Minderwaardig "event" voor zijn standaard natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:08 schreef Kefke04 het volgende:
voor een sfeermaker en dj te zijn is die matt aka donald duck toch ook maar een triestige figuur
Nou reuze...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef Rodriho het volgende:
Are we having fun yeah yeah yeah yeah yeah ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En denk dat Naomi dan ook wel los gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef BB-King het volgende:
You can leave your hat on van Joe Cocker aub.
Ik zie Patje dan echt strippen.
Jaaaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef BB-King het volgende:
You can leave your hat on van Joe Cocker aub.
Ik zie Patje dan echt strippen.
was het glad?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
vrouw ging net naar dr werk maar is op de kennedylaan weer omgedraaid en naar huis gekomen
Wat was 't ook alweer? Kom er even niet op. The Strokes?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
duidelijk dat max 2 mensen in t huis dit nr kennen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik vraag mij echt af, of hij Jill per ongeluk tegen haar hoofd trapt ......![]()
Jerrel laat een boer in Jill haar gezicht.had het live gezien, maar toch nogmaals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
er is niet ingedronken, brabantse gezelligheid begint bij het 5e pilsjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik vind de brabandse gezelligheid wel tegenvallen van de nieuwe boys. zeker voor een verkleedfeest
Wel een super lekkere tangoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Jockari het volgende:
Ook beter dan die shitmuziek in het huis:
volgens mij OMDquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat was 't ook alweer? Kom er even niet op. The Strokes?
mooi ja maar geen feest muziek, auto muziekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Jockari het volgende:
Ook beter dan die shitmuziek in het huis:
Maar zag je ook die trap, die is gemist in de COS denk ik....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Whuzz het volgende:
had het live gezien, maar toch nogmaals:![]()
![]()
Durven ze waarschijnlijk niet omdat ze bang zijn voor het evt strippenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef Kefke04 het volgende:
schande dat BB joe Cocker nog niet gedraaid heeft niet in de marathon en nu ook weer niet.
amsterdam ook toch ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja en sneeuwt hard dus zag weinig
Dat soort mensen heb je wel nodig in zo'n huisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Die Thomas, Jill en Naomi zijn wel echte feestbeesten!
Iets zegt mij dat zijn BMI waarde niet helemaal in balans is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas heeft echt de conditie van een broodje kaas.
Bij de minste intensiteit komt dat tongetje al uit z'n mondSneu eigenlijk. Of het moet aan mij liggen
Maar valt me op dat bij alles meer dan wandelen dat tongetje uit z'n mond gaat.
Alweer een reden om wantrouwig te zijn jegens 5G-masten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
Die Tekkel heeft de dansmoves van een 5G mast
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik vraag mij echt af, of hij Jill per ongeluk tegen haar hoofd trapt ......![]()
Jerrel laat een boer in Jill haar gezicht.Die vent spoort echt niet gisteren al dat schreeuwen vlakbij iedereens oor nu weer dit. Wat een mafklapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ze enola gay warenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was met orchestral manouvres in the dark?
Ja nee, hij is natuurlijk veel te zwaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat zijn BMI waarde niet helemaal in balans is.
Zou een reden kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou 'm wat soepeler in de heupen verwachten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
Die Tekkel heeft de dansmoves van een 5G mast
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja nee, hij is natuurlijk veel te zwaarMaar iemand die veel te zwaar is hoeft niet perse een echte kut conditie te hebben.
Heeft er gewoon enorm veel nood aan om iemand eens goed te beffen. Vandaar dat tongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in zijn bekken bedoel jequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je zou 'm wat soepeler in de heupen verwachten.
Mag zo zijn ... maar hij houdt het wel lang vol. Heeft gigantisch staan dansen tijdens de marathonquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas heeft echt de conditie van een broodje kaas.
Bij de minste intensiteit komt dat tongetje al uit z'n mondSneu eigenlijk. Of het moet aan mij liggen
Maar valt me op dat bij alles meer dan wandelen dat tongetje uit z'n mond gaat.
allemaal nep dit, puur wat beelden schieten voor tv en klaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:15 schreef odie22 het volgende:
waar was dat verkleden nu voor nodig, alleen drank en muziek was prima gweeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |