abonnement Unibet Coolblue
pi_197848763
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197848800
Vanaf uur of 21u pas hier.

Hoe gaat het met de pijn Isa?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197848845
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf uur of 21u pas hier.

Hoe gaat het met de pijn Isa?
Geloof hier pas vannacht.

Ik heb eigenlijk niet zoveel pijn meer. Ongemakkelijk gevoel in mijn buik en ik voel me een hangbuikzwijntje. Kan buikspieren niet echt aanspannen en dat voelt gek. Maar neem nog wel paracetamol. Arts zei donderdag dat ik dat nog even door moest gebruiken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197849067
Fijn @Isabeau dat je niet zoveel pijn meer hebt!

Test was negatief, dus ik kan zo nog wandelen O+ het is hier vooral grijs en een beetje aan het miezeren, sneeuw komt pas vanavond geloof ik. Ben benieuwd, hoef morgen nergens heen, als er echt wat komt met buurmeisje sneeuwpop maken denk ik O+
pi_197849093
Ik doe dat tempex overigens altijd als ze een paar nachten -5 of erger opgeven omdat mijn vriezer daar onverwarmd staat
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197849124
Vandaag eens een kast uit elkaar halen en een nieuwe gaan opbouwen. Schilderen moet dan maar erna.
Eind van de middag misschien nog even vogeltjes kijken O+
pi_197849147
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geloof hier pas vannacht.

Ik heb eigenlijk niet zoveel pijn meer. Ongemakkelijk gevoel in mijn buik en ik voel me een hangbuikzwijntje. Kan buikspieren niet echt aanspannen en dat voelt gek. Maar neem nog wel paracetamol. Arts zei donderdag dat ik dat nog even door moest gebruiken.
Fijn dat de pijn (bijna) weg is! :*
Ik denk dat het laatste voelt zoals mijn schoonzus zich voelde na haar zwangerschap :D Die had ook wat moeite met het gevoel van afwezige buikspieren.
pi_197849178
Bij fietsie in de regio weten de mensen zich 1979 nog te herinneren.
Om de meute ‘voor’ te zijn, ging ik donderdagmiddag inslaan.

En @VlinDerTjE ...als nieuwe woonplek: heb je ook Culemborg op je lijstje staan, want een station.
En voor mensen die gaan verhuizen of ‘gewoon’ nieuwe woonspullen zoeken, heb ik een kortingscode bij fonQ. DM maar als je wilt.

Voor sigme’s lam is de vriezer te klein.

En borisz...lekker lopen, doķrlopen.
pi_197849244
Oh ja @Lonaa: voor een water- en windbestendige jas keek ik naar waxjassen.
Pffft. Prijzig. Misschien bij Bever?
Succes met online winkelen.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:12:42 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197849248
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:08 schreef AnneX het volgende:
Bij fietsie in de regio weten de mensen zich 1979 nog te herinneren.

Mijn schoonouders woonden destijds in een klein boerderijtje, eigendom van het bouwbedrijf waar mn schoonpa voor werkte, op 2km van de "doorgaande weg". Die hebben toen een week in en om huis gebivakkeerd, voor hun weg aan de beurt was vrijgemaakt te worden. Met een kind van 4 en een van 1 in huis, was niet ongezellig vertelt mn schoonmoeder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197849263
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geloof hier pas vannacht.

Ik heb eigenlijk niet zoveel pijn meer. Ongemakkelijk gevoel in mijn buik en ik voel me een hangbuikzwijntje. Kan buikspieren niet echt aanspannen en dat voelt gek. Maar neem nog wel paracetamol. Arts zei donderdag dat ik dat nog even door moest gebruiken.
Fijn dat de pijn een stuk minder is. Dan ben je ook wat mobieler, niet meer "wanneer ik dit doe is auw". HEbben ze gezegd wanneer die buikspieren weer mee gaan doen? Is dat weken of maanden?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:19:21 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197849361
Eigenlijk wel jammer he; vroeger konden mensen zich nog een beetje verrast voelen door goed winterweer.
Vaag weerberichtje van Pelleboer, die toen ie buiten liep had geroken dat er vorst in de lucht zat, en dat was het dan.
Nu kan je bijna alleen nog maar teleurgesteld raken als je minder winter krijgt dan dat je dagen ervoor beloofd was..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197849381
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:19 schreef fietsie het volgende:
Eigenlijk wel jammer he; vroeger konden mensen zich nog een beetje verrast voelen door goed winterweer.
Vaag weerberichtje van Pelleboer, die toen ie buiten liep had geroken dat er vorst in de lucht zat, en dat was het dan.
Nu kan je bijna alleen nog maar teleurgesteld raken als je minder winter krijgt dan dat je dagen ervoor beloofd was..
haha, stel dat er vannacht wat valt en morgenochtend al weer bijna weg is. _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:21:45 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197849403
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

haha, stel dat er vannacht wat valt en morgenochtend al weer bijna weg is. _O-
Dat is alleen bij Isa zo.
Die heeft nooit sneeuw, en ook nooit het weer wat opgegeven is. Zal wel door de woon-hoogte komen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197849433
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat is alleen bij Isa zo.
Die heeft nooit sneeuw, en ook nooit het weer wat opgegeven is. Zal wel door de woon-hoogte komen :P
Kennis van mij woont "op de bult" (hoogste plek hier in Arnhem) en die heeft voor de zekerheid maar voor een week eten in huis gehaald, komt regelmatig voor dat de strooiwagens het niet redden. Is een oude volkswijk waar ze bij de bouw geen rekening hebben gehouden met strooiwagen.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 februari 2021 @ 12:25:20 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197849451
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kennis van mij woont "op de bult" (hoogste plek hier in Arnhem) en die heeft voor de zekerheid maar voor een week eten in huis gehaald, komt regelmatig voor dat de strooiwagens het niet redden. Is een oude volkswijk waar ze bij de bouw geen rekening hebben gehouden met strooiwagen.
Wij houden ons graag voor dat we afgelegen wonen, helaas wonen ook 2 chauffeurs van de strooidienst hier in de straat. Ik ken dan ook geen straat die zo fanatiek schoongehouden wordt :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197849568
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij houden ons graag voor dat we afgelegen wonen, helaas wonen ook 2 chauffeurs van de strooidienst hier in de straat. Ik ken dan ook geen straat die zo fanatiek schoongehouden wordt :D
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_197849733
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geloof hier pas vannacht.

Ik heb eigenlijk niet zoveel pijn meer. Ongemakkelijk gevoel in mijn buik en ik voel me een hangbuikzwijntje. Kan buikspieren niet echt aanspannen en dat voelt gek. Maar neem nog wel paracetamol. Arts zei donderdag dat ik dat nog even door moest gebruiken.
Klinkt goed *O*

En die para gewoon doorpakken hoor, lekker die spiegel hoog houden :Y

Hoe zijn je bloedwaarden trouwens? Je moest nog een keer extra laten prikken toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197849766
Tweede keer in korte tijd dat ik in de stad sta zonder beurs :')
Gelukkig wist ik nu dat het beursje waarin de huissleutel zit ook een bron van cash is e;kon ik mijn boodschapjes doen. Drie bosjes tulpen in huis nu O+

En ik meende te voelen dat de miezer af en toe natte sneeuw werd, maar dat is vast wishful thinking.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197849772
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geloof hier pas vannacht.

Ik heb eigenlijk niet zoveel pijn meer. Ongemakkelijk gevoel in mijn buik en ik voel me een hangbuikzwijntje. Kan buikspieren niet echt aanspannen en dat voelt gek. Maar neem nog wel paracetamol. Arts zei donderdag dat ik dat nog even door moest gebruiken.
Lijkt me maf gevoel. Fijn dat de pijn bijna weg is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Isabeau dat je niet zoveel pijn meer hebt!

Test was negatief, dus ik kan zo nog wandelen O+ het is hier vooral grijs en een beetje aan het miezeren, sneeuw komt pas vanavond geloof ik. Ben benieuwd, hoef morgen nergens heen, als er echt wat komt met buurmeisje sneeuwpop maken denk ik O+
heb je snel binnen ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197849819
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij houden ons graag voor dat we afgelegen wonen, helaas wonen ook 2 chauffeurs van de strooidienst hier in de straat. Ik ken dan ook geen straat die zo fanatiek schoongehouden wordt :D
😂 De gemeente heeft gister een filmpje geplaatst op fb hķe de aanpak is.
Fietspaden hebben voorrang in de fietssstad.

Ja, Isa wilde ik ook nog vragen hķe de waarden van de nierfunctie waren.
Moest je daarvoor naar een saltro lokatie? aan de andere kant van de stad of naar je werk zieke huis?

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 06-02-2021 13:06:17 ]
pi_197849822
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tweede keer in korte tijd dat ik in de stad sta zonder beurs :')
Gelukkig wist ik nu dat het beursje waarin de huissleutel zit ook een bron van cash is e;kon ik mijn boodschapjes doen. Drie bosjes tulpen in huis nu O+

En ik meende te voelen dat de miezer af en toe natte sneeuw werd, maar dat is vast wishful thinking.
Als ik op de auto's kijk onder het kleine balkon, zijn die ook nat. En krijg ook net een pushbericht, dat het morgen code rood gaat worden volgens KNMI
We have far more in common than that which devides us..
pi_197849940
@Lonaa ik HOUD van regenjassen met binnenjas. Zolang je niet een hemajas van een tientje hebt gekocht zal het geen enorm zweterige bende worden hoor. (Mijn hemajas droeg ik om en om binnenstebuiten en gewoon, dan kon het zweet er weer af regenen :') )
Ik houd van Didriksons als merk, heb ook bv The North Face overwogen en dat soort dingen maar m'n Didriksons deed ik 10 jaar mee dus die won. :+
Ik draag 'm het hele jaar door. Alleen nu ff m'n "echte" winterjas (skijack) aangedaan want ik moet morgenavond of maandagochtend met de trein naar huis en dan wil ik niet aan het perron vastvriezen in de Helse Sneeuwstorm. :P
pi_197849981
Ik was vanochtend 8:15 de deur uit om te gaan hardlopen. Het bos is een klein halfuur fietsen. De eerste 10 minuten was het droog, daarna was het regen --> regen en wind --> koude regen en wind. :(
Gaat de goede kant op dus :+

*G* de tien kilometer lopen is dus wel mooi gelukt.

-O- enorme blaar bovenop m'n teen. Bovenop. Waarom. :')
pi_197850153
Ik had vanmorgen mijn hele weekmenu uitgepland in de bestelling van ah. Die wordt zojuist geannuleerd. Niet heel gek natuurlijk, maar ik ga hier op zaterdag echt de supermarkt niet in. Picnic had dinsdag nog een gaatje, en dan doen we het tot dan maar met de huidige voorraad. #eerstewereldproblemen
pi_197850209
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kennis van mij woont "op de bult" (hoogste plek hier in Arnhem) en die heeft voor de zekerheid maar voor een week eten in huis gehaald, komt regelmatig voor dat de strooiwagens het niet redden. Is een oude volkswijk waar ze bij de bouw geen rekening hebben gehouden met strooiwagen.
Hier in de wijk strooien ze niet. Ooit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197850256
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa ik HOUD van regenjassen met binnenjas. Zolang je niet een hemajas van een tientje hebt gekocht zal het geen enorm zweterige bende worden hoor. (Mijn hemajas droeg ik om en om binnenstebuiten en gewoon, dan kon het zweet er weer af regenen :') )
Ik houd van Didriksons als merk, heb ook bv The North Face overwogen en dat soort dingen maar m'n Didriksons deed ik 10 jaar mee dus die won. :+
Ik draag 'm het hele jaar door. Alleen nu ff m'n "echte" winterjas (skijack) aangedaan want ik moet morgenavond of maandagochtend met de trein naar huis en dan wil ik niet aan het perron vastvriezen in de Helse Sneeuwstorm. :P
Kijk, betere berichten. :7 Het is er een van Icepeak en niet-in-de-sale moet ie 150 euro kosten. Het idee van een losse binnenjas stond me wel aan omdat ik m dan inderdaad niet alleen bij koud+neerslag aan kan maar ook bij nietkoud+neerslag.
En als het ff meezit ook gewoon zonder neerslag. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197850261
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:06 schreef Tuindier het volgende:
Ik had vanmorgen mijn hele weekmenu uitgepland in de bestelling van ah. Die wordt zojuist geannuleerd. Niet heel gek natuurlijk, maar ik ga hier op zaterdag echt de supermarkt niet in. Picnic had dinsdag nog een gaatje, en dan doen we het tot dan maar met de huidige voorraad. #eerstewereldproblemen
Geannuleerd :o

Picnic staat hier voor maandag op de planning. Beter komen ze gewoon. Met hun karretje.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197850273
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hier in de wijk strooien ze niet. Ooit.
De wijk in ook nauwelijks hier, maar ik woon aan een doorgaand fietspad dus dat moeten ze wel. Alleen een paar jaar geleden waren ze zomaar afgeslagen naar rechts en een heel stuk van het fietspad vergeten. Toen ben ik maar weer naar huis gegaan, lopend want ik durfde echt niet meer op de fiets te stappen. Om me heen gleden mensen "elegant" richting de klinkertjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_197850285
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:06 schreef Tuindier het volgende:
Ik had vanmorgen mijn hele weekmenu uitgepland in de bestelling van ah. Die wordt zojuist geannuleerd. Niet heel gek natuurlijk, maar ik ga hier op zaterdag echt de supermarkt niet in. Picnic had dinsdag nog een gaatje, en dan doen we het tot dan maar met de huidige voorraad. #eerstewereldproblemen
Whut? Zijn ze ah al aan het annuleren?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197850303
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Geannuleerd :o

Picnic staat hier voor maandag op de planning. Beter komen ze gewoon. Met hun karretje.
Ja. Ze zouden morgenmiddag komen dus ik snap het wel.

Wel een beetje jammer van mijn weekmenu.
pi_197850371
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:15 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ja. Ze zouden morgenmiddag komen dus ik snap het wel.

Wel een beetje jammer van mijn weekmenu.
Ik ga morgenmiddag nog gewoon op pad, eigenlijk. Tenminste, dat was ik wel van plan. En mijn auto is beduidend minder hip dan die van de AH.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197850384
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ga morgenmiddag nog gewoon op pad, eigenlijk. Tenminste, dat was ik wel van plan. En mijn auto is beduidend minder hip dan die van de AH.
Die van picnic zijn een stuk wiebeliger
We have far more in common than that which devides us..
pi_197850426
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die van picnic zijn een stuk wiebeliger
En toch denk ik dat zelfs die beduidend beter bestand zijn tegen winterweer dan die van mij.
Denk aan winterbanden. Of ABS. Of andere bescherming.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197850428
Standaard voorraad kan ik weken mee vooruit en voor de verse spullen durf ik zo nodig die 200m naar de supermarkt te glibberen. Bevoorraad wordt er vast wel.

In mijn straat wordt ook pas laat gestrooid (woonerf). Nadat ik buurman een keer wakker moest bellen om mijn auto te helpen duwen ligt er nu wel standaard zout en een sneeuwschep klaar om mijn oprit begaanbaar te houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197850461
Ik realiseerde me wel dat we verder slecht voorbereid zijn op kou en sneeuw. Ooit had ik van die sneeuwijzers voor onder mn schoenen, die zijn volgens mij niet meeverhuisd. Ik heb ook geen slotspray voor de auto. Moet m nog even in de versnelling zetten want ouderwetse handrem.
Oh en geen sneeuwschuiver. Of slee. Of zout.So yeah, kom maar op. Er is ook duidelijk advies van de overheid dus we kunnen. *O*

https://www.rijksoverheid(...)sneeuw-en-winterweer
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197850534
Oja, sneeuwijzers. Die liggen ergens. Als ik die nu niet opgraaf doe ik het nooit meer denk ik.
pi_197850541
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Standaard voorraad kan ik weken mee vooruit en voor de verse spullen durf ik zo nodig die 200m naar de supermarkt te glibberen. Bevoorraad wordt er vast wel.

In mijn straat wordt ook pas laat gestrooid (woonerf). Nadat ik buurman een keer wakker moest bellen om mijn auto te helpen duwen ligt er nu wel standaard zout en een sneeuwschep klaar om mijn oprit begaanbaar te houden.
Ik zag dat hier in de hal de bezems, zout en sneeuwschuivers ook al klaargezet zijn voor de liefhebbers

Zo, net op diverse plekken vogelvoer opgehangen zodat die ook wat te eten hebben.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197850594
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Whut? Zijn ze ah al aan het annuleren?
Ja, zie hier.
https://nos.nl/liveblog/2(...)leert-bezorging.html
We have far more in common than that which devides us..
pi_197850620
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kijk, betere berichten. :7 Het is er een van Icepeak en niet-in-de-sale moet ie 150 euro kosten. Het idee van een losse binnenjas stond me wel aan omdat ik m dan inderdaad niet alleen bij koud+neerslag aan kan maar ook bij nietkoud+neerslag.
En als het ff meezit ook gewoon zonder neerslag. :7
Ik dacht twee jaar geleden ook een regenjas te kopen. Sindsdien heb ik een nieuwe winterjas. Was best een leuke verrassing.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197850685
O ja, sneeuwijzers. Heb ik ergens liggen maar geen idee waar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197850703
quote:
Oooh alleen morgen. Ik heb ze pas dinsdag O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197850831
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oooh alleen morgen. Ik heb ze pas dinsdag O-)
Ik donderdag, heb ook goede hoop dat het dan wel goedkomt
We have far more in common than that which devides us..
pi_197850839
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oooh alleen morgen. Ik heb ze pas dinsdag O-)
Dan gaan ze zeker langskomen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197850869
Maar vries. En koud. Overdag :o
Zou sowieso verboden moeten worden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197850880
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:47 schreef Vanyel het volgende:
Maar vries. En koud. Overdag :o
Zou sowieso verboden moeten worden.
Ja. Ik haat sneeuw. Misschien niet die eerste 2 uur als het er ligt, maar wel die bagger en meuk en kou daarna.
pi_197850900
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:48 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ja. Ik haat sneeuw. Misschien niet die eerste 2 uur als het er ligt, maar wel die bagger en meuk en kou daarna.
Dat dus. En als er ook zoveel valt duurt het ook weer een eeuwigheid voordat die vieze blubberzooi weg is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197850910
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik dacht twee jaar geleden ook een regenjas te kopen. Sindsdien heb ik een nieuwe winterjas. Was best een leuke verrassing.
:D
Goede winterjas kan ik op zich ook gebruiken.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2021 @ 13:53:34 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197850962
Met een sprintje de sprinter gehaald op Breukelen. Kortenhoef was alleen maar blubber. Loosdrechtse Plassen stuk minder en daarna door Loenen ad Vecht en Nieuwersluis. Loenen is mooi 😺

Uiteindelijk de Vecht verlaten om 500 meter verder het Amsterdam Rijnkanaal over te steken met een pontje. En dan de laatste kilometers richting Breukelen CS.

FIjn om gewandeld te hebben. ☺️
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197850992
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:53 schreef borisz het volgende:
Met een sprintje de sprinter gehaald op Breukelen. Kortenhoef was alleen maar blubber. Loosdrechtse Plassen stuk minder en daarna door Loenen ad Vecht en Nieuwersluis. Loenen is mooi 😺

Uiteindelijk de Vecht verlaten om 500 meter verder het Amsterdam Rijnkanaal over te steken met een pontje. En dan de laatste kilometers richting Breukelen CS.

FIjn om gewandeld te hebben. ☺️
Was het wel droog? Ik was net buiten, het regent niet, maar ik had wel fijne druppeltjes op de bril.

Morgen kan je gaan langlaufen :P
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2021 @ 13:59:53 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197851086
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was het wel droog? Ik was net buiten, het regent niet, maar ik had wel fijne druppeltjes op de bril.

Morgen kan je gaan langlaufen :P
Alleen een kort buitje gehad. Het was verder droog 🙂

Over twee weken door naar Woerden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197851105
Dora is er overigens ook helemaal klaar voor.



Lekker 80's (ski)(trainings)jack! :')

Het past goed genoeg voor wat het kostte, en het heeft een col met rits. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197851153
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Dora is er overigens ook helemaal klaar voor.

[ afbeelding ]

Lekker 80's (ski)(trainings)jack! :')

Het past goed genoeg voor wat het kostte, en het heeft een col met rits. :D
ahh...maar geen oorwarmers :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_197851159
Overigens vond ik dat ze wat "gemakkelijker" liep/huppelde, dus misschien heeft ze het toch kouder buiten dan ik dacht. Hoewel de wind ook wel echt viesss is vandaag, waardoor het natuurlijk wel beduidend kouder voelt dan de laatste tijd gedaan heeft.

En ze lijkt beduidend minder een armedillo dan dat ik verwacht had. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197851163
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ahh...maar geen oorwarmers :P
Die waren ook wel beetje koud na het wandelen ja. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 14:08:17 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197851266
Ik keek naar "snowsteps" op Amazon. Bezorging 5 maart.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 14:08:45 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197851276
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Dora is er overigens ook helemaal klaar voor.

[ afbeelding ]

Lekker 80's (ski)(trainings)jack! :')

Het past goed genoeg voor wat het kostte, en het heeft een col met rits. :D
Ora in d'r Australian :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197851330
Wil ik zoervleisj maken in mijn creusetje met peerd, heb ik geen uien in huis :'( :'( :'( :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197851332
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ora in d'r Australian :)
Ze kan m prima hebben. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197851336
Tof pak wel. Tijd voor een matching outfit, Lonaa
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 14:12:52 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197851368
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:11 schreef Vanyel het volgende:
Tof pak wel. Tijd voor een matching outfit, Lonaa
Panterprint combineert er ook prima bij :7
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197851400
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:11 schreef Vanyel het volgende:
Tof pak wel. Tijd voor een matching outfit, Lonaa
:D
Heb je dit zelf gefikst Lonaa? met een ‘vergeten’ skijack? _O_
pi_197851410
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Dora is er overigens ook helemaal klaar voor.

[ afbeelding ]

Lekker 80's (ski)(trainings)jack! :')

Het past goed genoeg voor wat het kostte, en het heeft een col met rits. :D
Goede omschrijving, warme Dora O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197851411
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Panterprint combineert er ook prima bij :7
roze dan wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_197851459
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:11 schreef Vanyel het volgende:
Tof pak wel. Tijd voor een matching outfit, Lonaa
He jammer. Net nieuwe jas gekocht en die is niet roze of paars.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 14:17:20 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197851469
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Dora is er overigens ook helemaal klaar voor.

[ afbeelding ]

Lekker 80's (ski)(trainings)jack! :')

Het past goed genoeg voor wat het kostte, en het heeft een col met rits. :D
Omggg O+
Wij blijken dus een jas te hebben voor de hond. Benieuwd of ze hem aan wil morgen _O-
pi_197851470
Mijn softshell heeft roze ritsen. So that's something. En ik heb grijs/roze Nikes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197851482
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

:D
Heb je dit zelf gefikst Lonaa? met een ‘vergeten’ skijack? _O_
Nee. :D Deze heb ik dus gewoon zo gekocht voor 14 euro want niemand wilde deze en was al 10x afgeprijst. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197851497
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Omggg O+
Wij blijken dus een jas te hebben voor de hond. Benieuwd of ze hem aan wil morgen _O-
Dora vindt het dus helemaal geen issue. *O* Ik geloof ook wel dat ze begrijpt wat het doet. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197851507
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

He jammer. Net nieuwe jas gekocht en die is niet roze of paars.
Np. Doe je dit eronder. Speciaal voor jou uitgezocht.

Ik moet een nieuwe carričre starten als stylist.



Superleuk met die roze Nikes.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197851525
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Np. Doe je dit eronder. Speciaal voor jou uitgezocht.

Ik moet een nieuwe carričre starten als stylist.

[ afbeelding ]

Superleuk met die roze Nikes.
Oh ja dat rock ik wel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 14:20:39 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197851529
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dora vindt het dus helemaal geen issue. *O* Ik geloof ook wel dat ze begrijpt wat het doet. :Y
Ik weet ook nog niet of het nodig is. Maar heb hem voor de zekerheid klaar gelegd. Koud hondje is ook zielig.
pi_197851591
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee. :D Deze heb ik dus gewoon zo gekocht voor 14 euro want niemand wilde deze en was al 10x afgeprijst. :D :')
Vond je nog een prijskaartje in guldens?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197851617
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vond je nog een prijskaartje in guldens?
Het meisje van 18 achter de kassa ging even aan de baas vragen of het wel klopte want 'het was wel erg goedkoop in vergelijking met de andere jasjes'

Baas: 'Oh die. Ja nee ja, dat klopt wel, dat moet gewoon weg'

:')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 14:25:22 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197851620
Dat roze is tenminste tof.
Die wij hebben is blijkbaar ooit door een buurvrouw kado gedaan :')
Viezig beige bruin _O-
pi_197851631
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:25 schreef gcjoel het volgende:
Dat roze is tenminste tof.
Die wij hebben is blijkbaar ooit door een buurvrouw kado gedaan :')
Viezig beige bruin _O-
Ja dat zijn de meeste. Of grijs/zwart. Of rood (why?)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197851658
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja dat zijn de meeste. Of grijs/zwart. Of rood (why?)
Mocht er echt 30 cm of meer vallen, kan je haar zo makkelijk weer terugvinden
We have far more in common than that which devides us..
pi_197851672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mocht er echt 30 cm of meer vallen, kan je haar zo makkelijk weer terugvinden
:D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197852268
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:21 schreef fietsie het volgende:

Dat is alleen bij Isa zo.
Die heeft nooit sneeuw, en ook nooit het weer wat opgegeven is. Zal wel door de woon-hoogte komen :P
Dit is dan ook volledig mijn verwachting. 2 cm sneeuw max en dat is voor maandag verdwenen of alleen nog bruine blubber.

Allemaal paniek om niks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197852403
Ik wil eendjes bijvoeren. Wat eten zij?

En er woont een schattig poesje in onze schuur. We gaan haar deze week maar bijvoeren. Dat stopt wel zodra het niet meer vriest, anders hebben we er straks 20. En ze krijgt een dekentje op de glaswol waar ze nu op ligt.
Spoilers!
pi_197852487
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Dora is er overigens ook helemaal klaar voor.

[ afbeelding ]

Lekker 80's (ski)(trainings)jack! :')

Het past goed genoeg voor wat het kostte, en het heeft een col met rits. :D
O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197852522
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil eendjes bijvoeren. Wat eten zij?

En er woont een schattig poesje in onze schuur. We gaan haar deze week maar bijvoeren. Dat stopt wel zodra het niet meer vriest, anders hebben we er straks 20. En ze krijgt een dekentje op de glaswol waar ze nu op ligt.
Mais :7 ik ging jaren geleden met veel vorst ook bij voeren en heb toen mais gebruikt. Had ik ergens van een website. Er stond van alles, maar dit was het meest praktisch voor mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197852547
Dora's jasje is gewoon gemaakt van mijn oude 80's/90's trainingsjas :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 februari 2021 @ 15:05:34 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197852564
Ik kan nu het verschil al voelen, in de schuur, die platen tempex voor het glas :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 15:06:06 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197852575
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Dora's jasje is gewoon gemaakt van mijn oude 80's/90's trainingsjas :')
Ergens lijkt het net alsof je een hele rij ontnuchterende posts doet op dit moment :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197852612
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mais :7 ik ging jaren geleden met veel vorst ook bij voeren en heb toen mais gebruikt. Had ik ergens van een website. Er stond van alles, maar dit was het meest praktisch voor mij.
Ik las het ja. Of doperwten. Die heb ik ook.
Spoilers!
pi_197852692
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik las het ja. Of doperwten. Die heb ik ook.
Je kan van alles voeren als het maar geen brood is, dat heb ik er vooral van onthouden :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197852874
Ohh :'( Dat poesje is zo schattig. Ze mieuwde heel erg. Mijn moederhart :'( Ze heeft nu water, een dekentje en een bakje natvoer.
Spoilers!
pi_197852957
Ottolenghi portobello's staan hier vanavond op het menu. Kan ik die nu al maken en dan vanavond opwarmen in de laatste stap of beter wachten?
pi_197853021
Havermout vlokken eten eendjes ook.
En tav jassen: ik heb een Didriksons winterjas (gekregen voor m'n verjaardag van Mama) en ik hou ervan. Wel duur, maar absoluut waterdicht en noooooit meer koud. Eerder te warm, dus met open rits fietsen <3
Edit: en elk seizoen wel een keer in de reclame bij Bever!
pi_197853057
*piep

[ Bericht 98% gewijzigd door Lonaa op 06-02-2021 15:37:19 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197853064
Net terug van een frisse wandeling maar een goede. 11,6 km. Nu lekker warme chocomel en pepernoten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197853091
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ottolenghi portobello's staan hier vanavond op het menu. Kan ik die nu al maken en dan vanavond opwarmen in de laatste stap of beter wachten?
Ik deed laatste keer de oliezooi uren van tevoren en alleen de portobello's wel aan het eind. Dat was goed voor de smaak.
Jouw optie lijkt mij ook prima kunnen, heb de restjes hier ook al eens opgewarmd zonder negatieve effecten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853103
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ottolenghi portobello's staan hier vanavond op het menu. Kan ik die nu al maken en dan vanavond opwarmen in de laatste stap of beter wachten?
Ik heb gisteren een restant gegeten en dus weer opgewarmd en dat was prima.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853119
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Dora's jasje is gewoon gemaakt van mijn oude 80's/90's trainingsjas :')
Ik vind het echt prachtig. :D O+ :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853121
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
*piep
Je geeft hiermee zijn naam en toenaam weg aan iedereen die dit topic leest. Lijkt me niet wenselijk.

[ Bericht 29% gewijzigd door Lonaa op 06-02-2021 15:37:33 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853145
Mijn eerste TR gemacht :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853156
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb gisteren een restant gegeten en dus weer opgewarmd en dat was prima.
Zķ traag.
Zoooooo traag.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853166
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:35 schreef Vanyel het volgende:

Je geeft hiermee zijn naam en toenaam weg aan iedereen die dit topic leest. Lijkt me niet wenselijk.
oh, iemand is wel wakker! Heb quote snel aangepast.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197853167
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zķ traag.
Zoooooo traag.
Ja ik moes toch eerst ff zelf kijken enzo. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853174
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh, iemand is wel wakker! Heb quote snel aangepast.
Ik heb je reactie weggeflikkerd :@

Sorry.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853180
Mijn aangepaste quote is alweer verwijderd :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197853190
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn aangepaste quote is alweer verwijderd :(
*)

Rigoureuze poets gedaan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853196
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja ik moes toch eerst ff zelf kijken enzo. :7
:P
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853203
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn aangepaste quote is alweer verwijderd :(
Ja flauw hč.
Die mods van tegenwoordig kunnen echt hélemaal niks.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853205
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:P
En me verwonderd over hoe jong herman-de-nieuwsman (heet ie herman?) nog leek 8 jaar geleden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853232
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja flauw hč.
Die mods van tegenwoordig kunnen echt hélemaal niks.
Mimimimi
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853254
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 14:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Np. Doe je dit eronder. Speciaal voor jou uitgezocht.

Ik moet een nieuwe carričre starten als stylist.

[ afbeelding ]

Superleuk met die roze Nikes.
Goh, ik kwam net bij het opruimen een foto van mezelf tegen met ongeveer deze outfit :+ Zwanger :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197853270
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Goh, ik kwam net bij het opruimen een foto van mezelf tegen met ongeveer deze outfit :+ Zwanger :')
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Is er iets wat we kunnen doen (ik kan doen) om je te overtuigen die te delen?
Desnoods in dm?

Zoooo'n ander licht op onze Frau doctor
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853282
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Is er iets wat we kunnen doen (ik kan doen) om je te overtuigen die te delen?
Desnoods in dm?
Goede vraag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853294
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Is er iets wat we kunnen doen (ik kan doen) om je te overtuigen die te delen?
Desnoods in dm?

Zoooo'n ander licht op onze Frau doctor
Laat maar weten ja...
We have far more in common than that which devides us..
pi_197853305
Goed, ik ben weer beetje warm van ronde met de hond. Maar Dora heeft de slaap alweer uit so there we go again.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853331
Hm, ik zal er eens over nadenken :7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197853333
Oh shit sorry te enthousiast denk -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197853345
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:46 schreef Clubsoda het volgende:
Hm, ik zal er eens over nadenken :7
Je mag mijn slee komen lenen komende week? O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853352
Ik heb al een slee :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 15:49:08 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197853376
Ik heb echt een awsome slee, alleen mijn kind voelt zich er te groot voor :D





Zou ik die te koop moeten zetten? Of er een familie-erfstuk van maken dat over 15 jaar, als het dan ooit die ene winter oplevert die wel beetje sneeuw geeft, mn dochter die zelf mogelijk kan gebruiken?

[ Bericht 4% gewijzigd door fietsie op 06-02-2021 15:56:07 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197853413
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb al een slee :D
:(
Warme choco met Kahlua?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853587
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:(
Warme choco met Kahlua?
Tempting.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197853671
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:49 schreef fietsie het volgende:
Ik heb echt een awsome slee, alleen mijn kind voelt zich er te groot voor :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zou ik die te koop moeten zetten? Of er een familie-erfstuk van maken dat over 15 jaar, als het dan ooit die ene winter oplevert die wel beetje sneeuw geeft, mn dochter die zelf mogelijk kan gebruiken?

Oh die vind ik vreselijk. Daar had ik als zes jarige nog niet op willen zitten. Bij sleetjes moet je op je buik van een heuveltje kunnen en niet alleen zo passief zitten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:05:24 #121
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197853696
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh die vind ik vreselijk. Daar had ik als zes jarige nog niet op willen zitten. Bij sleetjes moet je op je buik van een heuveltje kunnen en niet alleen zo passief zitten
Welk heuveltje? Het is hier zo plat als het maar kan zijn; is een schaatsslee. Zitten stalen runners onder zodat ie net zo snel loopt als schaatsen zelf :)

(Enige heuvel in de verre omtrek is de bult hoogovenafval waarmee de snelwegovergang is gebouwd)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197853756
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Tempting.
Gintonicje erbij om het af te maken?
Of een likje portobello-olie?

Je ziet, geen brug te ver
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853786
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Welk heuveltje? Het is hier zo plat als het maar kan zijn; is een schaatsslee. Zitten stalen runners onder zodat ie net zo snel loopt als schaatsen zelf :)

(Enige heuvel in de verre omtrek is de bult hoogovenafval waarmee de snelwegovergang is gebouwd)

Zodat je lekker kunt zitten kleumen terwijl je ouders zich amuseren?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853827
Wij hebben nu alleen een saaie houten slee.
Hopen dat de bilibo leuk wordt als speeltuig morgen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853853
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gintonicje erbij om het af te maken?
Of een likje portobello-olie?

Je ziet, geen brug te ver
Drank en vet, je weet mijn zwakke plekken wel te vinden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197853878
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Drank en vet, je weet mijn zwakke plekken wel te vinden.
QFT
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197853883
Wij hebben een houten slee en billenslee. Die laatste is al jaren populairder :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:13:43 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197853898
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zodat je lekker kunt zitten kleumen terwijl je ouders zich amuseren?
Nee zodat je mee mag in plaats van thuis te blijven met oma.
Dit ding maakte het al een paar keer mogelijk dat uk mee kon naar plekken die voor haar veel en veel te ver waren om te lopen of te krabbelen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:14:30 #129
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197853919
Ik heb vorige week net een houten slee gekocht. Meneer klimt er al op. Morgen maar zien hoeveel er hier valt. Hopelijk vind hij het dan nog steeds leuk, in de kou :').
pi_197853924
Mijn wandeling was zo fijn O+ had ik echt even nodig. Lekker gewandeld en gekletst over vanalles incl mijn 'angst' dat t niet lang gaat duren voor m'n broertje en zn vriendin aan kinderen gaan beginnen, waarvan bleek dat zij dat ook al dacht aan te voelen. Vind ik vreselijk leuk voor ze, maar ook best pijnlijk, want I was born ready zegmaar en wil al 4.5 jaar echt heel graag maar toen wilde ex niet en toen wilde ex wel maar kwamen we tot de conclusie niet met elkaar en nu ben ik alleen en ik wil nog steeds echt heel graag, en broertje heeft net ruim halfjaar een relatie en begint nu pas echt te willen zegmaar). En gehad over dat ze wil dat ik weet dat ze er voor me is als ik het op een gegeven moment alleen ga doen als ik nog niemand tegen gekomen ben O+.

Zoveel O+ O+ . Ze voelt ook meer als grote zus dan als nicht.

Ik ga straks ook even bijlezen ipv alleen egoposten
pi_197853933
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Drank en vet, je weet mijn zwakke plekken wel te vinden.
Ja skatje, Vanyel weet wel wat jij lekker vindt *) *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197853943
:r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197854024
TINY SNOW
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197854136
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja skatje, Vanyel weet wel wat jij lekker vindt *) *)
:o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197854144
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn wandeling was zo fijn O+ had ik echt even nodig. Lekker gewandeld en gekletst over vanalles incl mijn 'angst' dat t niet lang gaat duren voor m'n broertje en zn vriendin aan kinderen gaan beginnen, waarvan bleek dat zij dat ook al dacht aan te voelen. Vind ik vreselijk leuk voor ze, maar ook best pijnlijk, want I was born ready zegmaar en wil al 4.5 jaar echt heel graag maar toen wilde ex niet en toen wilde ex wel maar kwamen we tot de conclusie niet met elkaar en nu ben ik alleen en ik wil nog steeds echt heel graag, en broertje heeft net ruim halfjaar een relatie en begint nu pas echt te willen zegmaar). En gehad over dat ze wil dat ik weet dat ze er voor me is als ik het op een gegeven moment alleen ga doen als ik nog niemand tegen gekomen ben O+.

Zoveel O+ O+ . Ze voelt ook meer als grote zus dan als nicht.

Ik ga straks ook even bijlezen ipv alleen egoposten
Wat fijn ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197854166
Goed, ik maak me maar eens op voor een rondje markplaats, kind, rijsttafel, mcdrive. De buitenkraan is dicht, de hoofdkraan heeft een warm bedje en de schuurdeur ingepakt, kom maar op sneeuwstorm!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:29:26 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197854179
)(#()&)#(*$)@*#U wat is die wiskunde met gordijnen, gordijnhaken en glijdertjes toch kut..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:29:39 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197854183
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:28 schreef Clubsoda het volgende:
Goed, ik maak me maar eens op voor een rondje markplaats, kind, rijsttafel, mcdrive. De buitenkraan is dicht, de hoofdkraan heeft een warm bedje en de schuurdeur ingepakt, kom maar op sneeuwstorm!
Ik mis alcohol

Glühwein staat klaar hier O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197854264
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn wandeling was zo fijn O+ had ik echt even nodig. Lekker gewandeld en gekletst over vanalles incl mijn 'angst' dat t niet lang gaat duren voor m'n broertje en zn vriendin aan kinderen gaan beginnen, waarvan bleek dat zij dat ook al dacht aan te voelen. Vind ik vreselijk leuk voor ze, maar ook best pijnlijk, want I was born ready zegmaar en wil al 4.5 jaar echt heel graag maar toen wilde ex niet en toen wilde ex wel maar kwamen we tot de conclusie niet met elkaar en nu ben ik alleen en ik wil nog steeds echt heel graag, en broertje heeft net ruim halfjaar een relatie en begint nu pas echt te willen zegmaar). En gehad over dat ze wil dat ik weet dat ze er voor me is als ik het op een gegeven moment alleen ga doen als ik nog niemand tegen gekomen ben O+.

Zoveel O+ O+ . Ze voelt ook meer als grote zus dan als nicht.

Ik ga straks ook even bijlezen ipv alleen egoposten
Wat fijn dat je iemand hebt mocht je dat besluit nemen! Weten dat je zo'n backup hebt maakt het ook makkelijker.

Avondeten is bezorgd, straks even kijken wat het allemaal is, gezellig opmaken en smullen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197854332
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik mis alcohol

Glühwein staat klaar hier O+
Ik pik biertjes op bij de toko :Y en we hebben nog veel roze wijn en glühweinkruiden ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197854444
Ik wil ook wel tante worden vlindertje O-)
pi_197854460
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:43 schreef Tele6 het volgende:
Ik wil ook wel tante worden vlindertje O-)
:D
Kan ik een soort nepoma worden _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_197854461
M'n beste vriendin wil eerst een hond, een kat en vogels, en woont nu met haar vriend op 30 m2 dus dat wordt 'm nog niet. :+
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:45:26 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197854472
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:38 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik pik biertjes op bij de toko :Y en we hebben nog veel roze wijn en glühweinkruiden ^O^
Oh ja, goeie, heb ook bier in de koelkast liggen hier.

Natte van 't IJ :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197854478
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:44 schreef Tele6 het volgende:
M'n beste vriendin wil eerst een hond, een kat en vogels, en woont nu met haar vriend op 30 m2 dus dat wordt 'm nog niet. :+
@Lucky_Strike heeft een loslopende kat ;-)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:48:28 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197854525
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:44 schreef Tele6 het volgende:
M'n beste vriendin wil eerst een hond, een kat en vogels, en woont nu met haar vriend op 30 m2 dus dat wordt 'm nog niet. :+
Ik heb ooit een patiënt gehad die de verse baby in de hondenmand legde en de hond dan op balkon zette als de baby lag te slapen

Alles kan als je echt wilt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197854546
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb ooit een patiënt gehad die de verse baby in de hondenmand legde en de hond dan op balkon zette als de baby lag te slapen

Alles kan als je echt wilt
:X
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:53:46 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197854638
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:X
Denk in mogelijkheden ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:00:14 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197854769
Net even een "ommetje" gemaakt. Wie deed dat nou ook?

En een :* voor vlindertje . mn dm/pm staat open als je dat zou willen .
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197854856
Net Sarabi aan de deur gehad. *O*
pi_197855015
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:00 schreef Barreltje het volgende:
Net even een "ommetje" gemaakt. Wie deed dat nou ook?

En een :* voor vlindertje . mn dm/pm staat open als je dat zou willen .
Ik! :)

Dank je :* hetzelfde voor jou, uiteraard!
pi_197855163
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Net Sarabi aan de deur gehad. *O* [ afbeelding ]
Geniet ervan!
We have far more in common than that which devides us..
pi_197855170
Vorige keer dat het flink sneeuwde duurde het drie dagen voordat de sneeuwschuivers tijd hadden voor ons weggetje. Viel me nog mee dat ze überhaupt kwamen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:20:03 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197855219
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:17 schreef sigme het volgende:
Vorige keer dat het flink sneeuwde duurde het drie dagen voordat de sneeuwschuivers tijd hadden voor ons weggetje. Viel me nog mee dat ze überhaupt kwamen.
Snap ik wel ja :D

In mijn wijk thuis komen ze trouwens ook nooit, maar heeft gelukkig nog nooit tot problemen geleid

We zitten hier vannacht in het boshut aan een ven en ik ben enorm benieuwd hoe we morgen wakker worden O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197855232
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geniet ervan!
Komt vast goed, ben wel benieuwd :)
pi_197855261
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Snap ik wel ja :D

In mijn wijk thuis komen ze trouwens ook nooit, maar heeft gelukkig nog nooit tot problemen geleid

We zitten hier vannacht in het boshut aan een ven en ik ben enorm benieuwd hoe we morgen wakker worden O+
Even voor de duidelijkheid: daar zijn wij ook benieuwd naar O+

Ik hou van sneeuw foto's, hoe cliché ook :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197855304
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Snap ik wel ja :D

In mijn wijk thuis komen ze trouwens ook nooit, maar heeft gelukkig nog nooit tot problemen geleid

We zitten hier vannacht in het boshut aan een ven en ik ben enorm benieuwd hoe we morgen wakker worden O+
Ik gok... wit O+

Doet me denken aan mijn Ardennen vakantie die ook zo sfeervol werd. Terugrijden in code rood, heuvels niet opkomen, autobrand zien, filerijden, ruim 5 uur doen over een rit die normaal in 2 uur gepiept is. Auto vol huismoeders is dan écht fantastisch ;( ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197855318
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:28 schreef Clubsoda het volgende:
Goed, ik maak me maar eens op voor een rondje markplaats, kind, rijsttafel, mcdrive. De buitenkraan is dicht, de hoofdkraan heeft een warm bedje en de schuurdeur ingepakt, kom maar op sneeuwstorm!
Schuurdeur?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:27:07 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197855331
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:17 schreef sigme het volgende:
Vorige keer dat het flink sneeuwde duurde het drie dagen voordat de sneeuwschuivers tijd hadden voor ons weggetje. Viel me nog mee dat ze überhaupt kwamen.
Jouw weggetje is ook wel een door van hors categorie als het om weggetjes gaat he :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:27:09 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197855333
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: daar zijn wij ook benieuwd naar O+

Ik hou van sneeuw foto's, hoe cliché ook :')
Imgur doet het hier al tijdje niet meer via de app. Als je me een alternatief passt slinger ik wel een vandaag en morgen foto in de SC
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:27:51 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197855348
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Imgur doet het hier al tijdje niet meer via de app. Als je me een alternatief passt slinger ik wel een vandaag en morgen foto in de SC
Heb je de imgur app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:28:49 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197855366
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik gok... wit O+

Doet me denken aan mijn Ardennen vakantie die ook zo sfeervol werd. Terugrijden in code rood, heuvels niet opkomen, autobrand zien, filerijden, ruim 5 uur doen over een rit die normaal in 2 uur gepiept is. Auto vol huismoeders is dan écht fantastisch ;( ^O^
Klinkt wel fantastisch _O-

Ik heb Koos paar extra pakjes drinken en wat broodjes laten meenemen, dat is het wel

Geloof wel dat we het gaan overleven. Zo niet, dan is dat zo :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:29:06 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197855372
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb je de imgur app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Zal ik nu doen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197855422
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

@:Lucky_Strike heeft een loslopende kat ;-)
Ja, echt een schatje. Hij/zij is tot Hansje gedoopt en ze (?) heeft haar natvoer op. J heeft gekeken. Ik durfde niet want ik wilde niet weer zo hard huilen als net. Ik heb een labiele dag ;(
Spoilers!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:32:50 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197855424
Ok, vaag, dat werkt wel

Voor de sneeuw

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197855474
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt wel fantastisch _O-

Ik heb Koos paar extra pakjes drinken en wat broodjes laten meenemen, dat is het wel

Geloof wel dat we het gaan overleven. Zo niet, dan is dat zo :T
Het was complete chaos, stress en frustratie O+

Mooiste moment was wel toen een van de huisvrouwen even uit de auto ging om te kijken of ze het eind van de file (we stonden halverwege een besneeuwde heuvel muurvast) kon zien. Haar briljante idee: knalroze winterjas (denk Dora jas) uitdoen en in haar witte fleece uitstappen ‘want dan viel ze beter op’. Ik wist niet of ik uit mijn vel moest springen of in mijn broek moest piesen van het lachen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197855487
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, echt een schatje. Hij/zij is tot Hansje gedoopt en ze (?) heeft haar natvoer op. J heeft gekeken. Ik durfde niet want ik wilde niet weer zo hard huilen als net. Ik heb een labiele dag ;(
Heb je wat geadopteerd of heeft Hansje jullie geadopteerd? O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:39:27 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197855498
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:32 schreef Molo het volgende:
Ok, vaag, dat werkt wel

Voor de sneeuw

[ afbeelding ]
Ohh! O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197855520
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:32 schreef Molo het volgende:
Ok, vaag, dat werkt wel

Voor de sneeuw

[ afbeelding ]
Je hebt gewoon een ven en misschien zie je morgen je gietertheepotding niet meer *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:41:09 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197855528
Zul
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het was complete chaos, stress en frustratie O+

Mooiste moment was wel toen een van de huisvrouwen even uit de auto ging om te kijken of ze het eind van de file (we stonden halverwege een besneeuwde heuvel muurvast) kon zien. Haar briljante idee: knalroze winterjas (denk Dora jas) uitdoen en in haar witte fleece uitstappen ‘want dan viel ze beter op’. Ik wist niet of ik uit mijn vel moest springen of in mijn broek moest piesen van het lachen :')
Zulk volk achterlaten en snel wegrijden :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197855532
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je wat geadopteerd of heeft Hansje jullie geadopteerd? O+
Hansje heeft besloten om in onze schuur te gaan wonen. Dat mag best. Maar ze lag op glaswol en dat lijkt me niet zo handig om op te likken dus kreeg ze een dekentje. En dat is het begin van het eind natuurlijk. Nu is er ook voer en water geregeld voor tijdens de kou.
Spoilers!
pi_197855542
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:41 schreef Molo het volgende:
Zul
[..]

Zulk volk achterlaten en snel wegrijden :+
The homing device is strong in this one ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:42:23 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197855551
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een ven en misschien zie je morgen je gietertheepotding niet meer *O*
Moet wel steeds denken aan user @Ven197654nog wat :') :') :')

Nu bieren en voer ontvangen, ajuus!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197855559
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hansje heeft besloten om in onze schuur te gaan wonen. Dat mag best. Maar ze lag op glaswol en dat lijkt me niet zo handig om op te likken dus kreeg ze een dekentje. En dat is het begin van het eind natuurlijk. Nu is er ook voer en water geregeld voor tijdens de kou.
Hansje heeft het goed geregeld O+
Is het een sociaal Hansje? Kans dat er een chip in zit?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197855578
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet wel steeds denken aan user @:Ven197654nog wat :') :') :')

Nu bieren en voer ontvangen, ajuus!
_O-

Smakelijk!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197855630
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Schuurdeur?
Enkelglas deur met kattenluik en in de ruimte erachter staan koelkast en vriezer. We hebben een elektrisch kacheltje we af en toe aanzetten en zo blijft de warmte hopelijk iets langer binnen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197855637
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hansje heeft het goed geregeld O+
Is het een sociaal Hansje? Kans dat er een chip in zit?
Het is een mieuwend Hansje dat de keuze tussen nieuwsgierig zijn en vluchten moeilijk vindt. Ze kan elk moment naar buiten want er zit een groot gat in de schuur. Ze vlucht steeds als we gaan kijken maar is dan snel weer terug.

Ze staat niet op Amivedi of de dorps FB. Ze lijkt op een kat die hier rondzwerft. Ik zag afgelopen week een variant van die zwerfkat lopen met een enorm brede buik. Dat zag er uit als onhandige timing.
Spoilers!
pi_197855807
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:27 schreef Molo het volgende:

Imgur doet het hier al tijdje niet meer via de app. Als je me een alternatief passt slinger ik wel een vandaag en morgen foto in de SC
Oh, ik gebruik altijd de imgur app -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197855917
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik gebruik altijd de imgur app -O-
Ik heb 'm tig keer weggehaald en opnieuw geīnstalleerd maar noppes
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:01:41 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197855919
SCHNEEUW. Met vette vlokken meteen; net nadat de wind afnam van "Damn, wat een wind" begon het te vlokken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197855942
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:01 schreef fietsie het volgende:
SCHNEEUW. Met vette vlokken meteen; net nadat de wind afnam van "Damn, wat een wind" begon het te vlokken.
Maar we wachten op SNEEUWWWW van @Isabeau, dan is het pas echt
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:09:43 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197856067
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar we wachten op SNEEUWWWW van @:Isabeau, dan is het pas echt
:{w die ziet nooit sneeuw om van d'r heuveltjes mee af te sleeen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:11:08 #183
63722 z80
I fink you freaky
pi_197856094
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:37 schreef sigme het volgende:
Na het eerste ochtendprogramma (rondje lopen, honden & schapen voeren) gelijk maar de vervelendste klus van de dag gedaan: de slager gebeld.
Ik kom binnenkort informeren wie er lamsvlees wil. Vanaf begin maart & begin april heeft de slager de porties klaar.
Ook schaap?
En tegen die tijd eens wat ruimte in de ijskast maken.

Sneeuw? hier? nee. Enkel een snijdende koude wind en miezer en dat bij iets boven het vriespunt.
Hoogwater begint er nu wel op te lijken. Staat tegen de winterdijk aan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197856104
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is een mieuwend Hansje dat de keuze tussen nieuwsgierig zijn en vluchten moeilijk vindt. Ze kan elk moment naar buiten want er zit een groot gat in de schuur. Ze vlucht steeds als we gaan kijken maar is dan snel weer terug.

Ze staat niet op Amivedi of de dorps FB. Ze lijkt op een kat die hier rondzwerft. Ik zag afgelopen week een variant van die zwerfkat lopen met een enorm brede buik. Dat zag er uit als onhandige timing.
Klinkt als een kat met opties O+

Ze kan een verwilderde huiskat zijn, goed dat jullie al wat hebben gekeken naar meldingen. Nu ook aangemeld op Amivedi?

Brede buik, vroege kittens? ;( Hopelijk durft die dan ook de schuur-de-luxe binnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197856110
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

:{w die ziet nooit sneeuw om van d'r heuveltjes mee af te sleeen
Heet dat niet roos :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:12:13 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197856117
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:11 schreef z80 het volgende:

[..]

Ook schaap?
En tegen die tijd eens wat ruimte in de ijskast maken.

Sneeuw? hier? nee. Enkel een snijdende koude wind en miezer en dat bij iets boven het vriespunt.
Hoogwater begint er nu wel op te lijken. Staat tegen de winterdijk aan.
Bizarre parallel met '79 nog steeds :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197856121
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heet dat niet roos :@
:D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197856147
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Net Sarabi aan de deur gehad. *O* [ afbeelding ]
Weer een nieuwe SCer ontmoet *O*
pi_197856154
Boh, in de auto met een doos eten, watertanden :9~
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:15:15 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197856164
Hier zitten zalmmoten in de sous vide.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197856178
Dadelijk wildragout met rode kool in de magnetron gooien :+
Eerst eerpels koken nog.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197856221
Ik had de geroosterde wortels en de parpadelle met rozenharissa, zwarte olijven en kappertjes uit Simpel. Was lekker. :9
pi_197856328
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dadelijk wildragout met rode kool in de magnetron gooien :+
Eerst eerpels koken nog.
Mijn eerpels wilden niet garen. Uiteindelijk wel drie kwartier gekookt ofzo. Toen tot puree geknepen, dat gemengd met choucroute, een glas warme slagroom, wat boter. Dat dan bestooid met wat oude kaas, effekes onder de grill. Geserveerd met rookworst. Duurde wat lang, maar het resultaat was toch een smakelijk home cooked meal.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197856378
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 17:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Enkelglas deur met kattenluik en in de ruimte erachter staan koelkast en vriezer. We hebben een elektrisch kacheltje we af en toe aanzetten en zo blijft de warmte hopelijk iets langer binnen.
Ik denk maar zo, met deze temp heb je de koeling vast ook niet nodig. Maar mijn vriezer staat in de kelder dus sowieso geen probleem.
Ik maak me wel zorgen over mijn kas :'(
Kan me niet voorstellen dat dat folie per se bestand is tegen 10 cm sneeuw.

Is het al tijd voor het delen van je foto? O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197856414
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:14 schreef Clubsoda het volgende:
Boh, in de auto met een doos eten, watertanden :9~
Je weet waar ik woon :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:31:16 #196
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197856440
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik had de geroosterde wortels en de parpadelle met rozenharissa, zwarte olijven en kappertjes uit Simpel. Was lekker. :9
Bereid je voor op workshop met video morgen _O-
Ik was er niet op voorbereid.
Heb nu lasagne in de oven voor 60 personen.
pi_197856458
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Bereid je voor op workshop met video morgen _O-
Ik was er niet op voorbereid.
Heb nu lasagne in de oven voor 60 personen.
:D _O-

Klaar voor de Winter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:33:24 #198
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197856472
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D _O-

Klaar voor de Winter.
Ja als we nu insneeuwen hebben we zat.
Wel 0 groente erin dus dat is dan weer jammer :D
pi_197856478
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn eerpels wilden niet garen. Uiteindelijk wel drie kwartier gekookt ofzo. Toen tot puree geknepen, dat gemengd met choucroute, een glas warme slagroom, wat boter. Dat dan bestooid met wat oude kaas, effekes onder de grill. Geserveerd met rookworst. Duurde wat lang, maar het resultaat was toch een smakelijk home cooked meal.
Creatief! Mijn eerpels zijn braaf dus die hoef ik niet te bedreigen met kaas. Heb ik ook alleen maar mezelf mee :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197856496
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja als we nu insneeuwen hebben we zat.
Wel 0 groente erin dus dat is dan weer jammer :D
Dan is het een EckteEckte maar ik zou de groenters ook missen.
Smokkel ik er altijd in :9 Toevallig voor morgen een verspakket lasagne klaarstaan *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197856529
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:31 schreef gcjoel het volgende:
Bereid je voor op workshop met video morgen _O-
Ik was er niet op voorbereid.
Heb nu lasagne in de oven voor 60 personen.
Oh god. Ik ben echt 's werelds slordigste kok. :')

Hopelijk is je lasagne wel lekker. :9

Ik vind bij de gnocchi het boodschappenlijstje al een beetje tegenvallen. Lijkt heeeeeeeel basic. En ik heb er wel spinazie bij gekocht, want ik vind alleen gnocchi in een tomatensaus zonder verder iets van groenten geen maaltijd.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:37:37 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197856537
De eerste sneeuw blijft nu ook echt liggen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197856545
En het boodschappenlijstje voor de vega butter chicken, naan en mango lassi van volgend weekend is binnen. :9 *O*
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:39:08 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197856569
Amazon zending opgesplitst in twee delen terwijl t van dezelfde subshop is... 1 deel net bezorgd, andere: 'Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 a 2 dagen vertraging."
Humpf.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197856577
Ik had volgens mij nog niet :r gnocchi :r gedaan, wel?

:r gnocchi :r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197856588
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik had volgens mij nog niet :r gnocchi :r gedaan, wel?

:r gnocchi :r
Lekker juist. :9
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:40:57 #207
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197856595
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan is het een EckteEckte maar ik zou de groenters ook missen.
Smokkel ik er altijd in :9 Toevallig voor morgen een verspakket lasagne klaarstaan *O*
Dit was carnaval lasagne. Nooit van gehoord maar is met gekookte eieren en gefrituurde vleesballetjes.
Bijna proeven *O*
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:41:43 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197856611
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:38 schreef Myraela het volgende:
En het boodschappenlijstje voor de vega butter chicken, naan en mango lassi van volgend weekend is binnen. :9 *O*
Ja omg mango lassi erbij *O*
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:42:30 #209
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197856628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lekker juist. :9
Liefst wel nog even bakken ipv koken :9
pi_197856889
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dit was carnaval lasagne. Nooit van gehoord maar is met gekookte eieren en gefrituurde vleesballetjes.
Bijna proeven *O*
Klinkt... interessant :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197856938
Ik heb de winteroverall uit de berging gegraven.


Mij deert weinig :7
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197856948
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik had de geroosterde wortels en de parpadelle met rozenharissa, zwarte olijven en kappertjes uit Simpel. Was lekker. :9
Klinkt lekker. Is dat rozenharissa nou echt een groot verschil met gewone harissa? Ik vind het te duur voor iets dat ik eigenlijk niet mag. Ik heb wel zelfgemaakte harissa.
Spoilers!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 18:59:57 #213
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197856956
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klinkt... interessant :D
Het was lekker. Echt comfort food.
Ik moet nu even gaan liggen
pi_197856977
Er zaten dooie wurmpjes in m'n spliterwten. Snert is uitgesteld naar morgen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197856993
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dit was carnaval lasagne. Nooit van gehoord maar is met gekookte eieren en gefrituurde vleesballetjes.
Bijna proeven *O*
Dat klinkt best prima.
Spoilers!
pi_197857027
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:37 schreef fietsie het volgende:
De eerste sneeuw blijft nu ook echt liggen :P
Ik keek naar buiten. Geen sneeuw. :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197857068
9 uur onderweg geweest en de eerste 100 flesjes zijn bezorgd *O*
pi_197857077
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klinkt lekker. Is dat rozenharissa nou echt een groot verschil met gewone harissa? Ik vind het te duur voor iets dat ik eigenlijk niet mag. Ik heb wel zelfgemaakte harissa.
Ik heb geen idee eigenlijk, ik eet nooit harissa.
pi_197857089
Hier (bij candaasje om de hoek) ook geen sneeuw voor zover ik kan zien.

Ik krijg nu reclames voor Siriz :') :') (christelijke anti-abortus "voorlichting")
pi_197857107
Lekker bezig @Sarabi

@gcjoel heb je een foto van de lasagne? Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet met de eieren en de balletjes. Hoe prop je dat tussen lasagnebladen?
pi_197857110
We hebben gegrilde ananas met chocola :9
pi_197857116
Toen ik jaren geleden voor het eerst een recept kreeg met harissa er in kocht ik een saus met harissa smaak. Zeg maar Calve, maar dan anders. #faal
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197857142
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 18:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je weet waar ik woon :Y
Dan vallen er doden, ben ik bang :(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197857192
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:07 schreef Tele6 het volgende:
We hebben gegrilde ananas met chocola :9
:o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:13:14 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197857207
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:07 schreef Tele6 het volgende:
Lekker bezig @:Sarabi

@:gcjoel heb je een foto van de lasagne? Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet met de eieren en de balletjes. Hoe prop je dat tussen lasagnebladen?
Ik weet niet hoe sinds mupload weg is.

Hele kleine balletjes draaien en ei in plakjes. Ging heel prima uiteindelijk
pi_197857210
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dan vallen er doden, ben ik bang :(
Ik ben niet gevaarlijk hoor. Heus.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197857224
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe sinds mupload weg is.

Hele kleine balletjes draaien en ei in plakjes. Ging heel prima uiteindelijk
Foto hier zetten: https://imgur.com
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:16:03 #228
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197857261
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Foto hier zetten: https://imgur.com
Ik had die app gedownload maar kreeg er geen foto in :')
Ik ben oud denk ik ;(
pi_197857266
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197857277
Oh je zit altijd op een telefoon. Daar vind ik het ook teveel gedoe. #lui
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2021 @ 19:17:03 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197857283
Ik dacht dat ik shoarma had gekocht, bleek het giros. Ook goed :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:19:39 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197857351
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:16 schreef Myraela het volgende:
Oh je zit altijd op een telefoon. Daar vind ik het ook teveel gedoe. #lui
Ja daarom doe ik het al bijna nooit. Maar met mupload ging het nog wel.
pi_197857486
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik had die app gedownload maar kreeg er geen foto in :')
Ik ben oud denk ik ;(
Werkt het uploaden helemaal niet of krijg je niet de juiste link?
pi_197857489
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ben niet gevaarlijk hoor. Heus.
Nee, maar ik wel, als ik honger heb }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197857496
Ahhh de eerste recensies druppelen binnen op Untappd. Dat blijft toch spannend....
pi_197857508
quote:
Deze is ooook leuk :D


Klein beetje triest dat die van 9 maanden geleden is -O- we zitten nog steeds/weer in lockdowns :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197857540
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, maar ik wel, als ik honger heb }:|
Maar ik ben haske bereid om te delen :Y

Wat heb je allemaal?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197857594
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:07 schreef Tele6 het volgende:
We hebben gegrilde ananas met chocola :9
*sneeuwkettingen onder de auto gooit en naar tele scheurt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:31:21 #239
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197857595
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Werkt het uploaden helemaal niet of krijg je niet de juiste link?
De foto komt niet in die gallerij.
En heb het al eens eerder geprobeerd en toen kreeg ik niet de juiste link _O-
pi_197857668
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar ik ben haske bereid om te delen :Y

Wat heb je allemaal?
Maar ik niet! ;(

Daging sambal goreng, daging rendang, twee stokjes saté ajam, sambal goreng tauhu, tempé, telor, sajoer lodeh, martabak ( O+ ), daging smoor, sambal goreng boontjes, Indonesische tjaptjoy, gado gado, pisang goreng, kroepoek, atjar tjampoer, lychees, sambal goreng kentang en serundeng.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197857704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maar ik niet! ;(

Daging sambal goreng, daging rendang, twee stokjes saté ajam, sambal goreng tauhu, tempé, telor, sajoer lodeh, martabak ( O+ ), daging smoor, sambal goreng boontjes, Indonesische tjaptjoy, gado gado, pisang goreng, kroepoek, Atjar ljampoer, lychees, sambal goreng kentang en serundeng.
Oh ja. Duizendmiljoen eten en niet delen. En ook nog foto's achterhouden.

Ik ontneem je bij dezen je status als favoriete fokker uit ons dorp }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197857715
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef gcjoel het volgende:

De foto komt niet in die gallerij.
En heb het al eens eerder geprobeerd en toen kreeg ik niet de juiste link _O-
Ik maak foto op mobiel, upload foto op imgur app... open dan imgur op pc voor de link, want vanaf de app lukt het me nooit :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197857721
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh ja. Duizendmiljoen eten en niet delen. En ook nog foto's achterhouden.

Ik ontneem je bij dezen je status als favoriete fokker uit ons dorp }:|
Hč toch -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197857730
Fittie *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:38:35 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197857745
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik maak foto op mobiel, upload foto op imgur app... open dan imgur op pc voor de link, want vanaf de app lukt het me nooit :')
Open de foto in de app, tap op de foto, foto opent nu in een iets andere uitsnede, onderaan staat een icoontje wat een linkje geeft? Werkt dat ook op jouw telefoon zo?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197857747
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

De foto komt niet in die gallerij.
En heb het al eens eerder geprobeerd en toen kreeg ik niet de juiste link _O-
De galerij laden duurt soms wel eeuwen.....paar keer de app afsluiten helpt soms.
pi_197857776
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Open de foto in de app, tap op de foto, foto opent nu in een iets andere uitsnede, onderaan staat een icoontje wat een linkje geeft? Werkt dat ook op jouw telefoon zo?
Dit wilde ik net gaan typen :Y

Als je het eenmaal weet is het te doen.
pi_197857779
Oh @Clubsoda dat klinkt zooo lekker.

Ik gebruik op mobiel imgbb (gewoon site, geen app ofzo) om foto's te uploaden. Werkt prima.
pi_197857789
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De galerij laden duurt soms wel eeuwen.....paar keer de app afsluiten helpt soms.
Uploaden op de telefoon gaat bij mij prima. Alleen synchroniseert hij niet altijd met de tablet en dat is irritant. Want plaatjes posten via telefoon is nķg irritanter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197857801
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh @:Clubsoda dat klinkt zooo lekker.

Ik gebruik op mobiel imgbb (gewoon site, geen app ofzo) om foto's te uploaden. Werkt prima.
:Y Superfijne afhaaltoko een dorp verderop O+ Volgens mij heb ik 'm je wel eens getipt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197857826
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hč toch -O-
Jij bent sarcastisch }:| }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197857834
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:41 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:Y Superfijne afhaaltoko een dorp verderop O+ Volgens mij heb ik 'm je wel eens getipt.
Klopt inderdaad! Ik ben de naam alleen even vergeten :@ Wordt tijd dat ik die eens ga bezoeken O+
Na de sneeuw-apocalyps, dan.
pi_197857836
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jij bent sarcastisch }:| }:|
En jij gelukkig nooit :D :D :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197857844
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad! Ik ben de naam alleen even vergeten :@ Wordt tijd dat ik die eens ga bezoeken O+
Na de sneeuw-apocalyps, dan.
Toko Sin.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197857854
:X
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197857861
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Toko Sin.
Dank! Heb een screenshot gemaakt dus nu kan ik m terugvinden :9
pi_197857863
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

En jij gelukkig nooit :D :D :D
:N
Dat is niet mijn natuur
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197857930
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja daarom doe ik het al bijna nooit. Maar met mupload ging het nog wel.
Ik zet de foto’s weer op fb, soms op alleen zichtbaar voor mezelf, en dan kopiëren naar fok!
We have far more in common than that which devides us..
pi_197857977
We have far more in common than that which devides us..
pi_197857990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Open de foto in de app, tap op de foto, foto opent nu in een iets andere uitsnede, onderaan staat een icoontje wat een linkje geeft? Werkt dat ook op jouw telefoon zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197858021
quote:
Ik heb zo'n zin in uit eten gaan O+

En het lukt blijkbaar nu wel, fietsie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:54:01 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197858091
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:54:55 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197858115
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik maak foto op mobiel, upload foto op imgur app... open dan imgur op pc voor de link, want vanaf de app lukt het me nooit :')
:o

In android is het ijg super simpel!! Ik was bang door jullie verhalen hier maar het gaat echt appeltje eitje!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197858126
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:N
Dat is niet mijn natuur
Gekkie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:56:26 #265
63722 z80
I fink you freaky
pi_197858158
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197858211
We have far more in common than that which devides us..
pi_197858223
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Gekkie.
:*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197858353
quote:
Kooi van Faraday ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197858413
@gcjoel nieuwe Indiase workshops staan online. :9

Ik kan me niet voor alles aanmelden, want 2 workshops in 1 weekend is me iets te enthousiast. :D Maar ik ga de Pav Bahji en Indiase streetfood workshops doen.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:08:33 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197858475
Poes in mand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:09:43 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197858498
Zul je altijd zien dat dan de helft niet lukt }:| }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:14:37 #272
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197858595
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:06 schreef Myraela het volgende:
@:gcjoel nieuwe Indiase workshops staan online. :9

Ik kan me niet voor alles aanmelden, want 2 workshops in 1 weekend is me iets te enthousiast. :D Maar ik ga de Pav Bahji en Indiase streetfood workshops doen.
Oeh even kijken :D
pi_197858663
Eurostar naar Londen geboekt *O*

‘Die is gek 8)7 :|W

Nee, slim! Want volgende week verlopen 225 euro aan vouchers en ik kan tot twee weken voor vertrek gratis omboeken. Dus goedkoopste tickets voor een datum zo ver weg als mogelijk gezocht (juli) en geboekt. Daarna mijn reisgenoten verteld wanneer we ‘gaan’ :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:20:07 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197858725
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:06 schreef Myraela het volgende:
@:gcjoel nieuwe Indiase workshops staan online. :9

Ik kan me niet voor alles aanmelden, want 2 workshops in 1 weekend is me iets te enthousiast. :D Maar ik ga de Pav Bahji en Indiase streetfood workshops doen.
Ik wil die zoete doen want daar had ik om gevraagd. Maar ik twijfel nu omdat het pas voor maart is.
pi_197858761
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:20 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil die zoete doen want daar had ik om gevraagd. Maar ik twijfel nu omdat het pas voor maart is.
Waarom twijfel je dan? Lastig te voorspellen of je dan al andere plannen hebt?

Het is zondag begin van de middag, dus dat durf ik wel aan. Dat is bij ons altijd wel een huis-momentje.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:24:35 #276
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197858837
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom twijfel je dan? Lastig te voorspellen of je dan al andere plannen hebt?

Het is zondag begin van de middag, dus dat durf ik wel aan. Dat is bij ons altijd wel een huis-momentje.
Ja geen idee eigenlijk. Meer omdat er dan zoveel tijd tussen zit en ik er geen zin meer in heb ofzo _O-
Volgende week is mijn laatste op de planning voor nu.
Moet dus ook nodig nog andere dingen vinden.
pi_197858844
Gloeiende! Ik heb in de keuken een afvalbak met sensor. Heb een te klein hoekje om er goed bij te kunnen en dan is zo'n sensor ideaal. Dat ding vertoonde al af en toe wat kuren. Dus nieuwe batterijen erin. En toen ging die helemaal niet open. Nieuwe besteld (best prijzig), batterijen (die nieuwe ja) erin. En weer deed die het niet, weer niet open.

Toen uit een aantal andere apparaten batterijen gehaald, die erin en jawel...doet het weer. Dus was het ding helemaal niet stuk, maar de batterijen, varta dus niet echt een heel slecht merk (nu zitten er ook weer varta in, maar dan volle)
We have far more in common than that which devides us..
pi_197858915
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:24 schreef gcjoel het volgende:
Ja geen idee eigenlijk. Meer omdat er dan zoveel tijd tussen zit en ik er geen zin meer in heb ofzo _O-
Volgende week is mijn laatste op de planning voor nu.
Moet dus ook nodig nog andere dingen vinden.
Zou je van die Italiaanse nog een ander doen?

Ik wacht sowieso morgen nog even af, maar ik twijfel een beetje of ik Italiaans wel echt spannend genoeg vind voor meerdere workshops. Ook omdat het elke keer maar één gerecht is.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:29:19 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197858944
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zou je van die Italiaanse nog een ander doen?

Ik wacht sowieso morgen nog even af, maar ik twijfel een beetje of ik Italiaans wel echt spannend genoeg vind voor meerdere workshops. Ook omdat het elke keer maar één gerecht is.
Hedde gij de link naar die Indiase workshop?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197858977
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:29 schreef Molo het volgende:
Hedde gij de link naar die Indiase workshop?
Zeker, dat is deze: https://www.heygroentje.com/indiase-kookworkshop
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:31:21 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197858990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zou je van die Italiaanse nog een ander doen?

Ik wacht sowieso morgen nog even af, maar ik twijfel een beetje of ik Italiaans wel echt spannend genoeg vind voor meerdere workshops. Ook omdat het elke keer maar één gerecht is.
Die koekjes leken me tof maar dat is volgende week.
Verder niet echt. Het is ook niet echt iets dat ik vaker zou maken. De lasagne vandaag ook niet. Ze deed het wel leuk.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:31:35 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197858994
quote:
Dank!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:32:36 #283
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197859028
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende! Ik heb in de keuken een afvalbak met sensor. Heb een te klein hoekje om er goed bij te kunnen en dan is zo'n sensor ideaal. Dat ding vertoonde al af en toe wat kuren. Dus nieuwe batterijen erin. En toen ging die helemaal niet open. Nieuwe besteld (best prijzig), batterijen (die nieuwe ja) erin. En weer deed die het niet, weer niet open.

Toen uit een aantal andere apparaten batterijen gehaald, die erin en jawel...doet het weer. Dus was het ding helemaal niet stuk, maar de batterijen, varta dus niet echt een heel slecht merk (nu zitten er ook weer varta in, maar dan volle)
Varta of welk merk dan ook. Batterijen lopen standaard (zachtjes) leeg. Elke batterij.
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 20:39:50 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197859213
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Varta of welk merk dan ook. Batterijen lopen standaard (zachtjes) leeg. Elke batterij.
Toch heb ik wel het idee dat er wel enigszins verschil in zit, maar voor dit soort niet kritische toepassingen maakt het niets uit.

In sommige fotocamera's heb ik zilveroxide batterijen, die gaan jaren mee.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197859221
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Varta of welk merk dan ook. Batterijen lopen standaard (zachtjes) leeg. Elke batterij.
Pakje was nog dicht. Maar inderdaad geen idee wanneer ik t gekocht heb
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:44:10 #286
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197859338
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Toch heb ik wel het idee dat er wel enigszins verschil in zit, maar voor dit soort niet kritische toepassingen maakt het niets uit.

In sommige fotocamera's heb ik zilveroxide batterijen, die gaan jaren mee.
Zou best kunnen dat chemische samenstelling verschil maakt. Dat weet ik niet.

Wat maakt die zilveroxide batterij bijzonder? Capaciteit? :)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:53:37 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197859588
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Toch heb ik wel het idee dat er wel enigszins verschil in zit, maar voor dit soort niet kritische toepassingen maakt het niets uit.

In sommige fotocamera's heb ik zilveroxide batterijen, die gaan jaren mee.
Wat voor foto's maak jij eigenlijk?

en nee, dit is niet hengelen naar poseren B-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197859601
Als je problemen hebt met het laden van de galerij in imgur kun je ook je foto uploaden gewoon direct vanuit je eigen galerij. Dat doe ik altijd en dan werkt het wel :P ik open dus de galerij op mijn telefoon, kies een foto en kan dan "delen" kiezen en vervolgens "Delen via" en daar staat dan ook de imgurapp tussen.
pi_197859628
Tevens hoi! Ik lees hier wel een beetje mee, maar druk met werk afronden in laatste dagen voor verlof en bekkenaids to the max. Dus veel pijn en moe }:| gelukkig sinds deze week bekkenfysio en oefeningen voor thuis en ik merk nu al verschil, dus dat komt vast goed.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:01:49 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197859789
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:54 schreef Aure het volgende:
Als je problemen hebt met het laden van de galerij in imgur kun je ook je foto uploaden gewoon direct vanuit je eigen galerij. Dat doe ik altijd en dan werkt het wel :P ik open dus de galerij op mijn telefoon, kies een foto en kan dan "delen" kiezen en vervolgens "Delen via" en daar staat dan ook de imgurapp tussen.
Dat deed ik altijd, is snelste hier, maar werkte ook niet meer.
Echterrrr, nieuwe installatie en het werkt weer nu.
Koekoek
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197859792
Drie broeken bij de Sissy-boy besteld en ze passen *O*

(Allen flared ribstof.. '70 galore)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_197859808
Was er nou bij @fietsie: al sneeuw gevallen? :o
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:02:30 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197859810
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Aure het volgende:
Tevens hoi! Ik lees hier wel een beetje mee, maar druk met werk afronden in laatste dagen voor verlof en bekkenaids to the max. Dus veel pijn en moe }:| gelukkig sinds deze week bekkenfysio en oefeningen voor thuis en ik merk nu al verschil, dus dat komt vast goed.
Goed dat je gespecialiseerde fysio hebt ingeschakeld!
En sterkte!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:03:12 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197859825
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:01 schreef Lot_1 het volgende:
Drie broeken bij de Sissy-boy besteld en ze passen *O*

(Allen flared ribstof.. '70 galore)
Pics!

Hier dwarrelt het nu sinds half uurtje. Blijft nog niet liggen maar het zicht is prachtig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:04:06 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197859850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:02 schreef Lot_1 het volgende:
Was er nou bij @:fietsie: al sneeuw gevallen? :o
Ja een flinke lokale bui; van die vette volle vlokken. De wind viel een uurtje weg, bui viel, de wind trok weer aan en het is nu gewoon wachten op de "Belgische bui"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197859902
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Goed dat je gespecialiseerde fysio hebt ingeschakeld!
En sterkte!
Ik belde dinsdag en ze had het eerst over een wachttijd van 6 weken :'( ik bijna janken, ik denk dat ze de snik in mijn stem hoorde toen ik zei dat het dan waarschijnlijk te laat was :') anyway ze vroeg een beetje door en als zwangere heb je kennelijk voorrang en toen kon ik opeens afgelopen donderdag O+ nog nooit zo blij geweest met iemand :') of nouja, donderdag bij de bekkenfysio zelf werd ik ook wel heel gelukkig :D O+
pi_197859926
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat deed ik altijd, is snelste hier, maar werkte ook niet meer.
Echterrrr, nieuwe installatie en het werkt weer nu.
Koekoek
Ohja had ik ook een keer. Weird.
pi_197859948
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Pics!

Hier dwarrelt het nu sinds half uurtje. Blijft nog niet liggen maar het zicht is prachtig
https://www.sissy-boy.com(...)ib-00047082-139.html

Deze, ook in het bruin. En dan nog een corduroy donkerrode. Dikke korting *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_197859999
Goeie koop Lot!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:13:08 #300
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197860132
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:07 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

https://www.sissy-boy.com(...)ib-00047082-139.html

Deze, ook in het bruin. En dan nog een corduroy donkerrode. Dikke korting *O*
Oeh leuk. Ik hou van rib en flared.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:14:19 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197860173
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:06 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik belde dinsdag en ze had het eerst over een wachttijd van 6 weken :'( ik bijna janken, ik denk dat ze de snik in mijn stem hoorde toen ik zei dat het dan waarschijnlijk te laat was :') anyway ze vroeg een beetje door en als zwangere heb je kennelijk voorrang en toen kon ik opeens afgelopen donderdag O+ nog nooit zo blij geweest met iemand :') of nouja, donderdag bij de bekkenfysio zelf werd ik ook wel heel gelukkig :D O+
Zwanger met klachten versus al zes jaar in je broek zeiken bij het springkussen, oh yes, dan weet ik de prioriteit ook wel :+

Of ze frotten je ertussen ipv lunchpauze, kan ook

Anyways, mooi, hulp ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')