Lekker in verotte bananen knijpenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Dat is alleen voor grotere jongetjes.
Nostalgiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:58 schreef Speciale het volgende:
[..]
Lekker in verotte bananen knijpen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
https://plpotm.easports.com/ Stem op Saka, ook al houd je niet van voetbal. Geen account nodig!
@:Solotovski jij sowieso
Wie? Die! https://streamvi.com/watch/1609008140
Omdat jij het bentquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
https://plpotm.easports.com/ Stem op Saka, ook al houd je niet van voetbal. Geen account nodig!
@:Solotovski jij sowieso
Wie? Die! https://streamvi.com/watch/1609008140
Een stompzinnig figuur hahah snapjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van Oscar Pistorius??
Hihiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een stompzinnig figuur hahah snapje
Ik game nu bijna een jaar en vind het leuk omdat je samen kunt spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
breakpoint was echt een dikke strontgame vergeleken met wildlands, wat een stelletje flikkers daar bij poepisoft
Confronterende post maak je hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens.
Kun je nagaan dat ik hier alleen maar ben omdat mijn eigen leven zo saai is atm
Wel over gemeenschappelijk douchen. Dus ja, soort van over korfbal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:21 schreef Innisdemon het volgende:
Ik dacht dat dit topic over korfbal zou gaan
Ik weet werkelijk niet hoe uitkeringstrekkers het doen. Ik verveel me echt kapot sinds ik niet niet meer hoef te werken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:22 schreef Cachie het volgende:
[..]
Confronterende post maak je hier.
En een fucked-up slaap ritme, maar dat ontken ik nog.
Hahaha, nieuwe hobby zoeken? Leren app’s maken ofzo? Vind dat altijd wel leuk; iets nieuws leren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet hoe uitkeringstrekkers het doen. Ik verveel me echt kapot sinds ik niet niet meer hoef te werken.
dan kun je net zo goed genital jousting spelenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:12 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik game nu bijna een jaar en vind het leuk omdat je samen kunt spelen.
Google stopt met het geven van suggesties, dus ik vertrouw deze suggestie niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed genital jousting spelen
is gewoon op steam, dan speel je als piemel en moet je elkaar in het piemelkontje nemenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:46 schreef Cachie het volgende:
[..]
Google stopt met het geven van suggesties, dus ik vertrouw deze suggestie niet.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is gewoon op steam, dan speel je als piemel en moet je elkaar in het piemelkontje nemen
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:27 schreef Catkiller het volgende:
Wat een mongool die vogeltjesdans met al zijn nieuwe topics he
hey hermanquote:Alles gaat goed met de baby, die de naam Herman heeft gekregen. Hij is wel te vroeg geboren en ligt dus in de couveuse, zo is op de Instagram-foto gezien.
En jij biedt hem natuurlijk als behulpzame user een luisterend oor, toont begrip en steunt hem om zijn sores te verzachten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:27 schreef Catkiller het volgende:
Wat een mongool die vogeltjesdans met al zijn nieuwe topics he
ik en arabquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En jij biedt hem natuurlijk als behulpzame user een luisterend oor, toont begrip en steunt hem om zijn sores te verzachten.
We leken twee druppels water op elkaar. Alleen ik had nog een vette zwarte cowboy hoed.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik en arab
[ afbeelding ]
wat een look he
Niks mis mee, ik rock meer de cowboy- lookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik en arab
[ afbeelding ]
wat een look he
Zo heb ik die guns ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik en arab
[ afbeelding ]
wat een look he
Niet, enige oplossing is een nieuwe game starten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik viel opeens ziek neer in saint denis en de doctor zei dat ik tuberculose had
hoe kan dit
en hoe word ik beter
RIPquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik viel opeens ziek neer in saint denis en de doctor zei dat ik tuberculose had
hoe kan dit
en hoe word ik beter
Zijn dat noel tjacka en de boys voor een orgie bij jou thuisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:44 schreef Cachie het volgende:
Ik maakte ooit deze printscreen:
[ afbeelding ]
Zatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:46 schreef stokj het volgende:
Zijn er hier mensen die echt op korfbal zitten?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn dat noel tjacka en de boys voor een orgie bij jou thuis
Wat is kl?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk!
Genieten jullie ook van de KL?
Man, wat een plaatjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:44 schreef Cachie het volgende:
Ik maakte ooit deze printscreen:
[ afbeelding ]
Ja, maar die zitten ook bij de jostiband.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:46 schreef stokj het volgende:
Zijn er hier mensen die echt op korfbal zitten?
Alsof je voor de lockdown wel iets met je lul deedquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik met mn lul in de lockdown
Help die jongen evenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof je voor de lockdown wel iets met je lul deed
Wat koudquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok.
Dima ik raad je aan om een fleshlight te kopen.
Zoiets?
Ai, dat is wat minder inderdaad. Maar zolang zij maar gelukkig zijn dan!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar die zitten ook bij de jostiband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |