Wat het niet Manis?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:34 schreef mario390 het volgende:
julie heeft ketjap matus![]()
wat is dat?
Ketjap manis. Maar probeer eens je antwoorden zelf te zoeken met Google kerel!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:34 schreef mario390 het volgende:
wat is dat?
GIYBFquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:34 schreef mario390 het volgende:
wat is dat?
Niet doen anders moeten we die afkorting ook weer gaan uitleggen.quote:
https://letmegooglethat.com/?q=Hoe+werkt+Google%3Fquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:38 schreef rinardo het volgende:
@:mario390 https://letmegooglethat.com/
GIYBF google is your best friendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Niet doen anders moeten we die afkorting ook weer gaan uitleggen.Ik moest zelf ook even googlen, lol!
wie vind jij dan leuk?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:43 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat Jill zo populair is bij de kijkers zo bijzonder vind ik haar niet ik vind haar juist irritantm
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:43 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat Jill zo populair is bij de kijkers zo bijzonder vind ik haar niet ik vind haar juist irritantm
Dat werd er ook bij gezegd, maar ze denken dat het van een sneeuwkanon zal komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
Even weg geweest en ik lees hier dat ze een sneeuwschuiver hebben gekregen? Dan hebben ze denk ik ook al de conclusie getrokken dat er sneeuw op komst is?
(of overschat ik de bewoners nu)
Dat is pas sinds de 3 nieuwe er zijn. Ze weet van gekkigheid niet wat ze met de aandacht moetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:43 schreef Clasientje het volgende:
Ja weer tijd voor grote verhalen en speciale missies... Miessies...quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat werd er ook bij gezegd, maar ze denken dat het van een sneeuwkanon zal komen.
Dus als jij geen tijd hebt, moeten anderen het voor je opzoeken? Blöd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:42 schreef mario390 het volgende:
ja ja niet zo tijd vor google heb al 5 sites
en 2 livestreams open
De 3 stonden meteen met hun jas aan buiten. Dachten dat BB het op commando kon laten sneeuwen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
Even weg geweest en ik lees hier dat ze een sneeuwschuiver hebben gekregen? Dan hebben ze denk ik ook al de conclusie getrokken dat er sneeuw op komst is?
je overschat ze, patje zei meteen er komt geen sneeuw zal wel een sneeuwkanon zijn met een opdractquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
Vindt het heerlijk, deze verhalen. Hoor je niet elke dag.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:45 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja weer tijd voor grote verhalen en speciale missies... Miessies...
ik stop met uitleggenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:47 schreef mario390 het volgende:
hebben jullie in nederland
wel en waarschuwing gekregen dat
5 cm sneeuw komt? haha![]()
Nee hoor. 30 cm en wij weten dat gewoon. Hoeft niemand ons te zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:47 schreef mario390 het volgende:
Code rood. Hoogste waarschuwingsniveau.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:47 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:45 schreef DKUp het volgende:
Miesje mocht er ook niet over praten.
Miesje mag er na praten over een Videoland-documentaire over zijn uitzending.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:47 schreef mario390 het volgende:
Whats newquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:50 schreef DKUp het volgende:
Liesje zou zichzelf redden, joh dat is totaal niet verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |