Ze vond het gewoon niet te vreten. Klaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:31 schreef mario390 het volgende: [..] ja snapte, maar ik zie soms eet zij wel ,maar deze keer niks
doen wij allemaal in de cos ook een gezamenlijk drankje?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Raar is beter voor mijn omschrijving, huhuhu.
En bijna feest, uur bijna voorbij, alcohol
Ik hoop dat hij met zijn antwerps accent ook Hermans op zijn Gents kan immiteren. Zou geweldig zijn. "Achterwaarts in de poes genaaid" is toch 1 van de bekendste uitspraken van Herman.quote:
Ik schenk net inquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
doen wij allemaal in de cos ook een gezamenlijk drankje?
Gameroom, daar is het feestquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
Waarom staan ze allemaal
Voor de dagboekkamer
Ik heb niets in huis maar iedereen die heeft kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
mike is peterpan of tijl uilenspiegel of robin hood? wie is hij?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:41 schreef rinardo het volgende:
wie vult aan
Patrick Herman Brusselmans
tjerkel cruela de vill
naomi sneeuwwitje
jill Olaf
Michel de madhatter
Liese Abba
michel Mad Hatter Alice in Wonderland.
matt Donald Duck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Broeder tuck van Peter panquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
mike is peterpan of tijl uilenspiegel of robin hood? wie is hij?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is denk het bewuste fragmentje van vannacht, ik kan het helaas niet verstaan, misschien kunnen onze
Vlaamse vrienden het verstaan en vertalen .....![]()
Irritaties bij Patrick.Zoals ze tegen mij zeggen . Lees de streams !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jillquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:45 schreef Kinga het volgende:
WTF. Ik vind het zo raar dat Jill en Matt al BFF zijn na 1 dag. Doe ff normaal... wie van de 2 is er onoprecht hier?!
doe es aardig ..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoals ze tegen mij zeggen . Lees de streams !
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is denk het bewuste fragmentje van vannacht, ik kan het helaas niet verstaan, misschien kunnen onze
Vlaamse vrienden het verstaan en vertalen .....![]()
Irritaties bij Patrick.Jonge kruip erbij, neuk dr en laat ons met rust vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nog nooit gehad, dus neem het zo van je aanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
water, wil geen lauwe 43, maar inderdaad 43 over een ijscoupe is ook lekker
Hij was inderdaad ietwat grofquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jonge kruip erbij, neuk dr en laat ons met rust vooruit
Ook lieve reactie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jonge kruip erbij, neuk dr en laat ons met rust vooruit
Vergeten ze weer niet te schakelen zoals van de week.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk mogen we mee feesten straks in de gameroom...
Olaf de Sneeuwpop van de Disney film Frozen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat een kip of een pengiun ofzo bij jill?
Let it goooquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
olafquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sneeuwpopquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach geef hem ongelijk, ik hou van mensen die zeggen waar het op slaat en wat ze denken. Beter dan die figuren die steeds vertellen dat ze zich inhouden of zeggen dat ze er iets van zeggen en vervolgen tijdens een fokking biecht mooi weer spelen.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:51 schreef Angelflush het volgende:
Het feestje is vast in de gameroom.
En dan SL voor de live kijkers 🙈🙈
gaan ze daar feesten?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoop echt dat ze ons straks toelaten in de gameroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je mist één van de mooiste! Edward!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee jack sparrow (zo hebben we de meeste jonny depp rollen gehad)
brusselmans kwam hier ook regelmatig op tv hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Jockari het volgende:
Voor de vlamingen is het duidelijk wie Patje moet voorstellen: Herman Brusselmans, de man die alles uit zijn bek vlamt zoals hij denkt. 1 van zijn bekendste uitspraken ; "ik heb haar achterwaarts in de poes genaaid ! ".
Ooh die kennen we zeker. De befkoning van Belgiëquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Jockari het volgende:
Voor de vlamingen is het duidelijk wie Patje moet voorstellen: Herman Brusselmans, de man die alles uit zijn bek vlamt zoals hij denkt. 1 van zijn bekendste uitspraken ; "ik heb haar achterwaarts in de poes genaaid ! ".
ah jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je mist één van de mooiste! Edward!
Wij kennen hem ook. Ik vind hem superquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Jockari het volgende:
Wow, als jullie dát al indrukwekkend vinden.... Hans Teeuwen wil jullie sprekenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Jockari het volgende:
De Herman is wel een legend hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Jockari het volgende:
Dat zou pas een gaaf kostuum zijn!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Herman Brusselmans is in Nederland ook best bekend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Jockari het volgende:
Of Sweeney Todd kan die gelijk Jerrel omleggenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In de eerste pirates wel ja. Daarna wordt het meer een gimmick.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou pas een gaaf kostuum zijn!
Maar vind jack sparrow echt de beste rol
Oja dat had ook nog gekund😁quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Madhatter van alice in wonderland
Dan ken je Herman nog niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wow, als jullie dát al indrukwekkend vinden.... Hans Teeuwen wil jullie spreken
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In de eerste pirates wel ja. Daarna wordt het meer een gimmick.
Maar goed... beste rol van Depp? Fear & Loathing natuurlijk.
Zeker wel, maar Hans Teeuwen is toch nog een stukje directer hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:58 schreef Jockari het volgende:
K
[..]
Dan ken je Herman nog niet echt denk ik.
Dat vind ik nou ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat ziet Naomi er weer fantastisch uit.
Dit is niet fantastisch, di's gewoon geilquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat ziet Naomi er weer fantastisch uit.
Gay privilege.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:02 schreef Jockari het volgende:
Waarom mag niemand iets persoonlijks mee brengen, maar strandjanet Jerrel mag zijn hele kleurboek mee brengen ?
Oh.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grapjas.. wie moet hij voorstellen
Nou3, mijn Naomi is geen lustobjectquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit is niet fantastisch, di's gewoon geil
Omdat ie daarmee anderen inkleurt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:02 schreef Jockari het volgende:
Waarom mag niemand iets persoonlijks mee brengen, maar strandjanet Jerrel mag zijn hele kleurboek mee brengen ?
k, prima. Dan neem ik d'r.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou3, mijn Naomi is geen lustobject.
Maar ge zijt niks met een USB stick als ge hem nergens kunt insteken, behalve in uw r***quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:03 schreef suzi1 het volgende:
zoey heeft ook alles op een usbsticky bij. dr hele kledingkast en pruiken
Sinds Tekkel er bij is durven ze geen wapens meer toe te staan in het huis. ... for some reason....quote:
Met een glitterpak?quote:
Ow, misschien haal ik er nu wat door elkaar. Is ook lastig, zijn meerdere bollies nu.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een glitterpak?
Afgeleid door Naomi zeker
deze smink is speciaal meegeleverd door bb dat zei jerrel net het was ook best dure zei die. hij doet dit niet met zn eigen make upquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:02 schreef Jockari het volgende:
Doet me denken aan die tekenfilmfiguur geronimo!quote:
Ik zeg gooi er wapens inquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sinds Tekkel er bij is durven ze geen wapens meer toe te staan in het huis. ... for some reason....
Da trekt op enne RAT!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Doet me denken aan die tekenfilmfiguur geronimo!
Rattttquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Doet me denken aan die tekenfilmfiguur geronimo!
Dus voor die gay wordt dat geregeld...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
deze smink is speciaal meegeleverd door bb dat zei jerrel net het was ook best dure zei die. hij doet dit niet met zn eigen make up
Zoo ze zijn wel fan van hem..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
deze smink is speciaal meegeleverd door bb dat zei jerrel net het was ook best dure zei die. hij doet dit niet met zn eigen make up
Same here. Oh, nu weer terug. Met Tekkel. Doe maar weer zwartquote:
Potverrrr weer zwartquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same here. Oh, nu weer terug. Met Tekkel. Doe maar weer zwart
Weet niet welke noob er achter de knoppen zit daar..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil beeld
Sorryquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet niet welke noob er achter de knoppen zit daar..
Gelijk ontslaan, hup eruit, pak je spullen en rennen kreng.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet niet welke noob er achter de knoppen zit daar..
Komt door die halve meter sneeuw.., oh nee die is er nog niequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
Weer terug, pfff fuck regie does normaal.
En fok ook weer traag.
Dadelijk was dit een voorbode, valt er veel sneeuw en vallen de streams daardoor uit, omg wat moeten we danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt door die halve meter sneeuw.., oh nee die is er nog nie
Had het kunnen weten.. mensen die gek zijn op paars.. daar kan niets goeds van komenquote:
omgwtf. Dan moet ik met mijn vriendin gaan praten enzo... does normaalquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk was dit een voorbode, valt er veel sneeuw en vallen de streams daardoor uit, omg wat moeten we dan
Gaan we zelf streamen.. ons winter wonder landquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk was dit een voorbode, valt er veel sneeuw en vallen de streams daardoor uit, omg wat moeten we dan
Omg neeeeeequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omgwtf. Dan moet ik met mijn vriendin gaan praten enzo... does normaal
Hou op hoor, ons leven valt stil!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vraag of ze zich als sneeuwwitje wil verkledenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel heeft er vast zin in.quote:
Ok jij streamt wij kijken, deal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan we zelf streamen.. ons winter wonder land
Lekker back to basic voor ze!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pak en smink van Mies![]()
Zoe ziet er ook mooi uit..wel of geen slip
Febo heeft flink uit de broek laten hangen
worden leuke tv beelden
na het korte feestje kan de stroom eraf daar
lkkr genieten van de Horror winter code rood
tnx! valentijnskado sorted!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag of ze zich als sneeuwwitje wil verkleden![]()
Ja kappuh hoor. Heb al heel de dag sociaal gedaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Owhquote:
Ja dat is echt stom.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:14 schreef Rodriho het volgende:
Is Patje nu verkleed als Herman Brusselmans?
Mee eens. Alle licht uit!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:14 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat een flop dit zeg.. Pauper muziek en teveel licht en geen alcohol.
Dronken van geluk?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:15 schreef odie22 het volgende:
en we weten allemaal hoe het eindigt straks, dronken, janken, ruzie etc etc![]()
![]()
![]()
![]()
Wel knap zonder alcohol dronken wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:15 schreef odie22 het volgende:
en we weten allemaal hoe het eindigt straks, dronken, janken, ruzie etc etc![]()
![]()
![]()
![]()
Stil jij! Jou stuur ik een paarse dildo dit jaar!quote:
Gaan we weerwolven!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze hadden ook makkelijk de gameroom kunnen inrichten als een feestzaaltje. Veel meer sfeer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:15 schreef Kinga het volgende:
Ze kunnen die lampen en sfeerverlichting daar toch regelen? Wat een noobs.
In Oeteldonk is dit op dinsdagnacht de laatste bus naar huis na het begraven van Knillisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:15 schreef waxmask het volgende:
![]()
wtf is dit? zo ziet het eruit op de vierde dag van carnaval hier in brabant
Ja preciesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hadden ook makkelijk de gameroom kunnen inrichten als een feestzaaltje. Veel meer sfeer.
Ik ben de heks.quote:
Maar op deze muziek kan je geen polonaise lopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is ook geen carnaval maar een verkleedfeestjeeeeeee.
omg... mijn eerste carnaval zonder ouders was met (te) veel goldstrike.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Gooi er een paar flessen goldstrike in
Wat dacht je van Zoey met haar zes pruiken en werkkleding.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:02 schreef Jockari het volgende:
Dat moeten ze komende week al smorgens als ze wakker worden doen, komt goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar op deze muziek kan je geen polonaise lopen.
Behalve DGK nooit rls gevolgd maar dit gaat echt nergens overquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef waxmask het volgende:
nou deze wint de prijs hoor, saaiste rls feestje ever.............
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg... mijn eerste carnaval zonder ouders was met (te) veel goldstrike.
Ging ongeveer:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dachtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt gemist dat dit feestje mar een uurtje duurt?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:18 schreef odie22 het volgende:
die krijgen straks echt wel drank hoor![]()
Het is weekend en de stagiares runnen de toko....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hadden ook makkelijk de gameroom kunnen inrichten als een feestzaaltje. Veel meer sfeer.
Ja, maar als je de eerste keer zó zat bent dan is het wel echt klaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik dacht![]()
![]()
en dan weer
![]()
![]()
noemen we in brabant plaats maken
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ze hebben hun wekelijkse slokje wijn/bier donderdagavond al gehad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat dit feestje mar een uurtje duurt?
Ja! En dan paar drankjes, muziek veel harder. Dat je elkaar amper kan verstaan.. Maar ik vind het knap. Ze gaan aardig los!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
oh het is al begonnen, ik liep iets achterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:18 schreef odie22 het volgende:
die krijgen straks echt wel drank hoor![]()
Jij weet lekker niet waar mijn huis staatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stil jij! Jou stuur ik een paarse dildo dit jaar!
Dat bedoel ik! Had hoop dat het wat zou worden. Wat een armoe weer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef Kinga het volgende:
Wie kent dit verkleedfeestje nog? Man man man, veel gebeurd toen
Toch altijd iets met die COS'sers hier (incl mijzelf)quote:
Ja wat is het nou, eerst te veel licht en nu weer te weinig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
Echt top man dit.. we kunnen amper wat zien
Darkroomquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef Jockari het volgende:
Ze zouden het beter de gangbangroom noemen. Gebeurt er misschien nog iets in dat huis. Buiten 10 uur dansen en breien is er nog niet veel gebeurd. Ik wacht nog op het tournooi Jerrel-over-het-hek-werpen binnen het uur.
Waarom hebben die cameras geen nachtzicht?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, eerst te veel licht en nu weer te weinig.
Dan hadden ze voor blacklights moeten zorgen en kostuums die lichtgevenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch altijd iets met die COS'sers hier (incl mijzelf)
leven om te zeiken gezellig toch? jij aan de Duvel?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch altijd iets met die COS'sers hier (incl mijzelf)
Zou mooi zijn... allemaal spannende dingen....quote:
Hebben ze in de slaapkamer wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom hebben die cameras geen nachtzicht?
Das wel dommig.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
leven om te zeiken gezellig toch? jij aan de Duvel?
ice theaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
leven om te zeiken gezellig toch? jij aan de Duvel?
Terwijl het bij die dance marathon juist best prima muziek was (over het algemeen)quote:
Bij geweld vlieg je er uit, dus beter niet doen. Tenzij je graag weg wilt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:23 schreef odie22 het volgende:
ze kunnen toch in het donker die kwerrel een paar beste beuken voor zijn harses geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |