Lekker in verotte bananen knijpenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Dat is alleen voor grotere jongetjes.
Nostalgiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:58 schreef Speciale het volgende:
[..]
Lekker in verotte bananen knijpen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
https://plpotm.easports.com/ Stem op Saka, ook al houd je niet van voetbal. Geen account nodig!
@:Solotovski jij sowieso
Wie? Die! https://streamvi.com/watch/1609008140
Omdat jij het bentquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
https://plpotm.easports.com/ Stem op Saka, ook al houd je niet van voetbal. Geen account nodig!
@:Solotovski jij sowieso
Wie? Die! https://streamvi.com/watch/1609008140
Een stompzinnig figuur hahah snapjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van Oscar Pistorius??
Hihiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een stompzinnig figuur hahah snapje
Ik game nu bijna een jaar en vind het leuk omdat je samen kunt spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
breakpoint was echt een dikke strontgame vergeleken met wildlands, wat een stelletje flikkers daar bij poepisoft
Confronterende post maak je hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens.
Kun je nagaan dat ik hier alleen maar ben omdat mijn eigen leven zo saai is atm
Wel over gemeenschappelijk douchen. Dus ja, soort van over korfbal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:21 schreef Innisdemon het volgende:
Ik dacht dat dit topic over korfbal zou gaan
Ik weet werkelijk niet hoe uitkeringstrekkers het doen. Ik verveel me echt kapot sinds ik niet niet meer hoef te werken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:22 schreef Cachie het volgende:
[..]
Confronterende post maak je hier.
En een fucked-up slaap ritme, maar dat ontken ik nog.
Hahaha, nieuwe hobby zoeken? Leren app’s maken ofzo? Vind dat altijd wel leuk; iets nieuws leren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet hoe uitkeringstrekkers het doen. Ik verveel me echt kapot sinds ik niet niet meer hoef te werken.
dan kun je net zo goed genital jousting spelenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:12 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik game nu bijna een jaar en vind het leuk omdat je samen kunt spelen.
Google stopt met het geven van suggesties, dus ik vertrouw deze suggestie niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed genital jousting spelen
is gewoon op steam, dan speel je als piemel en moet je elkaar in het piemelkontje nemenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:46 schreef Cachie het volgende:
[..]
Google stopt met het geven van suggesties, dus ik vertrouw deze suggestie niet.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is gewoon op steam, dan speel je als piemel en moet je elkaar in het piemelkontje nemen
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:27 schreef Catkiller het volgende:
Wat een mongool die vogeltjesdans met al zijn nieuwe topics he
hey hermanquote:Alles gaat goed met de baby, die de naam Herman heeft gekregen. Hij is wel te vroeg geboren en ligt dus in de couveuse, zo is op de Instagram-foto gezien.
En jij biedt hem natuurlijk als behulpzame user een luisterend oor, toont begrip en steunt hem om zijn sores te verzachten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:27 schreef Catkiller het volgende:
Wat een mongool die vogeltjesdans met al zijn nieuwe topics he
ik en arabquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En jij biedt hem natuurlijk als behulpzame user een luisterend oor, toont begrip en steunt hem om zijn sores te verzachten.
We leken twee druppels water op elkaar. Alleen ik had nog een vette zwarte cowboy hoed.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik en arab
[ afbeelding ]
wat een look he
Niks mis mee, ik rock meer de cowboy- lookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik en arab
[ afbeelding ]
wat een look he
Zo heb ik die guns ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik en arab
[ afbeelding ]
wat een look he
Niet, enige oplossing is een nieuwe game starten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik viel opeens ziek neer in saint denis en de doctor zei dat ik tuberculose had
hoe kan dit
en hoe word ik beter
RIPquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik viel opeens ziek neer in saint denis en de doctor zei dat ik tuberculose had
hoe kan dit
en hoe word ik beter
Zijn dat noel tjacka en de boys voor een orgie bij jou thuisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:44 schreef Cachie het volgende:
Ik maakte ooit deze printscreen:
[ afbeelding ]
Zatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:46 schreef stokj het volgende:
Zijn er hier mensen die echt op korfbal zitten?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn dat noel tjacka en de boys voor een orgie bij jou thuis
Wat is kl?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk!
Genieten jullie ook van de KL?
Man, wat een plaatjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:44 schreef Cachie het volgende:
Ik maakte ooit deze printscreen:
[ afbeelding ]
Ja, maar die zitten ook bij de jostiband.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:46 schreef stokj het volgende:
Zijn er hier mensen die echt op korfbal zitten?
Alsof je voor de lockdown wel iets met je lul deedquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik met mn lul in de lockdown
Help die jongen evenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof je voor de lockdown wel iets met je lul deed
Wat koudquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok.
Dima ik raad je aan om een fleshlight te kopen.
Zoiets?
Ai, dat is wat minder inderdaad. Maar zolang zij maar gelukkig zijn dan!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar die zitten ook bij de jostiband.
Gefeliciteerd kerel.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:46 schreef Makrelis het volgende:
Zo KLBers. Vandaag 48 jaar geworden en heel Nederland getrakteerd. Moest wel even met die eikel boven praten.
Ha Makreellis, gefeliciteerd met je verjaring. Een bijzondere verjaardag in bijzondere omstandigheden. Maak er een fijne dag van!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:46 schreef Makrelis het volgende:
Zo KLBers. Vandaag 48 jaar geworden en heel Nederland getrakteerd. Moest wel even met die eikel boven praten.
Gefeliciteerd Nelis!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:46 schreef Makrelis het volgende:
Gefeliquote:Op zondag 7 februari 2021 12:46 schreef Makrelis het volgende:
Thnx. Leuk leven al met al. Is wel 'ns anders geweest. Dat ik me afvroeg: "Wat doe ik op deze planeet?" Verwend jong dat ik ben om hier iets van te mogen vinden.quote:
Duuuuuuusquote:Op zondag 7 februari 2021 01:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
de gedachten dat je er geestelijk 100% bij bent en jezelf zo fysiek ziet aftakelen
brrrr
Ga jij eens even wandelen, lapzwansquote:
Eerder langlaufen vandaagquote:Op zondag 7 februari 2021 17:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga jij eens even wandelen, lapzwans
Nee.quote:
B-Cam.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:05 schreef Modus het volgende:
"Er komt weer een nieuwe camera binnen..."
En deze dan
"Dit gaat dus zodra morgen mijn geheugenkaartje binnenkomt, de vlogcamera worden voor binnenshuis en mijn webcam".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik nog hoogtepunten gemist? Behalve dat het weer te koud is om te wandelen![]()
Loze kreten.quote:
En je gaat dan niet naar de ortho?quote:Op zondag 7 februari 2021 18:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee.
Er is een tand vroeger door te weinig ruimte scheefgegroeid, die heeft een andere tand een stukje naar achter gedrukt, daarom lijkt het soms alsof ik een tand mis op filmpjes.
Wilde vroeger wel een beugel om het te verhelpen, maar niet doorgezetquote:Op zondag 7 februari 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je gaat dan niet naar de ortho?
Ja, word het ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:40 schreef Modus het volgende:
[..]
"Dit gaat dus zodra morgen mijn geheugenkaartje binnenkomt, de vlogcamera worden voor binnenshuis en mijn webcam".
Gevoelstemperatuur was ruim -10 vandaag hoor!!quote:Op zondag 7 februari 2021 18:45 schreef okselzweet het volgende:
Heb ik nog hoogtepunten gemist? Behalve dat het weer te koud is om te wandelen
Cam/On/Face/Offquote:Op zondag 7 februari 2021 19:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, word het ook.
Alleen de capturecard is er nog niet. En ik bedacht mij dat het wel een hele rare verhouding in kwaliteit gaat opleveren als er een camera in zeer matige 720P filmt met 15FPS en de andere camera wel gewoon 1080P 60 filmt.
Dus deze Sony word mijn camera voor binnenshuis en camera tijdens streams voor op mijn gezicht, en de andere camera word de camera voor buitenshuis en voor beelden van mijn keyboard.
Kan gewoon
Ja pfoe.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur was ruim -10 vandaag hoor!!
Die 4 en een halve paardenkop die kijken gaat dat opvallen?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, word het ook.
Alleen de capturecard is er nog niet. En ik bedacht mij dat het wel een hele rare verhouding in kwaliteit gaat opleveren als er een camera in zeer matige 720P filmt met 15FPS en de andere camera wel gewoon 1080P 60 filmt.
Dus deze Sony word mijn camera voor binnenshuis en camera tijdens streams voor op mijn gezicht, en de andere camera word de camera voor buitenshuis en voor beelden van mijn keyboard.
Kan gewoon
Een scheef gebit is een ongezond gebitquote:Op zondag 7 februari 2021 19:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wilde vroeger wel een beugel om het te verhelpen, maar niet doorgezetNou ja, jammer dan. Gebit is verder gewoon gezond.
Jaquote:Op zondag 7 februari 2021 19:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Die 4 en een halve paardenkop die kijken gaat dat opvallen?
Er staat één tand scheefquote:Op zondag 7 februari 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een scheef gebit is een ongezond gebit![]()
Woon je in één van de weinige landen waar ortho vergoed wordt en dan maak je er geen gebruik van
Wat?? Je hele onderkant staat schots en scheef.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er staat één tand scheef![]()
Voor de rest is mijn gebit prima in orde
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Die 4 en een halve paardenkop die kijken gaat dat opvallen?
Er is nog nooit wat over gezegd door zowel de tandarts als de orthodontist, dus boeiend. Niemand is perfect en ik vind het wel prima zo.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?? Je hele onderkant staat schots en scheef.![]()
En de bovenkant is ook niet echt recht.
Dat geloof ik niet. Dan heb je wel een hele slechte orthodontist gehad.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er is nog nooit wat over gezegd door zowel de tandarts als de orthodontist, dus boeiend. Niemand is perfect en ik vind het wel prima zo.
Als je er nooit heen gaat kan hij ook nooit iets zeggenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Dan heb je wel een hele slechte orthodontist gehad.
Geen idee ik krijg de voordeur niet open dus toen ben ik maar gewoon binnen geblevenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi. Hoe was jouw sneeuwpret vandaag?
Maar vroeger welquote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Fugue het volgende:
Ortho wordt trouwens niet vergoed ik heb net 3k kunnen aftikken voor een paar maanden Invisalign
Beter wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee ik krijg de voordeur niet open dus toen ben ik maar gewoon binnen gebleven
Onder de 18 wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Fugue het volgende:
Ortho wordt trouwens niet vergoed ik heb net 3k kunnen aftikken voor een paar maanden Invisalign
Zo cute. Eerste sneeuw zekerquote:Op zondag 7 februari 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter wel.
Ik heb mijn kat op de binnenplaats gelaten om even in de sneeuw te spelen, maar ze vond het niet zo leuk
ooit wel weer.quote:
Voor dat geld kun je een heel nieuw gebit halen in Turkijequote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Fugue het volgende:
Bedankt Davequote:Op zondag 7 februari 2021 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je een heel nieuw gebit halen in Turkije
Heb je zo’n subtiel pookje in je auto? Bij mij zit die op het stuurquote:Op zondag 7 februari 2021 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb net onwijs bruut vooruit ingeparkeerd met handremslip
jaquote:Op zondag 7 februari 2021 20:39 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Heb je zo’n subtiel pookje in je auto? Bij mij zit die op het stuur
Wat is daar aan de hand?quote:
*heeft ondertanden die willekeurig op een rijtje in tandvlees lijken te zijn geprikt*quote:Op zondag 7 februari 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?? Je hele onderkant staat schots en scheef.![]()
En de bovenkant is ook niet echt recht.
Houd je wel rekening met zijn wiebelogen? Misschien ervaart hij het wel zo.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:27 schreef Chia het volgende:
[..]
*heeft ondertanden die willekeurig op een rijtje in tandvlees lijken te zijn geprikt*
Er staat één tand scheef
Toevallig heb ik een ongezonde obsessie met poesjes. Kaarsen mogen bij mij zowel recht als scheef zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Dit kan niet over mij gaan. Ik ben poeslief en heb van nature een kaarsrecht gebit. #Flexing
Er schijnen hier meer mensen met aparte obsessies te zijn ja kan gebeuren.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:55 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een ongezonde obsessie met poesjes. Kaarsen mogen bij mij zowel recht als scheef zijn.
Ik hier zelfs naar doorverwezen door mijn lokale crisisdienst. Zou wat zijn als ze mij een broodje aap zouden hebben verkocht.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Er schijnen hier meer mensen met aparte obsessies te zijn ja kan gebeuren.
Misschien word je wel toegelaten in de discord.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:59 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
Ik hier zelfs naar doorverwezen door mijn lokale crisisdienst. Zou wat zijn als ze mij een broodje aap zouden hebben verkocht.
Eerst even om toestemming vragen misschien.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:00 schreef Azula het volgende:
[..]
Misschien word je wel toegelaten in de discord.
Waar kan ik deze exclusieve content terugvinden?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zou een slechte artiest zijn als ik mijn fans niet tegemoet zou komen.
Dan ga je toch zo’n kast als jij doet niemand wat aanquote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een man is dit![]()
ik wil dit ook doen lol
Is geveegd natuurlijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
Waar kan ik deze exclusieve content terugvinden?
Is dat tegenwoordige slang voor clean met alle piepjes, blurrs en censuur van dien?quote:
Keurig verwoord.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:14 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordige slang voor clean met alle piepjes, blurrs en censuur van dien?
Ja ik heb geen zin om uren door te moeten klikken voor een explicit. Het is beter dan niks, dus kom maar door.quote:
Ja echt hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 22:27 schreef Chia het volgende:
[..]
*heeft ondertanden die willekeurig op een rijtje in tandvlees lijken te zijn geprikt*
Er staat één tand scheef
Dikke mensen zouden verplicht op afvalkamp moetenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij was toch op FOK!vakantie vanwege je obsessie? Kan op wat ik van je posts gezien heb niet echt een andere reden verzinnen iig.
Maar niets van geleerd dus gezien je pot verwijt de ketel verhaal.
Vanaf welk punt van je ind e categorie dikke mensen?quote:Op maandag 8 februari 2021 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dikke mensen zouden verplicht op afvalkamp moeten
Straks lekker mezelf een weg banen door meters sneeuw (snilquote:Op maandag 8 februari 2021 08:20 schreef Rozevla het volgende:
Wat een kanjer sneeuw.
Ben die kut troep helemaal zat
Dankje, maar ik heb ook geen behoefte om het te zienquote:
Oke your lossquote:Op maandag 8 februari 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje, maar ik heb ook geen behoefte om het te zien
Ik denk dat ik er wel overheen komquote:
Vettax instellen. Denk dat het dan gauw is afgelopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dikke mensen zouden verplicht op afvalkamp moeten
Ik niet. Heb ijsvrij. Dat ik dat nog mag meemaken zeg. M'n baas heeft wel 28 miljard verlies gedraait afgelopen jaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:20 schreef Rozevla het volgende:
Wat een kanjer sneeuw.
Ben die kut troep helemaal zat
28 miljard, toe maarquote:Op maandag 8 februari 2021 08:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik niet. Heb ijsvrij. Dat ik dat nog mag meemaken zeg. M'n baas heeft wel 28 miljard verlies gedraait afgelopen jaar.Lekker voor die aandeeldakduiven.
Ik ben er voor je als het niet gaatquote:Op maandag 8 februari 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel overheen kom
Ja, lekker bezig daar bij de Shell. Ik val onder upstream international en daar gaan veel ontslagen vallen. We zitten midden in een reorganisatie. Bij Shell Nederland gaan er tegen de 1000 banen aan, zal wel meer worden uiteindelijk, bij NAM gaan we van een slordige 3000 naar 1300 mensen. Een compleet slagveld. Ikzelf hoef me gelukkig geen zorgen te maken. Ze willen van dat kantoorwaterhoofd af. Hadden ze wel eerder kunnen bedenken.quote:
Eigen schuld dikke bult. Niet meer lenen dan verantwoord is. Dan maar niet de mooie facebook kiekjes om je "vrienden" de ogen uit de kop te steken. Losers.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:15 schreef Makrelis het volgende:
Wat ik alleen maar wil zeggen is dat niet alleen de middenstand de Sjaak is. Bij multinationals gebeurt hetzelfde. Het duurt alleen wat langer. En dat is niet leuk. Persoonlijke financiele dramas zijn het gevolg. Worden echt harde tijden voor mensen met een te hoge hypotheek die hun baan verliezen.
Dankje, dat is lief van je.quote:
Oh ja dat is vast de reden. Een dak boven je hoofd is verder ook geen noodzaak.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Niet meer lenen dan verantwoord is. Dan maar niet de mooie facebook kiekjes om je "vrienden" de ogen uit de kop te steken. Losers.
Goed gezegd. Mensen moeten toch wonen.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja dat is vast de reden. Een dak boven je hoofd is verder ook geen noodzaak.
waarom? door dat beetje sneeuw?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:05 schreef Solotovski het volgende:
Noodgedwongen vrij moeten nemen
Eerste dag van mn promotie
Inderdaad. Ene na de andere trein valt uitquote:
hmm, ja, de ns en sneeuw gaan niet echt samenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Inderdaad. Ene na de andere trein valt uit
Ik las prostitutiequote:Op maandag 8 februari 2021 10:05 schreef Solotovski het volgende:
Noodgedwongen vrij moeten nemen
Eerste dag van mn promotie
Daar ben ik al jaren mee bezigquote:
Ja, die vent is geniaal.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een man is dit![]()
ik wil dit ook doen lol
Wij allemaal toch?quote:
een dak boven je hoofd kan ook zonder TE HOGE hypotheek.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja dat is vast de reden. Een dak boven je hoofd is verder ook geen noodzaak.
Een kartonnen doos voldoet immers ook prima.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:58 schreef Chia het volgende:
Een dak boven je hoofd is verder ook geen noodzaak.
Hopelijk wel 3 laags karton. Het is fris buitenquote:
Is het mensen wil of mensen willenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
een dak boven je hoofd kan ook zonder TE HOGE hypotheek.
Mensen wil nou eenmaal meer dan dat ze eigenlijk kunnen betalen.
Invisalignquote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Fugue het volgende:
Dikke vette like.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het mensen wil of mensen willen
Jeetje.. leerachterstanden zijn echt groot he. Je foutloos verwoorden zit er ook niet meer in..
Het is toch ook PeNNsylvania?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeetje.. leerachterstanden zijn echt groot he. Je foutloos verwoorden zit er ook niet meer in..
Nee, wel een bolusquote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie al donuts gedraaid in de sneeuw?
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Dikke vette like.Ook lekker die passief agressieve boomer interpunctie gespiegeld..
en aflevering 1 t/m 6 dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)eaan-s1-aflevering-7
Kijk hem... de White Knightquote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een geometrisch vormpje, dat door een beetje bewerken nu op een bloempje lijkt, wat ik niet meteen zo bedoelde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:38 schreef Chia het volgende:
Waar komt de keuze voor jouw UI eigenlijk vandaan?
Zo gaat dat tegenwoordig. Als je drukte en snelheid wil kun je beter naar DTS.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
Wauw zie mij reageren op een post van gisteren in hetzelfde sc topic..
Ach ik word ook ouder, dit is waarschijnlijk meer mijn snelheid nuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig. Als je drukte en snelheid wil kun je beter naar DTS.
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ach ik word ook ouder, dit is waarschijnlijk meer mijn snelheid nu![]()
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:35 schreef Modus het volgende:
Nee. Ja.CorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je vandaag voor de #1 op de dagstatslijst?
Als iets 1 keer gebeurt is het een incident, als het in korte tijd 2 keer plaatsvindt is dat heel toevalligquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh jij hier? Nu verwacht ik ieder moment een bepaalde user.
Wie dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier ben ik danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Mij toch niet? Want je had mij geblockt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als iets 1 keer gebeurd is het een incident, als het in korte tijd 2 keer plaatsvindt is dat heel toevallig
Jammerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:31 schreef Chia het volgende:
Het is meer een koude oorlog met af en toe een paar bommetjes. Vandaar die vakantie.
Ben je daar niet een beetje te oud voorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer![]()
Deze SC kan wel wat flaming gebruiken.
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje te oud voor
Dat is wat makkelijker in een SC die wat levendiger is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer![]()
Deze SC kan wel wat flaming gebruiken.
Vertel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is wat makkelijker in een SC die wat levendiger is.
Ik heb wel een paar tips voor je waar een vuurtje makkelijk te ontsteken is.
Met stip op 1: het FOK!stoktopic. Maar daar mag je alleen posten als je met het spelletje meedoet.quote:
Weet je nog toen jij die stok had ontvreemdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Met stip op 1: het FOK!stoktopic. Maar daar mag je alleen posten als je met het spelletje meedoet.
Ja en toen reed ik van de dijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je nog toen jij die stok had ontvreemd
Wat heeft ze met die stok gedaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je nog toen jij die stok had ontvreemd
Dit was wel een hoogtepuntje van dat topicquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:57 schreef Chia het volgende:
Tip 3: kritisch zijn op dubieuze datingverhalen van ons aller Sounddragon. Bijv.: R&P / Datingsites & apps #84, like en zeik
Ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:22 schreef gianni61 het volgende:
Ah, de klassieke "White knight" verdediging
@DeBraadquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:37 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Uh... ja ...quote:
Jezus, uh, waar hadden veel het over?quote:
We mogen hier ook niets...quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zelfverheerlijking is uit den boze!
Gehaktballenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus, uh, waar hadden veel het over?
Plausibel.quote:
Vooral die van de slager.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plausibel.
Lekker op een broodje
Goed idee wel, misschien nog maar eens halenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral die van de slager.
Gebbetje in fb maar daar komen wel eens mensen met weinig humorquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je weer een pikante post in NWS gemaakt
Mijn fipo heeft anders al 5 likesquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebbetje in fb maar daar komen wel eens mensen met weinig humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |