Daar ben ik al jaren mee bezigquote:
Ja, die vent is geniaal.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een man is dit![]()
ik wil dit ook doen lol
Wij allemaal toch?quote:
een dak boven je hoofd kan ook zonder TE HOGE hypotheek.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja dat is vast de reden. Een dak boven je hoofd is verder ook geen noodzaak.
Een kartonnen doos voldoet immers ook prima.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:58 schreef Chia het volgende:
Een dak boven je hoofd is verder ook geen noodzaak.
Hopelijk wel 3 laags karton. Het is fris buitenquote:
Is het mensen wil of mensen willenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
een dak boven je hoofd kan ook zonder TE HOGE hypotheek.
Mensen wil nou eenmaal meer dan dat ze eigenlijk kunnen betalen.
Invisalignquote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef Fugue het volgende:
Ortho wordt trouwens niet vergoed ik heb net 3k kunnen aftikken voor een paar maanden Invisalign
Dikke vette like.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het mensen wil of mensen willen
Jeetje.. leerachterstanden zijn echt groot he. Je foutloos verwoorden zit er ook niet meer in..
Het is toch ook PeNNsylvania?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeetje.. leerachterstanden zijn echt groot he. Je foutloos verwoorden zit er ook niet meer in..
Nee, wel een bolusquote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie al donuts gedraaid in de sneeuw?
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Dikke vette like.Ook lekker die passief agressieve boomer interpunctie gespiegeld..
en aflevering 1 t/m 6 dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)eaan-s1-aflevering-7
Kijk hem... de White Knightquote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |