Hier ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je bij jullie dan gewoon binnen 15 minuten (met de auto) op een plek zijn waar je currywurst kan kopen?
Nou, ik ben zelf 1.91 hè dus zo'n kaars van een meter is voor mij een kaarsje maar voor jou wellicht een joekel.quote:
Voor jou een waxinelichtje dusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf 1.91 hè dus zo'n kaars van een meter is voor mij een kaarsje maar voor jou wellicht een joekel.
Ahhhhquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens buienradar gaat het hier niet eens sneeuwen.
Dan is dat 'kaarsje' wel heel triestigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf 1.91 hè dus zo'n kaars van een meter is voor mij een kaarsje maar voor jou wellicht een joekel.
Bedankt, wordt zeer gewaardeerd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
*Zet in Spanje een goed doel op om dekentjes naar Em te sturen.
Volgens een andere vanaf 23 uur natte sneeuw en vanaf middernacht gewone sneeuw.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
En toch zitten daar ook goede kanten aan
Goed bezig hoor met je kaarsjes en dekentjes. Klap klapquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
*Zet in Spanje een goed doel op om dekentjes naar Em te sturen.
Ik doe mijn deel voor het vaderland!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goed bezig hoor met je kaarsjes en dekentjes. Klap klap
Jij hebt nog wat te kiezen. Hier gebeurt het gewoonquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens een andere vanaf 23 uur natte sneeuw en vanaf middernacht gewone sneeuw.
Straks Widm kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat te kiezen. Hier gebeurt het gewoon
Ophef! Hooivorken, maar geen fakkels! Anders smelt ook nog wat er al ligtquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar ik ga gewoon uit van 20+.![]()
Ow.
Dan kan het wel tegenvallen misschien
Oh nee, ik zit op de grens van donkerblauw en nog donkerder blauw.
BLAUW BLAUW BLAUW![]()
Oh dat vind ik echt de naarste afleveringenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ook leuk! Kijk je ook de Vlaamse?
Hier staat dr Who op, die met de nare weeping angels
Nee, die kunnen we hier niet zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ook leuk! Kijk je ook de Vlaamse?
Hier staat dr Who op, die met de nare weeping angels
Huh? Wel hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die kunnen we hier niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |