Degene die het topic sluit, opent het nieuwe.quote:
Thanks! Ja ik ook! Alpha mannetje wordt geschminkt Superstoer juist!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:38 schreef Sangha het volgende:
Welkom back! Ja wel stoer van Michel, leuk gesprekje ook, ben benieuwd naar het eindresultaat.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Hebben Liese en Patrick al één woord met elkaar gedeeld?
Om met de bewoners te spreken ... Daar is het gat van de deur!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef brasta het volgende:
Al even saaie regels hier als in het huis
Jazekers!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Maar dan hoef je nog geen Jerrel-acties uit te voerenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef brasta het volgende:
Al even saaie regels hier als in het huis
Het is wat..... ongemakkelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:46 schreef Sangha het volgende:
Ik ben benieuwd naar die lachtherapie, heb dat gisteren helemaal gemist!
..en maar vragen om aandachtquote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef Aggie46 het volgende:
Jerrel:"Als dit niet in RTL Boulevard komt, dan weet ik het ook niet.Dragqueen schminkt commando/bewaker".
Ja een uur is niks, 24 uur is veel leuker en dan als maatregel tegen iets. Als Naomi en Mike een vastgebonden setje zouden zijn wilden ze samen gaan douchen, ben benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef aswesleep het volgende:
Deze vastbinden regel had potentie maar uiteindelijk is het toch een enorme flop. Iedereen gaat gewoon een uur naast elkaar zitten.
Was wel lachenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:46 schreef Sangha het volgende:
Ik ben benieuwd naar die lachtherapie, heb dat gisteren helemaal gemist!
zitten ze in ijs-teequote:Op maandag 8 februari 2021 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
belgische les int badje
o jee ut Badje lijkt niet aan de staan
kapot koud
Zie hem zo lopen op een kinky party in latex. Houdt hij ook wel van volgens mij.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
Thanks! Ja ik ook! Alpha mannetje wordt geschminkt Superstoer juist!
Nee maar zijn gezicht staat sowieso bijna altijd op onweer, saai of balen. Die moet dus teveel spieren bewegen voor een lach.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Was wel lachen, niet iedereen vond het leuk,, vooral patje was niet blij
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
WTF.........BigBrother Sanctie!!!!!!! Haal die troep van Miesjel zijn gezicht.
Ik ben een uur weg en dan val ik hierin??????
Als die Terrel niet genomineerd word haal ik hem persoonlijk dat huis uit.
jij kijkt vooral met het oog dat het ook die van jou had kunnen zijn , btw thomas wil zijn flaske terugquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef cheanny het volgende:
Paar dagen niet kunnen streamen en de cossen inmiddels beetje bijgelezen maar voel met nu net een nieuwe bewoner![]()
ja vooral in het begin toen ze zijn stem nodig had tegen de vertrokken NLersquote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Die wil ook echt tv aandacht hebben he.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef Aggie46 het volgende:
Jerrel:"Als dit niet in RTL Boulevard komt, dan weet ik het ook niet.Dragqueen schminkt commando/bewaker".
Hahahaha die van mij had zich nooit laten opmaken door Terrel. Die had binnen een uur verzopen geweest in de hottub.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
jij kijkt vooral met het oog dat het ook die van jou had kunnen zijn , btw thomas wil zijn flaske terug
Hahaha! Echt letterlijk ja en dan dat maffe lachje van hem, hij heeft geen idee hoe dit overkomt!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Letterlijk hoe het elk moment van de dag al is:
[ afbeelding ]
Michel ja, inderdaad!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie hem zo lopen op een kinky party in latex. Houdt hij ook wel van volgens mij.
zo kunnen ze niet op wc gaan, maar dat moet ook nietquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Letterlijk hoe het elk moment van de dag al is:
[ afbeelding ]
zou hem wel staanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie hem zo lopen op een kinky party in latex. Houdt hij ook wel van volgens mij.
In de tijd dat ze nu aan elkaar vast zitten bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja vooral in het begin toen ze zijn stem nodig had tegen de vertrokken NLers![]()
maar volgens mij vindt ze hem wel ok.
Ach, wat maakt het uit. Zelfs met make up blijft het een stoere mannen kop.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
vind het juist superstoer van Mich. Had Rene dat niet gedaan dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |