Dat vraagt om een antwoord in de trant van: "Doe je mond maar open, ik moet net m'n ruggengraat verlengen, dan heb je gelijk weer voor een week gespreksstof".quote:Op zondag 7 februari 2021 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie... De Ultieme vraag van Jilll..
Hep Jeij ook iemand waar je je diepste bullshit aan kwijt kan... sjeezuss wat een slechte act
Liever verstopte/onzichtbare camera'squote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef suzi1 het volgende:
dan moeten ze niet van die opvallende camera's hangen en plaatsen
Heel verstandig.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Belgen(Vrouwen) flikken nu hetzelfde wat Naat en Els deden.
Funfact: Op Amsterdam Centraal wordt je, van het verlaten van de trein tot het verlaten van het station, door minstens 35 camera's gespot. Een groot deel van deze camera's hebben de vorm van een (geel) oog, omdat dit toegankelijker oogt. Ze zijn vriendelijk aanwezig. zichtbaar, doch onopvallend. Doel daarvan is vooral een gevoel van veiligheid te creeeren.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef suzi1 het volgende:
dan moeten ze niet van die opvallende camera's hangen en plaatsen
Ze hadden beter alleen static cams kunnen gebruiken, die dus niet meedraaien/meebewegen. Dat soort camera's vergeet je na een poosje.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Liever verstopte/onzichtbare camera's
Hij kon toch iemand aura's lezen ?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef Benny het volgende:
Michel vs. Jerrel:
J: "Ik kan herkennen of iemand liegt"
M: "Daar zou ik nog maar eens van terugkomen"
de wcs werden bijna niet gezeigt,ook niet bij schoonmakenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Funfact: Op Amsterdam Centraal wordt je, van het verlaten van de trein tot het verlaten van het station, door minstens 35 camera's gespot. Een groot deel van deze camera's hebben de vorm van een (geel) oog, omdat dit toegankelijker oogt. Ze zijn vriendelijk aanwezig. zichtbaar, doch onopvallend. Doel daarvan is vooral een gevoel van veiligheid te creeeren.
Dus ja, wat dat betreft zit hierin wel een punt van waarheid. Ze gaan niet helemaal op in het interieur. Zie bijvoorbeeld een zwarte camera bij een witte muur in de slaapkamer. Kan ook een bewuste keuze zijn
oh heerlijk ditquote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef Benny het volgende:
Michel vs. Jerrel:
J: "Ik kan herkennen of iemand liegt"
M: "Daar zou ik nog maar eens van terugkomen"
Iemand hier zei liese en jill gisterenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef Biste het volgende:
Wie had die trofee van Nick nu weer verstopt? Wil weten wie er hier staalhard aan't liegen is
Ik heb het zelf niet gezien maar dacht hier gelezen te hebben dat Thomas dat vandaag gedaan heeft...maar weet niet zeker dus.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef Biste het volgende:
Wie had die trofee van Nick nu weer verstopt? Wil weten wie er hier staalhard aan't liegen is
Gaat nog steeds over het mysterie van vrijdag volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh heerlijk dit
maar wat ik begrijp was de beker weer weg van nick?
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:33 schreef engine het volgende:
Mike heeft geen idee wat er ineens gebeurdkijk die kop
Begint de lachyoga?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jemig wat is er aan de hand is 1gegilmassa
Van de Nalu's? Ook raar eigenlijk dat we daar niks meer over gehoord hebben. Iemand moet dat toch gezien hebbenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaat nog steeds over het mysterie van vrijdag volgens mij.
K3 is een Belgische meidengroepquote:Op zondag 7 februari 2021 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]maar wat bedoelt dat 4? keiharde4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K4 ook, maar dan anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |