Degene die het topic sluit, opent het nieuwe.quote:
Thanks! Ja ik ook! Alpha mannetje wordt geschminkt Superstoer juist!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:38 schreef Sangha het volgende:
Welkom back! Ja wel stoer van Michel, leuk gesprekje ook, ben benieuwd naar het eindresultaat.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Hebben Liese en Patrick al één woord met elkaar gedeeld?
Om met de bewoners te spreken ... Daar is het gat van de deur!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef brasta het volgende:
Al even saaie regels hier als in het huis
Jazekers!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Maar dan hoef je nog geen Jerrel-acties uit te voerenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef brasta het volgende:
Al even saaie regels hier als in het huis
Het is wat..... ongemakkelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:46 schreef Sangha het volgende:
Ik ben benieuwd naar die lachtherapie, heb dat gisteren helemaal gemist!
..en maar vragen om aandachtquote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef Aggie46 het volgende:
Jerrel:"Als dit niet in RTL Boulevard komt, dan weet ik het ook niet.Dragqueen schminkt commando/bewaker".
Ja een uur is niks, 24 uur is veel leuker en dan als maatregel tegen iets. Als Naomi en Mike een vastgebonden setje zouden zijn wilden ze samen gaan douchen, ben benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef aswesleep het volgende:
Deze vastbinden regel had potentie maar uiteindelijk is het toch een enorme flop. Iedereen gaat gewoon een uur naast elkaar zitten.
Was wel lachenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:46 schreef Sangha het volgende:
zitten ze in ijs-teequote:Op maandag 8 februari 2021 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
belgische les int badje
o jee ut Badje lijkt niet aan de staan
kapot koud
Zie hem zo lopen op een kinky party in latex. Houdt hij ook wel van volgens mij.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
Thanks! Ja ik ook! Alpha mannetje wordt geschminkt Superstoer juist!
Nee maar zijn gezicht staat sowieso bijna altijd op onweer, saai of balen. Die moet dus teveel spieren bewegen voor een lach.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Was wel lachen, niet iedereen vond het leuk,, vooral patje was niet blij
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
WTF.........BigBrother Sanctie!!!!!!! Haal die troep van Miesjel zijn gezicht.
Ik ben een uur weg en dan val ik hierin??????
Als die Terrel niet genomineerd word haal ik hem persoonlijk dat huis uit.
jij kijkt vooral met het oog dat het ook die van jou had kunnen zijn , btw thomas wil zijn flaske terugquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef cheanny het volgende:
Paar dagen niet kunnen streamen en de cossen inmiddels beetje bijgelezen maar voel met nu net een nieuwe bewoner![]()
ja vooral in het begin toen ze zijn stem nodig had tegen de vertrokken NLersquote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Die wil ook echt tv aandacht hebben he.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef Aggie46 het volgende:
Jerrel:"Als dit niet in RTL Boulevard komt, dan weet ik het ook niet.Dragqueen schminkt commando/bewaker".
Hahahaha die van mij had zich nooit laten opmaken door Terrel. Die had binnen een uur verzopen geweest in de hottub.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
jij kijkt vooral met het oog dat het ook die van jou had kunnen zijn , btw thomas wil zijn flaske terug
Hahaha! Echt letterlijk ja en dan dat maffe lachje van hem, hij heeft geen idee hoe dit overkomt!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Letterlijk hoe het elk moment van de dag al is:
[ afbeelding ]
Michel ja, inderdaad!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie hem zo lopen op een kinky party in latex. Houdt hij ook wel van volgens mij.
zo kunnen ze niet op wc gaan, maar dat moet ook nietquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
zou hem wel staanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie hem zo lopen op een kinky party in latex. Houdt hij ook wel van volgens mij.
In de tijd dat ze nu aan elkaar vast zitten bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja vooral in het begin toen ze zijn stem nodig had tegen de vertrokken NLers![]()
maar volgens mij vindt ze hem wel ok.
Ach, wat maakt het uit. Zelfs met make up blijft het een stoere mannen kop.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
vind het juist superstoer van Mich. Had Rene dat niet gedaan dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
Wie niet daar.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die wil ook echt tv aandacht hebben he.
Haha heerlijk. Dit zat er aan te komenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
wallen of uitslag?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Lieze heeft rimpels gekregen
thnx BB
Ik heb het gezien. Is één van de ergste dingen die ik zag in het huis. Ik moet al ver gaan zoeken om nog iets ergers of saaiers te vindenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:46 schreef Sangha het volgende:
Heeft ie al gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle bewoners?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die wil ook echt tv aandacht hebben he.
Ok, ik ga even zoeken ernaar in het filmpjes topic, ben nu wel heeel benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Is één van de ergste dingen die ik zag in het huis. Ik moet al ver gaan zoeken om nog iets ergers of saaiers te vinden
Liese denkt ook dat ze de Queen van het BB huis is. Ik vind er niets aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef TheRacingElf het volgende:
Waarom laten mensen zich 100 dagen opsluiten zodat wij erover kunnen oordelen...?quote:
Volgens mij bedoelde ie nu ze aan elkaar gebonden zittenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja vooral in het begin toen ze zijn stem nodig had tegen de vertrokken NLers![]()
maar volgens mij vindt ze hem wel ok.
Waarom niet?quote:
Onderdeel van zijn "complete man"-act.quote:
New Wave.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef Sangha het volgende:
Michel nu een beetje jaren80 stijl qua make-up!
The Cure wordt zo ingezetquote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef Sangha het volgende:
Michel nu een beetje jaren80 stijl qua make-up!
omdat jer rel hem voor homofoob had uit gemaakt in dat 1 op 1 gesprek niet letterlijk, maar zei wel dat dat soort mannen hem in het verleden hard aanpaktequote:
Zonder de smiley, compleet mee eens.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn "complete man"-act.
Ik ben stoer en marinier en gespierd, maar ook heeel gevoelig en super comfortabel in mijn mannelijkheid en kan dus lekker gek doen met make-up.
haha.. ik zie het. Heeft dan eigenlijk weinig nut dat vastbinden.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:51 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
In de tijd dat ze nu aan elkaar vast zitten bedoelde ik eigenlijk
Ja. op zich ook wel een goede vraagquote:Op maandag 8 februari 2021 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat moet je anders een uur lang met Jerrel doen...
Nou Michel dat heb jij niet nodig hoor al die rommel op je gezicht. Zal wel een opdracht zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind t niet slecht staanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij is gewend aan camouflage.
Nu is hij Johnny Depp.
[ afbeelding ]
komt er nog goed vanaf, heb je van de week naomi niet gezien?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef MissyZ het volgende:
Mies is aangenaam verrast om de make up........
Kansloos dit.
Karaktermoord.
Komtnietgoedmeer
omdat hij met febo een afspraak heeftquote:
Ik kan wel iets verzinnen, maar geweld is geen oplossingquote:Op maandag 8 februari 2021 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat moet je anders een uur lang met Jerrel doen...
Arm kind, heb zelfs haar moeder moeten troosten. Zag er uit als 2 ontstoken ogen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
komt er nog goed vanaf, heb je van de week naomi niet gezien?
Hij kan ook gewoon daadwerkelik benieuwd zijn hoe dat er eens uit zou zienquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nou Michel dat heb jij niet nodig hoor al die rommel op je gezicht. Zal wel een opdracht zijn.
had wel een soort Kiss..makup verwacht eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef Shola het volgende:
Gaat Michel straks nog optreden als Freddy Mercury?
Moeten ze elke dag aan elkaar vast zitten?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zit een uur aan hem vast en hij is The Bigger Man, zoals altijd.
Daar is Jerrel te jong voorquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
had wel een soort Kiss..makup verwacht eigenlijk
2 druppels waterquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij is gewend aan camouflage.
Nu is hij Johnny Depp.
[ afbeelding ]
Een wattes gender? Michel is gewoon een manquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon daadwerkelik benieuwd zijn hoe dat er eens uit zou zien
Hoeft verder niks meer dan dat achter te zitten. Kan een cis-gender hetero-man best doen zoner dat t afbreuk doet aan z'n imago.
Is ie ziek geweest?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
beetje vals van me, hij ziet er al weer iets beter uit hoor
Da's gewoon klefquote:Op maandag 8 februari 2021 15:05 schreef cheanny het volgende:
rare discussie. Waarom zouden twee hetero mannen kussen.
Gatver.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Jerrol: "Ik heb in mijn vriendengroep iedereen al gehad"TMI
Ik zat echt dat hij binnenkwam toen dat ik dacht hij lijkt op iemand en nu je het schrijft denk ja dat is het iddquote:Op maandag 8 februari 2021 15:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze noemde Michel toch al de Nederlandse Lucifer. Nu lijkt hij er nog meer op.
Michel: "Ik, euhm, stem op degene naast mij"quote:Op maandag 8 februari 2021 14:52 schreef Benny het volgende:
Een uur aan elkaar verbonden... En dan nu nomineren
Kan zekerquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft verder niks meer dan dat achter te zitten. Kan een cis-gender hetero-man best doen zoner dat t afbreuk doet aan z'n imago.
En die vrouw+man waren een stelletje. Via tindermatch met de vrouwquote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef Jockari het volgende:
Michel heeft al eens een trio gehad met een vrouw en een andere man.
Jerrelquote:Op maandag 8 februari 2021 15:06 schreef Yolk het volgende:
[..]
Michel: "Ik, euhm, stem op degene naast mij"
Bahquote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En die vrouw+man waren een stelletje. Via tindermatch met de vrouw
Pony Play?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zekerquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is Johnny Depp toch niet? Johnny Depp is super knapquote:
Hebben jullie een app-groepjequote:Op maandag 8 februari 2021 14:58 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Arm kind, heb zelfs haar moeder moeten troosten. Zag er uit als 2 ontstoken ogen.
jouw droom versie van 20 jaar terug jaquote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan zeker
[..]
Dat is Johnny Depp toch niet? Johnny Depp is super knap
Lijkt me niet zo'n probleemquote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
gewoon geen vrienden mee worden dan ben je veilig
Weinig mannen denk ikquote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef Jockari het volgende:
Michel houdt niet van vrouwen met te veel make-up.
ziet dr gezond uit of nie danquote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan zeker
[..]
Ik ook niet. Nog minder van mannen met teveel make-up overigensquote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef Jockari het volgende:
Michel houdt niet van vrouwen met te veel make-up.
Jawel, maar dan geschoren en zonder make-up.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan zeker
[..]
Wel van mannen met slechts lichte make-up?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nog minder van mannen met teveel make-up overigens
Schrik er toch van, vaak worden mannen knapper na mate ze ouder worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel, maar dan geschoren en zonder make-up.
Kloptquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Schrik er toch van, vaak worden mannen knapper na mate ze ouder worden.
crack is a helluva drugquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet echt. De echte Johnny Depp is knap.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ziet dr gezond uit of nie dan
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEWquote:Op maandag 8 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Jerrol: "Ik heb in mijn vriendengroep iedereen al gehad"TMI
Niet specifiek, maar dat boeit me verder weinig. Ze doen maarquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wel van mannen met slechts lichte make-up?
Ze doen het maar beter nietquote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar dat boeit me verder weinig. Ze doen maar
wat heb ik gemist hierquote:
en het is een wifebeater, zeker ook gemist ?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Niet echt. De echte Johnny Depp is knap.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |