quote:Op zondag 7 februari 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Alsof het gedurende jouw leventje gaat gebeuren, dat het monetair stelsel omver wordt geworpen door een digitaal muntje
Ik denk dat iemand niet zo goed op de hoogte is van historie hier..quote:Op zondag 7 februari 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Alsof het gedurende jouw leventje gaat gebeuren, dat het monetair stelsel omver wordt geworpen door een digitaal muntje
Vorig jaar heeft de FED 25% van de tot dan toe in omloop zijnde dollars uitgebracht. Je denkt dat dat nog 50 jaar zo door kan gaan?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef onlogisch het volgende:
Goed voor je dat je btc gebruikt. Maar het fiatgeld, dollar/euro zal tijdens jouw bestaan voor 99.999% van de bevolking leidend zijn. Daar gaat bitcoin in 50 jaar niet omwerpen.
Oké Satoshi, vertel me meer.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bitcoin was bedoeld als electronic cash systeem, en dat is t niet.
Ligt eraan waar je het voor wil gebruiken, maar wil je er betalingen mee doen heb je layer 2 oplossingen.quote:Te sloom, te hoge fees,
Hier heb ik al eens op gereageerd bij jou, geen reactie gehad.quote:te hoog energieverbruik.
Er zijn maar weinig assets met een eerlijkere verdeling dan Bitcoin.quote:Dan komt nog bij dat de whales de grootste berg in hun zak hebben.
Je bent bekend met de difficulty adjustment van Bitcoin?quote:Op zondag 7 februari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stiekem minen op een quantumcomputer.
Zeker. Als je de enige bent met een quantumcomputer kun je daar nog wel even wat voordeel uithalen hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je bent bekend met de difficulty adjustment van Bitcoin?
In theorie 2 weken inderdaad, in praktijk zijn quantumcomputers nog lang niet niet goed genoeg om in te zetten voor minen (iets met verschillende qubits ofzo?). Als dat wel het geval is kan het mining algoritme aangepast worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker. Als je de enige bent met een quantumcomputer kun je daar nog wel even wat voordeel uithalen hoor.
2016 blocks bedoel je?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
In theorie 2 weken inderdaad, in praktijk zijn quantumcomputers nog lang niet niet goed genoeg om in te zetten voor minen (iets met verschillende qubits ofzo?). Als dat wel het geval is kan het mining algoritme aangepast worden.
Juist. Zat te denken dat het normaal iets van 2 weken is, maar dat zal dan met een quantumcomputer wat sneller gaan.quote:
Lag wel in de lijn der verwachten nadat hij de laatste 2 maanden meerdere malen heeft geflirt met Bitcoin en met Michael Saylor in gesprek is geweest.quote:
+$3890 hourly candle op Binancequote:
Die matige kwaliteit valt niet te verifiëren dat weet ie zelf ook. Dus pakt ie maar een inferieur product, past goed bij z'n botswagens.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef Piva het volgende:
Wat ik niet begrijp tho, waarom heeft Elon Musk niet Vechain gekocht? Dat is toch de toekomst?!
Heel zijn autofabriek gaat geverifieerd worden door vechain!
Ik weet niet eens of mijn sell is uitgevoerd want mijn Binance app is gecrasht en ik kan nu niet meer inloggen. Maar als ie er door is dan ben ik dik tevreden met een 10x ritje van 37400 naar 43000.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik niet, dit is juist het begin naar nóg meer.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef Piva het volgende:
Wat ik niet begrijp tho, waarom heeft Elon Musk niet Vechain gekocht? Dat is toch de toekomst?!
Heel zijn autofabriek gaat geverifieerd worden door vechain!
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef over_hedge het volgende:
Maar dit komt nu door tesla? Of wat is de reden dat het zo hard gaat opeens
Tesla idd.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lag wel in de lijn der verwachten nadat hij de laatste 2 maanden meerdere malen heeft geflirt met Bitcoin en met Michael Saylor in gesprek is geweest.
Maar idd, officieel nu: https://www.sec.gov/Archi(...)sla-10k_20201231.htm
[ twitter ]
en microstrategy, andere bedrijven op bijv http://bitcointreasuries.org/quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef over_hedge het volgende:
Maar dit komt nu door tesla? Of wat is de reden dat het zo hard gaat opeens
Imagine verkopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Lichtelijk irritant dat dit natuurlijk net gebeurt nadat ik een riant deel verkocht heb
Je v-v-v-erkoopt bitcoin?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Lichtelijk irritant dat dit natuurlijk net gebeurt nadat ik een riant deel verkocht heb
Als hij vanavond instapt dan is het toch niet zo’n heel goede timing juist? Zie die belachelijke candlequote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef over_hedge het volgende:
Een vriend van me wilde vandaag gaan instapte appte die vanochtend. Maar was druk, dus zal het vanavond wel even doenBeste timing ooit
Nee, Etherium. Vond 1800% winst wel even mooi na 4 jaarquote:
Nee dat was een beetje het punt.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:34 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Als hij vanavond instapt dan is het toch niet zo’n heel goede timing juist? Zie die belachelijke candle
Sorry ik zit op fok dus ik ben autistisch en snap sarcasme nietquote:Op maandag 8 februari 2021 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat was een beetje het punt.
Als Bitcoin volgend jaar 150k staat is *NU* investeren toch juist een heel goed ideequote:Op maandag 8 februari 2021 14:34 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Als hij vanavond instapt dan is het toch niet zo’n heel goede timing juist? Zie die belachelijke candle
Ach, als alsquote:Op maandag 8 februari 2021 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Bitcoin volgend jaar 150k staat is *NU* investeren toch juist een heel goed idee
Einde tijdperk vechain?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Bitcoin volgend jaar 150k staat is *NU* investeren toch juist een heel goed idee
Als je in 2010 zei dat Bitcoin ooit op 44000 dollar zou staan zou iedereen je voor gek uitmaken. Dus tja.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:39 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ach, als als
Geloof je daar echt in?
Tesla wel, zo te zien. En laat dat nou een van de rijkste bedrijven zijn ter wereld.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:39 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ach, als als
Geloof je daar echt in?
Zonder meer.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:39 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ach, als als
Geloof je daar echt in?
Rijk in wat precies? Marketwaarde?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tesla wel, zo te zien. En laat dat nou een van de rijkste bedrijven zijn ter wereld.
Rijk in de liefde met zoveel aanbidders.quote:
Dat opladen duurt zo lang dat je transactie ook wel ff kan wachten.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Rijk in de liefde met zoveel aanbidders.
Het rijdt wel als een zonnetje. Zou wel lekker zijn als er een wallet geïntegreerd wordt. Lekker je bakkie koffie bij de supercharger via LN betalen.
Mert autopilot kan ie die koffie voor je gaan halen. Hoef je niet eens de deur voor uit.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Rijk in de liefde met zoveel aanbidders.
Het rijdt wel als een zonnetje. Zou wel lekker zijn als er een wallet geïntegreerd wordt. Lekker je bakkie koffie bij de supercharger via LN betalen.
Wat, heeft een Tesla niet eens een koffiezetapparaat aan boord?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Mert autopilot kan ie die koffie voor je gaan halen. Hoef je niet eens de deur voor uit.
Maar dan gaan alle nutteloze shitcoins hun enige sellingpoint verliezen! Dat zou Elon nooit doen!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef fathank het volgende:
En straks interplanetaire betalingen doen via starlink naar Mars
tijd om wat minder premier league te kijken en je te verdiepen in bitcoingodquote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tesla wel, zo te zien. En laat dat nou een van de rijkste bedrijven zijn ter wereld.
En dan met een phantom prake koffie door het hele interieur zeker?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Mert autopilot kan ie die koffie voor je gaan halen. Hoef je niet eens de deur voor uit.
Ik heb al jaren braaf als hobbyist een zakgeldje in mijn portemonnee staan hoor en hou het geregeld in de gaten, dus dit gaat niet op.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd om wat minder premier league te kijken en je te verdiepen in bitcoingod
welkom
whyquote:Op maandag 8 februari 2021 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Dit topic kan beter opgedoekt worden denk ik.
@:evenstar
dat eerste nog steeds, dat tweede nietquote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren braaf als hobbyist een zakgeldje in mijn portemonnee staan hoor en hou het geregeld in de gaten, dus dit gaat niet op.
Ik zal proberen om meer Feyenoord te gaan kijken.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat eerste nog steeds, dat tweede niet
Hij is zijn eigen investeringen aan het pumpen, niet zo aanbidden pleasequote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Koning Musk weet wel waar de toekomst ligt
feyenoord kan beter bitcoin kopen dan een nieuwe spitsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zal proberen om meer Feyenoord te gaan kijken.
Is Pratto 1 BTC waard? #dtvquote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
feyenoord kan beter bitcoin kopen dan een nieuwe spits
altijd in kleine hoeveelheden verkopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, Etherium. Vond 1800% winst wel even mooi na 4 jaarMaar zoals gewoonlijk is mijn timing echt verschrikkelijk slecht
Valt me nog best tegen eigenlijk. Stijging van zo'n 10%. Dat is voor bitcoinbegrippen bescheiden.quote:
Ik zit er zelf ook in, dus waarom niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:09 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Hij is zijn eigen investeringen aan het pumpen, niet zo aanbidden please
op deze grafiek is net niks te zienquote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had precies daar een kooporder voor mijn stiekem verkochte Ethers, wat een prachtige order was dat
Jammer dat het daarna nog verder in elkaar donderde.
Nu is het leuk, maar btc is totaal niet sustainable. Eén btc transactie kost veel te veel energie. Leuk om nu geld mee te verdienen, maar het zal nooit overslaan op het dagelijkse leven. Louter speculerenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook in, dus waarom niet.
Geen btc bezitten anno 2021
OK boomer, nog meer ongevraagd advies dat je kwijt wilt?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Nu is het leuk, maar btc is totaal niet sustainable. Eén btc transactie kost veel te veel energie. Leuk om nu geld mee te verdienen, maar het zal nooit overslaan op het dagelijkse leven. Louter speculeren
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijk. En je denkt dat Musk wát gaat doen?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OK boomer, nog meer ongevraagd advies dat je kwijt wilt?
Ik ben een en al oor
Ik denk dat Musk gaat doen; 1 btc = 1 Tesla
En jij dan flink hopen dat btc naar 10$ gaat wat uiteraard nooit meer gaat gebeuren.
Tesla gaat btc accepteren als betaalmiddel.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:12 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijk. En je denkt dat Musk wát gaat doen?
Er is best het een en ander aan te merken op btc (en z'n Discipelen) maar btc is here to stay.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Nu is het leuk, maar btc is totaal niet sustainable. Eén btc transactie kost veel te veel energie. Leuk om nu geld mee te verdienen, maar het zal nooit overslaan op het dagelijkse leven. Louter speculeren
Kost teveel energie? Voor wie of ten opzichte van wat? Ligt er maar net aan hoe je tegen BTC aankijkt en hoe je het gebruikt.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
https://amp.economist.com(...)-uses-so-much-energyquote:Op maandag 8 februari 2021 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kost teveel energie? Voor wie of ten opzichte van wat? Ligt er maar net aan hoe je tegen BTC aankijkt en hoe je het gebruikt.
Het minen van een blok kost inderdaad (relatief gezien) veel energie maar daar eindigt het verhaal niet, het is nog niet eens de helft van het verhaal.
Om mee te speculeren inderdaad, daardoor blijft het welquote:Op maandag 8 februari 2021 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is best het een en ander aan te merken op btc (en z'n Discipelen) maar btc is here to stay.
Toevallig 0.04 aan mijn nichtje gegeven voor haar 1 jarige verjaardag. Met als voorwaarde dat ze hem op 18 jarige leeftijd mag pas verzilverenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |