Degene die het topic sluit, opent het nieuwe.quote:
Thanks! Ja ik ook! Alpha mannetje wordt geschminkt Superstoer juist!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:38 schreef Sangha het volgende:
Welkom back! Ja wel stoer van Michel, leuk gesprekje ook, ben benieuwd naar het eindresultaat.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Hebben Liese en Patrick al één woord met elkaar gedeeld?
Om met de bewoners te spreken ... Daar is het gat van de deur!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef brasta het volgende:
Al even saaie regels hier als in het huis
Jazekers!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Maar dan hoef je nog geen Jerrel-acties uit te voerenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef brasta het volgende:
Al even saaie regels hier als in het huis
Het is wat..... ongemakkelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:46 schreef Sangha het volgende:
Ik ben benieuwd naar die lachtherapie, heb dat gisteren helemaal gemist!
..en maar vragen om aandachtquote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef Aggie46 het volgende:
Jerrel:"Als dit niet in RTL Boulevard komt, dan weet ik het ook niet.Dragqueen schminkt commando/bewaker".
Ja een uur is niks, 24 uur is veel leuker en dan als maatregel tegen iets. Als Naomi en Mike een vastgebonden setje zouden zijn wilden ze samen gaan douchen, ben benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef aswesleep het volgende:
Deze vastbinden regel had potentie maar uiteindelijk is het toch een enorme flop. Iedereen gaat gewoon een uur naast elkaar zitten.
Was wel lachenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:46 schreef Sangha het volgende:
zitten ze in ijs-teequote:Op maandag 8 februari 2021 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
belgische les int badje
o jee ut Badje lijkt niet aan de staan
kapot koud
Zie hem zo lopen op een kinky party in latex. Houdt hij ook wel van volgens mij.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
Thanks! Ja ik ook! Alpha mannetje wordt geschminkt Superstoer juist!
Nee maar zijn gezicht staat sowieso bijna altijd op onweer, saai of balen. Die moet dus teveel spieren bewegen voor een lach.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Was wel lachen, niet iedereen vond het leuk,, vooral patje was niet blij
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
WTF.........BigBrother Sanctie!!!!!!! Haal die troep van Miesjel zijn gezicht.
Ik ben een uur weg en dan val ik hierin??????
Als die Terrel niet genomineerd word haal ik hem persoonlijk dat huis uit.
jij kijkt vooral met het oog dat het ook die van jou had kunnen zijn , btw thomas wil zijn flaske terugquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef cheanny het volgende:
Paar dagen niet kunnen streamen en de cossen inmiddels beetje bijgelezen maar voel met nu net een nieuwe bewoner![]()
ja vooral in het begin toen ze zijn stem nodig had tegen de vertrokken NLersquote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Die wil ook echt tv aandacht hebben he.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef Aggie46 het volgende:
Jerrel:"Als dit niet in RTL Boulevard komt, dan weet ik het ook niet.Dragqueen schminkt commando/bewaker".
Hahahaha die van mij had zich nooit laten opmaken door Terrel. Die had binnen een uur verzopen geweest in de hottub.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
jij kijkt vooral met het oog dat het ook die van jou had kunnen zijn , btw thomas wil zijn flaske terug
Hahaha! Echt letterlijk ja en dan dat maffe lachje van hem, hij heeft geen idee hoe dit overkomt!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Letterlijk hoe het elk moment van de dag al is:
[ afbeelding ]
Michel ja, inderdaad!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie hem zo lopen op een kinky party in latex. Houdt hij ook wel van volgens mij.
zo kunnen ze niet op wc gaan, maar dat moet ook nietquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
zou hem wel staanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie hem zo lopen op een kinky party in latex. Houdt hij ook wel van volgens mij.
In de tijd dat ze nu aan elkaar vast zitten bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja vooral in het begin toen ze zijn stem nodig had tegen de vertrokken NLers![]()
maar volgens mij vindt ze hem wel ok.
Ach, wat maakt het uit. Zelfs met make up blijft het een stoere mannen kop.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
vind het juist superstoer van Mich. Had Rene dat niet gedaan dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
Wie niet daar.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die wil ook echt tv aandacht hebben he.
Haha heerlijk. Dit zat er aan te komenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
wallen of uitslag?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Lieze heeft rimpels gekregen
thnx BB
Ik heb het gezien. Is één van de ergste dingen die ik zag in het huis. Ik moet al ver gaan zoeken om nog iets ergers of saaiers te vindenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:46 schreef Sangha het volgende:
Heeft ie al gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle bewoners?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die wil ook echt tv aandacht hebben he.
Ok, ik ga even zoeken ernaar in het filmpjes topic, ben nu wel heeel benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Is één van de ergste dingen die ik zag in het huis. Ik moet al ver gaan zoeken om nog iets ergers of saaiers te vinden
Liese denkt ook dat ze de Queen van het BB huis is. Ik vind er niets aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Waarom laten mensen zich 100 dagen opsluiten zodat wij erover kunnen oordelen...?quote:
Volgens mij bedoelde ie nu ze aan elkaar gebonden zittenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja vooral in het begin toen ze zijn stem nodig had tegen de vertrokken NLers![]()
maar volgens mij vindt ze hem wel ok.
Waarom niet?quote:
Onderdeel van zijn "complete man"-act.quote:
New Wave.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef Sangha het volgende:
Michel nu een beetje jaren80 stijl qua make-up!
The Cure wordt zo ingezetquote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef Sangha het volgende:
Michel nu een beetje jaren80 stijl qua make-up!
omdat jer rel hem voor homofoob had uit gemaakt in dat 1 op 1 gesprek niet letterlijk, maar zei wel dat dat soort mannen hem in het verleden hard aanpaktequote:
Zonder de smiley, compleet mee eens.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn "complete man"-act.
Ik ben stoer en marinier en gespierd, maar ook heeel gevoelig en super comfortabel in mijn mannelijkheid en kan dus lekker gek doen met make-up.
haha.. ik zie het. Heeft dan eigenlijk weinig nut dat vastbinden.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:51 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
In de tijd dat ze nu aan elkaar vast zitten bedoelde ik eigenlijk
Ja. op zich ook wel een goede vraagquote:Op maandag 8 februari 2021 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat moet je anders een uur lang met Jerrel doen...
Nou Michel dat heb jij niet nodig hoor al die rommel op je gezicht. Zal wel een opdracht zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind t niet slecht staanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij is gewend aan camouflage.
Nu is hij Johnny Depp.
[ afbeelding ]
komt er nog goed vanaf, heb je van de week naomi niet gezien?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef MissyZ het volgende:
Mies is aangenaam verrast om de make up........
Kansloos dit.
Karaktermoord.
Komtnietgoedmeer
omdat hij met febo een afspraak heeftquote:
Ik kan wel iets verzinnen, maar geweld is geen oplossingquote:Op maandag 8 februari 2021 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat moet je anders een uur lang met Jerrel doen...
Arm kind, heb zelfs haar moeder moeten troosten. Zag er uit als 2 ontstoken ogen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
komt er nog goed vanaf, heb je van de week naomi niet gezien?
Hij kan ook gewoon daadwerkelik benieuwd zijn hoe dat er eens uit zou zienquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nou Michel dat heb jij niet nodig hoor al die rommel op je gezicht. Zal wel een opdracht zijn.
had wel een soort Kiss..makup verwacht eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef Shola het volgende:
Gaat Michel straks nog optreden als Freddy Mercury?
Moeten ze elke dag aan elkaar vast zitten?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zit een uur aan hem vast en hij is The Bigger Man, zoals altijd.
Daar is Jerrel te jong voorquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
had wel een soort Kiss..makup verwacht eigenlijk
2 druppels waterquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij is gewend aan camouflage.
Nu is hij Johnny Depp.
[ afbeelding ]
Een wattes gender? Michel is gewoon een manquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon daadwerkelik benieuwd zijn hoe dat er eens uit zou zien
Hoeft verder niks meer dan dat achter te zitten. Kan een cis-gender hetero-man best doen zoner dat t afbreuk doet aan z'n imago.
Is ie ziek geweest?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
beetje vals van me, hij ziet er al weer iets beter uit hoor
Da's gewoon klefquote:Op maandag 8 februari 2021 15:05 schreef cheanny het volgende:
rare discussie. Waarom zouden twee hetero mannen kussen.
Gatver.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Jerrol: "Ik heb in mijn vriendengroep iedereen al gehad"TMI
Ik zat echt dat hij binnenkwam toen dat ik dacht hij lijkt op iemand en nu je het schrijft denk ja dat is het iddquote:Op maandag 8 februari 2021 15:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze noemde Michel toch al de Nederlandse Lucifer. Nu lijkt hij er nog meer op.
Michel: "Ik, euhm, stem op degene naast mij"quote:Op maandag 8 februari 2021 14:52 schreef Benny het volgende:
Een uur aan elkaar verbonden... En dan nu nomineren
Kan zekerquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft verder niks meer dan dat achter te zitten. Kan een cis-gender hetero-man best doen zoner dat t afbreuk doet aan z'n imago.
En die vrouw+man waren een stelletje. Via tindermatch met de vrouwquote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef Jockari het volgende:
Michel heeft al eens een trio gehad met een vrouw en een andere man.
Jerrelquote:Op maandag 8 februari 2021 15:06 schreef Yolk het volgende:
[..]
Michel: "Ik, euhm, stem op degene naast mij"
Bahquote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En die vrouw+man waren een stelletje. Via tindermatch met de vrouw
Pony Play?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zekerquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is Johnny Depp toch niet? Johnny Depp is super knapquote:
Hebben jullie een app-groepjequote:Op maandag 8 februari 2021 14:58 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Arm kind, heb zelfs haar moeder moeten troosten. Zag er uit als 2 ontstoken ogen.
jouw droom versie van 20 jaar terug jaquote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan zeker
[..]
Dat is Johnny Depp toch niet? Johnny Depp is super knap
Lijkt me niet zo'n probleemquote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
gewoon geen vrienden mee worden dan ben je veilig
Weinig mannen denk ikquote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef Jockari het volgende:
Michel houdt niet van vrouwen met te veel make-up.
ziet dr gezond uit of nie danquote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan zeker
[..]
Ik ook niet. Nog minder van mannen met teveel make-up overigensquote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef Jockari het volgende:
Michel houdt niet van vrouwen met te veel make-up.
Jawel, maar dan geschoren en zonder make-up.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan zeker
[..]
Wel van mannen met slechts lichte make-up?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nog minder van mannen met teveel make-up overigens
Schrik er toch van, vaak worden mannen knapper na mate ze ouder worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel, maar dan geschoren en zonder make-up.
Kloptquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Schrik er toch van, vaak worden mannen knapper na mate ze ouder worden.
crack is a helluva drugquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet echt. De echte Johnny Depp is knap.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ziet dr gezond uit of nie dan
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEWquote:Op maandag 8 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Jerrol: "Ik heb in mijn vriendengroep iedereen al gehad"TMI
Niet specifiek, maar dat boeit me verder weinig. Ze doen maarquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wel van mannen met slechts lichte make-up?
Ze doen het maar beter nietquote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar dat boeit me verder weinig. Ze doen maar
wat heb ik gemist hierquote:
en het is een wifebeater, zeker ook gemist ?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Niet echt. De echte Johnny Depp is knap.![]()
![]()
Lunch volgens mijquote:Op maandag 8 februari 2021 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom staat Liese ineens in de keuken eten te maken?
dit is de echte..quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Niet echt. De echte Johnny Depp is knap.![]()
![]()
En ze laat het aan de bodem aanbranden...quote:Op maandag 8 februari 2021 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom staat Liese ineens in de keuken eten te maken?
BB had gewoon moeten zeggen toen Jill 1 uur voorstelde zovan ja dat is een goeie en leuke regel maar laten we er 24 uur van makenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja een uur is niks, 24 uur is veel leuker en dan als maatregel tegen iets. Als Naomi en Mike een vastgebonden setje zouden zijn wilden ze samen gaan douchen, ben benieuwd.
?,??quote:Op maandag 8 februari 2021 15:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lachen weer Nick.
Daar komt tie eindelijk de survival man. Makkelijk nomineren. Mij in een koude hottub laten zitten.
Michel stookt het vuurtje op.
Zei hij dat??quote:Op maandag 8 februari 2021 15:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lachen weer Nick.
Daar komt tie eindelijk de survival man. Makkelijk nomineren. Mij in een koude hottub laten zitten.
Michel stookt het vuurtje op.
Els haar tijd komt nog wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:27 schreef zodeju het volgende:
Wel een super leuk gezicht, lekker in de hottub met sneeuwvlokken die om je heen vallen.
Wat zal Els jaloers zijn.
Met grotere slidings dan ooit.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Die komt terug, pas maar op.
Liese die Thomas en Matt nomineert....quote:Op maandag 8 februari 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese gesprekje met Matt over nomineren
Liese :' Je moet het nooit persoonlijk opvatten he'
Is dat alvast indekken?
Ze gaat niet een van haar Belgische vriendinnen nomineren hequote:Op maandag 8 februari 2021 15:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Liese die Thomas en Matt nomineert....?!
FTFYquote:Op maandag 8 februari 2021 15:29 schreef Angel79 het volgende:
Kan er niks aan doen maar volgens mij zit die matt echt zichzelf in de weg
Voegt niets toe daar.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:29 schreef Angel79 het volgende:
Kan er niks aan doen maar volgens mij zit die mett echt zichzelf in de weg
alsnog die sneeuwkannonnenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou kunnen,alleen niemand ook BB niet kan het weer beinvloeden......
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel wordt naar de DBK geroepen.
Rest reageert met : 'Alweer ... ..terug?'
Is haar natuurlijk ook aan te zienquote:Op maandag 8 februari 2021 15:39 schreef Angel79 het volgende:
Liese vreet ook wat weg op een dag zeg
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:43 schreef rinardo het volgende:
Michel - mooi en professioneel verhaal over zijn werk
Ferrel - mijn broer zijn vriendin haar nicht en daar de ex-man van deed de beveiliging van Lady Gaga
maaseik 5 km van mij afquote:Op maandag 8 februari 2021 15:46 schreef Jockari het volgende:
Liese imiteert west-vlaams dialect, en Julie vind het klinken zoals haar tante uit Maaseik !
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze noemde Michel toch al de Nederlandse Lucifer. Nu lijkt hij er nog meer op.
Kanjersquote:Op maandag 8 februari 2021 15:43 schreef rinardo het volgende:
Michel - mooi en professioneel verhaal over zijn werk
Ferrel - mijn broer zijn vriendin haar nicht en daar de ex-man van deed de beveiliging van Lady Gaga
En deze morgen 1000 euro bij elkaar gehamerd. Die gaat inderdaad niet stuk.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En terwijl het hele huis luiert heeft Mies in zijn eentje de paden sneeuwvrij en het meubilair opgeruimd.
Die is niet kapot te krijgen.
Op dat gebied zou toch elke vrouw haar handen dichtknijpen bij zo'n man.....(jammer dat je je altijd moet afvragen of je hem alleen hebtquote:Op maandag 8 februari 2021 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En terwijl het hele huis luiert heeft Mies in zijn eentje de paden sneeuwvrij en het meubilair opgeruimd.
Die is niet kapot te krijgen.
hier toch echt wel halve meter.. maar ook veel sneeuwduinen.. dus niet vlak halve meterquote:Op maandag 8 februari 2021 15:51 schreef danilel het volgende:
ik ben jaloers op de sneeuw daar, hier hebben we maar een 8 cm
Als dat bij Ferrel was gebeurd had het NOS journaal er mee geopend en had Arie Boomsma adverteerders gebeld om BB te cancelenquote:
Komt ook wel door haar zelf met haar gestook en gekonkel en geroddel.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:55 schreef danilel het volgende:
zoey zit niet lekker in haar vel sinds jowi er niet meer is
Ah dat is het, ze was ook zo gemotiveerd en actief toen hij er nog wasquote:Op maandag 8 februari 2021 15:55 schreef danilel het volgende:
zoey zit niet lekker in haar vel sinds jowi er niet meer is
Ferrel heeft die grap gister zelf al gemaakt.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Als dat bij Ferrel was gebeurd had het NOS journaal er mee geopend en had Arie Boomsma adverteerders gebeld om BB te cancelen
En toch denk ik dat hij wel heel erg zijn best doet om zo goed, mooi, cool, sociaal en stoer mogelijk over te komen. En ook hij heeft vast minder leuke kanten, maar hij profileert zich als een soort superman. Blijkbaar zijn veel mensen daar gevoelig voor.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op dat gebied zou toch elke vrouw haar handen dichtknijpen bij zo'n man.....(jammer dat je je altijd moet afvragen of je hem alleen hebt)
Hier toch al gauw 30 cmquote:Op maandag 8 februari 2021 15:51 schreef danilel het volgende:
ik ben jaloers op de sneeuw daar, hier hebben we maar een 8 cm
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:56 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Als dat bij Ferrel was gebeurd had het NOS journaal er mee geopend en had Arie Boomsma adverteerders gebeld om BB te cancelen
Die probeert weer een nieuw bondje te vormen, maar het lukt niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ah dat is het, ze was ook zo gemotiveerd en actief toen hij er nog was
Oh, dat geloof ik zeker, klein vermoeden dat hij niet de makkelijkste is .quote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij wel heel erg zijn best doet om zo goed, mooi, cool, sociaal en stoer mogelijk over te komen. En ook hij heeft vast minder leuke kanten, maar hij profileert zich als een soort superman. Blijkbaar zijn veel mensen daar gevoelig voor.
Is wel heel erg aandacht trekken ja, en als iemand dan vraagt 'is er wat?' dan 'Nee' zeggen...quote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey aandacht trekken Als je even alleen wil zijn ga je naar je slaapkamer en op bed liggen, ipv in de gang in een inham zitten.
Doet ze regelmatig ja zeker als ze met Thomas, Thommy en Thom is.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:58 schreef JimLaFleur het volgende:
Begint me nu op te vallen dat Jill haar Amsterdams accent overdrijft
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier toch al gauw 30 cm
[ afbeelding ]
Ja, net zoals haar Britt accent.....heb zoiets wil de echte Jill opstaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:58 schreef JimLaFleur het volgende:
Begint me nu op te vallen dat Jill haar Amsterdams accent overdrijft
vinsd de regie ook.. nu zitten we bij ander gezwamquote:
Febo faptquote:
Tenzij Matt er nog in zit... dan mag Matt erbij, bij Jill op schoot.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef brasta het volgende:
Krijgen Jill en Thomas een valentijndiner op zondag?
Ik heb zomaar het idee dat 'iemand' daar dan een stoeltje bijschuift..quote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef brasta het volgende:
Krijgen Jill en Thomas een valentijndiner op zondag?
soms is angebrannt goedquote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ze laat het aan de bodem aanbranden...
jaaaa. als mijn schaatsen niet gejat zijn door mijn dochterrquote:
ik zie het voor mequote:Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat 'iemand' daar dan een stoeltje bijschuift..
Wie is die iemand?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat 'iemand' daar dan een stoeltje bijschuift..
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel wordt naar de DBK geroepen.
Rest reageert met : 'Alweer ... ..terug?'
Jij hebt echt op iedereen commentaar en Michel hemel je altijd op!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zijn die meiden toch preuts.
Zelfs in ondergoed verstoppen ze zich.
hadden ze een poll met enkele namen moeten doen..quote:Op maandag 8 februari 2021 16:09 schreef rinardo het volgende:
dit is hoe twitter er over denkt 154 stemmen
[ link | afbeelding ]
Nee jammer hè! Of nog liever een grote iglo! Kan Michel laten zien hoe ze bij de mariniers in de kou pitten!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:08 schreef brasta het volgende:
Moeten ze geen sneeuwpop maken van big brother?
Straks als ze aan de lach-opdracht beginnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef brasta het volgende:
Wanneer zien we iets spannends in het huis?
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:09 schreef danilel het volgende:
jill wordt weer rond gedragen door een van haar slaven
En volgens mij is een cos bedoeld voor commentaar op streams en niet voor persoonlijke aanvallen. Dit is niet de eerste keer.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Jij hebt echt op iedereen commentaar en Michel hemel je altijd op!
Regel was wel met z'n tweeën op het toilet wel. Kan niet beoordelen of ze met open deur tegen elkaar zaten te kletsen en dan is het met zijn Tweeën.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Febo fapt
nee hoor we laten je toilet gang nietzien aan de streamers
nee echt niet
..we houden de beelden voor ons zelf
en dan nog kijken we die niet
was d8 ik ook geen toilet..quote:Op maandag 8 februari 2021 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Regel was wel met z'n tweeën op het toilet wel. Kan niet beoordelen of ze met open deur tegen elkaar zaten te kletsen en dan is het met zijn Tweeën.
Was met de camera van buiten het toillet, dus eigenschuld als je reet er dan opstaatquote:Op maandag 8 februari 2021 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Regel was wel met z'n tweeën op het toilet wel. Kan niet beoordelen of ze met open deur tegen elkaar zaten te kletsen en dan is het met zijn Tweeën.
ja heel slim, mike luisterd en praat overal een beetjequote:
Heb hem nog niet over kou gehoord wel 40graden in de dixie .quote:Op maandag 8 februari 2021 16:12 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee jammer hè! Of nog liever een grote iglo! Kan Michel laten zien hoe ze bij de mariniers in de kou pitten!
Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog. Past goed bij de huidige hottubbers.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:14 schreef greysbones het volgende:
patje die tegen complotjes was.. stuurt samen met Nick Mike ff een richting in
zullen dikke tranen worden dan.. kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 8 februari 2021 16:18 schreef greysbones het volgende:
Tarrel denkt gewoon dat Nl hem wel safe zal houden??
![]()
maar liese is er niet an zoey gebondenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Was met de camera van buiten het toillet, dus eigenschuld als je reet er dan opstaat
Was niet de bedoeling als persoonlijke aanval.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En volgens mij is een cos bedoeld voor commentaar op streams en niet voor persoonlijke aanvallen. Dit is niet de eerste keer.
de mooiste uitdrukking hiervoorquote:Op maandag 8 februari 2021 16:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog. Past goed bij de huidige hottubbers.
Ik denk BB.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:18 schreef greysbones het volgende:
Tarrel denkt gewoon dat Nl hem wel safe zal houden??
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |