ik werk bij de big 4 in mijn sectorquote:Op maandag 8 februari 2021 06:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks makker. Ik realiseer me nu dat niemand in de sc bij de big 4 werkt. Naja als je de gemiddelde post hier leest over mensen met een kleur in de sc dan is dat wel verklaarbaar natuurlijk
@jeffbezosquote:Op maandag 8 februari 2021 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Online bestelling gezet. 3 Euro meer uitgegeven om Amazonproleten te ontwijken.
@:ggmm
Amerikaanse sport is geen sportquote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef Caland het volgende:
Gisteren om 00:00 superbowl opgezet
00:05 in slaap gevallen (lol)
De Super Bowl heeft niks met sport te makenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef Caland het volgende:
Ik dacht laat ik het eens een kans geven.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Super Bowl heeft niks met sport te maken
Moet je niet doenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het eens een kans geven.
Ze zijn er wel goed in de beste te zijn in sporten die geen hond doet, Engelsen hadden dat pak m beet 100 jaar geleden ook en nu zijn ze zelfs in het darten voorbij gestreefd.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik kijk dat soort dingen dan ook meer om het kitscherige MURICA FUCK YEAH sfeertje eromheen
00:00 was de voorbeschouwing, wedstrijd begon pas 00:30quote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef Caland het volgende:
Caland liegt hier dus weerquote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
00:00 was de voorbeschouwing, wedstrijd begon pas 00:30
Jullie Antillianen zijn wel allemaal lijp van Amerikaanse sporten hè, is het niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tijdszone en hetgeen op tv te zien is speelt daar natuurlijk een rol in maar denk niet dat ze op de Antillen echt American Football fan zijn. Misschien dat men het af en toe kijkt maar het is toch meer voetbal, honkbal en basketbal.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jullie Antillianen zijn wel allemaal lijp van Amerikaanse sporten hè, is het niet?
Antilianen zijn gemaakt voor luie Amerikaanse sporten, daarom is baseball zo populairquote:Op maandag 8 februari 2021 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jullie Antillianen zijn wel allemaal lijp van Amerikaanse sporten hè, is het niet?
Dat weet ik, ik was feitelijk gewoon moe.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik geef 'm het voordeel van de twijfel, maar of ie het meent. Ik weet het niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als René geen mensen aan het bedreigen is op twitter is hij flaters aan het begaan.
Hoeveel mensen zouden René al geblokkeerd hebben op Twitter?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als René geen mensen aan het bedreigen is op twitter is hij flaters aan het begaan.
Leuk, ik zie zo graag het fotoverslag verschijnenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
Ga even door de sneeuw lopen om boodschappen te doen
Bid voor mij @:kingroland
Vergeet geen MIETEKOEKJES mee te nemen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
Ik ook, wat toevallig.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:46 schreef Coco het volgende:
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd maat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd makker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik heb nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens ik heb nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli.
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik heb nieuwsProficiat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Jongens ik heb nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens ik heb nieuwsGefeliciteerd maat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik heb nieuwsGrote klasse maat, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 8 februari 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
Boys geen zorgen
Ik ben weer thuis
Het sneeuwt hier weer behoorlijk
Stukje benedenrivierse troepquote:Ook in Brabant wordt op meerdere plekken geen vuilnis ingezameld. In een deel van Limburg wordt vanwege het heftige winterweer eveneens geen afval opgehaald.
Een vrouwmens?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #63 foto nummer 26.
[ afbeelding ]
Een vrouwmens doet net of ze aan het squirten is. Echter is dit gezichtsbedrog. De geoefende kijker ziet vrijwel direct dat het de straal van een fontein is die uit haar flamoes lijkt te komen. Leuk gedaan wel.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |