Die wacht op naomiquote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef TheRacingElf het volgende:
Tekkel zit aan niemand vastgebonden?
Naomi is nog aan het douchenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef TheRacingElf het volgende:
De kijkers vooralquote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef TheRacingElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een hele dag was veel interessanter geweestquote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Een uur aan elkaar vast zitten is nog wel te doen, een hele dag is wat minder
Voor ons wel jaquote:Op zondag 7 februari 2021 16:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Een hele dag was veel interessanter geweest
waarom niet?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef TheRacingElf het volgende:
is die doen?quote:
Dit slaat echt nergens op . Ik weet nog wel Rienk vast aan Robinquote:
Douchen, zat in de hottub samen met patje en nickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wie bepalt dat? matt - liese?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Mies - Jill
Matt - Liese
Zoey - Julie
Thomas - Mike
Nick - Patrick
Jerrel - Naomi
Ken dit met buitenlandse BB's en dat was dan 24 uur.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op . Ik weet nog wel Rienk vast aan Robin![]()
Rienk en Robin was UTO en ook een volle dag geloof ikquote:Op zondag 7 februari 2021 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ken dit met buitenlandse BB's en dat was dan 24 uur.
polen laatste jaarquote:Op zondag 7 februari 2021 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
24 ur?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op . Ik weet nog wel Rienk vast aan Robin![]()
Ik weet niet meer precies hoe lang ,maar minstens een dag moet dat zijn geweestquote:
Daan's ideequote:Op zondag 7 februari 2021 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind slecht van BB ook hoor die hadden toch wel wat beters kunnen regelen
Ik zie he al voor me:quote:Op zondag 7 februari 2021 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was een leuk idee ...dat speeddaten ookquote:Op zondag 7 februari 2021 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De geest van Daan waart nog steeds rond. De kletspot van vorige week was ook al Daan's idee.
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen commentaar, wat een lul......![]()
![]()
![]()
Jerrel heeft geen manierenlekker dan , een video van 7 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Het mooie van langdurig aan elkaar vastzitten is problemen oplossen als slapen, douchen en toiletteren.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind slecht van BB ook hoor die hadden toch wel wat beters kunnen regelen
en zij moesten alles te 2zweit dooen?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe lang ,maar minstens een dag moet dat zijn geweest
ze hoeven maar 1 uurquote:Op zondag 7 februari 2021 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het mooie van langdurig aan elkaar vastzitten is problemen oplossen als slapen, douchen en toiletteren.
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
en zij moesten alles te 2zweit dooen?
was dat in april 2014?
Dat is het probleem met deze BB.quote:
Jammer iddquote:Op zondag 7 februari 2021 16:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het probleem met deze BB.
ze denken in tv fragmenten, en de streamkijkers zijn niet belangrijk.
ja die gebruiken die andere hand helemaal niet he ?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas en Mike maken het zichzelf moeilijk
Matt heeft een slechte invoeltquote:Op zondag 7 februari 2021 16:19 schreef JimLaFleur het volgende:
Nu Jill vastgebonden zit aan Michel is ze al meteen veeel leuker, niet meer zo druk
Jerrel is god daar mag BB niet aan komenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:22 schreef odie22 het volgende:
en komt er nog een sanctie voor kwerrel voor zijn scheldwoord van vanmorgen?
oehh serieus? geweldig!!quote:Op zondag 7 februari 2021 16:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
En sanctie voor Jerrel voor het niet sneeuwruimen
verplicht buitenslapen zonder middelenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:24 schreef JimLaFleur het volgende:
Sanctie voor Jerrol hij moet met zijn nek vastgebonden worden aan Nick zijn pols
Niet gehoord , volgens mij is dat een fantasie van Gerriequote:
Ja beetje verkeerd omschreven sorryquote:Op zondag 7 februari 2021 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet gehoord , volgens mij is dat een fantasie van Gerrie
Geeft nietquote:Op zondag 7 februari 2021 16:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja beetje verkeerd omschreven sorry
Wow!! Die Mike lijkt wel een kabouterquote:Op zondag 7 februari 2021 16:28 schreef odie22 het volgende:
Zie Thomas lol hebben met zijn holmaatje aan hem vast![]()
[ afbeelding ]
Verrek!quote:Op zondag 7 februari 2021 16:32 schreef engine het volgende:
Ik heb nu pas door dat Pat en Nick aan elkaar geknoopt in het badje zitten
Zuchtzuchtzuchtquote:Op zondag 7 februari 2021 16:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een komediant, ceintuur is niet eens gespannen, en hij doet net of thomas hem meetrekt
Hoeft niet alleen Youtube, zou ook enkel en alleen op Videoland kunnen of op welke streaming dienst dan ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother moet eigenlijk een programma zijn voor op Youtube.
Je kan een extreme BB maken ergens in een grote loods met simpele 1080p vaste camera's. Ieder camera heeft zijn eigen livestream. zo kan je perfect zelf volgen wie je wil zien en horen. Camera's zijn beperkt tot 30. Dus er zijn 30 livestreams. Je kan perfect volgen wie je wilook is er daardoor geen Regie nodig
![]()
Alle livestreams zijn te volgen op Youtube
Iedere dag om 20:00 een simpele samenvatting van de dag ervoor duur maar 20 minuutjes, ook in het weekend. Ieder zaterdag eventjes live voor de nominaties.
Geen luxe:
1. Geen vaatwasser
2. een hok met 2 "badkuipen" om je kleren in te wassen en te drogen
3. enkel een kookplaat en oven, dat zijn de enige toestellen die ze hebben in de keuken, samen met een koelkast en vriezer natuurlijk
4. Niets van spelletjes
ik val net binnen en vroeg mij af wat Nick om zijn pols heeft....dat dus hahahaquote:Op zondag 7 februari 2021 16:32 schreef engine het volgende:
Ik heb nu pas door dat Pat en Nick aan elkaar geknoopt in het badje zitten
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik val net binnen en vroeg mij af wat Nick om zijn pols heeft....dat dus hahaha
Punt vier kan ik me wel in vinden, of op z'n minst andersoortige spelletjes die voor ons leuk zijn om te kijken. Liever Twister dan Rummikub, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een extreme BB maken ergens in een grote loods met simpele 1080p vaste camera's. Ieder camera heeft zijn eigen livestream. zo kan je perfect zelf volgen wie je wil zien en horen. Camera's zijn beperkt tot 30. Dus er zijn 30 livestreams. Je kan perfect volgen wie je wilook is er daardoor geen Regie nodig
![]()
Iedere dag om 20:00 een simpele samenvatting van de dag ervoor duur maar 20 minuutjes, ook in het weekend. Ieder zaterdag eventjes live voor de nominaties.
Geen luxe:
1. Geen vaatwasser
3. enkel een kookplaat en oven, dat zijn de enige toestellen die ze hebben in de keuken, samen met een koelkast en vriezer natuurlijk
4. Niets van spelletjes
darvan kunnen we dromenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
Geen luxe:
1. Geen vaatwasser
4. Niets van spelletjes
Spelletjes die gewoon goed in beeld te brengen zijn. Wat ze nu doen daar is niet echt TV maak waardig.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:43 schreef Yolk het volgende:
[..]
Punt vier kan ik me wel in vinden, of op z'n minst andersoortige spelletjes die voor ons leuk zijn om te kijken. Liever Twister dan Rummikub, bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liese wil onder Michel zijn handdoekje kijken ......
whuuut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf je lekker warmquote:Op zondag 7 februari 2021 16:46 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lekker met gevoelstemperatuur -15 gaan houthakken
afwachtenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:46 schreef Jockari het volgende:
Liese ziet er weer belabberd uit. Gaat de finale niet halen...
tenzij ze meer moeten doen. zo is het lekker makkelijkquote:Op zondag 7 februari 2021 16:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik ben het nu al zat.
Volg je deze BB nog wel??quote:Op zondag 7 februari 2021 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
Geen luxe:
1. Geen vaatwasser
4. Niets van spelletjes
Had eindelijk TV gegeven. Ik ben voor de vrouwen, maar dit had het verschil kunnen maken bij de kijkers/streamers.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Het deurtje ging net niet genoeg open
dat is niet nu klopt?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben weliswaar zeker een punt, maar het blijft bij Nick bij roddelen (hottub-effect?). Weinig directe confrontatie, ook niet door hem. Hij mag zichzelf iets minder schouderklopjes geven, wordt een beetje een langspeelplaat zo.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:45 schreef Angelflush het volgende:
Nick en Patje beetje mopperen op de 'jeugd dat ze weinig doen on het huishouden.
Nick zegt als ik t eten niet maak hebben ze alleen toost en hummus.
Nick heeft t eten maken zich toe geeigend en doet verder ook niks hoor.
Tuurlijk heeft hij gelijk bij sommigen , die doen werkelijk geen reet.
Maar dit is weer zoiets van achter de rug lullen ipv gewoon zeggen dat iedereen zn taak moet doen.
nou, poehpoeh, dat had een wereld van verschil gemaakt, een blote vent even in beeld....quote:Op zondag 7 februari 2021 16:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had eindelijk TV gegeven. Ik ben voor de vrouwen, maar dit had het verschil kunnen maken bij de kijkers/streamers.
Er zit een verschil tussen actie en onbeschoft gedragquote:Op zondag 7 februari 2021 16:50 schreef GayGuy het volgende:
Iedereen een week geleden "weg met die saaie bewoners, we willen actie". Iedereen nu "weg met alle acties, we willen saaie bewoners
Gelukkig maar, kan het ook niet tegenvallen. De fantasie blijft overeindquote:Op zondag 7 februari 2021 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
we hebben theo toch gezienquote:Op zondag 7 februari 2021 16:51 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, poehpoeh, dat had een wereld van verschil gemaakt, een blote vent even in beeld....
Ik roep al weken voor meer actie, zijnde langdurige opdrachten i.p.v. een 10 uur dansen en een brei-marathon. Eigenlijk voor de rest nog niet moeten doen. Slaaptekort zeggen ze, omwille van vroegtijdig wekken door BB, maar liggen ook de hele dag in de zetel of bed.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:50 schreef GayGuy het volgende:
Iedereen een week geleden "weg met die saaie bewoners, we willen actie". Iedereen nu "weg met alle acties, we willen saaie bewoners
Ik zou het anders niet erg vinden om billenkoek van haar te krijgenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill is te lief en te zwak om een goede huismeester te zijn.
Totaal andere vibe van Liese, van haar zou ik bang zijn om billenkoek te krijgen
Michel heeft eerder vandaag verklaard trots te zijn op zijn pipiquote:Op zondag 7 februari 2021 16:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan het ook niet tegenvallen. De fantasie blijft overeind![]()
May be. Maar dan ook saaie TV denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:54 schreef mario390 het volgende:
ik denk dat met dat vastbinden
komt nog in en ander week,misschien ook 24 uren
nu willen ze zien misschien hoe dat zo werkt
ze proberen toch wat van de opdracht te maken door te lopen enzo de rest doet nietsquote:Op zondag 7 februari 2021 16:28 schreef odie22 het volgende:
Zie Thomas lol hebben met zijn holmaatje aan hem vast![]()
[ afbeelding ]
BB5 ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
in spanie zijn 5 met elkaar gewezen vor 5 urenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
May be. Maar dan ook saaie TV denk ik.
is dat nu op de streams?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
in spanie zijn 5 met elkaar gewezen vor 5 uren
Welke stream???😍😍😍😍😍quote:Op zondag 7 februari 2021 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan dat met thomas en haar ook zeker meer waarderen. en het is echt niet dat zij meer of minder contact maakt met de camera dan de rest.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:58 schreef engine het volgende:
Ik vind Jill kinderachtig bij Thomas wel leuk. De rest van de dag stoort het me wel behoorlijk. Apart.
Dit is de NEDERLANDSE BB, Mario. Houd nou eens op met die buitenlandse BBquote:Op zondag 7 februari 2021 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
in spanie zijn 5 met elkaar gewezen vor 5 uren
Omdat het een heerlijk pisventje is door deze show.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:00 schreef Kinga het volgende:
Waarom komt Jerrel zo in de aura van de meiden? Zo vervelend.
dat is het nare, travestieten en dat soort denken helaas nogal eens dichterbij te mogen komen.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:00 schreef Kinga het volgende:
Nee, dat is niet egal. Dat hoort hier niet en is OFF topic.quote:
nou dat is het dus niet. Je wordt strontvervelend met je (poep)verhalen over buitenlandse BB'squote:
ja dat was en vorschlag hoe het kunnt werkenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dit is de NEDERLANDSE BB, Mario. Houd nou eens op met die buitenlandse BB
Dat contact maken met de camera vind ik niet zo'n probleem. Naomi en Nick doen dat nog veel vaker.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kan dat met thomas en haar ook zeker meer waarderen. en het is echt niet dat zij meer of minder contact maakt met de camera dan de rest.
waar velen van de rest meestal proberen mooi te zitten wezen.
dat is en opdracht geen poepverhalquote:Op zondag 7 februari 2021 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
nou dat is het dus niet. Je wordt strontvervelend met je (poep)verhalen over buitenlandse BB's
daarom mag matt er van mij ook wel uit. is net een klein hondjequote:Op zondag 7 februari 2021 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar vond haar vandaag wel vervelend aanwezig...misschien omdat ik die matt sowieso niet kan zien en die zit constant op haar.
Blijf gewoon bezig met de Nederlandse BB, die NU op de streams zijn. Ik erger me kapot aan jou met je buitenlandse streams.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat was en vorschlag hoe het kunnt werken
joh, hou zelf op.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en opdracht geen poepverhal
hou op te zeiken
laten we een fokabo nemenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Blijf gewoon bezig met de Nederlandse BB, die NU op de streams zijn. Ik erger me kapot aan jou met je buitenlandse streams.
Secret Story ook.quote:
Ik ga een TR zetten. Tis genoeg geweest.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en opdracht geen poepverhal
hou op te zeiken
Ik vind het überhaupt knap van jullie dat jullie kunnen ontcijferen wat ie allemaal zegtquote:Op zondag 7 februari 2021 17:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Blijf gewoon bezig met de Nederlandse BB, die NU op de streams zijn. Ik erger me kapot aan jou met je buitenlandse streams.
ja schreef het idd eerder ook al hij ligt zowat op zequote:Op zondag 7 februari 2021 17:00 schreef Kinga het volgende:
ja zet en tr wegen elke scheetquote:Op zondag 7 februari 2021 17:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ga een TR zetten. Tis genoeg geweest.
Ja daarom doet ze toch ook mee met BB? Ze wil gewoon maar al te graag aandacht en het imago van dom blondje vasthouden.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Jill kan alleen maar lol maken met de mannen , aandachtttt
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:05 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt knap van jullie dat jullie kunnen ontcijferen wat ie allemaal zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ja ik vind dat contact maken met de cameras niets he. Eigenlijk zouden ze helemaal niet emt die cameras bezig moeten zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat contact maken met de camera vind ik niet zo'n probleem. Naomi en Nick doen dat nog veel vaker.
Maar vond haar vandaag wel vervelend aanwezig...misschien omdat ik die matt sowieso niet kan zien en die zit constant op haar.
Daar gaan nominaties echt niets aan veranderen hoor.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:07 schreef odie22 het volgende:
ik kan niet wachten op de nominaties morgen, wat ben ik die kwerkel zat zeg
Hoe oud ben je? Er zijn 5 jarigen die al meet volwassen zijn, dan jijquote:Op zondag 7 februari 2021 17:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zet en tr wegen elke scheet
je bent me en vriendin geweest hoor
ik vind het kinderachtig wegen niks en trquote:Op zondag 7 februari 2021 17:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Er zijn 5 jarigen die al meet volwassen zijn, dan jij
Soms is het wel grappig maar vaak ook irritant ja. Maar goed, als zo'n ding voor je neus staat te schuiven en naar je gericht wordt is dat ook wel moeilijk om te negeren.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:08 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat contact maken met de cameras niets he. Eigenlijk zouden ze helemaal niet emt die cameras bezig moeten zijn.
dat wat lies doet is dann niet op stream te zienquote:Op zondag 7 februari 2021 17:09 schreef Jockari het volgende:
Mijn idee momenteel:
- Liese: doet eigenlijk niks in huishouden, momenteel geen meerwaarde voor de groep
- Zoey: roddeltante tot eigen gewin. Liefst weg.
- Jerrel: irritant, nog op te volgen hoe hij evolueert.
- Jill: vertoont plots als huismeester toch wel vreemd gedrag. Populariteit mindert daarom
- Matt: niet in te schatten, lijkt een meeloper
- Mike: komt stilletjes aan open
- Michel: de overwinnaar volgens mij
- Nick: Toffe pee, maar laat zich ook door enkelen leiden zoals Patje. Blijft ook kandidaat winnaar.
- Patje: zit in het verkeerde programma. Zie hem nog vrijwillig vertrekken.
- Naomi: Moeilijke voor mij. Ik vind ze de ene dag keitof, de andere denk ik dat ze beter vertrekt.
- Thomas: vertrouw ik voor geen haar.
- Julie: meeloper, sluit aan bij de populairen, type Zoey.
Hoe weet jij dan dat ze wel iets doet?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat wat lies doet is dann niet op stream te zien
Ligt toch regelmatig op de bank om te verhinderen dat daar stof terecht komt ;-)quote:Op zondag 7 februari 2021 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ze wel iets doet?
om dat ik zij 3 keer op 3 dagen horte,quote:Op zondag 7 februari 2021 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ze wel iets doet?
Ik ook. Hopelijk krijgt hij heeeeeel veel stemmen en gaat hij 2 dagen lopen janken. Helemaal als de rest dat zou negeren;)quote:Op zondag 7 februari 2021 17:07 schreef odie22 het volgende:
ik kan niet wachten op de nominaties morgen, wat ben ik die kwerkel zat zeg
zeggen dat je het gaat doen is niet hetzelfde als het echt gaan doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ik zij 3 keer op 3 dagen horte,
zei zij gaat wc poetsen en badkamer
Mike lijkt op een slechte volkszanger.quote:
man man denk je dat zij het vor niks zegt?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
zeggen dat je het gaat doen is niet hetzelfde als het echt gaan doen.
Juist, het is niet zo dat Jill leuker is met Thomas, nee Thomas laat zich niet alles welgevallen en dat doen de twee nieuwe wel....De andere mannen gaan helemaal niet mee met haar. Jill is en blijft dezelfde....quote:Op zondag 7 februari 2021 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Jill kan alleen maar lol maken met de mannen , aandachtttt
tja..... zolang het niet in beeld is, is er geen bewijs dat ze daadwerkelijk iets heeft gedaan. Ze zegt wel meer dingen.....quote:Op zondag 7 februari 2021 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man denk je dat zij het vor niks zegt?
Dit is een stuk beter, zoals het hoortquote:Op zondag 7 februari 2021 17:14 schreef Tourniquet het volgende:
Toch ook nog even op de rug van Thomas
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dacht dat jij het had aangevuld, maar mijn streams volgen later pas
Ik heb geen probleem met Mario. Is duitstalig, en doet enige moeite om in het nederlands te reageren.quote:
Je was me voor... kansloze zoeyquote:Op zondag 7 februari 2021 17:20 schreef engine het volgende:
Wat Els in de hottub deed doet Zoey in het washok
Van waar is deze info ?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:20 schreef MissyZ het volgende:
Update van Big Brother zelf : Voor onze bezorgde kijkers en fans. Big Brother houdt zijn huis goed in de gaten. Jerrel is al aangesproken op zijn gedrag omdat sommige acties en uitspraken van hem niet door de beugel kunnen. Hij gaat meer rekening houden met zijn medebewoners. Bedankt voor de oplettendheid.
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:20 schreef MissyZ het volgende:
Update van Big Brother zelf : Voor onze bezorgde kijkers en fans. Big Brother houdt zijn huis goed in de gaten. Jerrel is al aangesproken op zijn gedrag omdat sommige acties en uitspraken van hem niet door de beugel kunnen. Hij gaat meer rekening houden met zijn medebewoners. Bedankt voor de oplettendheid.
waar staat dit?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:20 schreef MissyZ het volgende:
Ze zit daar de halve dag ofzoquote:
En Nick/Patje weer in de hottub/saunaquote:Op zondag 7 februari 2021 17:20 schreef engine het volgende:
Wat Els in de hottub deed doet Zoey in het washok
waar staat dat dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:20 schreef MissyZ het volgende:
Zitten die er nog steedsquote:
Die zeikt en zeurt al vanaf minuut 1 daar...lekker naar huisje donderdag....quote:Op zondag 7 februari 2021 17:24 schreef TheRacingElf het volgende:
God wat is die Zoey aan het zeiken zeg
Ja maar maar maar maar hij doet het ook snaptuh?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:25 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: Ja, nick en michiel hebben alle kroepoek verstopt, omdat zij dat willen houden voor het koken. Dat kun je toch ook gewoon met ons bespreken!? Hoef je niet te verstoppen!
[... even later....]
Zoey: Ik ga nu twee pakken kroepoek pakken voor snacken en dat ga ik ook niet bespreken met Nick. Want dat doet hij ook niet met ons.
Jezus. Hoe oud ben je dan
yes yes yes lekker eruit doe maar lekker verder vervelend jerrel hahaquote:Op zondag 7 februari 2021 17:24 schreef MissyZ het volgende:
Stond op de Facebook site van BB zo een grotere fanpagina.
Ze hadden massaal gebeld met BB en geklaagd over Sjerrel
Die kan niet tegen controlle...vandaar dat ze eigenlijk niet mee wil doen met Michel zijn sport uurtje en ging ze de eerste keer alleen binnen sporten.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:24 schreef TheRacingElf het volgende:
God wat is die Zoey aan het zeiken zeg
Dat bellen slaat natuurlijk nergens op, maar dat hij gewezen wordt op het gevaar van zijn geintje met die oren moge duidelijk zijn en dan moet er ook zand over. Zo'n etterbak maakt wel wat los en daar houd ik wel van.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:24 schreef MissyZ het volgende:
Stond op de Facebook site van BB zo een grotere fanpagina.
Ze hadden massaal gebeld met BB en geklaagd over Sjerrel
Ahh Matt was dat. Had niet in de de gaten wat hij pakte, leek chips, maar zal wel kroepoek geweest zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan niet tegen controlle...vandaar dat ze eigenlijk niet mee wil doen met Michel zijn sport uurtje en ging ze de eerste keer alleen binnen sporten.
Nu met dingen wat weg gestopt is door Nick voor het koken.....Ze beseft niet dat die kroepoek voor het eten ook voor haar is. En als je dat niet verstopt is het onder je neus zo verdwenen...Zag hier al een pic. dat een van die nieuwe een laatje opende en kroepoek uit pakte....
Ik tel alleen die van Zoey.quote:
Zo dadelijk zeker weer lesje Fransquote:
A okay, dat verduidelijkt natuurlijk wel het één en anderquote:
3 man extra? wat dachten ze dan.. nog 7 weken BejaardenBB te spelen?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:31 schreef Benny het volgende:
Julie merkt een groot verschil tussen hoe rustig het vorige week was en hoe druk het nu is
Ik versta haar wel vaker niet. Net een waterval met dat snelle gebabbel.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
zegt julie nou dat ze het vorige week niet leuk vond
Ik ook, heerlijk juist. Dit wil je toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 17:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat bellen slaat natuurlijk nergens op, maar dat hij gewezen wordt op het gevaar van zijn geintje met die oren moge duidelijk zijn en dan moet er ook zand over. Zo'n etterbak maakt wel wat los en daar houd ik wel van.
Dat heeft maar één reden natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2021 17:31 schreef Benny het volgende:
Julie merkt een groot verschil tussen hoe rustig het vorige week was en hoe druk het nu is
Vreselijke caviaquote:Op zondag 7 februari 2021 17:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik versta haar wel vaker niet. Net een waterval met dat snelle gebabbel.
En juist die werd in bescherming genomenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat heeft maar één reden natuurlijk
Dat laatste is natuurlijk wel het gemiddelde niveau hier, dus men hoeft zich niet snel aan te passenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
3 man extra? wat dachten ze dan.. nog 7 weken BejaardenBB te spelen?
Hypocriet clubje.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:32 schreef Toweler het volgende:
Zeggen de vlaamse wat van de Nederlanders kijk wat ze nu zelf doen haha
Yupquote:Op zondag 7 februari 2021 17:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk juist. Dit wil je toch?
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:34 schreef Benny het volgende:
Naomi, Zoey, Liese en Julie bij elkaar in bed.
De truc is nu wel om dit nog sexier te laten overkomen voor de teruglezers
Ja, precies zo dus...quote:Op zondag 7 februari 2021 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
aaahhh, oehhhhh, je benen staan echt wijd open --- je bent echt strak
Hooe dat gekreun....quote:Op zondag 7 februari 2021 17:34 schreef Benny het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2021 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
aaahhh, oehhhhh, je benen staan echt wijd open --- je bent echt strak
Allemaal Michelletjes 2.0'etjes hier zeker... stoerig maar óók gaan zak te doenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk wel het gemiddelde niveau hier, dus men hoeft zich niet snel aan te passen
Is absoluut niet sexy. Eerder asociaal.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:34 schreef Benny het volgende:
Het is niet verstopt maat opgeruimd. Wat een gelul weer.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan niet tegen controlle...vandaar dat ze eigenlijk niet mee wil doen met Michel zijn sport uurtje en ging ze de eerste keer alleen binnen sporten.
Nu met dingen wat weg gestopt is door Nick voor het koken.....Ze beseft niet dat die kroepoek voor het eten ook voor haar is. En als je dat niet verstopt is het onder je neus zo verdwenen...Zag hier al een pic. dat een van die nieuwe een laatje opende en kroepoek uit pakte....
Vooral met de burenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:37 schreef suzi1 het volgende:
omy je zou zoe in je bed treffen. ik geef het ze te doen
ze zijn niet bejaard,en het was leukquote:Op zondag 7 februari 2021 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
3 man extra? wat dachten ze dan.. nog 7 weken BejaardenBB te spelen?
Ja, maar wel "opgeruimd" waar niemand het kon vindenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is niet verstopt maat opgeruimd. Wat een gelul weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |