quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:09 schreef MissyZ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 februari 2021 21:05 schreef Pearlbitch het volgende: [..] FOK!t zijn moeder ook dan?![]()
Ok, dan maar allemaal eerlijk. Ik ben de moeder van Jerrel.quote:Whahahahaha. Misschien zitten alle moeders hier wel, en ben ik de enige die ervoor uitkwam. Ik kan de streams niet aanzetten momenteel, als er ruzie komt graag filmpjes.
ohhhh nu begrijp ik die verraders opmerkingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ging over Jill, Thomas en Patje omdat die als enige drie niet voor hem hadden gestemd. En daar lag hij bij op de kamer.
Die laat Thomas zeker niet vallen. Dat zou Thomas alleen zelf kunnen veroorzaken (en dan is dat vast terecht).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral die Matt....Ik ben wel nieuwsgierig hoe gevoelig Jill daarvoor is. Ik denk eigenlijk niet dat ze Thomas zo laat vallen. Thomas heeft haar al heel vaak geholpen en is ook gewoon eerlijk tegen haar geweest.
Jij was haar ex toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Ok, dan maar allemaal eerlijk. Ik ben de moeder van Jerrel.
Ik denk ook dat ze Matt best leuk vind. Maar Jill is ook best onzeker en vertrouwt Thomas wel ondertussen. Denk gewoon niet dat ze een persoon is die dat ineens vergeet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mm kweenie met Jill dr gefladder
ze zit wel regelmatig aan Matt ..
kan tijdelijk zijn ..ze wil alles weten mbt social media en zuks
misschien is dat het
Hahahahahahaha.....viel die als kleine jongen in je make-up doos?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Ok, dan maar allemaal eerlijk. Ik ben de moeder van Jerrel.
ja dat is de goedkoopste versie met reclamequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef TB-Spoelie het volgende:
Snelle vraag, is er bij Videoland abonnement van 4,99 ook reclame tijdens de livestream? Ik kijk alleen BB en de andere crap vind ik niet interessant.
nee behalve op de streams danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef TB-Spoelie het volgende:
Snelle vraag, is er bij Videoland abonnement van 4,99 ook reclame tijdens de livestream? Ik kijk alleen BB en de andere crap vind ik niet interessant.
ik begreep dat hij zei op utube, daar staat hij iig niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel woog 122 kg vroeger. En heeft er zelfs een foto of filmpje van op zijn TikTok.
Iemand een linkje?
Ik heb nog nooit reclame gehad!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef TB-Spoelie het volgende:
Ja, super irritant.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.....viel die als kleine jongen in je make-up doos?
neeuhhhh boeit niet hhahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel woog 122 kg vroeger. En heeft er zelfs een foto of filmpje van op zijn TikTok.
Iemand een linkje?
Jerrel Baumann en Google afbeeldingen, YouTube etcquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Iemand een linkje?
Z'n TikTok staat inmiddels op privequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Iemand een linkje?
https://hulp.videoland.co(...)sen-de-abonnementen- hier zie je de 3 verschillende prijzen en mogelijkheden bij de prijsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef TB-Spoelie het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.....viel die als kleine jongen in je make-up doos?
Ah oei, dan was het toch vroeger dan 10.30, mijn excuses :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment gevonden, was aan de ontbijttafel om 0937 uur, audio is slecht maar ga het zo monteren ....
nou ben bang dat die matt wel geloof haar type isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die laat Thomas zeker niet vallen. Dat zou Thomas alleen zelf kunnen veroorzaken (en dan is dat vast terecht).
Verwacht niet veel van Matt (en al helemaal niet van Mike) op Jill-gebied. Als het nou knappe kerels waren geweest, had het anders kunnen lopen.
Staat wel op youtube.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik begreep dat hij zei op utube, daar staat hij iig niet.
Vrij vervelend inderdaad. Een beetje mondig is leuk meegenomen, maar Matt (en Jerrel, maar dat is volgens mij al redelijk besproken hier) is me veeeeel te amicaal. Misschien dachten ze wel: we moeten opvallen, anders zien de kijkers ons te weinig voorafgaand aan de liveshow. Ik neem aan dat ze rekening houden met een nominatie.quote:
Dit is inderdaad niet nodig, laat gaan tot donderdag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:15 schreef Jockari het volgende:
Nick zijn ergernis aan het uiten naar Joey. Verkeerd Nik ! Even vals als de hottub babes en Thomas. Schiet in zijn eigen voet.
Geen probleem, dank voor de hulp in ieder geval ....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:14 schreef woveleed het volgende:
Ah oei, dan was het toch vroeger dan 10.30, mijn excuses :p
Ze heet Zoey, niet Joey!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:15 schreef Jockari het volgende:
Nick zijn ergernis aan het uiten naar Joey. Verkeerd Nik ! Even vals als de hottub babes en Thomas. Schiet in zijn eigen voet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |