Wat is daar aan de hand?quote:
*heeft ondertanden die willekeurig op een rijtje in tandvlees lijken te zijn geprikt*quote:Op zondag 7 februari 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?? Je hele onderkant staat schots en scheef.![]()
En de bovenkant is ook niet echt recht.
Houd je wel rekening met zijn wiebelogen? Misschien ervaart hij het wel zo.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:27 schreef Chia het volgende:
[..]
*heeft ondertanden die willekeurig op een rijtje in tandvlees lijken te zijn geprikt*
Er staat één tand scheef
Toevallig heb ik een ongezonde obsessie met poesjes. Kaarsen mogen bij mij zowel recht als scheef zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Dit kan niet over mij gaan. Ik ben poeslief en heb van nature een kaarsrecht gebit. #Flexing
Er schijnen hier meer mensen met aparte obsessies te zijn ja kan gebeuren.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:55 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een ongezonde obsessie met poesjes. Kaarsen mogen bij mij zowel recht als scheef zijn.
Ik hier zelfs naar doorverwezen door mijn lokale crisisdienst. Zou wat zijn als ze mij een broodje aap zouden hebben verkocht.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Er schijnen hier meer mensen met aparte obsessies te zijn ja kan gebeuren.
Misschien word je wel toegelaten in de discord.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:59 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
Ik hier zelfs naar doorverwezen door mijn lokale crisisdienst. Zou wat zijn als ze mij een broodje aap zouden hebben verkocht.
Eerst even om toestemming vragen misschien.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:00 schreef Azula het volgende:
[..]
Misschien word je wel toegelaten in de discord.
Waar kan ik deze exclusieve content terugvinden?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zou een slechte artiest zijn als ik mijn fans niet tegemoet zou komen.
Dan ga je toch zo’n kast als jij doet niemand wat aanquote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een man is dit![]()
ik wil dit ook doen lol
Is geveegd natuurlijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
Waar kan ik deze exclusieve content terugvinden?
Is dat tegenwoordige slang voor clean met alle piepjes, blurrs en censuur van dien?quote:
Keurig verwoord.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:14 schreef Geblazoesde het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordige slang voor clean met alle piepjes, blurrs en censuur van dien?
Ja ik heb geen zin om uren door te moeten klikken voor een explicit. Het is beter dan niks, dus kom maar door.quote:
Ja echt hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 22:27 schreef Chia het volgende:
[..]
*heeft ondertanden die willekeurig op een rijtje in tandvlees lijken te zijn geprikt*
Er staat één tand scheef
Dikke mensen zouden verplicht op afvalkamp moetenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij was toch op FOK!vakantie vanwege je obsessie? Kan op wat ik van je posts gezien heb niet echt een andere reden verzinnen iig.
Maar niets van geleerd dus gezien je pot verwijt de ketel verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |