1. Download firefoxquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:44 schreef Jockari het volgende:
En hier in belgie moeten wij naar een nietszeggend gesprek luisteren tussen Mike en Thomas. Zucht...
Welke stream moeten we daar voor hebben?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende: Een rel tussen Nick en Ferrel tijdens de speeddate, is wat het publiek nu wil
![]()
![]()
Ik ga hier echt niet voor betalen. Da's ne stap te ver voor BBquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1. Download firefox
2. installeer de extensie : "Hide My IP"
3. Ga naar videoland.com
4. Maak een account aan op videoland
5. Regel de goedkoopste abonnement
6. Betaal met paypal (accountje is gemakkelijk aan te maken koppel met je IBAN of creditcard)
7. Eens je account hebt van videoland kan je firefox afsluiten en een ander browser gebruiken naar keuze
8. join stream 2
Ja, nee, maar, jeweetoch... hetero's... gatverquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef Sestra666 het volgende:
alle mannen zijn hetero hier![]()
ja en
wat een mafklapper
Ja en als hij niet veranderd spreekt hij hem aan.quote:
Anderen betalen ook, je hebt ook een heel filmaanbod.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet voor betalen. Da's ne stap te ver voor BB
Jerrel ook niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef zodeju het volgende:
Nou is dat gesprek al geweest met Michel, en heb er niks van mee gekregen....
Ja ... Michel heel erg VN .. en knuffelen op het eindquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef zodeju het volgende:
Ja, is al geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef zodeju het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja en als hij niet veranderd spreekt hij hem aan.
dan neem je iedere keer een proef van 2 weken voor 1 cent.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet voor betalen. Da's ne stap te ver voor BB
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, is al geweest.
Was ongeveer:
Michel: jij zei iets met rat
Tekkel: blabla goudvis
Michel: ooooh, ok
Dat had geniaal geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
bij nick gaat het ook om grote ratten
HAHAquote:
toch klonk hij niet tevreden tegenover julie, meer van dat hij vindt dat jerrel het toch niet snapt en het verspilde moeite isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... Michel heel erg VN .. en knuffelen op het eind
Oh? Dat heb ik er niet uitgehaaldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
toch klonk hij niet tevreden tegenover julie, meer van dat hij vindt dat jerrel het toch niet snapt en het verspilde moeite is
welkom bij RLS, het is niet vaak dat het gaat zoals we hopen, maar dat maakt die keren dat het wel gebeurd memorabelquote:
Sjarel is bang voor hetero's had ik begrepen. Komt niet goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:54 schreef TB-Spoelie het volgende:
Nick is bang voor struisvogels en levend verbranden.
Sperrel is niet bang voor dieren, behalve ratten en bang voor doodgaan.
Da's goe
Waar is dat fragment?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie net dat frsgmnet terug dat die kneus in Jill haar oor fluit, die had een flinke klap verdiend ....
Dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
toch klonk hij niet tevreden tegenover julie, meer van dat hij vindt dat jerrel het toch niet snapt en het verspilde moeite is
Hoe heerlijk is het om van een mug een olifant te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
welkom bij RLS, het is niet vaak dat het gaat zoals we hopen, maar dat maakt die keren dat het wel gebeurd memorabel
Ik heb het nog niet gezien maar Nick vond het ook behoorlijk bizar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie net dat frsgmnet terug dat die kneus in Jill haar oor fluit, die had een flinke klap verdiend ....
Is dit van jerrel zn insta?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die zijn ook fucking eng.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |