ik werk bij de big 4 in mijn sectorquote:Op maandag 8 februari 2021 06:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks makker. Ik realiseer me nu dat niemand in de sc bij de big 4 werkt. Naja als je de gemiddelde post hier leest over mensen met een kleur in de sc dan is dat wel verklaarbaar natuurlijk
@jeffbezosquote:Op maandag 8 februari 2021 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Online bestelling gezet. 3 Euro meer uitgegeven om Amazonproleten te ontwijken.
@:ggmm
Amerikaanse sport is geen sportquote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef Caland het volgende:
Gisteren om 00:00 superbowl opgezet
00:05 in slaap gevallen (lol)
De Super Bowl heeft niks met sport te makenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef Caland het volgende:
Ik dacht laat ik het eens een kans geven.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Super Bowl heeft niks met sport te maken
Moet je niet doenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het eens een kans geven.
Ze zijn er wel goed in de beste te zijn in sporten die geen hond doet, Engelsen hadden dat pak m beet 100 jaar geleden ook en nu zijn ze zelfs in het darten voorbij gestreefd.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik kijk dat soort dingen dan ook meer om het kitscherige MURICA FUCK YEAH sfeertje eromheen
00:00 was de voorbeschouwing, wedstrijd begon pas 00:30quote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef Caland het volgende:
Caland liegt hier dus weerquote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
00:00 was de voorbeschouwing, wedstrijd begon pas 00:30
Jullie Antillianen zijn wel allemaal lijp van Amerikaanse sporten hè, is het niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tijdszone en hetgeen op tv te zien is speelt daar natuurlijk een rol in maar denk niet dat ze op de Antillen echt American Football fan zijn. Misschien dat men het af en toe kijkt maar het is toch meer voetbal, honkbal en basketbal.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jullie Antillianen zijn wel allemaal lijp van Amerikaanse sporten hè, is het niet?
Antilianen zijn gemaakt voor luie Amerikaanse sporten, daarom is baseball zo populairquote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jullie Antillianen zijn wel allemaal lijp van Amerikaanse sporten hè, is het niet?
Dat weet ik, ik was feitelijk gewoon moe.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik geef 'm het voordeel van de twijfel, maar of ie het meent. Ik weet het niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als René geen mensen aan het bedreigen is op twitter is hij flaters aan het begaan.
Hoeveel mensen zouden René al geblokkeerd hebben op Twitter?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als René geen mensen aan het bedreigen is op twitter is hij flaters aan het begaan.
Leuk, ik zie zo graag het fotoverslag verschijnenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
Ga even door de sneeuw lopen om boodschappen te doen
Bid voor mij @:kingroland
Vergeet geen MIETEKOEKJES mee te nemen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
Ik ook, wat toevallig.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:46 schreef Coco het volgende:
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd maat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd makker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik heb nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens ik heb nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli.
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik heb nieuwsProficiat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Jongens ik heb nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd maat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik heb nieuwsGrote klasse maat, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 8 februari 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
Boys geen zorgen
Ik ben weer thuis
Het sneeuwt hier weer behoorlijk
Stukje benedenrivierse troepquote:Ook in Brabant wordt op meerdere plekken geen vuilnis ingezameld. In een deel van Limburg wordt vanwege het heftige winterweer eveneens geen afval opgehaald.
Een vrouwmens?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #63 foto nummer 26.
[ afbeelding ]
Een vrouwmens doet net of ze aan het squirten is. Echter is dit gezichtsbedrog. De geoefende kijker ziet vrijwel direct dat het de straal van een fontein is die uit haar flamoes lijkt te komen. Leuk gedaan wel.
Ja.quote:
Wat vind jij van (filmpjes van) vrouwen die faken te squirten en eigenlijk urineren?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Een vrouwmens doet net of ze aan het squirten is. Echter is dit gezichtsbedrog. De geoefende kijker ziet vrijwel direct dat het de straal van een fontein is die uit haar flamoes lijkt te komen. Leuk gedaan wel.
Dat wilde ik hem ook net vragenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat vind jij van (filmpjes van) vrouwen die faken te squirten en eigenlijk urineren?
Een vrouw dus?quote:
Over het algemeen vind ik dat prima geacteerd. Wat jij?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat vind jij van (filmpjes van) vrouwen die faken te squirten en eigenlijk urineren?
Erg leuk!quote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Erg benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een vrouw dus?
Dit lijkt me geen vrouw. Maar ik haal even een expert erbij. @:rambodirk
Leuke review, leuke schrijfstijl heb jequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedankt allemaal, poeh ben echt blij. Had het wel verwacht, maar je weet het maar nooit met deze coronatijd.quote:
Kroegen mogen nu wel openquote:Op maandag 8 februari 2021 12:30 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal, poeh ben echt blij. Had het wel verwacht, maar je weet het maar nooit met deze coronatijd.
Vanavond zuipen!
@:Caland
Als het met zo'n straal gaat in plaats van 'gutsen' dan vind ik het minderquote:Op maandag 8 februari 2021 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik dat prima geacteerd. Wat jij?
Dan drink ik ook wel eentje mee tijdens Haxquote:Op maandag 8 februari 2021 12:30 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal, poeh ben echt blij. Had het wel verwacht, maar je weet het maar nooit met deze coronatijd.
Vanavond zuipen!
Misschien dat je dan beter gaat spelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan drink ik ook wel eentje mee tijdens Hax
Dat gutsen krijg je door de mr. Miyagi op de flamoes te doen. Dat kan zowel bij squirten als bij urineren.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het met zo'n straal gaat in plaats van 'gutsen' dan vind ik het minder
Nog beter? Het moet wel leuk blijven voor julliequote:Op maandag 8 februari 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien dat je dan beter gaat spelen.
wax on wax offquote:Op maandag 8 februari 2021 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat gutsen krijg je door de mr. Miyagi op de flamoes te doen. Dat kan zowel bij squirten als bij urineren.
Wie moet ik allemaal mentionen?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke review, leuke schrijfstijl heb je
Ik ben erg benieuwd wat je van de rest van de serie vindt. (zou het wel waarderen als je er een mention uitgooit bij je reviews)
Ik vind the expanse nog niet zo eerlijk gezegd.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien dat je dan beter gaat spelen.
Dat kan, we leven in een vrij land Lans.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind the expanse nog niet zo eerlijk gezegd.
Bij een maatje van me de paardenbak gesproeid in de hoop dat er ergens deze week zoveel ijs ligt dat we kunnen gaan ijshockeyen.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:46 schreef Caland het volgende:
Zojuist als een ware meeloper schaatsen besteld
Dit even ter info
Eerste 3 afleveringen waren prima. 4 en 5 erg matig. Dus ik zet hem even op een laag pitje. Vind het vervelend dat ik je nu teleurstel.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan, we leven in een vrij land Lans.
Je kijkt ook Mr. Robot.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste 3 afleveringen waren prima. 4 en 5 erg matig. Dus ik zet hem even op een laag pitje. Vind het vervelend dat ik je nu teleurstel.
Zou dit jou overkomen met je hond?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij een maatje van me de paardenbak gesproeid in de hoop dat er ergens deze week zoveel ijs ligt dat we kunnen gaan ijshockeyen.
quote:Aan de Broekergouw in landelijk Noord is een hond vanmorgen door het ijs van een sloot gezakt. De baasjes van de hond probeerden het dier op het droge te krijgen, maar raakten daardoor zelf te water
Hoe liep dit verhaal af?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou dit jou overkomen met je hond?
[..]
quote:
quote:De hond en baasjes zijn weer op het droge. Vanwege de kou zijn een ambulance en dierenambulance opgeroepen om te kijken naar mogelijke onderkoelingsverschijnselen.
Piet de Visser godquote:Op maandag 8 februari 2021 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Nee. Adolf heeft het niet zo op ijs.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd, laatste keer dat ik op schaatsen stond moet een jaar of 16 geleden zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij een maatje van me de paardenbak gesproeid in de hoop dat er ergens deze week zoveel ijs ligt dat we kunnen gaan ijshockeyen.
@Lenny_Leonard @Scrummie @Coco @Zipportalquote:Op maandag 8 februari 2021 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie moet ik allemaal mentionen?
Gayquote:Op maandag 8 februari 2021 12:46 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
De tering maar waarom?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:46 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
laten we het hopenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:08 schreef 3rr0r het volgende:
Straks worden je schaatsen pas bezorgd als het weer gaat dooien
Nou de kans dat je na dit weekend ook op de grotere plassen terecht kan is vrij groot en dat lijkt me dan wel weer leukquote:
Schaatsen is top man. Afstanden afgelegd vroeger zeg.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou de kans dat je na dit weekend ook op de grotere plassen terecht kan is vrij groot en dat lijkt me dan wel weer leuk
Ja ik vroeger ook wel, had elke winter zo’n abonnement op de schaatshal hier. En dan op ijshockeyschaatsen die bejaarde norenschaatsers voorbij racen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schaatsen is top man. Afstanden afgelegd vroeger zeg.
ja dat is/was ook wel leuk al ga ik er niet meer aan beginnen, met de kroegen dicht is het toch een stuk minderquote:Op maandag 8 februari 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou de kans dat je na dit weekend ook op de grotere plassen terecht kan is vrij groot en dat lijkt me dan wel weer leuk
Onderzoek gedaan en niet akkoord bevonden.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een vrouw dus?
Dit lijkt me geen vrouw. Maar ik haal even een expert erbij. @:rambodirk
KNVB hoopt die van Ajax pas in april, je zou hier een KNJB'tje in kunnen zienquote:Op maandag 8 februari 2021 13:16 schreef Coco het volgende:
Wanneer worden die wedstrijden van afgelopen zondag ingehaald?
Nu zullen jongeren dat bij jou doenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vroeger ook wel, had elke winter zo’n abonnement op de schaatshal hier. En dan op ijshockeyschaatsen die bejaarde norenschaatsers voorbij racen.
Oké Wayne Gretzkyquote:Op maandag 8 februari 2021 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vroeger ook wel, had elke winter zo’n abonnement op de schaatshal hier. En dan op ijshockeyschaatsen die bejaarde norenschaatsers voorbij racen.
Het is extra grappig omdat het waar is.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu zullen jongeren dat bij jou doen
@:maxi-mus check deze grap
Sowieso zijn ijshockeyschaatsen voor mensen die niet normaal kunnen schaatsen, dat neemt niemand hier serieus.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu zullen jongeren dat bij jou doen
@:maxi-mus check deze grap
Oké Douwe.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso zijn ijshockeyschaatsen voor mensen die niet normaal kunnen schaatsen, dat neemt niemand hier serieus.
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
leuke van deze Friese sport is wel dat de schaatsen uit Amsterdam komenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso zijn ijshockeyschaatsen voor mensen die niet normaal kunnen schaatsen, dat neemt niemand hier serieus.
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd Coco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Otter fan feliciteert een andere otter fan.
Haha, geen abonnement meer, pleb.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:46 schreef Caland het volgende:
Ik zie nog steeds reclames @:scrummie
Fix die shit
Alsjeblieft maat.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:46 schreef Caland het volgende:
Fix die shit
Het gebruik van een adblocker (of zoals onlogisch zou zeggen: addblocker) is op FOK niet toegestaan!quote:
Even gezocht op Nina Marie Daniele. Op Google kreeg ik deze foto:quote:Op maandag 8 februari 2021 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en niet akkoord bevonden.
Fontein squirtmeisje gaat door het leven als Nina Marie Daniele. Wanneer men onderzoek doet naar haar volgen voornamelijk tenenkrommende influencer foto's. Zij is een zelfbenoemde motivational speaker en had een dochter van Ratelband kunnen zijn. Haar karakter kunnen we omschrijven als irritant, luidruchtig, aandachthoerig ofwel een huppelkut.
Wanneer we sec naar haar fysiek kijken, wijst onderzoek uit dat dit karig is. Ze heeft de lichaamsbouw van een 12 jarig koorknapje. Het niet aanwezig zijn van enige vrouwelijke curves compenseert zij met bijvoorbeeld pushup bh's of andersinds vullingen. Al met al niet te beste score 5/10.
[ afbeelding ]
Zaak als afgedaan beschouwen. Nooit meer over hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik dacht: Nounou, dat zijn toch wel enige vrouwelijke curves. Dus ik begon te twijfelen aan je post.
Verder onderzoek gedaan. Blijkt dit Laura Cartier M. te zijn. Die je dus vindt bij het zoeken op Nina Marie Daniele. Ik werd hier bijna beflikkerd!
Excuses dat ik aan je begon te twijfelen.
Die Laura lijkt me overigens wel een vrouw.
[ Bericht 3% gewijzigd door onlogisch op 08-02-2021 13:52:25 (NSFW) ]
Gelachen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gebruik van een adblocker (of zoals onlogisch zou zeggen: addblocker) is op FOK niet toegestaan!INGDINGDING*
Ik heb m'n ads aanstaan ondanks de adblocker, heb er weinig last van.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelachen.
Gelukkig heb ik een abo en geen adblocker nodig.
Misschien kan @Coco je een abo cadeau doenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:46 schreef Caland het volgende:
Fix die shit
@Coco beschouw ik als een erg goede vriendquote:Op maandag 8 februari 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan @:coco je een abo cadeau doen
Hij wilde zipportal er één geven maar scrummie was hem voor. Kan hij dat geld mooi aan jou uitgeven
Hij is nu toch in een goede bui
Jij bent mijn vriend niet meer.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Wel schaatsen kopen voor 1 dagje schaatsen wat mogelijk niet eens doorgaat, maar een abo van een tientje voor een half jaar is teveel voor iets wat hij elke dag gebruikt.
@:Caland is een vreemde user.
Des te meer ik er over nadenk des te vreemder is hij eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Wel schaatsen kopen voor 1 dagje schaatsen wat mogelijk niet eens doorgaat, maar een abo van een tientje voor een half jaar is teveel voor iets wat hij elke dag gebruikt.
@:Caland is een vreemde user.
Aldus de man die de familie van Koert Westerman bedreigt op twitter.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Des te meer ik er over nadenk des te vreemder is hij eigenlijk
Ik volgde haar netquote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben blij dat Koert Westerman een standvastige man is en forum admin @:GGMM geen enkele kans meer geeft.
Hoe zit dat met die Els Rechts? Of volgde René haar niet?
Daar zijn we nog mee in onderhandeling. Maar het lijkt erop dat ook Els een slachtoffer is van @GGMM's bedreigingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben blij dat Koert Westerman een standvastige man is en forum admin @:GGMM geen enkele kans meer geeft.
Het gaat niet zo lekker tussen Els en René.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:
Je volgende haar net, en toen wilde je haar gaan volgen? WAT EEN VREEMDE ZIN!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik volgde haar net
Dat wilde ik wel gaan doen en toen bleek ik geblokkeerd te zijn!
Dat moest 'niet' zijn!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je volgende haar net, en toen wilde je haar gaan volgen? WAT EEN VREEMDE ZIN!!!!!!!!!!
Heeft hij je speciaal gevolgd om je een boze dm te sturen?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nico Dijkshoorn heeft mij dit weekend geblockt. En Mike Verweij kwam boos mijn dm binnen. Het was géén goed weekend.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nico Dijkshoorn heeft mij dit weekend geblockt. En Mike Verweij kwam boos mijn dm binnen. Het was géén goed weekend.
Ik heb nog eens gezorgd dat Saskia Belleman je gedeblokkeerd heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel gezorgd dat @:maxi-mus bij iemand gedeblokkeerd is en dat @:scrummie bij iemand gedeblokkeerd is
Ik breng mensen samen!
Zie pm.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij je speciaal gevolgd om je een boze dm te sturen?
Wat zei hij
Je bent een goed mensquote:Op maandag 8 februari 2021 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Netjes.
[..]
Ik heb nog eens gezorgd dat Saskia Belleman je gedeblokkeerd heeft.
Netquote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik volgde haar net
Dat wilde ik wel gaan doen en toen bleek ik geblokkeerd te zijn!
Mike Verweij is dan ook een vervelende amoebe.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Maarten Wijffels is een verkapte PSV clubwatcher en dat is meteen de grootste debiel van het stelquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mike Verweij is dan ook een vervelende amoebe.
Gelukkig heeft PSV met Rik Elfrink en Marco Timmer prima clubwatchers.
Die noemde ik dan ook niet. Ik denk niet dat iemand die serieus neemt.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maarten Wijffels is een verkapte PSV clubwatcher en dat is meteen de grootste debiel van het stel
Mike is prima voor de primeurs, niet zo goed voor de analyses, daar hebben we Freek voor, Rik vind ik ook wel goed.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mike Verweij is dan ook een vervelende amoebe.
Gelukkig heeft PSV met Rik Elfrink en Marco Timmer prima clubwatchers.
Mkrabby.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maarten Wijffels is een verkapte PSV clubwatcher en dat is meteen de grootste debiel van het stel
Rik is wel een aardige gast.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mike is prima voor de primeurs, niet zo goed voor de analyses, daar hebben we Freek voor, Rik vind ik ook wel goed.
ja ik vind hem ook wel aardig neutraal, zeker voor een clubwatcher en heeft wel gevoel voor humorquote:
Daar heb ik ook zin in. Ik ga ook een bakkie zetten. Groetjes.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef GGMM het volgende:
Je bent een goed mens @:coco
Tijd voor koffie.
@:wereldgozer @:zipportal @:caland @:jojoortje
Geniet ervan ouwe dibbesquote:Op maandag 8 februari 2021 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zin in. Ik ga ook een bakkie zetten. Groetjes.
Thuisguym bij een maatje?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
Ik zet ook even koffie @:ggmm @:jojoortje
Daarna een uurtje sporten @:ggmm @:onlogisch @:knetterkrankjorum
Godverdommequote:
Thuisguym?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuisguym bij een maatje?
Thuis harken met wat gewichten en/of hometrainer?
Buiten hardlopen?
Schaken?
Vertel het vriend. Wat staat er op de planning?
Goede reviewer en PSV-er.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van Coco.
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
@:coco god. Waar heb ik dit aan te danken zeg? Wat een verrassing!
Ik doe eigenlijk elke dag fullbody. Heb 2 dumbbells van 15kg per stuk maximaal(aan te passen) een kettlebell van 28kg en 3 verschillende weerstandsbanden. Daar kan je als je een beetje creatief bent prima mee uit de voeten.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuisguym bij een maatje?
Thuis harken met wat gewichten en/of hometrainer?
Buiten hardlopen?
Schaken?
Vertel het vriend. Wat staat er op de planning?
Laat jij nou stiekem scheetjes als je met die kettlebell in de weer bent? Ik zie dat zo voor me namelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk elke dag fullbody. Heb 2 dumbbells van 15kg per stuk maximaal(aan te passen) een kettlebell van 28kg en 3 verschillende weerstandsbanden. Daar kan je als je een beetje creatief bent prima mee uit de voeten.
Al begint het nu wat saai te worden
Ik doe eigenlijk altijd kb swings als warming up en ik moet eerlijk bekennen dat er dan wel eens een klein lepeltje jus ontsnapt inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Laat jij nou stiekem scheetjes als je met die kettlebell in de weer bent? Ik zie dat zo voor me namelijk.
[ afbeelding ]
JOE ROGAN IS EEN LULquote:Op maandag 8 februari 2021 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Laat jij nou stiekem scheetjes als je met die kettlebell in de weer bent? Ik zie dat zo voor me namelijk.
[ afbeelding ]
En dan wel zeiken om een elfstedentocht.quote:
Cocoquote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van Coco.
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
@:coco god. Waar heb ik dit aan te danken zeg? Wat een verrassing!
Vies varkenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk altijd kb swings als warming up en ik moet eerlijk bekennen dat er dan wel eens een klein lepeltje jus ontsnapt inderdaad.
@Calandquote:Op maandag 8 februari 2021 15:16 schreef Zipportal het volgende:
2273
-edit- *geen nazi gifjes, zie OP* Probeer eens een leuke kad of hont.
Geen probleem, eerlijkheid duurt het langst.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk altijd kb swings als warming up en ik moet eerlijk bekennen dat er dan wel eens een klein lepeltje jus ontsnapt inderdaad.
RutteGODquote:
Laten adviseren door het OMT die enkel naar besmettingscijfertjes kijken. Want fuck gedragsdeskundigenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
RutteGOD
Cijfers dalen --> maatregelen werken goed, verlengen
Cijfers stijgen --> harder ingrijpen
Ik overweeg steeds meer D66 te stemmen omdat het de partij is waar ik mij het minste aan ergerquote:Op maandag 8 februari 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
Ik ben ook voor het eerst aan het overwegen om NIET op Rutte te stemmen.
Dat zal hem leren
Ja, dat dacht ik ook. Valt tegen dit van user @RamboDirkquote:Op maandag 8 februari 2021 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat je op Splinter zou stemmen.
Ik ga 50+ stemmen want dat kwam uit mijn kieswijzer.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik overweeg steeds meer D66 te stemmen omdat het de partij is waar ik mij het minste aan erger
je gaat het pas zien als je het door hebtquote:Op maandag 8 februari 2021 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
RutteGOD
Cijfers dalen --> maatregelen werken goed, verlengen
Cijfers stijgen --> harder ingrijpen
Laat maar even weten als je eruit bentquote:Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
Ik neig naar Keesgod
Gewoon omdat Kees de beste parlementariër ooit is.
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat maar even weten als je eruit bent
@KingRolandquote:Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
Ik neig naar Keesgod
Gewoon omdat Kees de beste parlementariër ooit is.
Uiersquote:Op maandag 8 februari 2021 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat je op Splinter zou stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiers
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mislukte wereldverbeteraar.
Stem Splinter!
In totaal heb ik al 4 likes binnen van Femke, mijn stem staat wel vast.quote:
Grootste evenement van Nederland, 7 dagen lang compleet naar de klote.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:01 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)chrapt-wegens-corona
Is dat nou nog een beetje leuk normaliter, of komen daar alleen boomers en mongolen op af?
Ik heb weleens gehoord dat het een goed zuipfeest is, maar ik ben er nog nooit geweest.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:01 schreef Elan het volgende:
Is dat nou nog een beetje leuk normaliter, of komen daar alleen boomers en mongolen op af?
Ik ben er wel een aantal keer geweest.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:01 schreef Elan het volgende:
Stuk duidelijker dan de rest van die zooiquote:Op maandag 8 februari 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
FOK! in de Kuip:
[ afbeelding ]
(2e ring, eerste rij, helemaal links)
Vooral voor ieder wat wils, over het centrum verspreid een podia of 15 met elk een eigen stijl. Van techno, rock tot smartlappen en vooral veel coverbandjes etc.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat het een goed zuipfeest is, maar ik ben er nog nooit geweest.
Klinkt eigenlijk bijzonder goedquote:Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral voor ieder wat wils, over het centrum verspreid een podia of 15 met elk een eigen stijl. Van techno, rock tot smartlappen en vooral veel coverbandjes etc.
Dan heeft de matrixx nog 2 stages, ene stage is waalkade met artiesten als snollebollekes, Drétje Hazes en een paar stages in een park daarboven met techno/hardcore/hardstyle.
Is rond 12-1 in de nacht afgelopen, daarna heb je vooral heel veel technofeestjes overal tot een uurtje of 7 maar daar is het ook wel de stad voor. Je had de laatste jaren zelfs een technobunker die dan 7 dagen lang doorgaan zonder dicht te gaan.
Ken ik niet, doe mij maar gewoon pils.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben er wel een aantal keer geweest.
Geen wandelaar gezien.
Maar mooier in Nijmegen is de Bokkentocht in mijn ogen. @:caland wat jij?
Waarschijnlijk gaan de zomerfeesten wel gewoon nog door, maar dan zonder het massale karakterquote:Op maandag 8 februari 2021 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk bijzonder goed. Misschien iets voor volgend jaar dan
Iets van 6 kroegen en er rijden tussen de kroegen bussen. En gewoon overdag zuipen. Dat vind ik mooier.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken ik niet, doe mij maar gewoon pils.
Had wel gehoord dat het een dolle boel moest zijn ja, maar die gozert kwam ook uit Nijmegen dus niet geheel objectief en 50+ dus dan is het al snel heel wat.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral voor ieder wat wils, over het centrum verspreid een podia of 15 met elk een eigen stijl. Van techno, rock tot smartlappen en vooral veel coverbandjes etc.
Dan heeft de matrixx nog 2 stages, ene stage is waalkade met artiesten als snollebollekes, Drétje Hazes en een paar stages in een park daarboven met techno/hardcore/hardstyle.
Is rond 12-1 in de nacht afgelopen, daarna heb je vooral heel veel technofeestjes overal tot een uurtje of 7 maar daar is het ook wel de stad voor. Je had de laatste jaren zelfs een technobunker die dan 7 dagen lang doorgaan zonder dicht te gaan.
Ik ben niet zo'n carnavalsvierder, Lenny.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets van 6 kroegen en er rijden tussen de kroegen bussen. En gewoon overdag zuipen. Dat vind ik mooier.
Liever dat de kroegen opengaan dan de avondklok eraf. Helemaal naar de godverdomme dan met carnaval, ja toch?
Ik heb niet zoveel bier meer op voorraadquote:Op maandag 8 februari 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind bokbier echt helemaal niks om eerlijk te zijn.
Weet niet alle bestelmogelijkheden maar Basqueland is de laatste tijd waanzinnig bezig. Anders kan je kijken bij Arpus en Hop Hooligans.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel bier meer op voorraad
Denk serieus een fles of 40-45 nog.
Weet jij nog een leuke buitenlandse brouwerij? Laatst bij Bereta besteld en dat was echt goed.
https://www.shoerama.nl/s(...)zwart-wit-5820-00003quote:Op maandag 8 februari 2021 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Had wel gehoord dat het een dolle boel moest zijn ja, maar die gozert kwam ook uit Nijmegen dus niet geheel objectief en 50+ dus dan is het al snel heel wat.
Wat heb je voor schaatsen besteld?
Echte noren toe maar een eckte,quote:Op maandag 8 februari 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.shoerama.nl/s(...)zwart-wit-5820-00003
Deze, er waren opeens wat maatjes 46 beschikbaar vanmorgen.
Las alleen daarna dat ze behoorlijk groot vallen
Carnaval heeft al genoeg schade aangericht tijd om ermee te stoppen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets van 6 kroegen en er rijden tussen de kroegen bussen. En gewoon overdag zuipen. Dat vind ik mooier.
Liever dat de kroegen opengaan dan de avondklok eraf. Helemaal naar de godverdomme dan met carnaval, ja toch?
Plus het is racistisch. Goed dat Kick Out Zwarte Piet zijn pijlen ook op dat walgelijke boreale feest gaat richten.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Carnaval heeft al genoeg schade aangericht tijd om er mee te stoppen.
Hangt van je schaatskwaliteiten af.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
Las alleen daarna dat ze behoorlijk groot vallen
Deze grap klopt niet helemaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hangt van je schaatskwaliteiten af.
Dit is regionale spreektaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:33 schreef Caland het volgende:
Er staat as we speak een glasambulance de hele straat te blokkeren. Inmiddels is de halve straat bezig en het is nog geen meter opgeschoten
Dit is echt topvermaak.
Ja gewoon een glaszetter maar op het busje staat glasambulance dus dan noem ik het ook maar zo.quote:
Vreemd hoe jij wel vrijwilligerswerk doet voor onze regering, het stemmen tellen, maar je medemens helpen met een busje de straat uit krijgen is dan weer teveel gevraagd.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
Ah jammer, uiteindelijk met 13 man die duwen is het busje weggekomen
Teringzooi
Coco is tenminste een echte vriend, dat kan ik van jou niet zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd hoe jij wel vrijwilligerswerk doet voor onze regering, het stemmen tellen, maar je medemens helpen met een busje de straat uit krijgen is dan weer teveel gevraagd.
Beetje zoals dure schaatsen kopen voor 1 middagje maar lopen schooieren bij @:Coco voor een abo van een 10tje voor 6 maanden.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Coco is tenminste een echte vriend, dat kan ik van jou niet zeggen.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Scrummie is iemand die jouw idee voor een verjaardagscadeau voor dezelfde persoon zou jatten en dan gaat pochen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel nodig om goed beslagen ten ijs te komen.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Schaatsen besteld
Hopen dat dit goed komt met de bestelling
Wtf.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Scrummie is iemand die jouw idee voor een verjaardagscadeau voor dezelfde persoon zou jatten en dan gaat pochen.
Dit vind ik een onnodig harde aanval tegen de erg sympathieke Scrummie.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Scrummie is iemand die jouw idee voor een verjaardagscadeau voor dezelfde persoon zou jatten en dan gaat pochen.
GAS TERUGquote:Op maandag 8 februari 2021 19:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSIGoden is uit.
[ twitter ]
@:Wereldgozer @:Onlogisch
Want het leven duurt maar evenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSIGoden is uit.
[ twitter ]
@:Wereldgozer @:Onlogisch
Lekker bezigquote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:kingroland @:jojoortje
Volgens mij kan het zelfs al weer dicht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde net aan @:GGMM vragen waarom ELF nog niet open is.
Gelukkig checkte ik het nog even voordat ik mn bericht plaatste. Wat een blunder was dat geweest zeg!
Shoerama oplichters pedofielennetwerk kassa.nl radar shoarama identiteitsfraude opgelichtquote:ShoeRama
Geachte Caland,
Hartelijk dank voor uw bestelling. Wij hebben de schoenen helaas niet op voorraad.
Helaas is het door u bestelde artikel uitverkocht bij de leverancier. Wij willen u de mogelijkheid bieden om een ander artikel uit te kiezen uit onze webshop. U kunt dat aan ons laten weten door deze mail te beantwoorden en het serienummer en de maat aan ons door te geven.
U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het betaalde bedrag terug te ontvangen. Kunt u dan uw bankrekeningnummer aan ons doorgeven? Dan kunnen wij het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk aan u terugstorten.
Excuses voor het ongemak.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Shoerama oplichters pedofielennetwerk kassa.nl radar shoarama identiteitsfraude opgelicht
Hahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Shoerama oplichters pedofielennetwerk kassa.nl radar shoarama identiteitsfraude opgelicht
Zie ook post 278.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had jij niet meteen schaatsen besteld?
dus het schaatsplan wordt een beetje hetzelfde als de kampioenschappen van Feyenoord?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
@Calandquote:Uw bestelling op de webshop van ShoeRama.
Geachte Gurney is best Oke
Uw bestelling is verzonden!
U kunt uw bestelling snel thuis verwachten.
Heeft u gekozen voor bezorging via DHL dan kunt u online uw order volgen. U kunt uw pakket volgen. U krijgt hiervoor een mailtje van DHL met track&trace code.
Heeft u gekozen om de bestelling op te halen in een filiaal? Dan kunt u er op rekenen dat deze morgen voor u klaar ligt in het filiaal.
Met vriendelijke groet,
Shoerama.nl
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:41 schreef De_Kraam het volgende:
Toen Edwin hoorde dat hij doodging, vroeg hij een Ajax-shirt: 'Liever een Ajacied dood dan een Utrechter’
https://www.gelderlander.(...)-utrechter~a51dc9a2/
(lol)
Op feestboek ook allemaal woeste reacties dat er geen krantje was, wat een verwende jongetjes die krantenbezorgers. En dan niet snappen dat a) de kranten ook bij de bezorgers moeten komen b) er steeds meer autowijken zijn en c) de gemiddelde leeftijd 40-45 jaar is van een bezorger tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
Hier wordt deze hele week geen afval opgehaald, lijkt mij volledig terecht als je de situatie in de woonwijken bekijkt.
Zit net even de feesboek-reacties door te lezen, echt genieten zeg.
Ja hier in de wijk kwam ik gisteren sneeuwduinen van makkelijk anderhalve meter tegen. En daar moet je dan lekker doorheen gaan ploeteren met je vuilniswagentje.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op feestboek ook allemaal woeste reacties dat er geen krantje was, wat een verwende jongetjes die krantenbezorgers. En dan niet snappen dat a) de kranten ook bij de bezorgers moeten komen b) er steeds meer autowijken zijn en c) de gemiddelde leeftijd 40-45 jaar is van een bezorger tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |