Op haar leeftijd startte ik samen met mijn partner mijn eigen bedrijf.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is heel veel, maar 'gewoon'?
Nouja, ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig meiden van haar leeftijd goed ken, dus misschien zijn ze allemaal wel zo
zo zijn mannen blijkbaar? zie michel, zie thomas... het benne net wijvequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:12 schreef Whuzz het volgende:
Zoey ziet het op zich wel scherp. Men heeft een probleem met Jerrel, maar bespreek dat niet hem hem, alleen achter zijn rug.
Neemt niet weg dat Ferret gewoon moet opbokken, maar toch
ja zoey hoofdzakelijk Julie luisterd het aan en gaat zo met michel en misschien met nick bespreken ohhhh jankie ligt nu ook op hun kamerquote:
Michel heeft het met hem besproken, en Nick is dat ook van planquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:12 schreef Whuzz het volgende:
Zoey ziet het op zich wel scherp. Men heeft een probleem met Jerrel, maar bespreek dat niet hem hem, alleen achter zijn rug.
Neemt niet weg dat Ferret gewoon moet opbokken, maar toch
Uw dienaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:11 schreef D. het volgende:
He, ik zie dat iemand 'degene' in de OP heeft aangepast
Veel dank, daar stoorde ik me al tijden aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daan heeft 'm verstopt in een pot zalfquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
de WK jeu de boule troffee is gestolen
Ben benieuwd hoeveel testosteron ze daar in moeten spuitenquote:
op stream 1 is gewoon geluid hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef Joyce-43 het volgende:
nu op beide geen geluid???? whaat the fock
Nostalgiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:16 schreef magnaal het volgende:
Waarom worden Naat en Els er steeds bijgehaald? Hoezo zijn die nog steeds ter sprake?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier flikte hij het eerder, ben nog op zoek naar de andere stream .....![]()
Jerrel fluit in Matt zijn oor.matt: waar is dat nou weer voor nodig jonguh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt fluit die kop van jer er maar af. met zn allen om en om in beide oren
Krijg je ook geld, net als op Youtube?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, het gaat naar de 2K views, het staat vast ergens op een website of zo .....
Het echte drama van deze dag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
de WK jeu de boule troffee is gestolen
Dat we hun maar niet mogen vergetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:16 schreef magnaal het volgende:
Waarom worden Naat en Els er steeds bijgehaald? Hoezo zijn die nog steeds ter sprake?
Kunnen er hier zoveel lurkers zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, het gaat naar de 2K views, het staat vast ergens op een website of zo .....
edit: niet storen functie op me telefoonquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef Joyce-43 het volgende:
nu op beide geen geluid???? whaat the fock
Ligt aan de acteerprestaties, hard huilen, smeken, schuldig voelen in het openbaar...Theatraal zijn, kunnen mensen van gedachten te doen veranderen....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet wel wie donderdag nar huis gaat
Nee, niet meer, ben door DM op de blacklist gezet. Vroeger verdiende ik met 2K views 0,25 Euro .....quote:
Het vorige topic heeft 4k lurkersquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deuren dichttimmeren!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:20 schreef aswesleep het volgende:
Sfeer is wel goed met Ferell in de DBK.
De mens wikt, De Mol beschikt, plachten we vroeger te zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet wel wie donderdag nar huis gaat
En ik was al juist zo hard op weg.quote:
Damn, dat loop je nu misquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, niet meer, ben door DM op de blacklist gezet. Vroeger verdiende ik met 2K views 0,25 Euro .....
die durven niet te postenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen er hier zoveel lurkers zijn
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, niet meer, ben door DM op de blacklist gezet. Vroeger verdiende ik met 2K views 0,25 Euro .....
Nee helaasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:23 schreef einzeinz het volgende:
Kan Jerrel er uit geflikkerd worden aub?
ja had al ge'edit haha was me telefoon niet storen functie hahaquote:
Dank je, nee niet nodig hoor, het was vroeger al geen vetpot, maar ik vind het gewoon leuk om te doen ....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:22 schreef D. het volgende:
Damn, dat loop je nu mis
Als je iets hebt waarop je donaties ontvangt wil ik dat wel overmaken hoor
Dit topic heeft pas zo'n 600 views, dus wij waren het nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen er hier zoveel lurkers zijn
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:23 schreef einzeinz het volgende:
Kan Jerrel er uit geflikkerd worden aub?
Het wordt gewaardeerd hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, nee niet nodig hoor, het was vroeger al geen vetpot, maar ik vind het gewoon leuk om te doen ....
Je kijkt toch op je laptop en tv??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja had al ge'edit haha was me telefoon niet storen functie haha
Dit vind ik nu zo leuk, hij maakt op een rustige manier drama en je weet niet of hij het meent of niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verdenkt Nick Patrick van de diefstal![]()
In het verleden heeft een FOKker mij eens een nieuwe laptop gedoneerd, dat was wel een mooi gebaar ....quote:
die Tekkelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is er gebeurd vanavond waardoor die Tekkel zo van zijn stuk is?
omg, zou zou wel next level evil van BB zijn.quote:
Dank je, ja het zal wel via een FB account of een website zijn, maakt mij niet uit, 2.2K nu ....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:28 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Leonie toortsen heeft je filmpjes op fb geplaatst, dus vandaar wss de views. Ooffff ze heeft die zelf in elkaar geflanst.
ie heeft tegen zichzelf geluld en dat gaf kortsluitingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is er gebeurd vanavond waardoor die Tekkel zo van zijn stuk is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat klinkt....vaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:30 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
ie heeft tegen zichzelf geluld en dat gaf kortsluiting
Halverwege, in de DBK nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:30 schreef greysbones het volgende:
Vandaag weinig tijd om te streamen.. en ook al heel snel klaar met Tarrel..
Issie al weg?
Praten in Dbk want huiliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:30 schreef greysbones het volgende:
Vandaag weinig tijd om te streamen.. en ook al heel snel klaar met Tarrel..
Issie al weg?
Omg. Hoe lang heb je COS gemist dat je niet weet wie Danny isquote:
omg partypooper! Was prachtige kans om Greys te fokkenquote:
Ach ja.. ze hebben de camera’s namen gegeven.. ff vergetenquote:
Whahahahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg partypooper! Was prachtige kans om Greys te fokken
Dan moet het zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
...she said, and smiled in her special way
Fokken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg partypooper! Was prachtige kans om Greys te fokken
Staat als goed is op 2 fb groepen. Met zo'n 8.000 leden. Dat er dan zoveel mensen ook echt actief zijn😎quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ja het zal wel via een FB account of een website zijn, maakt mij niet uit, 2.2K nu ....
*mompelt iets over Grey's favoriete kleur paars en wat je daar mee kunt doen... *quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tweede filmpje gaat nu ook langzaam viral....Welke was dat?? Vast iets met BillySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*mompelt iets over Grey's favoriete kleur paars en wat je daar mee kunt doen... *
BBC?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zwart..
Is mijn favoriete niet kleur
Zwartquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zwart..
Is mijn favoriete niet kleur
Nee, Utopia 1 iemand met een puppy .....quote:
Was het liedje in mijn hoofd aan het zingen..quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*mompelt iets over Grey's favoriete kleur paars en wat je daar mee kunt doen... *
Zal nu wel wat stiller zijn tot maandag.quote:
Klopt, maar het paste prima verderquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was het liedje in mijn hoofd aan het zingen..
Dacht al Danny klopt niet..
Moet Johnny zijn
Opzij, opzij, opzij...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:37 schreef chufi het volgende:
Met zn allen bij Mies zn bed kijken hoe hij zich ontdoet van zn kledij ..
Ah Ivan ja dat weet ik nog wel kwam zelfs in de mediaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Utopia 1 iemand met een puppy .....
Helaas al lang verwijderd en blacklisted everywhere ....
zit buitenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
Waar is Thomas? Ben nu wel benieuwd naar de confrontatie.
ik ook jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
Confrontatie met?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
Ik lach me een ongeluk om Nick. Heeft even geduurd maar vind hem nu echt leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit vind ik nu zo leuk, hij maakt op een rustige manier drama en je weet niet of hij het meent of niet.
Thomas gaat hem bodyslammenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
heeft hij al gedoucht in het huis ? weet iemand datquote:
ja volgens mij wel, hij zei net, ik ga misschien zo wel weer douchenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft hij al gedoucht in het huis ? weet iemand dat
Droge humor ja, die knaap lijkt steeds meer zichzelf te wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik lach me een ongeluk om Nick. Heeft even geduurd maar vind hem nu echt leuk.
Echt he? Mega droog.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik lach me een ongeluk om Nick. Heeft even geduurd maar vind hem nu echt leuk.
Is zijn eerste dagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft hij al gedoucht in het huis ? weet iemand dat
aha ok ik dacht dat hij zich zorgen maakte hoe te douchenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, hij zei net, ik ga misschien zo wel weer douchen
Met water en zeepquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok ik dacht dat hij zich zorgen maakte hoe te douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Hij is bang om bloot te moeten?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, hij zei net, ik ga misschien zo wel weer douchen
oja vanmorgenquote:
Met Nick, vanwege het mysterie van de verdwenen (en inmiddels weer gevonden) Pétanquebokaal. Thomas is hoofdverdachte.quote:
Zijn al dagen bezig met alles van elkaar vastplakkenquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Met Nick, vanwege het mysterie van de verdwenen (en inmiddels weer gevonden) Pétanquebokaal. Thomas is hoofdverdachte.
Zal mijn leeftijd wel zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]ik dacht jerrel
Nick mag hij niet bodyslammen
Ja ze weten wel wie ze er in stoppen en Jerrel is een roker en dat kan niet in het BB huis, daar kan hij ook druk van worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien heeft Jerrel wel een opdracht gekregen om de boel daar op stelten te zetten.
dat gaat hij niet volhouden dan, als hij nu ineens cold turkey is gestoptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja ze weten echt wel wie ze er in stoppen en Jerrel is een roker en dat kan niet in het BB huis, dus daar kan hij ook druk van worden.
Of gewoon... niks. Laat het ademen en opdrogen. Dan komt het vanzelf goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:50 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn god plak een pleister op die hiel
Mike rookt er 60 op een dag. Is ook nu ineens gestopt. Je merkt niks aan hemquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat gaat hij niet volhouden dan, als hij nu ineens cold turkey is gestopt
Is de enige manier, maar je moet het wel willen, anders zit het tussen de orenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat gaat hij niet volhouden dan, als hij nu ineens cold turkey is gestopt
60? is dat wel te doen dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mike rookt er 60 op een dag. Is ook nu ineens gestopt. Je merkt niks aan hem
ja dit vind ik echt nergens op slaan wat ze nu doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of gewoon... niks. Laat het ademen en opdrogen. Dan komt het vanzelf goed.
Vast een beetje overdreven, mag ik hopenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is wat hij zei. Hij heeft altijd een sigaret in de hand vertelde iequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Vast een beetje overdreven, mag ik hopen
60 is wel heel veel hoor ik ben echt een aardige roker maar op 60 kom ik niet eens, dan is hij kettingroker zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kennelijk hipquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is wat hij zei. Hij heeft altijd een sigaret in de hand vertelde ie
Sowieso belachelijk dat ze niet mogen roken. Binnen snap ik, maar laat ze buiten toch lekker roken. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is wat hij zei. Hij heeft altijd een sigaret in de hand vertelde ie
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:44 schreef odie22 het volgende:
spoileralertOh, wat zonde dat gebit op die leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles mis meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:56 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat ze niet mogen roken. Binnen snap ik, maar laat ze buiten toch lekker roken. Niks mis mee.
Vindt het net een blok beton is niet natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, wat zonde dat gebit op die leeftijd.
Zie het ook sinds 2 dagenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:56 schreef danilel het volgende:
heeft liese vaker een bril op gehad? zie het nu voor het eerst
Terwijl hij op zijn filmpjes best een mooi gebit had.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vindt het net een blok beton is niet natuurlijk
is heel vervelend voor alle niet-rokers die buiten ook een vers luchtje willen scheppenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:56 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat ze niet mogen roken. Binnen snap ik, maar laat ze buiten toch lekker roken. Niks mis mee.
Precies nadat Michel ‘s avonds in bed had verteld dat hij brillen enorm sexy vind bij vrouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zie het ook sinds 2 dagen
Helaas heeft het niet het gewenste effect, waar het bij sommige mensen wel intelligenter oogt
die tuin heeft meerdere hoekenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
is heel vervelend voor alle niet-rokers die buiten ook een vers luchtje willen scheppen
ja vind ik dus ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:56 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
en die hoeken zijn van iedereen.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
is heel vervelend voor alle niet-rokers die buiten ook een vers luchtje willen scheppen
lbquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
en die hoeken zijn van iedereen.
rokers moeten geen hoekjes gaan opeisen
niet-rokers vervuilen de lucht toch ook niet voor wel-rokers
iets gemist denk ik wat is ermeequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, wat zonde dat gebit op die leeftijd.
Niet-rokers moeten lekker binnen blijvenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat is dat!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:59 schreef Denemarken het volgende:
Die "hé wijfie" kwam wel van héél diep.
O niet gezien nogquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl hij op zijn filmpjes best een mooi gebit had.
heeft niks met filmen te maken. als ik achterin de tuin sta heb jij geen last van de rook in je tube bij de haardquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt overal gefilmd worden, dus gewoon niet roken
Nepper kan haast niet....terwijl hij best wel een mooi gebit had op zijn y.t. filmpjes...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
iets gemist denk ik wat is ermee
Berouw komt na de zonde..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nepper kan haast niet....terwijl hij best wel een mooi gebit had op zijn y.t. filmpjes...
Dat vond ik ook, was dus zo niet nodig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nepper kan haast niet....terwijl hij best wel een mooi gebit had op zijn y.t. filmpjes...
D roelvink wil zijn tanden/facings weer geler laten maken..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, was dus zo niet nodig.
Het is zo'n plakgebit vertelde hij *schudt hoofd*
Als ze het kunnen filmen kun je het op de streams zienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft niks met filmen te maken. als ik achterin de tuin sta heb jij geen last van de rook in je tube bij de haard
Wat is een plakgebit dan? Kan dat nog uit ofzo? Is dat geen Roelvinken-gebit??quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, was dus zo niet nodig.
Het is zo'n plakgebit vertelde hij *schudt hoofd*
dat zei ik net al als antwoord op die 60 stuks van mikequote:
slecht voor ons als kijkers?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze het kunnen filmen kun je het op de streams zien
Slechte beelden dus
Klopt, en dat werd onderstreeptquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zei ik net al als antwoord op die 60 stuks van mike
dit meen je niet serieus hoop ik ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja, om dezelfde reden dat er ook geen reclames meer zijnquote:
quote:
de jeugd die allemaal netflix kijkt waar volop in gerookt wordt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, om dezelfde reden dat er ook geen reclames meer zijn
Slecht voorbeeld voor de jeugd die mogelijk kijkt
Ja die heeft ook zoiets.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat is een plakgebit dan? Kan dat nog uit ofzo? Is dat geen Roelvinken-gebit??
Ik heb geen netflix, dus geen meningquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de jeugd die allemaal netflix kijkt waar volop in gerookt wordt.
ok
Ik heb geen mening, dus geen netflix.quote:
Facingsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja die heeft ook zoiets.
Ben even de naam kwijt van die dingen, er zijn meerdere soorten tegenwoordig blijkbaar
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb geen mening, dus geen netflix.
ik kan je vertellen, een rokershoekje waar geen rokers aanwezig zijn, ruikt nog steeds als een rokershoekje,quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit meen je niet serieus hoop ik ?
je staat in de buitenlucht
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:08 schreef Whuzz het volgende:
wtf? ferrol doet allerlei shit in zijn haar, wast dat er 's avonds niet uit en doet dan een mutsje op omdat zijn kussen anders vies wordt.
Ik vind goor
de meeste jeugd wel, kan ik je verzekerenquote:
Klikgebit? Maar dan hebben ze nog stompjes ...Maar dit lijkt een kukidentgebit...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja die heeft ook zoiets.
Ben even de naam kwijt van die dingen, er zijn meerdere soorten tegenwoordig blijkbaar
Facings. Achterlijke mode.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja die heeft ook zoiets.
dat is wel heel erg van derquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:59 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Precies nadat Michel ‘s avonds in bed had verteld dat hij brillen enorm sexy vind bij vrouwen
stompjes zitten toch onder een kroon? Volgens mij is een klikgebit op een soort van schroeven die in de kaak worden geplaatst.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Klikgebit? Maar dan hebben ze nog stompjes ...Maar dit lijkt een kukidentgebit...
Oh jee ik vind het allemaal brrrr..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:13 schreef Verida het volgende:
[..]
stompjes zitten toch onder een kroon? Volgens mij is een klikgebit op een soort van schroeven die in de kaak worden geplaatst.
maar niet rokers mogen wel hoekjes opeisen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
en die hoeken zijn van iedereen.
rokers moeten geen hoekjes gaan opeisen
niet-rokers vervuilen de lucht toch ook niet voor wel-rokers
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:13 schreef Verida het volgende:
[..]
stompjes zitten toch onder een kroon? Volgens mij is een klikgebit op een soort van schroeven die in de kaak worden geplaatst.
Ook echt handig voordat je gaat slapen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:13 schreef aswesleep het volgende:
Daar gaan de laatste Nalu's. Arme Naomi, de Thomassen zuipen ze leeg op 1 dag.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:11 schreef magnaal het volgende:
[..][quote]Op zaterdag 6 februari 2021 00:11 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)aken-dit-is-too-much
Facings dus (dankuquote:Klikgebit? Maar dan hebben ze nog stompjes ...Maar dit lijkt een kukidentgebit...
Serieus he? Door dat geklaag van ze zou je bijna een hekel krijgen aan niet-rokers.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar niet rokers mogen wel hoekjes opeisen?
als ze die regel hadden ingesteld maakt het filmen toch niet uit hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt overal gefilmd worden, dus gewoon niet roken
Ik rook niet meer, maar ik vind het nog wel lekker ruiken..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:15 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Serieus he? Door dat geklaag van ze zou je bijna een hekel krijgen aan niet-rokers.
Ze wil indruk maken op de 3 Alberto'squote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:14 schreef chufi het volgende:
Jill gaat voor de playboy?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:15 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Serieus he? Door dat geklaag van ze zou je bijna een hekel krijgen aan niet-rokers.
Lijkt een beetje op het begin van een gangbangquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:19 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ze wil indruk maken op de 3 Alberto's
Ik ook niet meer en ik vind het wel prima eigenlijk dat het minder als normaal wordt gezien tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, maar ik vind het nog wel lekker ruiken..
Je snapt ut nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar niet rokers mogen wel hoekjes opeisen?
Ow dat zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ook niet meer en ik vind het wel prima eigenlijk dat het minder als normaal wordt gezien tegenwoordig.
Dat is fucking niet normaal breurquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:20 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen kon alles nog, zelfs zwangere vrouwen..
Ik haat wetenschapquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je snapt ut niet![]()
Sigarettenrook laat een laag-bij-de-grond hangende wolk achter. Is vervelend voor niet-rokers.
Is echt niet zo moeilijk hoor. Wetenschap enzo
ik vind dit zo jammer dat niet rokers alles maar claimen voor hun zelf en hun maar besluiten waar de rokers wel en niet mogen roken, jullie gooien het erop dat wij zo erg zijn en alles claimen maar als je nu al ziet wat jullie voor elkaar jhebben vind ik echt ongelofelijk, terras mogen we ook niet meer roken ik vond de kanten wel roken en niet roken wel zo eerlijk was tenslotte buiten en als mensen normaal vragen als het te dichtbij is en er last van hebben ben ik niet de beroerdste om andere tafel te nemen. maar alles word bepaald voor ons.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Rokers denken altijd dat hun verslaving belangrijker is dan het gemak van anderen.
Kunnen ze zelf niet aan doen, is tenslotte hun verslaving die spreekt, niet hunzelf, gewoon lekker laten gaan en negeren. Roken mag niet rond het BB-huis, mooi opgelost
De eerste Big brother baby, Tanja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:21 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Dat is fucking niet normaal breur
Laat gaan. *niet roker, tolerantquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind dit zo jammer dat niet rokers alles maar claimen voor hun zelf en hun maar besluiten waar de rokers wel en niet mogen roken, jullie gooien het erop dat wij zo erg zijn en alles claimen maar als je nu al ziet wat jullie voor elkaar jhebben vind ik echt ongelofelijk, terras mogen we ook niet meer roken ik vond de kanten wel roken en niet roken wel zo eerlijk was tenslotte buiten en als mensen normaal vragen als het te dichtbij is en er last van hebben ben ik niet de beroerdste om andere tafel te nemen. maar alles word bepaald voor ons.
Was bang dat Jerrel die gesprekken zou verknallen, maar nee nu verpesten de kids de boel,quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:17 schreef TheRacingElf het volgende:
Van de mooie gesprekken in de slaapkamer naar het oppervlakkige Jill, Thomas en de rest gegiechel...
The pain in the ass van Thomas als hij nog wat wil proberen met Jill is het nu of nooit anders pikt Matt haar in.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
Begon het net leuk te worden tussen Thomas en Jill, staat Matt als een creep bij de deur te staren.
Af en toe van dat kinderachtige gedoe prima maar ik kan echt veel meer genieten van verhalen van Michel uit zijn tijd bij de mariniers ipv Jill die als een 16 jarig meisje aan het rondrennen en gillen isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was bang dat Jerrel die gesprekken zou verknallen, maar nee nu verpesten de kids de boel,
Ik merk steeds meer dat ik het geluid uitzet als de kids in groep zijn. Is me iets te infantiel of zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was bang dat Jerrel die gesprekken zou verknallen, maar nee nu verpesten de kids de boel,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |