Dan hebben ze wel een nieuw topic nodig, dus ik dacht, laat ik die maar openen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
NIET TWEETEN
Als de vingers jeuken dames, gewoon hier posten!
Thanks!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan hebben ze wel een nieuw topic nodig, dus ik dacht, laat ik die maar openen.
Die show gaat langer duren dan in 1991.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef Momo het volgende:
Als The Roop ESC2021 moet ze daar bij LRT wel leren een meer spectaculaire shows te maken in 2022.
Ik weet het niet. Litouwen is goed in praten, maar niet zo geweldig in intervalacts. Ik denk dat het qua totale duur dan wel meevalt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Die show gaat langer duren dan in 1991.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Die show gaat langer duren dan in 1991.
Iedereen heeft opgetreden, de stemming is al een half uur open. Weet niet of die al weer gesloten is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk nu ook. Hoe ver zijn we gevorderd?
Alle artiesten zijn geweest, nu een intervalquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk nu ook. Hoe ver zijn we gevorderd?
Het waren ook wat veel liedjes voor een nationale finale.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alle artiesten zijn geweest, nu een interval![]()
Als het goed is om 22.00 klaar, maar loopt in de praktijk vaak uit zoals je weet
Klinkt inderdaad primaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef koffieleuk het volgende:
Alle intervalacts tot nu toe zijn wel interessant.
Rob en Rop wordt inderdaad te gek.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef Moira het volgende:
Ik ben ingetuned want ik kan Rob Dekaj in Moltalk niet aan
Ja he? Dan toch knap dat ze het binnen twee uurtjes kunnen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het waren ook wat veel liedjes voor een nationale finale.
Ik kan Rop zoooooo veel beter hebben dan Robquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rob en Rop wordt inderdaad te gek.
Jaaaaaaaa buurvrouw die ook The Roop gaat zien winnen zo!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef Moira het volgende:
Ik ben ingetuned want ik kan Rob Dekaj in Moltalk niet aan
Roopquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rob en Rop wordt inderdaad te gek.
Wilde ze vorig jaar zo graag live zien en nu gewoon opnieuw een ronde hopen ze live te mogen zienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa buurvrouw die ook The Roop gaat zien winnen zo!![]()
![]()
Jaaaa ik wil het ook!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Wilde ze vorig jaar zo graag live zien en nu gewoon opnieuw een ronde hopen ze live te mogen zien![]()
Ik ken minder succesvolle Sisters inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef koffieleuk het volgende:
Dit zijn Sisters On Wire. Zou wel tof zijn als zijn eens mee zouden doen.
Jij hoeft je priorities niet uit te sortenquote:
Bedankt voor de herinnering Fredquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken minder succesvolle Sisters inderdaad.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hoeft je priorities niet uit te sorten
Samequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:39 schreef Fred_B het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik naar de Litouwse TV kijk.
De nummer 5 lijkt me sterk en de mol zijn ze denk ik ook niet, dus ik denk ook eerder dat ze gewoon de winnaar zijn jaquote:
Ronquote:
Je hebt de afgelopen 3 weken weinig gemist.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:39 schreef Fred_B het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik naar de Litouwse TV kijk.
Harry Potterfilms kijken en al 20 jaar al die zinnen uit je hoofd tegelijkertijd meezeggen in scenesquote:
De odds voor Litouwen hebben weinig gedaan in elk geval.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De nummer 5 lijkt me sterk en de mol zijn ze denk ik ook niet, dus ik denk ook eerder dat ze gewoon de winnaar zijn ja
Foei Moira, niet opletten tijdens Litouwsquote:
70.000 punten?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef Sableheart het volgende:
Dit gaat heel erg goed. Wat een gigantisch verschil.
JAZEKERquote:
Hoezo? Dan hadden we 3 weken van saaie midtempo nummers gemist!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ze hadden gewoon deze hele voorronde niet hoeven te houden![]()
![]()
![]()
Die meesterwerkjes moeten nog wat op me inwerken!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hoezo? Dan hadden we 3 weken van saaie midtempo nummers gemist!
Wtfquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Nashipeer het volgende:
Dat verschil![]()
The Roop - 74512
Evita Cololo - 427
“Vermoeden van matchfixing”quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Nashipeer het volgende:
Dat verschil![]()
The Roop - 74512
Evita Cololo - 427
Eens, ik zou ze eerder iets van 4 procent geven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is wel het moment om te layen.
Geruststellend idee dat iemand dat gelezen heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:49 schreef Sableheart het volgende:
Goed nummer, vrolijk, dansbaar. Ik ben het wel met Fred in het wedtopic eens dat ze waarschijnlijk veel concurrentie gaan krijgen. Maar net als vorig jaar zou een top 10 zeker moeten kunnen.
Altijd mooi als de act meteen klopt jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:49 schreef koffieleuk het volgende:
Gelukkig wordt dit geen gevalletje Francesco Gabbani, dit staat als een huis.
Vorige nummer was voor mij gelijk een top 3 en deze gelijk een top 10quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:49 schreef Sableheart het volgende:
Goed nummer, vrolijk, dansbaar. Ik ben het wel met Fred in het wedtopic eens dat ze waarschijnlijk veel concurrentie gaan krijgen. Maar net als vorig jaar zou een top 10 zeker moeten kunnen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hoezo? Dan hadden we 3 weken van saaie midtempo nummers gemist!
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:51 schreef Greys het volgende:
@:Cee we zetten dit jaar dus voortaan echt alleen maar een tweet klaar van onze favoriet. Het werkt!
[ twitter ]
Ik lach zo hard dat de kat op mijn schoot schudt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Nashipeer het volgende:
Dat verschil![]()
The Roop - 74512
Evita Cololo - 427
Freddie probeert gewoon mee te dansen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lach zo hard dat de kat op mijn schoot schudt.
Oke doen we alvast een scheduled tweet voor 23 mei met GEFELICITEERD JEANGU.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:51 schreef Greys het volgende:
@:Cee we zetten dit jaar dus voortaan echt alleen maar een tweet klaar van onze favoriet. Het werkt!
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oke doen we alvast een scheduled tweet voor 23 mei met GEFELICITEERD JEANGU.
[..]
[..]
Discoteque zonder h, Arannnnn!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:55 schreef koffieleuk het volgende:
Nu al zin om misschien een fragmentje van ze te zien in RTL Boulevard of Shownieuws
Aran Bade is ook fan zo te zien!
[ twitter ]
Hopelijk doen via zoom iets met meedansen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef Moira het volgende:
Wel jammer dat we dit in de zaal niet kunnen meedansen dit jaar
Ik denk dat Aran Bade en andere fans van dit nummer er enorm naast zitten. Het is kwalitatief gewoon niet goed genoeg, ondanks de hype. Ik denk niet dat jury's er warm voor lopen. En het publiek nog minder. Ik moet nog zien of het überhaupt de finale haalt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:55 schreef koffieleuk het volgende:
Nu al zin om misschien een fragmentje van ze te zien in RTL Boulevard of Shownieuws
Aran Bade is ook fan zo te zien!
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |