1. Download firefoxquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:44 schreef Jockari het volgende:
En hier in belgie moeten wij naar een nietszeggend gesprek luisteren tussen Mike en Thomas. Zucht...
Welke stream moeten we daar voor hebben?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende: Een rel tussen Nick en Ferrel tijdens de speeddate, is wat het publiek nu wil
![]()
![]()
Ik ga hier echt niet voor betalen. Da's ne stap te ver voor BBquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1. Download firefox
2. installeer de extensie : "Hide My IP"
3. Ga naar videoland.com
4. Maak een account aan op videoland
5. Regel de goedkoopste abonnement
6. Betaal met paypal (accountje is gemakkelijk aan te maken koppel met je IBAN of creditcard)
7. Eens je account hebt van videoland kan je firefox afsluiten en een ander browser gebruiken naar keuze
8. join stream 2
Ja, nee, maar, jeweetoch... hetero's... gatverquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef Sestra666 het volgende:
alle mannen zijn hetero hier![]()
ja en
wat een mafklapper
Ja en als hij niet veranderd spreekt hij hem aan.quote:
Anderen betalen ook, je hebt ook een heel filmaanbod.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet voor betalen. Da's ne stap te ver voor BB
Jerrel ook niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef zodeju het volgende:
Nou is dat gesprek al geweest met Michel, en heb er niks van mee gekregen....
Ja ... Michel heel erg VN .. en knuffelen op het eindquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef zodeju het volgende:
Ja, is al geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef zodeju het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja en als hij niet veranderd spreekt hij hem aan.
dan neem je iedere keer een proef van 2 weken voor 1 cent.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet voor betalen. Da's ne stap te ver voor BB
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, is al geweest.
Was ongeveer:
Michel: jij zei iets met rat
Tekkel: blabla goudvis
Michel: ooooh, ok
Dat had geniaal geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
bij nick gaat het ook om grote ratten
HAHAquote:
toch klonk hij niet tevreden tegenover julie, meer van dat hij vindt dat jerrel het toch niet snapt en het verspilde moeite isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... Michel heel erg VN .. en knuffelen op het eind
Oh? Dat heb ik er niet uitgehaaldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
toch klonk hij niet tevreden tegenover julie, meer van dat hij vindt dat jerrel het toch niet snapt en het verspilde moeite is
welkom bij RLS, het is niet vaak dat het gaat zoals we hopen, maar dat maakt die keren dat het wel gebeurd memorabelquote:
Sjarel is bang voor hetero's had ik begrepen. Komt niet goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:54 schreef TB-Spoelie het volgende:
Nick is bang voor struisvogels en levend verbranden.
Sperrel is niet bang voor dieren, behalve ratten en bang voor doodgaan.
Da's goe
Waar is dat fragment?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie net dat frsgmnet terug dat die kneus in Jill haar oor fluit, die had een flinke klap verdiend ....
Dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
toch klonk hij niet tevreden tegenover julie, meer van dat hij vindt dat jerrel het toch niet snapt en het verspilde moeite is
Hoe heerlijk is het om van een mug een olifant te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
welkom bij RLS, het is niet vaak dat het gaat zoals we hopen, maar dat maakt die keren dat het wel gebeurd memorabel
Ik heb het nog niet gezien maar Nick vond het ook behoorlijk bizar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie net dat frsgmnet terug dat die kneus in Jill haar oor fluit, die had een flinke klap verdiend ....
Is dit van jerrel zn insta?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die zijn ook fucking eng.
[ afbeelding ]
Er was ook ergens vanavond tussen 19u30 en 20u30 als ik het goed heb, een Rummikub marathan tussen Thomas, Jerrel, Nick en (Naomi denk ik).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het monteren ....
Inderdaad en ze ruft als een beer. Ik heb haar al 3 keer hardop horen bouten en ze kondigt het ook nog altijd aan. Verder prima dame.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey lacht ook al zoals een Heks
wtf is dat voor kutgrap. Daar kun je serieus gehoorschade aan overhouden. Tinnitus is geen grap.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Er was ook ergens vanavond tussen 19u30 en 20u30 als ik het goed heb, een Rummikub marathan tussen Thomas, Jerrel, Nick en (Naomi denk ik).
Op bepaald moment staat Jerrel op en gaat naar Matt en fluit hard in Matt z'n oor.
Jerrel wandelt weg. Matt grijpt een tijdje naar z'n oor, en Jerrel roept lachtend na en zegt iets als: "en fluiten je oren nu?"
Dat kan je der eventueel nog aan plakken ofzo
alsik het goed heb is die van juliequote:
Indd wtf, dan sla je toch als reactie dat nep gebit uit zijn mondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wtf is dat voor kutgrap. Daar kun je serieus gehoorschade aan overhouden. Tinnitus is geen grap.
Nee toch? Julie had hem even gepast.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
alsik het goed heb is die van julie
niet teveel hoor...het blijft nickquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:59 schreef Benny het volgende:
Hele dag gewacht op de confrontatie...
Dan maar de hoop vestigen op Nick
Heb een goed ideequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Er was ook ergens vanavond tussen 19u30 en 20u30 als ik het goed heb, een Rummikub marathan tussen Thomas, Jerrel, Nick en (Naomi denk ik).
Op bepaald moment staat Jerrel op en gaat naar Matt en fluit hard in Matt z'n oor.
Jerrel wandelt weg. Matt grijpt een tijdje naar z'n oor, en Jerrel roept lachtend na en zegt iets als: "en fluiten je oren nu?"
Dat kan je der eventueel nog aan plakken ofzo
Jill schrok zich ook echt de tering ......quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:59 schreef Whuzz het volgende:
wtf is dat voor kutgrap. Daar kun je serieus gehoorschade aan overhouden. Tinnitus is geen grap.
Nick blijft me elke dag verbazen. Dus dan hier ook maar meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet teveel hoor...het blijft nick
Dit mist nog een "Ja, hehe, ik heb het toch gekocht!" (voor de old-schoolers)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb een goed idee
1.Michel, Matt en Nick gooien Jerrel op de grond
2. dan komt Thomas met een bodyslam
3. Jerrel zo plat als een pannenkoek
mijn ogen zijn droogquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:01 schreef Ireth het volgende:
In de uitzending, de keuzes in de gameroom... En wie zit er weer mee te janken
Naomi?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:01 schreef Ireth het volgende:
Die Jill he... en ze zegt zelfs u tegen BBquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:01 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Julie ook irritantquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:01 schreef aswesleep het volgende:
Ik denk dat Nick Julie ook van z'n Ferell-irritatie lijstje kan halen. Volgens mij heeft Nick het allemaal wat te groots gezien.
(Kans op) lichamelijk letsel dus. Waarschuwingwaardig? Altijd een hekel gehad aan dat soort grappen. Wegtrekken van stoelen, laten struikelen, enz.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee had ze van de week ook op. Is voor haar migraine.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
alsik het goed heb is die van julie
Ook vaker tegen Patjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die Jill he... en ze zegt zelfs u tegen BB
Nou, als je tegen een vrouw zegt dat ze rollade benen heeft, denk ik niet dat ze daar blij mee is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:01 schreef aswesleep het volgende:
Ik denk dat Nick Julie ook van z'n Ferell-irritatie lijstje kan halen. Volgens mij heeft Nick het allemaal wat te groots gezien.
hij heeft een typische brabantse carnavals kop. dus feestmuziekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:05 schreef puzziepie het volgende:
Iemand een idee wat mat met muziek doet?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee had ze van de week ook op. Is voor haar migraine.
[..]
Nou, als je tegen een vrouw zegt dat ze rollade benen heeft, denk ik niet dat ze daar blij mee is.
OMG vreselijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij heeft een typische brabantse carnavals kop. dus feestmuziek
10 keer op een avond snollebollekes en dan weer naar huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij heeft een typische brabantse carnavals kop. dus feestmuziek
Wat ergquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
10 keer op een avond snollebollekes en dan weer naar huis
zij ging naar der kast toe en kwam met brillenkoker terug juliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee toch? Julie had hem even gepast.
ja en dat hij dus bovenop ze mag springen etcquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:08 schreef Shenti het volgende:
Volgens mij is Jerrell zo’n type die denkt dat hij alles tegen/over vrouwen kan zeggen omdat hij op mannen valt.
Kan dat al de eerste week?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:05 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik begrijp t probleem niet zo met die nieuwe gast. Wegstemmen. Publiek stemmen. Weg.
wel dom die Tattoo daar want dat gaat als eerste weg daarzoquote:
Zo zie ik het ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:08 schreef Shenti het volgende:
Volgens mij is Jerrell zo’n type die denkt dat hij alles tegen/over vrouwen kan zeggen omdat hij op mannen valt.
Uhh.. ja denk t wel?quote:
ik zie niet wat het is?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wel dom die Tattoo daar want dat gaat als eerste weg daarzo
Wauw..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel wil bonden met Julie omdat ze beiden hun vader verloren hebben verteld ie aan Michel
Of "Heyyyy poesjes...." Mag zeggen 🤮quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en dat hij dus bovenop ze mag springen etc
en een maagverkleining. nou mooi hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel wil bonden met Julie omdat ze beiden hun vader verloren hebben verteld ie aan Michel
Zo'n gastje wil zelf respect krijgen, omdat hij zich in wijfenkleding hult, maar zelf geen respect hebben voor een ander zijn gehoor. Hoop dat hij het het zelf krijgt die randdebielquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik heb oorsuizen en die zijn zo kut! Als die dit bij mij had gedaan...
Hij mag wel strenger worden aangesproken. Dit gedrag herken ik zoooo goed. Die mensen schrikken even, maar als zij daarna even niet meer op hun flikker krijgen gaan ze op de oude weg weer verder.
Missen soms inlevingsvermogen en emphatie. Zijn grenzeloos en gewend dat alles om hen draait. Slachtofferrol bij aanspreken, maar daar voelen ze niks bij. Nemen geen verantwoordelijkheid. En die welbekende knuffel. Ik ben vast niet de enige die deze stappen zo herkend.. Echt dit soort mensen zijn zwaar vermoeiend. Ben benieuwd wanneer hij weer in oud gedrag vervalt.
ja maar dat doet ze ook tegen Patrick ( hij zal niet door hebben aangezien in belgie U standaard is haha)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die Jill he... en ze zegt zelfs u tegen BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Extreem verwend. Dat gaat er niet in een paar dagen vanaf.quote:
Gelukkig ben ik mens , maak ik zelf fouten en /doe ik ook foute dingenquote:
Dat is een ander ding , dat staat los van zijn gedrag nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Extreem verwend. Dat gaat er niet in een paar dagen vanaf.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij betreft mag hier best een flinke sanctie op staan .....![]()
Fluitende oren.Wow, die Matt zegt in dat filmpje "deed ie net ook bij mij..... ik heb nog steeds een piep"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is 100 % sanctie / waarschuwing, want is fysieke aanval.Hoi ik ben Miep
Ik ben ook een mens en zelfs één met gevoelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik mens , maak ik zelf fouten en /doe ik ook foute dingen
Hij heeft niet iemand vermoord of zo
Fluitende oren.wooow wat een idioot!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erik was leuk en grappig, deze gast is een strontvliegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel doet me denken aan een jongere broer van DGK Eric
Fluitende oren.AAN MIJN JILL KOMEN ZE NIET GADVERDOMME IKI BEN HELEMAAL WOEST OP DIE JERREL HIJ MOET ER UIT GADVERDAMME WAT EEN MONGOOL HELEMAALWOEST BEN IKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Fluitende oren.Wat een gestoorde gek !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Fluitende oren.HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mafkees.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Bij Jill, fluiten in haar oorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wow, die Matt zegt in dat filmpje "deed ie net ook bij mij..... ik heb nog steeds een piep"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het staat niet helemaal los. Maar ook hij mag verdrietig zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is een ander ding , dat staat los van zijn gedrag nu
Ik lees het alweerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook een mens en zelfs één met gevoel
Fluitende oren.Weinig medeleven verder ook van MattSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indd onbegrijpelijk. Kan blijvende tinnitus opleveren, heb het zelf ook en is geen pretje. Wat een idioot.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wow, die Matt zegt in dat filmpje "deed ie net ook bij mij..... ik heb nog steeds een piep"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is 100 % sanctie / waarschuwing, want is fysieke aanval.
Matt zit zelf al met een fluitend oor op dat moment, die heeft effe andere zorgen, mag het?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weinig medeleven verder ook van Matt
Ik automatisch ook.quote:
was handtekening van zijn overleden vaderquote:
Fluitende oren.Had hij dat bij mij gedaan, dan had hij voor de rest van zijn leven uit een rietje gezogen. Gast weet niet eens wat het met een mens kan doen die Tinnitus. Wat een gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
hij kan zoveel willenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijfquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het alweer
Lekker alles op een joch van 25 projecteren
Ik ben weg
Fluitende oren.Ik wordt hier gewoon agressief vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu werd je wakkerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
AAN MIJN JILL KOMEN ZE NIET GADVERDOMME IKI BEN HELEMAAL WOEST OP DIE JERREL HIJ MOET ER UIT GADVERDAMME WAT EEN MONGOOL HELEMAALWOEST BEN IK
beeeellllldddddddddddddquote:
Doeiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees het alweer
Lekker alles op een joch van 25 projecteren
Ik ben weg
Ik heb het ook en dit zijn geen grapjesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:19 schreef dorkie94 het volgende:
[..]
Indd onbegrijpelijk. Kan blijvende tinnitus opleveren, heb het zelf ook en is geen pretje. Wat een idioot.
rietje zuigenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had hij dat bij gedaan, dan had hij voor de rest van zijn leven uit een rietje gezogen. Gast weet niet eens wat het met een mens kan doen die Tinnitus. Wat een gast.
2x alquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:12 schreef aswesleep het volgende:
Ferell al twee keer huilen, dit is tv materiaal.
jill schop hem wegquote:
En blijft door tetteren over zichzelf. Ik vind het leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:12 schreef aswesleep het volgende:
Ferell al twee keer huilen, dit is tv materiaal.
Hoe jong ben jij eigenlijk? Oprechte vraagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
rietje zuigenIk laat hem martelen tot de dood wat een naaistreek
Ik sta hier letterlijk te shaken, ze moeten me tegenhouden of ik kom hem persoonlijk het BB huis uitsleuren
Die gast kun je oprecht niet leuk vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
En blijft door tetteren over zichzelf. Ik vind het leuk
wat voor vraagquote:
Hij begrijpt ook gewoon niet wat Michel hem probeerde te zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:21 schreef Denemarken het volgende:
Ferrel zegt ook echt alleen maar verkeerde dingen haha
29quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij eigenlijk? Oprechte vraag
iedereen mag een half uur in zijn oor fluitenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke sanctie zou Jerrel moeten krijgen
does normaalquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik sta hier letterlijk te shaken, ze moeten me tegenhouden of ik kom hem persoonlijk het BB huis uitsleuren. Gelukkig mag ik de grens niet over
Ik hoef die kerel ook niet leuk te vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gast kun je oprecht niet leuk vinden
Omdat je bepaalde uitspraken niet kent en dat je soms een beetje ongenuanceerd uit de hoek komt. Daarom vroeg ik het.quote:
Huhquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef Denemarken het volgende:
Bram Krikke blijft een slap aftreksel van Valerio Zeno. Ik zou dat altijd blijven zeggen.
Man hou op, nu ben je drama aan het spelen. Het is zeker balen, maar effe rustig doen vent!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik sta hier letterlijk te shaken, ze moeten me tegenhouden of ik kom hem persoonlijk het BB huis uitsleuren. Gelukkig mag ik de grens niet over
Dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoef die kerel ook niet leuk te vinden.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef Denemarken het volgende:
Bram Krikke blijft een slap aftreksel van Valerio Zeno. Ik zou dat altijd blijven zeggen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat je bepaalde uitspraken niet kent en dat je soms een beetje ongenuanceerd uit de hoek komt. Daarom vroeg ik het.
Begin jij nu ook al, wat is er aan de hand hier? Heb fun allemaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke idioten hebben hier op liese gestemt?
Gaat idd te ver, ook van mijn kant. Noem het emotie. Ben trouwens geen internet held. Als iemsand voor mij staat zeg ik het ook. Maar je hebt idd een punt. Ik heb zelf Tinnitus door al die klappen op mijn oren met boksen en het is geen pretje, daar kwam mijn reactie vanuit. Dat knaapje moet even duidelijk gemaakt worden door BB , dat hij dit soort geintjes niet moet uithalenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef Straatverlichting het volgende:
Zucht.. doodswensen, blijvend invalide toewensen.
Online helden hiero.
Ik heb hem nooit doodgewenst?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef Straatverlichting het volgende:
Zucht.. doodswensen, blijvend invalide toewensen.
Online helden hiero.
Werd hier eerder gezegd dat het jammer is dat drama types als daan en naat weg zijn. Maar ik heb eigenlijk liever zo'n kerel waar iedereen zich aan irriteert dan een paar mensen die alleen maar zeuren en klagen.quote:
Vanmiddag had je het nog over zelfmoord. Jij moet soms even nadenken voor wat je wat zegt/typtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit doodgewenst?
Zo erg was het niet, ik zei gewoon dat ik hem het BB eruit wil sleuren. Verder zal ik er niets mee doen
En dat van dat martelen tot de dood was een reactie als Jerrel dat bij mij zou doen, Maar dan dat is dan bewijze van spreken. Ik ben niet gestoord ofzo....
Helemaal mee eens, maar geintjes met die oren moet meneertje niet uithalenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Werd hier eerder gezegd dat het jammer is dat drama types als daan en naat weg zijn. Maar ik heb eigenlijk liever zo'n kerel waar iedereen zich aan irriteert dan een paar mensen die alleen maar zeuren en klagen.
Ok, thx voor je eerlijke reactie. Ja, soms gaan reacties wel erg ver. Ik ben ook niet altijd even mals. Maar respect dat je zo reageert!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gaat idd te ver, ook van mijn kant. Noem het emotie. Ben trouwens geen internet held. Als iemsand voor mij staat zeg ik het ook. Maar je hebt idd een punt. Ik heb zelf Tinnitus door al die klappen op mijn oren met boksen en het is geen pretje, daar kwam mijn reactie vanuit. Dat knaapje moet even duidelijk gemaakt worden door BB , dat hij dit soort geintjes niet moet uithalen
Ik weet wanneer ik te ver ga.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok, thx voor je eerlijke reactie. Ja, soms gaan reacties wel erg ver. Ik ben ook niet altijd even mals. Maar respect dat je zo reageert!
Ja daar is niks grappigs aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar geintjes met die oren moet meneertje niet uithalen
Ik niet. Ik vind dat BB echt niet goed cast. (Noem je dit zo?).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Werd hier eerder gezegd dat het jammer is dat drama types als daan en naat weg zijn. Maar ik heb eigenlijk liever zo'n kerel waar iedereen zich aan irriteert dan een paar mensen die alleen maar zeuren en klagen.
Probeer maar eens een paar uur de streams te volgen. Je wordt echt gillend gek van hem. Hij houdt nooit op met praten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Vind Jerrel eigenlijk wel meevallen. Hij komt daar duidelijk om TV te maken. Nu is er eindelijk iemand die het voortouw hier in neemt, is het nog niet goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is een pisvlek, maar hij brengt irritatie en dat heeft ook wel weer watquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Vind Jerrel eigenlijk wel meevallen. Hij komt daar duidelijk om TV te maken. Nu is er eindelijk iemand die het voortouw hier in neemt, is het nog niet goed...
quote:
Die Jerrel is perfect gecastquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind dat BB echt niet goed cast. (Noem je dit zo?).
Dit zijn hele vatbare mensen die Social media geil zijn. Vaak dus ook heel gevoelig voor de mening van de buitenwereld. Zo'n leven in BB is echt niet goed voor hun zelfontwikkeling. Ik vind het sneu. BB zou hem naar de DBK moeten roepen en hem moeten instrueren. Nu schakelen ze steeds een psycholoog in tijdens de live uitzending, waarin we worden toegesproken normaal te doen, maar dat is de omgekeerde wereld. Ze moeten hem aanspreken en toegeven dat ze falen. Eruit ermee. Ik vind het ondanks zijn irritante gedrag, sneu voor hem!
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor onze Belgische vrienden, het gesprek zelf valt een beetje tegen ......![]()
Michel spreekt Jerrel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thx again!
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Ik snap jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Dit zijn hele vatbare mensen die Social media geil zijn. Vaak dus ook heel gevoelig voor de mening van de buitenwereld. Zo'n leven in BB is echt niet goed voor hun zelfontwikkeling. Ik vind het sneu. BB zou hem naar de DBK moeten roepen en hem moeten instrueren. Nu schakelen ze steeds een psycholoog in tijdens de live uitzending, waarin we worden toegesproken normaal te doen, maar dat is de omgekeerde wereld. Ze moeten hem aanspreken en toegeven dat ze falen. Eruit ermee. Ik vind het ondanks zijn irritante gedrag, sneu voor hem!
Hij is er duidelijk in gezet met een reden. Het mag ook wel wat spicy en gewaagd. Hij doet precies waarom de productie hem gecast heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor onze Belgische vrienden, het gesprek zelf valt een beetje tegen ......![]()
Michel spreekt Jerrel aan.Thx topper, had dit allemaal gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, bijna 400 views in nog geen 30 minuten ....
Sommige filmpjes halen nog geen eens 40 views in drie dagen ....![]()
Klaar en weer door en leer ervanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ook last van oorsuizen omdat een debiel zoals Jerrel dit bij mij ook geflikt heeft ( en door een autoband dat ontploft vlak bij me)
En daardoor kwam de emoties hoog op. Zoiets doe je echt niet. Hopelijk begrijpen jullie beetje mijn opvlieging.
Kwam gewoon omdat het redelijk persoonlijk raakte.
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, bijna 400 views in nog geen 30 minuten ....
Sommige filmpjes halen nog geen eens 40 views in drie dagen ....![]()
#teamBB1quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt
Ik ben er vanaf BB1, en ik wil interactie tussen mensen zien, en zie hem als storende factor
Er zijn hier ook mensen van de DGK en Utopia tijd, die willen vermaakt worden, schreeuwen om spanning, kwijlen over de dames/heren, willen seks in beeld, ruzies, enz...
Voor die laatste zou je kunnen zeggen dat de casting goed is
Ja, dan loont het weer een beetje de moeite, steek er veel tijd in en als dan bijna niemand ze bekijkt ....quote:
Je moet je niet excuseren voor die enkelingen hier die niet begrijpen waar een grens ligt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ook last van oorsuizen omdat een debiel zoals Jerrel dit bij mij ook geflikt heeft ( en door een autoband dat ontploft vlak bij me)
En daardoor kwam de emoties hoog op. Zoiets doe je echt niet. Hopelijk begrijpen jullie beetje mijn opvlieging.
Ja, kan gebeuren. Gebeurt mij ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die 'ik ben toch zo'n gewone meid'-act van Jill kennen we nu ook wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:21 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Ja, ik woon gewoon nog bij me moeder, kan niet eens een WC-bril betalen en ik ben hier gewoon huismeester
Vroegâh was (bijna) alles beterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Move on, het is geen 1999 meer...
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:44 schreef MissyZ het volgende:
Filmpje gezien.
Ik had hem geslagen.
Meteen.
Verder ben ik wel voor wereldvrede.
Ze is heel veel, maar 'gewoon'?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:42 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Die 'ik ben toch zo'n gewone meid'-act van Jill kennen we nu ook wel.
hoop dat ie wel een sanctie krijgt, maar ook weer niet dat hij er volgende week uitgaat, eindelijk een spraakmakend figuur in dat hok na Els...quote:
Moet wel toegeven moest ik een meid zoals Jill kennen zou ik haar wel heel leuk vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is heel veel, maar 'gewoon'?
Nouja, ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig meiden van haar leeftijd goed ken, dus misschien zijn ze allemaal wel zo
Ik zou er niets mee kunnen, een beetje niveau is wel gewenst om te klikkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel toegeven moest ik een meid zoals Jill kennen zou ik haar wel heel leuk vinden
Moet toegeven dat ze mijn niveau wel is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou er niets mee kunnen, een beetje niveau is wel gewenst om te klikken
en geslaagd?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Netlog, heb ik ook erop gezeten
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ze mijn niveau wel is.
Maar dat is het hele probleem met deze BB. Voor beide kampen die je omschrijft werkt het niet echt, omdat de productie van twee walletjes probeert te eten. Ze focussen enorm op opdrachten en 'het spel', wat totaal niet aansluit bij de traditionele BB-kijker die gewoon natuurlijke interactie wil zien tussen interessante mensen. Aan de andere kant zijn de opdrachten en types die ze in het huis hebben gezet ook weer niet controversieel/spannend genoeg om daadwerkelijk voor spektakel te zorgen, dus ook de DGK/Utopia-kijker komt bedrogen uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf BB1, en ik wil interactie tussen mensen zien, en zie hem als storende factor
Er zijn hier ook mensen van de DGK en Utopia tijd, die willen vermaakt worden, schreeuwen om spanning, kwijlen over de dames/heren, willen seks in beeld, ruzies, enz...
Jawel hoor. Ik heb het in beeld gezien. Het is wanneer camera op Nick staat en dan in de achtergrond gebeurd het gewoon op beeld. Dan zie je Jerrel letterlijk zich buigen naar het oor van Matt en fluiten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gevonden, maar niet in beeld gebracht, ze waren te laat ....
Oh, andere stream dan, ik zie alleen closeup van Matt ..... thanksquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jawel hoor. Ik heb het in beeld gezien. Het is wanneer camera op Nick staat en dan in de achtergrond gebeurd het gewoon op beeld.
DGK welk software gebruik je om alles op te nemenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, andere stream dan, ik zie alleen closeup van Matt ..... thanks
Eensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:51 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Maar dat is het hele probleem met deze BB. Voor beide kampen die je omschrijft werkt het niet echt, omdat de productie van twee walletjes probeert te eten. Ze focussen enorm op opdrachten en 'het spel', wat totaal niet aansluit bij de traditionele BB-kijker die gewoon natuurlijke interactie wil zien tussen interessante mensen. Aan de andere kant zijn de opdrachten en types die ze in het huis hebben gezet ook weer niet controversieel/spannend genoeg om daadwerkelijk voor spektakel te zorgen, dus ook de DGK/Utopia-kijker komt bedrogen uit.
Ze weten gewoon niet wat ze willen dit jaar en dat zie je ook terug in de casting.
oCam registred version. https://ocam.softonic.nl/quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
DGK welk software gebruik je om alles op te nemenlijkt me handig als ik zelf iets wil terug kijken
In Den Haag hadden ze Pauline Krikke, burgemeester.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:24 schreef Denemarken het volgende:
Nick is vast (bijna) net zo diplomatiek als Michelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick gaat afwachten en anders gaat hij hem apart roepen morgen
fittie mss opkomst
Dat weet je niet. Ze hebben jaren lang ervaring met het maken van BB's in het buitenland en ook daar is ook een behoorlijke evolutie in geweest de afgelopen jaren. Dus ik neem aan dat ze weten wat ze doen. Alleen dat Belgen/Nederlanders komt niet zo goed uit de verf, daar ben ik het wel mee eens met JdM en Hummie. Als dit echt een bezuinigingsmaatregel is had ik deze editie niet gemaakt. Of je doet het goed of niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Eens
Vandaar ook dat John de Mol en Hummie niet achter de uitvoering van deze uitvoering staan
En de mensen die deze BB maken bewijzen weer dat goedkoop duurkoop is
Ze hebben duidelijk een team van mensen die net beginnen aangevuld met stagiaires, niemand met ervaring, of betrokken bij eerdere BB's
is wel een beetje zo, toch denk ik ook nog steeds dat de 2 nationaliteiten samen niet werken, het had met 1 nationailiteit heel anders gelopen in positieve zin.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Eens
Vandaar ook dat John de Mol en Hummie niet achter de uitvoering van deze uitvoering staan
En de mensen die deze BB maken bewijzen weer dat goedkoop duurkoop is
Ze hebben duidelijk een team van mensen die net beginnen aangevuld met stagiaires, niemand met ervaring, of betrokken bij eerdere BB's
Ik vind daar niks verkeerd aan als je het zo op kan lossen.....doet hij er niks mee dan kan hij wieberen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nick is vast (bijna) net zo diplomatiek als Michel
welke?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bijna 1K views binnen een uur and still counting, leuk ....
Volgend seizoen gewoon weer volledig Nederlands.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:59 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
is wel een beetje zo, toch denk ik ook nog steeds dat de 2 nationaliteiten samen niet werken, het had met 1 nationailiteit heel anders gelopen in positieve zin.
Fluitende oren.quote:
Laten we er geen doekjes om winden: een BB zonder tieten is geen BB.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zijn Nederlanders altijd in de meerderheidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgend seizoen gewoon weer volledig Nederlands.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:00 schreef Koekeloeren het volgende:
NAOMI WILT HAAR HAAR EN MAKEUP ELKE DAG ZO
Ze heeft wel vaker die blikken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:41 schreef zodeju het volgende:
Valt me nu pas op dat Liese een beetje loenst. Komt misschien door die bril.
Ik denk niet dat mensen in dit team betrokken zijn bij eerdere BB's in het buitenland, ze hadden hooguit een adviseur. Ze weten niet wat ze doen, want je kunt een BB uit de USA of Austraila (toevallig de 2 die ik heb gezien) niet vertalen naar NL en Belgiëquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ze hebben jaren lang ervaring met het maken van BB's in het buitenland en ook daar is ook een behoorlijke evolutie in geweest de afgelopen jaren. Dus ik neem aan dat ze weten wat ze doen. Alleen dat Belgen/Nederlanders komt niet zo goed uit de verf, daar ben ik het wel mee eens met JdM en Hummie. Als dit echt een bezuinigingsmaatregel is had ik deze editie niet gemaakt. Of je doet het goed of niet.
Het was me echt nog niet opgevallen....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft wel vaker die blikken.
Die kan vast een paar positieve tweets voorlezen. Sowieso wel een slechte evolutie dat constant naar de DBK lopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:04 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel wil gelijk al praten met BB.
Ik zou alvast een vervanger in quarantaine zetten dit weekend ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:04 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel wil gelijk al praten met BB.
Ja, klopt, ook een teken van slechte voorbereiding. Ze dachten vast 'ach, ze verstaan elkaar wel (redelijk, in sommige gevallen)', maar het zijn toch echt 2 verschillende nationaliteitenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:59 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
is wel een beetje zo, toch denk ik ook nog steeds dat de 2 nationaliteiten samen niet werken, het had met 1 nationailiteit heel anders gelopen in positieve zin.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Fluitende oren.Tjezus wat een ratSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Straks zijn koffers pakken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:07 schreef Flory het volgende:
Ja hoor Jerrl mag naar binnen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |