Op haar leeftijd startte ik samen met mijn partner mijn eigen bedrijf.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is heel veel, maar 'gewoon'?
Nouja, ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig meiden van haar leeftijd goed ken, dus misschien zijn ze allemaal wel zo
zo zijn mannen blijkbaar? zie michel, zie thomas... het benne net wijvequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:12 schreef Whuzz het volgende:
Zoey ziet het op zich wel scherp. Men heeft een probleem met Jerrel, maar bespreek dat niet hem hem, alleen achter zijn rug.
Neemt niet weg dat Ferret gewoon moet opbokken, maar toch
ja zoey hoofdzakelijk Julie luisterd het aan en gaat zo met michel en misschien met nick bespreken ohhhh jankie ligt nu ook op hun kamerquote:
Michel heeft het met hem besproken, en Nick is dat ook van planquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:12 schreef Whuzz het volgende:
Zoey ziet het op zich wel scherp. Men heeft een probleem met Jerrel, maar bespreek dat niet hem hem, alleen achter zijn rug.
Neemt niet weg dat Ferret gewoon moet opbokken, maar toch
Uw dienaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:11 schreef D. het volgende:
He, ik zie dat iemand 'degene' in de OP heeft aangepast
Veel dank, daar stoorde ik me al tijden aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daan heeft 'm verstopt in een pot zalfquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
de WK jeu de boule troffee is gestolen
Ben benieuwd hoeveel testosteron ze daar in moeten spuitenquote:
op stream 1 is gewoon geluid hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef Joyce-43 het volgende:
nu op beide geen geluid???? whaat the fock
Nostalgiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:16 schreef magnaal het volgende:
Waarom worden Naat en Els er steeds bijgehaald? Hoezo zijn die nog steeds ter sprake?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier flikte hij het eerder, ben nog op zoek naar de andere stream .....![]()
Jerrel fluit in Matt zijn oor.matt: waar is dat nou weer voor nodig jonguh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt fluit die kop van jer er maar af. met zn allen om en om in beide oren
Krijg je ook geld, net als op Youtube?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, het gaat naar de 2K views, het staat vast ergens op een website of zo .....
Het echte drama van deze dag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
de WK jeu de boule troffee is gestolen
Dat we hun maar niet mogen vergetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:16 schreef magnaal het volgende:
Waarom worden Naat en Els er steeds bijgehaald? Hoezo zijn die nog steeds ter sprake?
Kunnen er hier zoveel lurkers zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, het gaat naar de 2K views, het staat vast ergens op een website of zo .....
edit: niet storen functie op me telefoonquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:15 schreef Joyce-43 het volgende:
nu op beide geen geluid???? whaat the fock
Ligt aan de acteerprestaties, hard huilen, smeken, schuldig voelen in het openbaar...Theatraal zijn, kunnen mensen van gedachten te doen veranderen....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet wel wie donderdag nar huis gaat
Nee, niet meer, ben door DM op de blacklist gezet. Vroeger verdiende ik met 2K views 0,25 Euro .....quote:
Het vorige topic heeft 4k lurkersquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deuren dichttimmeren!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:20 schreef aswesleep het volgende:
Sfeer is wel goed met Ferell in de DBK.
De mens wikt, De Mol beschikt, plachten we vroeger te zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet wel wie donderdag nar huis gaat
En ik was al juist zo hard op weg.quote:
Damn, dat loop je nu misquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, niet meer, ben door DM op de blacklist gezet. Vroeger verdiende ik met 2K views 0,25 Euro .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |