Kweeniequote:Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef odie22 het volgende: [..] dat verzon hij toch, hij stond onder de douche
Wie heeft banaan gegeten?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:28 schreef Flory het volgende:
Kroepoekgate![]()
Nu ook over het pakken van een banaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
Twee!!?!! Wat een eikel!!quote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik meen dat Julie zei dat Jerrel 2 (TWEE) bananen had gegeten
quote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
In een andere RLS was er een aardbeiengate
Dit klinkt boeiender dan BB.. Welke RLS is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Man3 wat een discussiesquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
In een andere RLS was er een aardbeiengate
Ik zie het gelijk weer voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of de tonijn.?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Of dat nou een goed plan is... Hij vertelde vanochtend dat hij pas 5 uur een la van z'n kledingkast had staan organizenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef Joyce-43 het volgende:
oh ferrel wilt graag wel de boodschappen organiseren en dat is zo gebeurd want hij is een organisfreak
quote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dit klinkt boeiender dan BB.. Welke RLS is dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
dat is al helemaal niet de bedoelingquote:
Kindjes liggen in bedquote:Op zondag 7 februari 2021 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
En waarom blijft Mich bij Julie in bed liggen..
hahaha als hij dat zo gebeurd is noemt schiet het opquote:Op zondag 7 februari 2021 23:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of dat nou een goed plan is... Hij vertelde vanochtend dat hij pas 5 uur een la van z'n kledingkast had staan organizen
Dacht Zoeyquote:Op zondag 7 februari 2021 23:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Er was net echt serieus een kreun van een meisje, wtf was dat?
Hij doet het best ok dit, dat Nick weinig zegt nu gaat ze morgen vast weer gebruiken.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel denkt steeds meer het baasje te zijn.
Djill die wordt gesandwicht door Thomas en Met wellicht.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Er was net echt serieus een kreun van een meisje, wtf was dat?
ik hoor der nog amperquote:Op zondag 7 februari 2021 23:36 schreef aswesleep het volgende:
Ja, Zoey nu lekker terugkrabbelen. Zij en enkele nieuwkomers kunnen misschien gewoon wat minder vreten overdag.
Vleeslul zei hijquote:Op zondag 7 februari 2021 23:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel; "ik dacht, leuk bij het avondeten, zakje kroepoek"
Zeiklul![]()
[ afbeelding ]
ik hoorde hem ook, 5,5 minuut terug, ik loop iets achter met de streamquote:Op zondag 7 februari 2021 23:33 schreef JimLaFleur het volgende:
Ben ik de enige die een kreun hoorde?
Hij wil graag zijn banaan in Julie haar kroepoekje proppen.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
En waarom blijft Mich bij Julie in bed liggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |