Die wacht op naomiquote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef TheRacingElf het volgende:
Tekkel zit aan niemand vastgebonden?
Naomi is nog aan het douchenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef TheRacingElf het volgende:
De kijkers vooralquote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef TheRacingElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een hele dag was veel interessanter geweestquote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Een uur aan elkaar vast zitten is nog wel te doen, een hele dag is wat minder
Voor ons wel jaquote:Op zondag 7 februari 2021 16:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Een hele dag was veel interessanter geweest
waarom niet?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:02 schreef TheRacingElf het volgende:
is die doen?quote:
Dit slaat echt nergens op . Ik weet nog wel Rienk vast aan Robinquote:
Douchen, zat in de hottub samen met patje en nickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wie bepalt dat? matt - liese?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Mies - Jill
Matt - Liese
Zoey - Julie
Thomas - Mike
Nick - Patrick
Jerrel - Naomi
Ken dit met buitenlandse BB's en dat was dan 24 uur.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op . Ik weet nog wel Rienk vast aan Robin![]()
Rienk en Robin was UTO en ook een volle dag geloof ikquote:Op zondag 7 februari 2021 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ken dit met buitenlandse BB's en dat was dan 24 uur.
polen laatste jaarquote:Op zondag 7 februari 2021 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
24 ur?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op . Ik weet nog wel Rienk vast aan Robin![]()
Ik weet niet meer precies hoe lang ,maar minstens een dag moet dat zijn geweestquote:
Daan's ideequote:Op zondag 7 februari 2021 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind slecht van BB ook hoor die hadden toch wel wat beters kunnen regelen
Ik zie he al voor me:quote:Op zondag 7 februari 2021 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was een leuk idee ...dat speeddaten ookquote:Op zondag 7 februari 2021 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De geest van Daan waart nog steeds rond. De kletspot van vorige week was ook al Daan's idee.
quote:Op zondag 7 februari 2021 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen commentaar, wat een lul......![]()
![]()
![]()
Jerrel heeft geen manierenlekker dan , een video van 7 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Het mooie van langdurig aan elkaar vastzitten is problemen oplossen als slapen, douchen en toiletteren.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind slecht van BB ook hoor die hadden toch wel wat beters kunnen regelen
en zij moesten alles te 2zweit dooen?quote:Op zondag 7 februari 2021 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe lang ,maar minstens een dag moet dat zijn geweest
ze hoeven maar 1 uurquote:Op zondag 7 februari 2021 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het mooie van langdurig aan elkaar vastzitten is problemen oplossen als slapen, douchen en toiletteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |