Kweeniequote:Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef odie22 het volgende: [..] dat verzon hij toch, hij stond onder de douche
Wie heeft banaan gegeten?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:28 schreef Flory het volgende:
Kroepoekgate![]()
Nu ook over het pakken van een banaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
Twee!!?!! Wat een eikel!!quote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik meen dat Julie zei dat Jerrel 2 (TWEE) bananen had gegeten
quote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
In een andere RLS was er een aardbeiengate
Dit klinkt boeiender dan BB.. Welke RLS is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Man3 wat een discussiesquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
In een andere RLS was er een aardbeiengate
Ik zie het gelijk weer voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of de tonijn.?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Of dat nou een goed plan is... Hij vertelde vanochtend dat hij pas 5 uur een la van z'n kledingkast had staan organizenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef Joyce-43 het volgende:
oh ferrel wilt graag wel de boodschappen organiseren en dat is zo gebeurd want hij is een organisfreak
quote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dit klinkt boeiender dan BB.. Welke RLS is dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
dat is al helemaal niet de bedoelingquote:
Kindjes liggen in bedquote:Op zondag 7 februari 2021 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
En waarom blijft Mich bij Julie in bed liggen..
hahaha als hij dat zo gebeurd is noemt schiet het opquote:Op zondag 7 februari 2021 23:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of dat nou een goed plan is... Hij vertelde vanochtend dat hij pas 5 uur een la van z'n kledingkast had staan organizen
Dacht Zoeyquote:Op zondag 7 februari 2021 23:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Er was net echt serieus een kreun van een meisje, wtf was dat?
Hij doet het best ok dit, dat Nick weinig zegt nu gaat ze morgen vast weer gebruiken.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel denkt steeds meer het baasje te zijn.
Djill die wordt gesandwicht door Thomas en Met wellicht.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:35 schreef JimLaFleur het volgende:
ik hoor der nog amperquote:Op zondag 7 februari 2021 23:36 schreef aswesleep het volgende:
Ja, Zoey nu lekker terugkrabbelen. Zij en enkele nieuwkomers kunnen misschien gewoon wat minder vreten overdag.
Vleeslul zei hijquote:Op zondag 7 februari 2021 23:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel; "ik dacht, leuk bij het avondeten, zakje kroepoek"
Zeiklul![]()
[ afbeelding ]
ik hoorde hem ook, 5,5 minuut terug, ik loop iets achter met de streamquote:Op zondag 7 februari 2021 23:33 schreef JimLaFleur het volgende:
Ben ik de enige die een kreun hoorde?
Hij wil graag zijn banaan in Julie haar kroepoekje proppen.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
En waarom blijft Mich bij Julie in bed liggen..
Hij is trots op zijn pipi!quote:
* FreshFruit Noteert in schriftjequote:Op zondag 7 februari 2021 23:37 schreef engine het volgende:
Ook iets dat je niet tegen vrouwen moet zeggen..."ik heb je niet gezien"
nou hij is wel de enige die beetje probeerd regelmaat erin te houdenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel denkt steeds meer het baasje te zijn.
Ja super raar?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoorde hem ook, 5,5 minuut terug, ik loop iets achter met de stream
Chaos is wel leuke tv .quote:Op zondag 7 februari 2021 23:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou hij is wel de enige die beetje probeerd regelmaat erin te houden
Kunt nog veel van mij lerenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit Noteert in schriftje
Beter zet BB ze op noodrantsoen!quote:Op zondag 7 februari 2021 23:39 schreef Benny het volgende:
Michel denkt dat BB wil stoken middels het eten en waarschuwt de rest daarvoor
Julie maakt zich zorgen, want ze moet wel iets eten. Anders krijgt maagpijn en dan moet ze naar het ziekenhuis. Datzelfde geldt voor Jerrel zegt ze
quote:
Watje, Regie chantage of anders wil Julie ook wel een Jillie , weekje hotel buitenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:39 schreef Benny het volgende:
Michel denkt dat BB wil stoken middels het eten en waarschuwt de rest daarvoor
Julie maakt zich zorgen, want ze moet wel iets eten. Anders krijgt maagpijn en dan moet ze naar het ziekenhuis. Datzelfde geldt voor Jerrel zegt ze
quote:
Zie je hoe sneaky Zoey is. Nu houdt ze haar grote mond.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:37 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zaadje tegen Michel en Nick is geplant. Julie trapt er in en doet de rest.
Blijkbaar hebben ze niet het juiste gist erbij gekregen.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:42 schreef chufi het volgende:
Wat is het probleem met die broodmachinen ?
Ja ik hoor het nu ... Gewoon die groene zakjes moeten ze hebben ..quote:Op zondag 7 februari 2021 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze niet het juiste gist erbij gekregen.
Zoey is de boel tegen Nick aan het opstoken omdat Nick een grote kanshebber voor de winst is, voor haar gevoel en daarmee voor haarzelf.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:41 schreef Joyce-43 het volgende:
stokbrood opeten was zoey en die houd nu der mond
Bel even morgenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik hoor het nu ... Gewoon die groene zakjes moeten ze hebben ..
Wat zei hij?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:45 schreef engine het volgende:
Mike zei daar even iets heel raars tegen Naomi
Als het uitpakt zoals ze heeft bedacht, is het een slim idee. Vorige week was het allemaal wat te harmonieus, prima voor een weekje, maar beetje reuring in de tent kan geen kwaadquote:Op zondag 7 februari 2021 23:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie je hoe sneaky Zoey is. Nu houdt ze haar grote mond.
Hij vond het stoer dat Naomi in de hottub gaat zittenquote:
ze zouden gewoon een brood in de oven moeten bakken. ziet er ook veel lekkerder uitquote:Op zondag 7 februari 2021 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
Zo`n broodbakmachien doet een paar uur over een half brood.
Wat een kneus inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2021 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hij vond het stoer dat Naomi in de hottub gaat zitten![]()
Moet hij zeggen
Jij weet,maar dan moet er wel gekneed worden.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze zouden gewoon een brood in de oven moeten bakken. ziet er ook veel lekkerder uit
Slaap lekker ouwe reus! En bedankt weerquote:Op zondag 7 februari 2021 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, filmpjes van vandaag: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ben morgen op cursus, dus helaas geen filmpjes, welterusten ...
dat kan in die machienquote:Op zondag 7 februari 2021 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij weet,maar dan moet er wel gekneed worden.
Lekker slipe,en ik wens je morgen een goede dag.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, filmpjes van vandaag: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
U is wel heel slim.quote:
Thanks voor de moeite weerquote:Op zondag 7 februari 2021 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh....neeequote:Op zondag 7 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Mike?
Ik denk vanaf het begin dat hij zo uit The Godfather gelopen is
Die zitten nu misschien in de villa van LLdL.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:53 schreef 5thencounter het volgende:
Vroeger, in echte RLS's hadden ze IR-cams die goed in donker kijken konden , dat ze die niet over hebben genomen van Talpa
Ik heb de Bakkerij en horeca vak school gedaan.quote:
Mike heeft dat gedaan, in de.keukenmachine. Ook niet gelukt en hij is bakker.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij weet,maar dan moet er wel gekneed worden.
Lang Leven de LoL ? nahh nog lang nietquote:Op zondag 7 februari 2021 23:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die zitten nu misschien in de villa van LLdL.
Behalve Zoey, zei weet haar twee namen al wel en zwijgt.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:53 schreef odie22 het volgende:
niemand zegt wat , ze willen allemaal op kwijlebal stemmen
tof!quote:Op zondag 7 februari 2021 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de Bakkerij en horeca vak school gedaan.
Ik zat op de andere slaapkamer....quote:Op zondag 7 februari 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Wie dan?
Ze hebben het al over de polonaise morgenochtend
Hou op schei uitquote:Op zondag 7 februari 2021 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de Bakkerij en horeca vak school gedaan.
Jawel. Liese heeft het in de douche bekent maar wilde niet de andere verraden.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:57 schreef Toweler het volgende:
[..]
Was te verwachten liese durft hij niet te zeggen watje
Anders moeten ze maar gaan neukenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
Zou de jeugd het in de kinderkamer het nog een beetje netjes houden?
Ik heb geen enkel idee wat zij gaat stemmen. Denk ook geen Jerrel iddquote:Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Behalve Zoey, zei weet haar twee namen al wel en zwijgt.
Liese heeft al bekend. Hij probeert Jill uit de tent te lokken.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:57 schreef Toweler het volgende:
[..]
Was te verwachten liese durft hij niet te zeggen watje
om sommige van zijn uitspraken moet ik toch wel lachenquote:Op maandag 8 februari 2021 00:01 schreef Harry het volgende:
Mike zit in de donkere woonkamer enorm op te scheppen.
Want, hij heeft niets met de dood. Het doet hem werkelijk niets.... En als je gaat huilen op zijn begrafenis, nou lekker pilsje, of niet?? (op stoere toon).
Oh, dan is het kwestie van tijd voordat Nick in de hottub tegen Patje zegt dat hij niet houdt van leugenaars, verwijzend naar Jillquote:Op zondag 7 februari 2021 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel. Liese heeft het in de douche bekent maar wilde niet de andere verraden.
Klopt, zag het bekende bolletje uit Utopia ook al hangen in LLDL.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die zitten nu misschien in de villa van LLdL.
Dat deed ze per ongeluk toch. Het waren Liese en Jill. Michel en Naomi waren ook in de badkamer, dus die 4 weten het.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net toen Michel het over zijn halve banaan had.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Ah oke dan neem ik me woorden terug dat heb ik niet gehoordquote:Op zondag 7 februari 2021 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een zwetserquote:Op maandag 8 februari 2021 00:01 schreef Harry het volgende:
Mike zit in de donkere woonkamer enorm op te scheppen.
Want, hij heeft niets met de dood. Het doet hem werkelijk niets.... En als je gaat huilen op zijn begrafenis, "nou lekker pilsje, of niet??" (op stoere toon).
Die Mike brabbelt er inderdaad niet naast.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:00 schreef 5thencounter het volgende:
De BelgenBank is weer geen zak van te verstaan ...veel bijzonders is het ook niet
Ik nietquote:Op maandag 8 februari 2021 00:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
om sommige van zijn uitspraken moet ik toch wel lachen
En Thomas weet het ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat deed ze per ongeluk toch. Het waren Liese en Jill. Michel en Naomi waren ook in de badkamer, dus die 4 weten het.
Washok zal wel op slot zitten danquote:Op maandag 8 februari 2021 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Vind hem wel de aardigste van de 3 nieuwkomers.
Ahh Zoey komt ook nog even luisteren over wat het gaat.
Floortje.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Mijn lievelings is met noten en rozijnen
Ja, klopt alleen was het niet per ongeluk. Ze begon er zelf over en zei En heeft iemand het al aan jou bekent wie het gedaan heeft. En toen zij ze het was ik maar niet alleen. Maar je mag het niet zeggen dat ik bekent heb.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat deed ze per ongeluk toch. Het waren Liese en Jill. Michel en Naomi waren ook in de badkamer, dus die 4 weten het.
Heeft hij zeker een andere foto erop staan. Hij doet net of hij zo'n casanova is.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:07 schreef Harry het volgende:
Mike: ik tinder heel veel.....
Mike: Op een gegeven moment heb ook 80 likes bij gekocht, HOPPA!!!
Medicatie.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:10 schreef engine het volgende:
Waarom is Mike dronken en de rest niet?
Ik dacht het, jij typt hetquote:Op maandag 8 februari 2021 00:10 schreef engine het volgende:
Alsof Thomas als Theo praat....quote:Op maandag 8 februari 2021 00:10 schreef engine het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2021 00:15 schreef engine het volgende:
Mike heeft soms wel behoefte aan oudere dames
Ik ga verder niks meer zeggen
Maar onder de achttien doet hij niet. Dan blijft het beschuit in de kast.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:15 schreef engine het volgende:
Mike heeft soms wel behoefte aan oudere dames
Ik ga verder niks meer zeggen
precies mischel, maar die was 15 of 16 met iemand van 42. toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 00:15 schreef Harry het volgende:
Mike: toen ik 18 was had ik een vriendin van 48. Heel kort, maar ook heel leuk. Ze zag er heel jong uit.
Moest ff zn leeftijd checken, maar die is nog maar 28 ... zou hem 10 jaar meer gevenquote:Op maandag 8 februari 2021 00:18 schreef Yolk het volgende:
Mike zou wel balen dat Els er niet meer in zit
Inwisselbaar met Naomi of Zoey of wie dan ook.quote:
Die komt nog terug. Bron: Els zelf.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:18 schreef Yolk het volgende:
Mike zal wel balen dat Els er niet meer in zit
Toen was hij 24.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
precies mischel, maar die was 15 of 16 met iemand van 42. toch?
Die is nu flinke slidings aan het maken, maar dat komt door de sneeuwval.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt nog terug. Bron: Els zelf.
quote:Op maandag 8 februari 2021 00:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt nog terug. Bron: Els zelf.
Maar zegt dat hij zoiets ook vaak doet bij zijn zusje. Is hij haar aan het sisterzonen?!quote:Op maandag 8 februari 2021 00:24 schreef suzi1 het volgende:
ieuw matt zit de rug van jill te kriebelen!!
Hij gaat pas als alles rustig is denk ik.quote:
Dit zijn Natalie tactiekenquote:Op maandag 8 februari 2021 00:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij gaat pas als alles rustig is denk ik.
Hoewel gisteren dachten we dat hij met Nick in de woonkamer zat en lag hij blijkbaar toch al eerder in bed.
Ze ziet ze allemaal als 'broertjes'. Een grote belediging kun je niet maken als meisje/vrouw tegenover een jongen/man.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:34 schreef JimLaFleur het volgende:
Die Jill gaat echt weggezet worden als slet, ik denk dat ze hiermee veel supporters gaat verliezen. Helemaal omdat veel mensen hoopte op een Jill Thomas relatie.
En Naomi!quote:Op maandag 8 februari 2021 00:38 schreef BB-King het volgende:
Mike, Patje en Zoey doen nu de polonaise.
Dan is het in ieder geval wel duidelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze ziet ze allemaal als 'broertjes'. Een grote belediging kun je niet maken als meisje/vrouw tegenover een jongen/man.
https://dai.ly/x7z6dezquote:Op maandag 8 februari 2021 00:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Kan iemand kleine samenvatting geven over incident waar Zoey over spreekt?
Heb vandaag helemaal niets gekeken
Dank je, ga het zo bekijken !quote:Op maandag 8 februari 2021 00:42 schreef woveleed het volgende:
[..]
https://dai.ly/x7z6dez
Dankzij DKG_Tekengas
Is niet heel tactisch om dat tegen Naomi te doen eigenlijk. Die is vrij hecht met Nick, dan moet je met zwaarder geschut komen dan met wat kroepoek.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:41 schreef TheRacingElf het volgende:
Zoey is zo vies hè, weer Nick in een slecht daglicht proberen te zetten bij Naomi
Gaat volledig voor de Nathalie strategie: halve waarheden herhalen en tegen alle betrokkenen doorvertellen.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat deed ze al niet tegen de persoon in kwestie. Alleen tegen anderen, achter de rug om.
Pat was nog steeds in de woonkamer, kruipt nu in bedquote:Op maandag 8 februari 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
Lekker de anderen wakker houden ... Volgens mij was er hierover een discussie met Patje ...
Eerder vandaagquote:Op maandag 8 februari 2021 00:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Pat was nog steeds in de woonkamer, kruipt nu in bed
Zo luid zijn ze niet? En Patje lag er nog niet bij. Ze waren gisteren en vandaag juist voorbeeldig, niet anders dan de andere kamer. Naomi was met regelmaat een stuk luider, op een later tijdstip (en dat is ook prima).quote:Op maandag 8 februari 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
Lekker de anderen wakker houden ... Volgens mij was er hierover een discussie met Patje ...
Ja ze doen maar .... meer actie en irritaties en misschien relaties... Ik zag 40 min terug op 2 2 bij elkaar in bed liggen .. zo leek het althansquote:Op maandag 8 februari 2021 00:56 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zo luid zijn ze niet? En Patje lag er nog niet bij. Ze waren gisteren en vandaag juist voorbeeldig, niet anders dan de andere kamer. Naomi was met regelmaat een stuk luider, op een later tijdstip (en dat is ook prima).
Ze mogen toch nog wel praten om 0.40?
Als de Michel-kamer hier nog geïrriteerd om is, zijn het vervelende zeuren. Maar lijkt me stug. Immers, die polonaise van zojuist in de woonkamer was luiderquote:Op maandag 8 februari 2021 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze doen maar .... meer actie en irritaties en misschien relaties... Ik zag 40 min terug op 2 2 bij elkaar in bed liggen .. zo leek het althans
Was ook wel benieuwd naar een Mike en Thomas Showquote:Op maandag 8 februari 2021 00:59 schreef BB-King het volgende:
Mike en Thomas nog steeds in de woonkamer?
Waarom geen cameraswitch.
Die zitten misschien nu te filosoferen bij het leven.
Dat was sws leuker dan deze gastenquote:Op maandag 8 februari 2021 01:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Was ook wel benieuwd naar een Mike en Thomas Show
Maar wel offtopic.quote:
Nick doet het ook, achter de rug om over anderen roddelen.Dus Zoey is daar niet alleen in.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:46 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Gaat volledig voor de Nathalie strategie: halve waarheden herhalen en tegen alle betrokkenen doorvertellen.
Heel vies spel speelt Zoey zij gaat ook zeer zeker Nick nominerenquote:Op maandag 8 februari 2021 00:41 schreef TheRacingElf het volgende:
Zoey is zo vies hè, weer Nick in een slecht daglicht proberen te zetten bij Naomi
Moet ze vooral doen,voorlopig gaat Nick nergens heenquote:Op maandag 8 februari 2021 07:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heel vies spel speelt Zoey zij gaat ook zeer zeker Nick nomineren
Op het filmpje van Tegengas gekeken.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heel vies spel speelt Zoey zij gaat ook zeer zeker Nick nomineren
Precies maar Zoey loopt achter Jerrel aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:24 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Moet ze vooral doen,voorlopig gaat Nick nergens heen
Dan moet Zoey ook tegen haar vriendje Jerrel zeggen dat hij van de bananen af moet blijven. Ze meet met 2 maten.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:25 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Op het filmpje van Tegengas gekeken.
Ik denk dat ik het wel met Zoey eens ben dat het verstoppen van de kroepoek door Nick, omdat die het wil bewaren, wel heel kinderachtig is. Hij had het idd tegen de groep kunnen zeggen. Ik zou dat ook niet trekken als iemand denkt het recht te hebben om eten te verstoppen. (ook al is het voor later)
Dan over kroepoekgate, ik zag hier een filmpje gisteren dat Matt en Jill uit een lade chips aten, ik denk dat dat kroepoek was.
Allebei op de bank dus,wegwezenquote:Op maandag 8 februari 2021 07:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Precies maar Zoey loopt achter Jerrel aan.
Lekker naar binnen proppen . Kijk uit dat je niet op je vingers bijt Matt.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Van gister inderdaad .. kroepoek?
[ afbeelding ]
https://i.gyazo.com/4e43f6cbe218ae78661118923b4fc66f.mp4
Gozer heeft een rotkopquote:Op maandag 8 februari 2021 07:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lekker naar binnen proppen . Kijk uit dat je niet op je vingers bijt Matt.
Gozer heeft een rotkop ,echt zo'n bulliequote:Op maandag 8 februari 2021 07:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lekker naar binnen proppen . Kijk uit dat je niet op je vingers bijt Matt.
Ja deze. Is niet bepaald stiekum gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Van gister inderdaad .. kroepoek?
[ afbeelding ]
https://i.gyazo.com/4e43f6cbe218ae78661118923b4fc66f.mp4
Uit de gesprekken gister begreep ik dat dat de snoepla is, en dat daar dus van gegeten mag worden. Hij pakt er ook netjes twee moet ik toegeven. Hoe hij ze dan opeet .. dat vind ik wat raar, maar goed..quote:Op maandag 8 februari 2021 07:36 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja deze. Is niet bepaald stiekum gedaan.
Een snoepla........voor de kinderen......quote:Op maandag 8 februari 2021 07:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uit de gesprekken gister begreep ik dat dat de snoepla is, en dat daar dus van gegeten mag worden. Hij pakt er ook netjes twee moet ik toegeven. Hoe hij ze dan opeet .. dat vind ik wat raar, maar goed..
Ik denk dat ze helemaal achter aansluit maar bij het omkeren dus per ongeluk opeens vooraan staatquote:Op maandag 8 februari 2021 07:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zetten ze altijd Zoey voorop? Gaat het goed doen op tv
Ik denk dat ze zelf niet aanhaakt waardoor ze als laatste overblijft en de polonaise aan haar aanhaaktquote:Op maandag 8 februari 2021 07:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal achter aansluit maar bij het omkeren dus opeens vooraan
Dat is het ja !! Ik zag het bij het filmpje van poezewoesquote:Op maandag 8 februari 2021 07:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal achter aansluit maar bij het omkeren dus per ongeluk opeens vooraan staat
Vast voor jill slijmbalquote:Op maandag 8 februari 2021 07:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft thee voor iemand gemaakt .. gaat ie op bed brengen.
Ik weet niet voor wie, maar kan het bijna wel raden.
Echt ... verschrikkelijk om zo wakker te worden.. die sirene ook..quote:Op maandag 8 februari 2021 07:48 schreef spapaars het volgende:
Vrolijk wakker worden.
https://streamable.com/ion6nc
Kan jerrel er niet bij liggenquote:Op maandag 8 februari 2021 07:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie kruipt bij Zoey in bed
[ afbeelding ]
Hopelijk niet getest op dieren, danquote:Op maandag 8 februari 2021 08:00 schreef MissyZ het volgende:
Naomi heeft last van haar oorbel, Liese heeft er wat zalf op gedaan.
als naomi liese niet had, de heeft al paar keer haar voet verzorgtquote:Op maandag 8 februari 2021 08:00 schreef MissyZ het volgende:
Naomi heeft last van haar oorbel, Liese heeft er wat zalf op gedaan.
Ja Liese is echt een moeder Theresaquote:Op maandag 8 februari 2021 08:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
als naomi liese niet had, de heeft al paar keer haar voet verzorgt
quote:Op maandag 8 februari 2021 08:03 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet ze echt allemaal even als gifje weergeven.....maar mijn ogen kunnen het amper aan.
nee maar goed dat zij ze hebben ,jill heeftquote:Op maandag 8 februari 2021 08:04 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja Liese is echt een moeder Theresa![]()
![]()
nee al teveel ,en bij de nieuwenquote:Op maandag 8 februari 2021 08:05 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens geroepen er zitten te weinig echte kerels in...........nou.......dat is nog steeds zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |