quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:09 schreef MissyZ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 februari 2021 21:05 schreef Pearlbitch het volgende: [..] FOK!t zijn moeder ook dan?![]()
Ok, dan maar allemaal eerlijk. Ik ben de moeder van Jerrel.quote:Whahahahaha. Misschien zitten alle moeders hier wel, en ben ik de enige die ervoor uitkwam. Ik kan de streams niet aanzetten momenteel, als er ruzie komt graag filmpjes.
ohhhh nu begrijp ik die verraders opmerkingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ging over Jill, Thomas en Patje omdat die als enige drie niet voor hem hadden gestemd. En daar lag hij bij op de kamer.
Die laat Thomas zeker niet vallen. Dat zou Thomas alleen zelf kunnen veroorzaken (en dan is dat vast terecht).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral die Matt....Ik ben wel nieuwsgierig hoe gevoelig Jill daarvoor is. Ik denk eigenlijk niet dat ze Thomas zo laat vallen. Thomas heeft haar al heel vaak geholpen en is ook gewoon eerlijk tegen haar geweest.
Jij was haar ex toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Ok, dan maar allemaal eerlijk. Ik ben de moeder van Jerrel.
Ik denk ook dat ze Matt best leuk vind. Maar Jill is ook best onzeker en vertrouwt Thomas wel ondertussen. Denk gewoon niet dat ze een persoon is die dat ineens vergeet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mm kweenie met Jill dr gefladder
ze zit wel regelmatig aan Matt ..
kan tijdelijk zijn ..ze wil alles weten mbt social media en zuks
misschien is dat het
Hahahahahahaha.....viel die als kleine jongen in je make-up doos?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Ok, dan maar allemaal eerlijk. Ik ben de moeder van Jerrel.
ja dat is de goedkoopste versie met reclamequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef TB-Spoelie het volgende:
Snelle vraag, is er bij Videoland abonnement van 4,99 ook reclame tijdens de livestream? Ik kijk alleen BB en de andere crap vind ik niet interessant.
nee behalve op de streams danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef TB-Spoelie het volgende:
Snelle vraag, is er bij Videoland abonnement van 4,99 ook reclame tijdens de livestream? Ik kijk alleen BB en de andere crap vind ik niet interessant.
ik begreep dat hij zei op utube, daar staat hij iig niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel woog 122 kg vroeger. En heeft er zelfs een foto of filmpje van op zijn TikTok.
Iemand een linkje?
Ik heb nog nooit reclame gehad!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef TB-Spoelie het volgende:
Ja, super irritant.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.....viel die als kleine jongen in je make-up doos?
neeuhhhh boeit niet hhahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel woog 122 kg vroeger. En heeft er zelfs een foto of filmpje van op zijn TikTok.
Iemand een linkje?
Jerrel Baumann en Google afbeeldingen, YouTube etcquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Iemand een linkje?
Z'n TikTok staat inmiddels op privequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Iemand een linkje?
https://hulp.videoland.co(...)sen-de-abonnementen- hier zie je de 3 verschillende prijzen en mogelijkheden bij de prijsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef TB-Spoelie het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.....viel die als kleine jongen in je make-up doos?
Ah oei, dan was het toch vroeger dan 10.30, mijn excuses :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment gevonden, was aan de ontbijttafel om 0937 uur, audio is slecht maar ga het zo monteren ....
nou ben bang dat die matt wel geloof haar type isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die laat Thomas zeker niet vallen. Dat zou Thomas alleen zelf kunnen veroorzaken (en dan is dat vast terecht).
Verwacht niet veel van Matt (en al helemaal niet van Mike) op Jill-gebied. Als het nou knappe kerels waren geweest, had het anders kunnen lopen.
Staat wel op youtube.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik begreep dat hij zei op utube, daar staat hij iig niet.
Vrij vervelend inderdaad. Een beetje mondig is leuk meegenomen, maar Matt (en Jerrel, maar dat is volgens mij al redelijk besproken hier) is me veeeeel te amicaal. Misschien dachten ze wel: we moeten opvallen, anders zien de kijkers ons te weinig voorafgaand aan de liveshow. Ik neem aan dat ze rekening houden met een nominatie.quote:
Dit is inderdaad niet nodig, laat gaan tot donderdag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:15 schreef Jockari het volgende:
Nick zijn ergernis aan het uiten naar Joey. Verkeerd Nik ! Even vals als de hottub babes en Thomas. Schiet in zijn eigen voet.
Geen probleem, dank voor de hulp in ieder geval ....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:14 schreef woveleed het volgende:
Ah oei, dan was het toch vroeger dan 10.30, mijn excuses :p
Ze heet Zoey, niet Joey!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:15 schreef Jockari het volgende:
Nick zijn ergernis aan het uiten naar Joey. Verkeerd Nik ! Even vals als de hottub babes en Thomas. Schiet in zijn eigen voet.
Er speelt een hoop onderhuidsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel heeft dus ook nog van heel dichtbij in het oor van Jill gefloten. Dat vond Jill heel vervelend zei ze eerder
Interviews?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:12 schreef puzziepie het volgende:
Mat weet niets van interviews over Jill en Thomas , eerder vanavond had hij het daar nog over
Ik ben al afgeknapt op Mat
Nick is full-on aan het bonden. Heeft net Jill en Thomas beinvloed, nu Zoey.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:15 schreef Harry het volgende:
Nick zegt tegen Zoey dat hij het heel moeilijk heeft met Jerrel.
Fragment heb ik ook, ga ik zo monteren ....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel heeft dus ook nog van heel dichtbij in het oor van Jill gefloten. Dat vond Jill heel vervelend zei ze eerder
Bij jerrel wil ik iets anders in zn kont stoppen. Geen veren in ieder geval....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:15 schreef Whuzz het volgende:
Moet even gezegd worden: De sfeer in COS is top.![]()
Special thanks @:Benny die een mooie balans vind tussen vrijheid-blijheid en af en toe de boel in het gareel houden.
Ok. Top. Genoeg veren in konten. Terug naar Jerrel. Wat vinden jullie van Jerrel?
begon hij tegen Jill over , en toen hield het opquote:
Hopelijk geen boemerangeske !quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nick is full-on aan het bonden. Heeft net Jill en Thomas beinvloed, nu Zoey.
Nick is on a mission... and it's a tekkel-target!
Het Jill en Thomas journaal .. niveau jeugdjournaal, hebben ze een aantal keer op de slaapkamer en bij het zitje buiten gedaan.quote:
... iets met GROTE paarse dildo's.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij jerrel wil ik iets anders in zn kont stoppen. Geen veren in ieder geval....
Ik heb hem dit ook zien doen bij Matt,quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
ja dat was heel hard en niet normaal meerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:16 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet nodig, laat gaan tot donderdag.
Voor mijn part steekt die Zoey in zijn kont, en kunnen ze met zijn tweeën over het hek gesmeten worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... iets met GROTE paarse dildo's.
But then again... ik ben bang dat íe dat prima vind
Nou echt dat had hij bij mij ook niet moeten doen, ik heb dat stukje daar helemaal gemist by the way, nu ben ik helemaal klaar met hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik heb hem dit ook zien doen bij Matt,
en toen riep ie erna: "en fluiten je oren nu?"![]()
wtf, moet ie bij mij niet proberen want dan vliegt ie zo de hottub in
Nick is on a missionquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel weer ff in... Ik hoor Nick over onze Ratelslang... zijn de bewoners hem ook al zat? Dat ging snel
Eensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:15 schreef Whuzz het volgende:
Moet even gezegd worden: De sfeer in COS is top.![]()
Special thanks @:Benny die een mooie balans vind tussen vrijheid-blijheid en af en toe de boel in het gareel houden.
Ok. Top. Genoeg veren in konten. Terug naar Jerrel. Wat vinden jullie van Jerrel?
Yup.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel weer ff in... Ik hoor Nick over onze Ratelslang... zijn de bewoners hem ook al zat? Dat ging snel
Sow koekoekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is iig het YT-kanaal van Jerrel:
https://www.youtube.com/c/JerrelBaumann/videos
Video's vooral van zijn hoofd. Behoorlijk verschil met nu.
Ja de sfeer is fantastischquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:19 schreef Kinga het volgende:
Liese niet .. kamp Michelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup.
In elk geval:
Nick
Thomas
Jill
Zoey
Michel
Patje
Liese, Jill en Naomi lijken hem wel leuk te vinden?
Super gedaanquote:
Zie je, ik wist dat het vroeger een vent wasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is iig het YT-kanaal van Jerrel:
https://www.youtube.com/c/JerrelBaumann/videos
Video's vooral van zijn hoofd. Behoorlijk verschil met nu.
Jill vindt hem niet leuk, je hebt haar bij beide staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup.
In elk geval:
Nick
Thomas
Jill
Zoey
Michel
Patje
Liese, Jill en Naomi lijken hem wel leuk te vinden?
Sorry, bedoelde Julie. Jll stond al in het rijtje erboven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liese niet .. kamp Michel
Jill niet ..
Naomi weet ik niet
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:22 schreef Jockari het volgende:
Zoey is in dat wereldje gewoon gekend omdat ze nooit BH of onderbroek aan heeft. Anders was zij niks.
Dat is hij toch nog steeds.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:21 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Zie je, ik wist dat het vroeger een vent was
Dat kon je van te voren zien aan komen, dat de gezelligheid al snel verleden tijd zal zijn. Die psych. gisteren op TV zei dat ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:22 schreef Kinga het volgende:
Nieuwe bewoners tussendoor inbrengen werkt ook gewoon niet. Dit is nou al zo'n hechte groep.. je ziet het, Nick schiet in de bescherm modus naar zijn BB vrienden..
Hij is de finale van Rummykub aan het spelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:24 schreef aswesleep het volgende:
Is Ferell ondertussen eigenlijk nog zo druk? Zit al een tijdje op de Nick stream?
Zij gaat samen met Jerrel klappen krijgen in de nominatieronde denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:23 schreef Yolk het volgende:
Zoey gaat ook "klappen" met Jerrel. Stand in line.
Een echte sniper gaat ook niet roepen waar hij zit vóórdat hij het schot lostquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
iedereen mag het weten, behalve Jerrel zelf daar wacht ie nog even mee
Nick wil weten of hij namens de hele groep kan gaan spreken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
iedereen mag het weten, behalve Jerrel zelf daar wacht ie nog even mee
Echt die twee kan je zo met elkaar uitwisselen! En ook nog eens op dezelfde dag jarig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Vind die Mike en Matt haast 1 persoon. Er zit geen diversiteit bij deze 3 nieuwelingen, meer van hetzelfde en een relnicht, count your blessings...
als je op youtube jerrel maagverkleining zoekt zie je hem en zie je ook zijn achternaam en dan kun je mssch op tiktok zoekenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Iemand een linkje?
Ben benieuwd wat ze gaat doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:23 schreef Flory het volgende:
Zoey wil Sjerrl polsen, maar Nick wil liever niet dat ze dat gaat doen.
quote:
Daarom dacht ik eventjes dat er nog geen 3e persoon binnen was eind van deze middag...wat een miscasting dit. Ze hadden voor Jeroen moeten gaan. Zo niet, dan toch alsnog later er bij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt die twee kan je zo met elkaar uitwisselen!
Hmm is eik wel een goeie testquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze gaat doen.
Goed plan, had ik ook voor gekozen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom dacht ik eventjes dat er nog geen 3e persoon binnen was eind van deze middag...wat een miscasting dit. Ze hadden voor Jeroen moeten gaan. Zo niet, dan toch alsnog later er bij.
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
Jerrel is gewoon direct en een grove hollander, daar kennen die belgen niet goed tegen.
Zet ze dan naast elkaar, mis je niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:22 schreef puzziepie het volgende:
Twee streams en ik kies iedere keer de verkeerde
Komt wel goed. Naomi is heel close met Nickquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:27 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel heeft Naomi al bijna gebrainwashed met de make-up trick, want Noami reageert twijfelend
Michel en Jill genaturaliseerd?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
Jerrel is gewoon direct en een grove hollander, daar kennen die belgen niet goed tegen.
Theo was een grove hollander.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
Dan loopt de boel vastquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zet ze dan naast elkaar, mis je niets.
Theo was ook vies valsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Theo was een grove hollander.
Jerrel is een valse relnicht.
Ik woon met een Belg en die heeft dat ook gezegd, te direct, te grove grappen en dat vatte hij soms verkeerd op ja. En dat zie ik bij nick nu ook, over dat jerrel verraders had gezegd, dat bedoelde jerrel niet verkeerd, was geintje maar totaal verkeerd opgevat.quote:
Laptop1: Stream 1quote:
ben haar zatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:29 schreef engine het volgende:
Na een beetje aanmoediging begint Naomi toch te praten
Is gewoon ne "kwiet" gelijk wij in belgie zeggen. Geen half uur hou ik het met die straaaandjanet uit ! Ik heb homovrienden, maar die zijn zo niet zoals deze persoon Jerrel, die tegen zichzelf moet beschermd worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
Klopt,quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar die had het voordeel niet in een bestaande groep binnen te komen.
Dat is wel waar, het is in principe Gordon-humor. (en dat zeg ik niet omdat Jerrel homo is, dat boeit niet)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zou fucking kwaad zijn als ik Naomi was, ze lijkt op Bonnie St. Claire met die make-upquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:27 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel heeft Naomi al bijna gebrainwashed met de make-up trick, want Noami reageert twijfelend
Ik doe streams op de pc en de shows op tvquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laptop1: Stream 1
Laptop2: Stream 2
PC: FoK!
Gordon is echt 1000000 keer grappiger dan Jettelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat is wel waar, het is in principe Gordon-humor. (en dat zeg ik niet omdat Jerrel homo is, dat boeit niet)
he!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ik zou fucking kwaad zijn als ik Naomi was, ze lijkt op Bonnie St. Claire met die make-up
Het duurde even maar hij heeft het voor elkaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:29 schreef engine het volgende:
Na een beetje aanmoediging begint Naomi toch te praten
Da's nog een compliment vind ik !quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ik zou fucking kwaad zijn als ik Naomi was, ze lijkt op Bonnie St. Claire met die make-up
Neeeequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ben haar zatmet haar gehum en jaaah
Dat is het ook, en ik volg ook nog andere dingen op andere streamsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, Misschien de internetsnelheid dan.
Het was geen grap. Hij zei ook nog dat hij zijn aura niet kon lezen (niet oprecht) bedoelde hij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:27 schreef aswesleep het volgende:
Inderdaad, dat van Geronimo was toch gewoon een slechte grap. Dat vind ik nu wel het minste, het is gewoon die overdreven drukte.
Toch heb ik liever Jerrel dan Theo. Nog wel, ik merk dat ik vandaag al verschillende meningen heb gehad over verschillende bewoners, naomi laat mij ook al heel de dag schommelen onder andere, topstreams iigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Theo was een grove hollander.
Jerrel is een valse relnicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Theo was een slechte grap. Jerrel is gewoon heel irritantquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Theo was humor.
Jerrel is dat niet.
Neh. Theo was ook niet mijn type, maar daar kon ik mee leven. Jerrel zat echt vanaf minuut 1 diep in mijn irritatiezone.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch heb ik liever Jerrel dan Theo. Nog wel, ik merk dat ik vandaag al verschillende meningen heb gehad over verschillende bewoners, naomi laat mij ook al heel de dag schommelen onder andere, topstreams iig
nou das echt bullshit ook hollanders hebben gewoon manieren hoor wat hij blijkbaar mistquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
Theo bij Jerrel zetten top TV.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Theo was een slechte grap. Jerrel is gewoon heel irritant
Omg ik weet gewoon wat dat betekent een kwiet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is gewoon ne "kwiet" gelijk wij in belgie zeggen. Geen half uur hou ik het met die straaaandjanet uit ! Ik heb homovrienden, maar die zijn zo niet zoals deze persoon Jerrel, die tegen zichzelf moet beschermd worden.
Hier ook, en geen problemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het ook, en ik volg ook nog andere dingen op andere streams
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Theo bij Jerrel zetten top TV.
Ja, valse humor en directheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat is wel waar, het is in principe Gordon-humor. (en dat zeg ik niet omdat Jerrel homo is, dat boeit niet)
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bewuste fragment, audio is helaas vrij beroerd .......![]()
Rattestreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier ook, en geen problemen.
[ afbeelding ]
Meningen mogen verschillen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neh. Theo was ook niet mijn type, maar daar kon ik mee leven. Jerrel zat echt vanaf minuut 1 diep in mijn irritatiezone.
Op 2quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helaas nog steeds geen Mies Jerrel streams
Ah dwergwerpen gaat beginnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jajajaja Michel is naar buiten daar is Jekkel ook
Natuurlijk in belgie niet te zien. zitten nog met Nick en Naomi in ons beeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jajajaja Michel is naar buiten daar is Jekkel ook
Ja natuurlijk ik zeg toch verder niets over of we manieren hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou das echt bullshit ook hollanders hebben gewoon manieren hoor wat hij blijkbaar mist
Verdoemme in belgie niet te zien !!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:38 schreef tasebi het volgende:
mich gaat de babbel aan met jerrel hihihi
Heel de opbouw van Nick voor niks.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:38 schreef tasebi het volgende:
mich gaat de babbel aan met jerrel hihihi
Opname loopt ....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:37 schreef Jockari het volgende:
Natuurlijk in belgie niet te zien. zitten nog met Nick en Naomi in ons beeld.
waar ik bang voor ben is dat naomi het aan jerrel gaat vertellen want die kent niet tegen geheimen ons heilig boontjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:37 schreef woveleed het volgende:
Noami lijkt niet echt dezelfde mening te hebben over Jerrel als je naar haar reactie & lichaamstaal kijkt in mijn mening.
Ik vind Gordon echt mega grappig, vanwege zijn manier van uitdrukken, timing en echtheid. Dat wat Jerrel doet heeft echt niks maar dan ook niks met humor te maken.quote:
Een slak met een slijmoplossend van 10 meter . Hij praat ook Engels tussen door i hope soquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel is geen haantje maar ....
[ afbeelding ]
En hij dwaalt afquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:40 schreef Aggie46 het volgende:
Michel krijgt geen kans om iets te zeggen. Jer rel heeft het hoogste woord.
Nee nee puzziequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:41 schreef puzziepie het volgende:
Damn!! Wat vermoeiend dit![]()
Beter weg met hem
Zo ergelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:40 schreef puzziepie het volgende:
Als Jerrel mensen nou eens uit laat praten
En zelf iets minder onzin uitkramenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:40 schreef puzziepie het volgende:
Als Jerrel mensen nou eens uit laat praten
Ik heb Michel ook hoog zitten, en ik snap best dat hij dit diplomatiek aanpakt in het begin. Dat zal niet zo blijven denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:39 schreef engine het volgende:
Maar dat zag ik wel aankomen hoor. Michel is een nette jongen, die gaat hier echt niet lopen schelden.
vpn & wegwerpaccount voor twitch.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een twitch account en ik heb videoland ik kan stream 2 streamen via txitch maar op de 1 of andere manier durf ik niet
Ben bang dat videoland me zal voor de rechter dagen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jajajaj blablablabla koeienvla
Nick is te traag, geeft hem nog een dag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:40 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jerrel - Michel gesprek, punten voor Michel, Nick alleen maar roddelen achter z'n rug, Michel zegt het gewoon
Hij is erg bezig met ikke . heel vermoeiend en dat zuigt een hoop energiequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel denkt dat hij tot nu toe een leuke klik heeft met de meesten
begint ook weer over zijn overleden vader zeker om zielig gevonden te wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:40 schreef Aggie46 het volgende:
Michel krijgt geen kans om iets te zeggen. Jer rel heeft het hoogste woord.
Ik had Michel helemaal niet hoog zitten maar dit begrijp ik wel. Maar denk jij dat hij iets gelooft van dit gelul? Hij praat mee maar is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:41 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ik heb Michel ook hoog zitten, en ik snap best dat hij dit diplomatiek aanpakt in het begin. Dat zal niet zo blijven denk ik.
En anders Discord invites op fok gooien en daar streamenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:42 schreef woveleed het volgende:
[..]
vpn & wegwerpaccount voor twitch.
Bij zulke figuren werkt alleen de botte aanpak.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:41 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel lult en lult en lult over Jerrel
Dat ja!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Bij zulke figuren werkt alleen de botte aanpak.
overlijden goudvisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh gesprekje
Mies had ..
je moet ook ff
Tarrel ; toen ik op de bank lag
dit is wel echt wie ik ben
ik kan slecht alleen zijn ..ik ben angstig ..
Mies ; ja ja ..snap knik ja
Tarrel ; overlijden goudvis ..tok tok
meeste in de groep oprecht
dit is wie ik ben
Mies ; luisterd
Tarrel ;ik hou toch die schil op
Mies; dat merk ik . je bent voor mij gen bedreigin
geef jezelf de kans mij beter te leren kennen
geloof me ik doe niet aan stereo tiepeh
Tarrel ; eigen gevoel niet altijd haantje ben empathies
Mies ; als ik je een tip mag geven .geef jezelf de tijd
Dus eigenlijk is jerrel een banaan met een rotte schilquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh gesprekje
Mies had ..
je moet ook ff
Tarrel ; toen ik op de bank lag
dit is wel echt wie ik ben
ik kan slecht alleen zijn ..ik ben angstig ..
Mies ; ja ja ..snap knik ja
Tarrel ; overlijden goudvis ..tok tok
meeste in de groep oprecht
dit is wie ik ben
Mies ; luisterd
Tarrel ;ik hou toch die schil op
Mies; dat merk ik . je bent voor mij gen bedreigin
geef jezelf de kans mij beter te leren kennen
geloof me ik doe niet aan stereo tiepeh
Tarrel ; eigen gevoel niet altijd haantje ben empathies
Mies ; als ik je een tip mag geven .geef jezelf de tijd
je mist niet veel hoor, het is weer vooral de jer rel showquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:44 schreef Jockari het volgende:
En hier in belgie moeten wij naar een nietszeggend gesprek luisteren tussen Mike en Thomas. Zucht...
luisteren kan hij geloof ik niet en als je hem dan zou laten samenvatten wat er gezegd is weet hij het ws nietquote:
Nee ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
luisteren kan hij geloof ik niet en als je hem dan zou laten samenvatten wat er gezegd is weet hij het ws niet
eindigde met een knuffel ipv een judo worp het hek overquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:45 schreef Jockari het volgende:
Als iemand een beeldje kan schieten, wanneer Michel die Jerrel over het hek gooit (liefst met Joey en Naomi in zijn reet), gaat er geaplaudiseerd worden.
Niks gemist. Ze hebben op het einde geknuffeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helaas nog steeds geen Mies Jerrel streams
Spoedcursus dan wel, hij heeft nog tot maandag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Stilte is ook ok, dat moet ik voor mezelf even gaan leren
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef Blackprinces het volgende:
Nou... hier heb ik dus de hele dag op gewacht
Huh ??? Hij is de enige homo. Komt dus niet goed met al die andere die hetero zijn. Weg dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef diditje64 het volgende:
Het komt er dus op neer dat Ferrel niet om kan gaan met hetero mannen. Omdat hij daar onzeker bij is en dan een muur optrekt. Is dat goed samen gevat van zijn mega verhaal.
Ik haat knuffelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Niks gemist. Ze hebben op het einde geknuffeld.
die knuff was liefquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef Blackprinces het volgende:
Nou... hier heb ik dus de hele dag op gewacht
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
De argumenten die hij brengt zijn ook best wel triest. Niemand heeft hem vuil aangekeken of iets gedaan om hem niet welkom te laten voelen. Dat hij andere mannen intimiderend vindt is toch echt zijn probleem.
Douchmuts op slaapmasker en nokkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ik moet straks ook nog even douchen .. voor mezelf ... CLEANSE .. CLEANSE
Zeker...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die knuff was lief
of nie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |