Minderwaardig "event" voor zijn standaard natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:08 schreef Kefke04 het volgende:
voor een sfeermaker en dj te zijn is die matt aka donald duck toch ook maar een triestige figuur
Nou reuze...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef Rodriho het volgende:
Are we having fun yeah yeah yeah yeah yeah ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En denk dat Naomi dan ook wel los gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef BB-King het volgende:
You can leave your hat on van Joe Cocker aub.
Ik zie Patje dan echt strippen.
Jaaaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef BB-King het volgende:
You can leave your hat on van Joe Cocker aub.
Ik zie Patje dan echt strippen.
was het glad?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
vrouw ging net naar dr werk maar is op de kennedylaan weer omgedraaid en naar huis gekomen
Wat was 't ook alweer? Kom er even niet op. The Strokes?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
duidelijk dat max 2 mensen in t huis dit nr kennen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik vraag mij echt af, of hij Jill per ongeluk tegen haar hoofd trapt ......![]()
Jerrel laat een boer in Jill haar gezicht.had het live gezien, maar toch nogmaals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
er is niet ingedronken, brabantse gezelligheid begint bij het 5e pilsjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik vind de brabandse gezelligheid wel tegenvallen van de nieuwe boys. zeker voor een verkleedfeest
Wel een super lekkere tangoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Jockari het volgende:
Ook beter dan die shitmuziek in het huis:
volgens mij OMDquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat was 't ook alweer? Kom er even niet op. The Strokes?
mooi ja maar geen feest muziek, auto muziekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Jockari het volgende:
Ook beter dan die shitmuziek in het huis:
Maar zag je ook die trap, die is gemist in de COS denk ik....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Whuzz het volgende:
had het live gezien, maar toch nogmaals:![]()
![]()
Durven ze waarschijnlijk niet omdat ze bang zijn voor het evt strippenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Kefke04 het volgende:
schande dat BB joe Cocker nog niet gedraaid heeft niet in de marathon en nu ook weer niet.
amsterdam ook toch ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja en sneeuwt hard dus zag weinig
Dat soort mensen heb je wel nodig in zo'n huisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Die Thomas, Jill en Naomi zijn wel echte feestbeesten!
Iets zegt mij dat zijn BMI waarde niet helemaal in balans is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas heeft echt de conditie van een broodje kaas.
Bij de minste intensiteit komt dat tongetje al uit z'n mondSneu eigenlijk. Of het moet aan mij liggen
Maar valt me op dat bij alles meer dan wandelen dat tongetje uit z'n mond gaat.
Alweer een reden om wantrouwig te zijn jegens 5G-masten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
Die Tekkel heeft de dansmoves van een 5G mast
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik vraag mij echt af, of hij Jill per ongeluk tegen haar hoofd trapt ......![]()
Jerrel laat een boer in Jill haar gezicht.Die vent spoort echt niet gisteren al dat schreeuwen vlakbij iedereens oor nu weer dit. Wat een mafklapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ze enola gay warenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was met orchestral manouvres in the dark?
Ja nee, hij is natuurlijk veel te zwaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat zijn BMI waarde niet helemaal in balans is.
Zou een reden kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou 'm wat soepeler in de heupen verwachten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
Die Tekkel heeft de dansmoves van een 5G mast
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja nee, hij is natuurlijk veel te zwaarMaar iemand die veel te zwaar is hoeft niet perse een echte kut conditie te hebben.
Heeft er gewoon enorm veel nood aan om iemand eens goed te beffen. Vandaar dat tongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in zijn bekken bedoel jequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je zou 'm wat soepeler in de heupen verwachten.
Mag zo zijn ... maar hij houdt het wel lang vol. Heeft gigantisch staan dansen tijdens de marathonquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Bij de minste intensiteit komt dat tongetje al uit z'n mondSneu eigenlijk. Of het moet aan mij liggen
allemaal nep dit, puur wat beelden schieten voor tv en klaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:15 schreef odie22 het volgende:
waar was dat verkleden nu voor nodig, alleen drank en muziek was prima gweeest
niet zien twerken net hahahhaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je zou 'm wat soepeler in de heupen verwachten.
dat Jill hem alleen als maatje ziet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:15 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Heeft er gewoon enorm veel nood aan om iemand eens goed te beffen. Vandaar dat tongetje.
Dat is absoluut zo! Dus zijn uithoudingsvermogen is behoorlijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mag zo zijn ... maar hij houdt het wel lang vol. Heeft gigantisch staan dansen tijdens de marathon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
fuck you. Door jou keek ik naar de stream in grote verwachting.... en zag tekkel.quote:
Zou er nu iemand in de regiekamer handmatig die lampen zitten te schakelen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:18 schreef engine het volgende:
BB heeft de lampen wel wat beter onder controle
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
fuck you. Door jou keek ik naar de stream in grote verwachting.... en zag tekkel.
[..]
fuck you. Door jou keek ik naar de stream in grote verwachting.... en zag tekkel.
alexa "lamp aan"quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou er nu iemand in de regiekamer handmatig die lampen zitten te schakelen?
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja nee, hij is natuurlijk veel te zwaarMaar iemand die veel te zwaar is hoeft niet perse een echte kut conditie te hebben.
Dat tongetje is niet van uitputting maar van concentratie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou er nu iemand in de regiekamer handmatig die lampen zitten te schakelen?
Ohquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat tongetje is niet van uitputting maar van concentratie...
en zweet hij ook als een rundquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
BB word overdonderd door de negatieve reacties op die klootviool....BB had ook al een bericht geschreven dat er niet zo negatief gepost moest worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef TheRacingElf het volgende:
Ik poste dus net “Jerrel out!” op de insta van bb en zelfs dát werd verwijderd...Dat is toch het hele concept van het programma, de kijkers laten kiezen wie er uit moet?!
Nou laat ze dan ook eens wat doen, verdikkemequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef viseenoptie het volgende:
"I know you want me" zeiden Jill En Tho tegen elkaar tijdens direct aankijken
100%quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
BB word overdonderd door de negatieve reacties op die klootviool....BB had ook al een bericht geschreven dat er niet zo negatief gepost moest worden.
krijg je ervan als je zon vals kreng in BB zet.
waarschijnlijk is er daarom ook geen drankanders vallen er klappen
Of zij hebben de drank ingepikt...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het zou de armoe van dit feestje wel duidelijk weergeven.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of zij hebben de drank ingepikt...
gewoon over die schutting heen gooienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
100%
Ik zie Michel en Nick hem nog wel aanvallen
Nou dit dus! Ik vind dat hij het echt zo goed doet!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is absoluut zo! Dus zijn uithoudingsvermogen is behoorlijk!
I CAN'T GET OVER THE WAY YOU LOVE ME LIKE YOU DOquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
GOD KNOWS I WANT TO BREAK FREE
ITS STRANGE BUT IS TRUE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, maar onzin. Niks met met homo's, en niks mis met je als een homo gedragen. Dat is... verliefd worden op hetzelfde geslacht, zoenen, seksen, knuffelen, enz enz. Allemaal prachtig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef Jockari het volgende:
Een echt uitspraak van Herman Brusselmans;"De enige goeie homoseksueel is hij die er zich niet naar gedraagt."
Denk inderdaad dat' ie fantastisch is om mee te stappen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Nou dit dus! Ik vind dat hij het echt zo goed doet!
Wat een leuke gozer en kan uren dansen. Heerlijk om naar te kijken en vooral om mee te stappen, gezellig!
echt?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
GOD KNOWS I WANT TO BREAK FREE
ITS STRANGE BUT IS TRUE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorbij met de rustquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan me nog herinneren dat de BB stem vorige week zei:
'Vanaf nu gaan we plezier hebben'
En toen kwam Jerrel...
een diva noemen ze dat.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry, maar onzin. Niks met met homo's, en niks mis met je als een homo gedragen. Dat is... verliefd worden op hetzelfde geslacht, zoenen, seksen, knuffelen, enz enz. Allemaal prachtig.
Maar het gedrag van Tekkel (en anderen van zijn soort) is niet "homo", maar dat stereotype extreme nichterige gedoe. Je gedragen als een mislukte vrouw, overdreven altijd de aandacht opeisen en iedereen konstant opdringen dat je oooo zoooo GAY bent.
sorry, ik dacht dat ze videoclips na gingen doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als BB dat daadwerkelijk gaat doen denk ik dat ze héééééééééél veel kijkers verliezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef Denemarken het volgende:
Ik hóóp tenminste dat Michel dan wel Nick er iets over gaat zeggen, want Jerrel is echt z’n eigen graf aan het graven. Het zou me niks verbazen als BB hem in bescherming gaat nemen, op wat voor een manier dan ook.
Helemaal eens, de kijker aanspreken op z’n gedrag maar die mafklapper gewoon zijn gang laten gaan...de wereld op z’n kop.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
BB word overdonderd door de negatieve reacties op die klootviool....BB had ook al een bericht geschreven dat er niet zo negatief gepost moest worden.
Ik weet niet of hij te corrigeren valt .. heb niet het gevoel dat hij echt luistert naar mensenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef Denemarken het volgende:
Ik hóóp tenminste dat Michel dan wel Nick er iets over gaat zeggen, want Jerrel is echt z’n eigen graf aan het graven. Het zou me niks verbazen als BB hem in bescherming gaat nemen, op wat voor een manier dan ook.
Zit gewoon zwaar aan de drugsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een diva noemen ze dat.....
hij had ook al gezegd dat de sneeuw speciaal voor hem zou zijn
Ik snap echt niet dat Thomas en de boys niet ingrijpen na Perrels acties tegen Jill. Die boer in haar gezicht is echt beneden alle pijl. Als ik Thomas was, kreeg die echt een corrigerende tik, dan maar een waarschuwing.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
michel heeft al een gesprek met hem gehad en het heeft niks geholpen, sterker nog hij snapte er geen zak van.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als BB dat daadwerkelijk gaat doen denk ik dat ze héééééééééél veel kijkers verliezen.
Nick zou met 'm in gesprek gaan gister alMoet 'ie écht doen.
Is dat gesprek ergens terug te zien?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
michel heeft al een gesprek met hem gehad en het heeft niks geholpen, sterker nog hij snapte er geen zak van.
quote:
Dit is echt zo’n achterlijke reactie, sorry. Ga niemand vertellen hoe ze zich wel of niet moeten gedragen. Er zijn genoeg heteroseksuele mannen die de hele tijd hun geaardheid door andermans strot douwen, en daar hoor je nou weer niemand over. Als Jerrel zich goed voelt door zich zo te kleden, is dat volledig aan hem. Zijn leven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry, maar onzin. Niks met met homo's, en niks mis met je als een homo gedragen. Dat is... verliefd worden op hetzelfde geslacht, zoenen, seksen, knuffelen, enz enz. Allemaal prachtig.
Maar het gedrag van Tekkel (en anderen van zijn soort) is niet "homo", maar dat stereotype extreme nichterige gedoe. Je gedragen als een mislukte vrouw, overdreven altijd de aandacht opeisen en iedereen konstant opdringen dat je oooo zoooo GAY bent.
Geen muzieksmaakquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:26 schreef BB-King het volgende:
Waarom zijn ze zo enthousiast over zulke kutnummers?
Omdat ze jong zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:26 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bryan Adams - Summer of 69 mogen ze ook eens draaien
Altijd ambiace verzekerd
Those were the best days of my life.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Altijd ambiace verzekerd
200 miljoen jaar evolutie, 1 gigantische komeet, 10000 jaar menselijke ontwikkeling, 1 industriële revolutie, 80 jaar klimaatinvloed en een syberisch hogedrukgebied. Allemaal voor Tekkol's "speciul moment".quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
En heeft volgens mij de kleding aan die voor Lieze bedoelt was....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Grootste kutnummer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Altijd ambiace verzekerd
Heb je toevallig ook het gesprek van Michel en Tekkel?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje van die boer gaat nu ook viral, benieuwd of die over de 7K views van gisteren gaat komen ....
Thomas doet een poging.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef Koekeloeren het volgende:
wel teleurstellend dat niemand het WAP dansje kan
Die verschijning is helaas volledig verweven met de rest van zijn gedrag. Onderdeel van dezelfde identiteit. Een type identiteit dat me volledig gestolen kan worden. Dusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef Denemarken het volgende:
[..]
Dit is echt zo’n achterlijke reactie, sorry. Ga niemand vertellen hoe ze zich wel of niet moeten gedragen. Er zijn genoeg heteroseksuele mannen die de hele tijd hun geaardheid door andermans strot douwen, en daar hoor je nou weer niemand over. Als Jerrel zich goed voelt door zich zo te kleden, is dat volledig aan hem. Zijn leven.
Laten we huisgenoten pakken op hun gedragingen, en niet op hun verschijning, asjeblieft.
ieder zijn eigen smaakquote:
ze deden volgens mijn alle 3 de dans moves van de clip na nogmaals denk ik want ken dat hele nummer nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:26 schreef BB-King het volgende:
Ben je er al achter op welke site die staat dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje van die boer gaat nu ook viral, benieuwd of die over de 7K views van gisteren gaat komen ....
Zelfs als die er zou zijn, zou ik niet kijken. Was het allersaaiste gesprek ooit en eindigde met een knuffel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook het gesprek van Michel en Tekkel?
Moet je even zeggen van wanneer en op welke stream ....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Heb je toevallig ook het gesprek van Michel en Tekkel?
Ik dacht dat die afkorting stond voor zoiets als Get in your best friend, lol. Coronatijd en sinhle, zijn geen goede match🤣quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
GIYBF google is your best friend
GIDBF Google ist dein bester Freund
Zitten veel calorietjes in dat lichaamquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:30 schreef Clasientje het volgende:
Ik zit in een deuk om die Thomas wat een energie heeft hij zou je niet zeggen hahaha😂
Ja, een FB fansite.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:29 schreef IkFok het volgende:
Ben je er al achter op welke site die staat dan?
Srsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:30 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Zelfs als die er zou zijn, zou ik niet kijken. Was het allersaaiste gesprek ooit en eindigde met een knuffel.
Toneelhaakquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef Denemarken het volgende:
Dat was gisteravond ergens. Kun je zo ver terug?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moet je even zeggen van wanneer en op welke stream ....
Geen ideequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moet je even zeggen van wanneer en op welke stream ....
BTDTquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik dacht dat die afkorting stond voor zoiets als Get in your best friend, lol. Coronatijd en sinhle, zijn geen goede match🤣
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Altijd ambiace verzekerd
Ze gaat het niet trekken, mijn vriend die loopt straks zo het BB huis uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:30 schreef waxmask het volgende:
julie nog steeds in de "de kindjus kijken" modus
uit of in ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze gaat het niet trekken, mijn vriend die loopt straks zo het BB huis uit.
Ze zouden beter alleen kinderloze mensen erinstoppen en het liefst allemaal vrijgezel
Best een guillty pleasurequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:32 schreef BB-King het volgende:
Ok Spice Girls vind ik stiekem wel leuk.
heel wat kwakjes tegen aan gekwaktquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:32 schreef BB-King het volgende:
Ok Spice Girls vind ik stiekem wel leuk.
Had ik al gepost, Michel spreekt Jerrel aan ......quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:31 schreef engine het volgende:
Dat was gisteravond ergens. Kun je zo ver terug?
Het is een uitbarsting na al het vervelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:32 schreef engine het volgende:
Ik moet zeggen dat ze er toch best een feestje van hebben weten te maken![]()
STOP RIGHT THERE!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Best een guillty pleasure
uit ja, want ze zit er nu in hequote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had ik al gepost, Michel spreekt Jerrel aan ......
Ah zo. Heb het zelf gisteravond al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Done Thatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ben echt geen held in afkortingen, haha. Maar ffe gegoogled
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Feest is afgelopen
Wat een ellende
Begint het een beetje los te komen. Wat een aanfluiting....er is niemand dronken...laat die muziek lopen joh.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Feest is afgelopen
Wat een ellende
Kan nog terug tot 5 januari 2021 ....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:31 schreef engine het volgende:
Dat was gisteravond ergens. Kun je zo ver terug?
Zeker! Beter dan 2 kippen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:32 schreef engine het volgende:
Ik moet zeggen dat ze er toch best een feestje van hebben weten te maken![]()
21:15quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:33 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Vanaf wanneer startte het feestje?
Godver Jerrol KAPPEN NOU! .. oh. Niet zo. ok.quote:
ja echtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:36 schreef Kefke04 het volgende:
leek wel een schoolfuif, geen drank en na 10 uur afgelopen
Op de gemiddele schoolfuif werd meer geneukt dan hierquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:36 schreef Kefke04 het volgende:
DA VILLAGE PEOPLE!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef Jockari het volgende:
Om de verveling bij de streamers wat op te vrolijken. een klein kwisje. In de jaren 70 kwam zanger Patrick hernandez in België wonen. Hij maakte daar het razend bekend nummer "Born to be Alive"
Die kleren huren is niet goedkoop.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef Kefke04 het volgende:
en zeggen dat ze daar 100 euro voor betaald hebben
uit me hoofd cindy lauper maar ga het opzoeknquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef mario390 het volgende:
vraag
wie zung I want to break free
bij de Freddie Tribute?`?
Lisa Stansfield. Waarom?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef mario390 het volgende:
vraag
wie zung I want to break free
bij de Freddie Tribute?`?
Duur stokbroodjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef Kefke04 het volgende:
en zeggen dat ze daar 100 euro voor betaald hebben
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
uit me hoofd cindy lauper maar ga het opzoekn
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
uit me hoofd cindy lauper maar ga het opzoekn
ja klopt ik had het miss, lauper was bij het The Wall berlijn concertquote:
ja kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
ja klopt ik had het miss, lauper was bij het The Wall berlijn concert
Nee, 0 sneeuw. Zelfs het weerbericht liegt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:40 schreef D. het volgende:
Kunnen ze al sneeuwpoppen of -engelen maken?
Op een schoolfuif is er altijd wel iemand die drank of wiet bij heeft. Saaie bedoening van BB.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:36 schreef Kefke04 het volgende:
Het komt eraan hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:41 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Nee, 0 sneeuw. Zelfs het weerbericht liegt tegenwoordig.
Liese was helemaal niet leukquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:43 schreef mario390 het volgende:
leukste kostums
1.Liese Abba of Suzy Quatro
2.Julie Rocklady
Niet echtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:43 schreef mario390 het volgende:
leukste kostums
1.Liese Abba of Suzy Quatro
2.Julie Rocklady
ik lach omdat het zo'n faal is maar het is diep diep triest, nu wil ik ook weten welke kneuzen bij de regie zitten opdat ze nooit meer een rls mogen doenquote:
Ik neem het zo van je aanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:44 schreef puzziepie het volgende:
Bitterlemon met Icetea geeft een zaad smaak
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Liese was helemaal niet leuk
Wel eerlijk zijn he
Ok. Geven we door aan Tekkel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:44 schreef puzziepie het volgende:
Bitterlemon met Icetea geeft een zaad smaak
[ afbeelding ]
Mike zei het , ik had er nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem het zo van je aan
Heb die combi nooit gedronken
jij feest gewoon nog lekker in je eentje doorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef mario390 het volgende:
i wanna willi willi willi..
if you wanna...
ahhhh wat zielig................................NOTquote:
Who's willy do you want?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef mario390 het volgende:
i wanna willi willi willi..
if you wanna...
achzo lies heeft auuuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese heeft au aan de hallux valgus
nou dat kan verrekte mega pijn doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese heeft au aan de hallux valgus
Tja hij moet wel winnen hè, anders is het “homofoob”quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef Jockari het volgende:
Klote opdracht of gunst van BB; Zo gaan ze het geen maand meer uithouden denk ik ,bewoners noch kijkers.
Volgende week vraagt BB:"Bewoners, wie nu wil vertrekken, mag zijn valiezen nemen uit de voorraadkamer". Iedereen daar naar toe behalve Jerrel. En zo wint hij BB.
ja 10 min wel naar gekomen nuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
jij feest gewoon nog lekker in je eentje door
Weeral ? Da's een verpleegster. Loopt nomaal heel de dag rond. Zij niet waarschijnlijk. Poppemieke waarschijnlijk.quote:
????quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:44 schreef Joyce-43 het volgende:
niet denken in problemen denken in oplossingen
maar even ze zit aan de onderkantquote:
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
zitten er verse batterijtjes in de trilstaaf?
hou op zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee dat watje, dat zich krankenschwester nant.
Jill is ook nog geen vrouw, maar echt nog een meisjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Clasientje het volgende:
Michel is wel een flirter zeg met alle vrouwen behalve Jill zie ik hem flirten hahahaha
Ik zie hem toch vooral Julie bewerkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Clasientje het volgende:
Michel is wel een flirter zeg met alle vrouwen behalve Jill zie ik hem flirten hahahaha
Ja maar haar kindjes kijken mee hé.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie hem toch vooral Julie bewerken
ja dat 2te was bij 2 and halfe manquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef BB-King het volgende:
Sprite en banaan ga je van kotsen?
Cola en Mentos is ook geen goede combinatie.
kijk , leuk en leerzaam de COSquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar even ze zit aan de onderkant
en dat andere is aan de zijkant
Die zullen 's nachts toch ook wel slapen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:51 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Ja maar haar kindjes kijken mee hé.
dat zei die rooie met de wasrek verplaaatsenquote:
Jill is én de jongste, én het meest kinds. Snap wel dat 'ie daar niet mee flirt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Clasientje het volgende:
als de kindjes niet kijken danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie hem toch vooral Julie bewerken
Mannen met staartjes?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:51 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Michel.. Staartje met opgeschoren haar. Lijkt mij wel sexy!
vrouwenproblemenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef Rodriho het volgende:
Hola, er wordt gejankt over de was.
CONFLICT!
Daar hadden ze het vanmiddag ook al over, Handdoeken schijnen te meuren en het huis ook , of bepaalde delen in het huisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef Rodriho het volgende:
Hola, er wordt gejankt over de was.
CONFLICT!
Volgende nominaties gaan dus naar de twee grootste stinkzakken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:55 schreef waxmask het volgende:
echt alles stinkt daar, nu weer de afwasmachine
diene mike ziet er ook geen propere uitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:56 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Volgende nominaties gaan dus naar de twee grootste stinkzakken.
Ik verdenk Thomas en Jerrel.
Ja, de grote schoonmakers zijn weg he, begint zn tol te eisenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:55 schreef waxmask het volgende:
echt alles stinkt daar, nu weer de afwasmachine
dachten we in't begin ook van Nick hequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef JimLaFleur het volgende:
Volgens mij hebben ze die Matt uit liefdadigheid in het Big Brother huis gestopt, die gozer is zo ongelooflijk saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |