Heeft Mies dat nog steeds niet gedaan?! Dat valt me tegen, misschien vanavond na een wijntje op het feestje!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb heel de dag gewacht op een clash tussen michel en jerrel.
Bier koud gezet... snacks gehaald.
Voor niks!
Dus dan maar voor een verkleedfeest.
Hopelijk lopen ze er heel dom bij dan
drie keer raden wie bij zo'n feest in het middelpunt komtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb heel de dag gewacht op een clash tussen michel en jerrel.
Bier koud gezet... snacks gehaald.
Voor niks!
Dus dan maar voor een verkleedfeest.
Hopelijk lopen ze er heel dom bij dan
ik denk de meeste streamers ook, ik heb geen zin in kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 bewoners kijken naar de kooksessie van Nick
Mag voor mijn part shaainen dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
drie keer raden wie bij zo'n feest in het middelpunt komt
Alleen de jeugd is er niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 bewoners kijken naar de kooksessie van Nick
Jôh.. hoe kom je er opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef danilel het volgende:
voor mij hadden ze die nieuwe er niet in hoeven te pleuren, voegt niet echt iets toe
I know. Had eens voor hilariteit èn TV-bekendheid (dus kijkers) opgeleverd. Ik zou het gedaan hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jammer dat Nick zo preuts is. Michel wou gaan koken met alleen shorten aan.
Everybody loves mike raymondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:13 schreef suzi1 het volgende:
mike heeft hier ook wel wat van weg, alleen wat boller en ogen verder uit elkaar
[ afbeelding ]
Eerst beetje lichaam oppoetsen met olie... alleen schort voor.. mmmquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
I know. Had eens voor hilariteit èn TV-bekendheid (dus kijkers) opgeleverd. Ik zou hed gedaan hebben.
bij SS had die drag uit tilburg ook een andere persoonlijkheid, bitchy en snappie, werd snel vermoeiendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag voor mijn part shaainen dan.
Als ie volgende week maar opgetieft is.
Een hoop ergernisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef danilel het volgende:
voor mij hadden ze die nieuwe er niet in hoeven te pleuren, voegt niet echt iets toe
hun doen het alleen tijdens het koken meer nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Nick praat alsof hij er verstand van heeft, maar verder zijn ze helemaal niet camerabewust natuurlijk....
Everybody love's en even naam kwijtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:13 schreef suzi1 het volgende:
mike heeft hier ook wel wat van weg, alleen wat boller en ogen verder uit elkaar
[ afbeelding ]
Servio.... en belachelijk dat ik zn naam nog weetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
bij SS had die drag uit tilburg ook een andere persoonlijkheid, bitchy en snappie, werd snel vermoeiend
hoorde ik gister ook ja, in nederland is dat een vrouwelijke naamquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja hier in vlaanderen heeft Michel een bijnaam:
"Heet Michelleke"
Raymondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Everybody love's en even naam kwijt
hahaha je harde schijf onthoud de meest onzinnige dingenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Servio.... en belachelijk dat ik zn naam nog weet
Broer, politieagent!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Raymond
Dat was de vader van, toch?
O ja ,nee de broer politieagentquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Raymond
Dat was de vader van, toch?
dat doen bejaarden in nederland, anderen hebben hooguit een krokketje of soepje bij de lunch voor de rest broodquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom eten ze niet warm over de middag rond 12:00 vraag ik me af.
doen we hier nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo verlegen is hij niet. Had aan Nick voorgesteld om de kooksessie enkel in leulenschort te doen (de rest naakt). Maar Nick wilde dit niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:16 schreef 20100 het volgende:
jezus wat is die Michel verlegen, had ik zijn uiterlijk ik zou alle wijven palen.... maar helaas
omdat 80% van de mensheid dat tussen 5 en 6 doet, dus middag warm eten is in de minderheidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja dat zei hij nadat Nick nee zei, dan is het makkelijk zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo verlegen is hij niet. Had aan Nick voorgesteld om de kooksessie enkel in leulenschort te doen (de rest naakt). Maar Nick wilde dit niet.
Goed bezig toch, tis geen restaurant maar BB, dus ze mogen blij zijn!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
geef die man voldoende ingrediënten en die maakt er echt wel een sterrenmaaltijd van
Is voorgerechtje!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Een hap en die broodje hamburger is op
Het ziet er meestal wel eetbaar uit jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:22 schreef puzziepie het volgende:
Ze maken er altijd wel wat lekkers van
Welke man ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:20 schreef mario390 het volgende:
wat doet de terentvent op lieses bed?
Hotel BBquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goed bezig toch, tis geen restaurant maar BB, dus ze mogen blij zijn!
Meer dan eetbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het ziet er meestal wel eetbaar uit ja
boeien hij werkt niet in een restaurantquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef Ramptourist het volgende:
Lekker je vingers aflikken en dan de broodjes pakken. Fris hoor die Michel.
Geilllquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef Ramptourist het volgende:
Lol, dat weet ik niet eens meer!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Hotel BB
koken met Gert zn gheime kruidenkistje
Ik zie het verschil niet goed. Je vraagt het eerst aan iemand, anders weet je het niet. Toch ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:21 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat zei hij nadat Nick nee zei, dan is het makkelijk zeggen.
ik heb weinig echte maaltijden gezien nog, vooral te weinig, iedereen loopt niet voor niks daarna nog heel de avond te snaaien, nog nooit mensen bomvol zien zitten van de maaltijdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goed bezig toch, tis geen restaurant maar BB, dus ze mogen blij zijn!
Daar gaat het toch niet om, als het voor jezelf is ok.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
boeien hij werkt niet in een restaurant
Zeker boeien ik zou het niet meer moeten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
boeien hij werkt niet in een restaurant
Kreeg er zo'n zin in dat ik ook een lekker pastaatje heb gemaakt. Wel met verse tomaatjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daarna lekker pasta met saus
dat gebeurt in het restaurant dus ook...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:24 schreef Ramptourist het volgende:
[..]
Zeker boeien ik zou het niet meer moeten.
nu in deze tijd wel prettig dat de meeste keukens handschoentjes dragen ook, dat soort dingen mogen van mij blijvenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:24 schreef Ramptourist het volgende:
[..]
Zeker boeien ik zou het niet meer moeten.
Ach ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet goed. Je vraagt het eerst aan iemand, anders weet je het niet. Toch ?
Morgenvroeg. Bakkers beginnen altijd vroeg toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden we 'Bakken met Mike" krijgen
straks?
Maar die handschoentjes kunnen ook overal komen wat ik liever niet wil weten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
nu in deze tijd wel prettig dat de meeste keukens handschoentjes dragen ook, dat soort dingen mogen van mij blijven
Nou ja, bomvol hoeft niet hoor, maar wat ik zo gezien heb zag het er goed uit, voldoende groenten, elke keer wel vlees, koolhydraten erbij. Toetjes, niks mis mee toch. Het vreten erna is denk ik meer van verveling.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb weinig echte maaltijden gezien nog, vooral te weinig, iedereen loopt niet voor niks daarna nog heel de avond te snaaien, nog nooit mensen bomvol zien zitten van de maaltijd
helaas is 'Weken met Els' komen te vervallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden we 'Bakken met Mike" krijgen
straks?
Sowieso koken met handschoentjes is kutquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar die handschoentjes kunnen ook overal komen wat ik liever niet wil weten.
subway bv pakt voor iedere klant verse , je ziet dus wat ze met je eten doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar die handschoentjes kunnen ook overal komen wat ik liever niet wil weten.
Dat op zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso koken met handschoentjes is kut![]()
Daar gaat weer iets dagen ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
was wat heur.. kapot geheime dingen
niemand mocht gluuren int kistje en zuks
Da's beter dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
subway bv pakt voor iedere klant verse , je ziet dus wat ze met je eten doen
ja dat ze er wel geld mee aannemen bvquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:29 schreef Ebinas het volgende:
D
[..]
Da's beter dan.
Maar je ziet ook voorbeelden, dat ik denk......doe ze dan maar uit.
Ik heb wel eens gelezen dat met handschoentjes uiteindelijk minder hygiënisch is, omdat mensen zonder handschoentjes vaker de handen wassen. Of dat echt zo is... ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
nu in deze tijd wel prettig dat de meeste keukens handschoentjes dragen ook, dat soort dingen mogen van mij blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koken met Jill en Thomas, of koken met Joey en Jerrel. Vraag me af wat dat wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Koken met Nick&michel"
"Bakken met Mikel"
"De Was met Zoey"
"Make up met Jerrel"
Zijn er nog programma's
Zo hoort het dus, elke keer wisselen. Doen ze goed!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
subway bv pakt voor iedere klant verse , je ziet dus wat ze met je eten doen
poosje geen vreten zak rijst pak theequote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze verdoen weer vaak hun eten....
Hadden ze nu die hamburgervlees gespaard voor morgen, samen met een aardappel en wat groentjes had je al 2 maaltijden ipv 1
was bij utopia 1 ook maar om heel andere redenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:31 schreef Ebinas het volgende:
Dat het koken zo ongeveer 1 vd leukste momentjes zijn
Dat was nog leuker.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
was bij utopia 1 ook maar om heel andere reden
Sorry. I.p.v. Regie had ik Regi (penxten) gelezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nick stuurt Regie even in op eigenbelang... zichzelf verkopen
LuL Regie doet braaf mee
[ afbeelding ]
Discussies en zulks?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
was bij utopia 1 ook maar om heel andere reden
Sjuuls noemde ze hem toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
die avond met die top kok en zijn dochter
Ik moet er wel om lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij doet dat wel leuk met de camera
Ja het wordt wel steeds erger zo ja, even was het leuk maar eigenlijk horen ze de camera's te laten. Ze zijn er veel teveel mee bezig. Ik snap de grap er wel van hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Febo kap es met die camerageilheid te bevorderen
laat die Hamsters
Ze moeten het niet allemaal gaan doen, maar zo met dat koken vind ik Nick daarmee wel leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Febo kap es met die camerageilheid te bevorderen
laat die Hamsters
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:37 schreef suzi1 het volgende:
naomi en michel weten dus niet dat een ons 100 gram is....
Een ons is geen gebruikelijke inhoudsmaat in Belgiëquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:37 schreef suzi1 het volgende:
michel is ginnen belg hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een ons is geen gebruikelijke inhoudsmaat in België
Das wel triestquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:37 schreef suzi1 het volgende:
Volgens mij heeft hij nog altijd veel schik met zichzelf.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe gaat het met onze vriend Jerrel
Weinig gegetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe gaat het met onze vriend Jerrel
Hij wacht tot hij moe geluld is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:42 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop dat Michel nog wel die Jerrol even gaat spreken vanavond hoor, had er wel zin in!
kletsen nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:42 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop dat Michel nog wel die Jerrol even gaat spreken vanavond hoor, had er wel zin in!
Maagverkleiningquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:44 schreef Sangha het volgende:
Dat hij (Jerrel) 120 kilogram heeft gewogen zeg, voor zijn lengte is dat behoorlijk veel. Knap dat afvallen.
Hij lust het misschien niet of hij praat teveelquote:
Petanque met Nick, ja hij overdrijft wel wat ja, voor mij nog wel in de top5.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:44 schreef Jockari het volgende:
Nick gaat in overdrive:
- Koken met
- Sauna met Nick
- Dansen met Nick
... Niet naast uw schoenen beginnen lopen, of je zakt in mijn ranking.
Ik ben wel benieuwd , heb gemist wat er is gebeurdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:45 schreef Jockari het volgende:
Michel en Jerrel toch aan de praat aan tafel. Dus nog niet face a face.
Kan niet veel etenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij lust het misschien niet of hij praat teveel
Zitten er klaar voor!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop na het eten het gesprek tussen Michel en Jerrel
Het is wel een gesprek die van één kant komt en de ander alleen maar ja, ja, ja, ja, nee, nee, en weer ja, ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:45 schreef Jockari het volgende:
Nog niet veel. Gewoon dagelijks gesprekje. Gaat zich nog mooi voordoen bij Michel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd , heb gemist wat er is gebeurd
was mooi geweest als ze hadden gedacht dat een subforum op fok wasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Die dachten aan een One Night Stand.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd , heb gemist wat er is gebeurd
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is wel een gesprek die van één kant komt en de ander alleen maar ja, ja, ja, ja, nee, nee, en weer ja, ja.
Gaat het over dat Jerrel hem een rat vondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:45 schreef Jockari het volgende:
Ik denk het ook niet, Jerrel voelde de bui al hangen is heeft zich wat aangepast naar hem. Michel ziet er vrees ik van af.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:44 schreef Yolk het volgende:
Ik verwacht geen vuurwerk tussen Michel en Jerrel (for now).
Maar ik begreep dat hij lullige dingen had gezegd? Over Mies bedoel ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog niet veel. Gewoon dagelijks gesprekje. Gaat zich nog mooi voordoen bij Michel.
Nope. Gewoon gesprekje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Gaat het over dat Jerrel hem een rat vond
waarschijnlijk maagband want hij vertelde ook dat hij niet veel kon etenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:44 schreef Sangha het volgende:
Dat hij (Jerrel) 120 kilogram heeft gewogen zeg, voor zijn lengte is dat behoorlijk veel. Knap dat afvallen.
Altijd goed en goedkoop . Lees GBP.quote:
Dat weet ik niet, maar ik begreep of dacht dat Jerrel lullige dingen had gezegd over Michel?quote:
kan die lang wachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij wacht tot hij moe geluld is.
Ik lees dit en ik hoor het hem zeggen, dat wist ik niet. Ben zelf 40 kg afgevallen door te stoppen met dikmakende medicijnen en door veel te sporten. Maagverkleining durfde ik niet aan.quote:
mijn moeder deed het zonder maagbandquote:
op de maagverkleiningsparty aan huis (zoals tupperware partys?)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
En jij een maagverkleining, en jij een maagverkleining, en jij een maagverkleining
Kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ik begreep dat hij lullige dingen had gezegd? Over Mies bedoel ik
alsof je er tussen kan komenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is wel een gesprek die van één kant komt en de ander alleen maar ja, ja, ja, ja, nee, nee, en weer ja, ja.
dan heb ik het toch goed meegekregenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Klopthij vind Michel een rat. En gaat op hem stemmen
6 voor de prijs van 5quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maagband maagverkleining
Tarrel Talk
tik tok ..foto's
.. Tarrel zb Pa , Ma,
Broer, Tante
allemaal maagverkleinig gedaan
was een aanbieding
Groepskorting, de hele familie zeg!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
En jij een maagverkleining, en jij een maagverkleining, en jij een maagverkleining
samequote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef TB-Spoelie het volgende:
Ik betrap me zelf er echt op dat ik iedere keer als Terrel op de stream komt, ik de andere opzet. En daar hoor ik hem dan godverdomme ook doorheen lullen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
op de maagverkleiningsparty aan huis (zoals tupperware partys?)
En het niet zelf tegen Michel zeggen maar tegen een ander. Hij wilt dat Michel as donderdag vertrekt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dan heb ik het toch goed meegekregen![]()
Mies wou met hem praten zei hij vanmiddag. Gelukkig staat iig Liese wel achter Michel
Daar krijgt hij over een paar weken geen tunnel meer inquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef Blackprinces het volgende:
Maar uhhh... waarom heeft ie niks in die gaten in zn oren?
Hier precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef TB-Spoelie het volgende:
Ik betrap me zelf er echt op dat ik iedere keer als Terrel op de stream komt, ik de andere opzet. En daar hoor ik hem dan godverdomme ook doorheen lullen.
idiootquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Groepskorting, de hele familie zeg!
Ik vind Michel een stabiele factor daar. Beetje raar van die Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En het niet zelf tegen Michel zeggen maar tegen een ander. Hij wilt dat Michel as donderdag vertrekt.
Noemde hem meteen al Geronimo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ik begreep dat hij lullige dingen had gezegd? Over Mies bedoel ik
Ja naar mannetje die Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Noemde hem meteen al Geronimo.
Hij kon zijn aura niet lezen.
Begon meteen over Juli en hem.
Zit hem steeds zwart te maken achter zijn rug.
Tegen wie had hij dat gezegd?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En het niet zelf tegen Michel zeggen maar tegen een ander. Hij wilt dat Michel as donderdag vertrekt.
valt me 100% van haar meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:53 schreef Joyce-43 het volgende:
doet zoey goed om weer even schoonmaak ploegen te maken
Heb even gekeken maar vond zijn kop daar op veel leuker....ook niet van die nep tanden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Groepskorting, de hele familie zeg!
Niks overtreft Vanessaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef Ramptourist het volgende:
Oh... Waar heb je dat gezien dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar vond zijn kop daar op veel leuker....ook niet van die nep tanden.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Michel een stabiele factor daar. Beetje raar van die Jerrel
En het niet zelf tegen Michel zeggen maar tegen een ander. Hij wilt dat Michel as donderdag vertrekt.quote:
Gewoon jaloers. Sterke Nederlander.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Michel een stabiele factor daar. Beetje raar van die Jerrel
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn moeder deed het zonder maagband
Ja is best wel zo, hij is wel gestegen op mijn lijstje...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ik vind Michel heel sociaal echt geïnteresseerd in de bewoners leuke gesprekjes echt interesse. Heb ik andere nog niet zien doen. En dan komt Jerrel binnen een zegt zulk soort dingen. Zo niet leuk
en dat allemaal omdat mies hem aanraakte na binnenkomst?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh dat heeft hij ook gezegd? en weet michel dat ook dan ik wil zeggen wel leuk dat hij denkt dat te kunnen doordat hij het zo zegt maar ja dat bed heeft hij ook al snel geclaimt zonder problemen.
Ja dag hoor... het is ondertussen ook al mijn action manquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja is best wel zo, hij is wel gestegen op mijn lijstje...
Eens. Michel heeft idd voor iedereen wel een luisterend oor , ligt goed in de groep doordat hij zich ook open durft te stellen, en hij is rustig . Ik ben benieuwd wat het probleem van Jerrel met hem isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ik vind Michel heel sociaal echt geïnteresseerd in de bewoners leuke gesprekjes echt interesse. Heb ik andere nog niet zien doen. En dan komt Jerrel binnen een zegt zulk soort dingen. Zo niet leuk
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat mies hem aanraakte na binnenkomst?
is dat deze jer rel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
You tube
Jerrel maagverkleining en je hebt hem
Thanx.quote:
Hoop dat het zo komt het gesprek.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens. Michel heeft idd voor iedereen wel een luisterend oor , ligt goed in de groep doordat hij zich ook open durft te stellen, en hij is rustig . Ik ben benieuwd wat het probleem van Jerrel met hem is
dat kan niet ik haal hem al op als hij eruit komtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja dag hoor... het is ondertussen ook al mijn action man
Hahaha! Hij staat nog niet in de top5!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja dag hoor... het is ondertussen ook al mijn action man
Nee, omdat als Michel weg is hij alle vrouwen aan zijn voeten ziet doordat hij de gezellige gayguy is en dan makkelijk kan winnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat mies hem aanraakte na binnenkomst?
Jaloeziequote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens. Michel heeft idd voor iedereen wel een luisterend oor , ligt goed in de groep doordat hij zich ook open durft te stellen, en hij is rustig . Ik ben benieuwd wat het probleem van Jerrel met hem is
Ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoop dat het zo komt het gesprek.
Lijkt wel dat ie het vergeten isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoop dat het zo komt het gesprek.
Misschien juist daarom, omdat Michel stoer en (sociaal) sterk is denk ik dat hij daarmee denkt te scoren. Maar dat gaat hem niet lukken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zeker weten..lult het hele filmpje aan een stuk door
Nee klopt. Michel ligt goed in de groepquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:00 schreef Sangha het volgende:
[..]
Misschien juist daarom, omdat Michel stoer en (sociaal) sterk is denk ik dat hij daarmee denkt te scoren. Maar dat gaat hem niet lukken.
Ik mag het hopen jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:02 schreef Blueheeler het volgende:
Wat een enorme kwal is die Jerrel.
Gaat er genomineerd worden aankomende week?
Echt hè, begint vervelend te worden steeds dat contact met 'ons' op die manier, gaat alleen maar om aandacht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:01 schreef Blackprinces het volgende:
Mijn insta mag open
Mijn insta ook
Iedereeen zijn insta open
En nou kappen met dat camera gezeik.
Als ze op de nieuwe mogen stemmen hoop ik van welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:02 schreef Blueheeler het volgende:
Wat een enorme kwal is die Jerrel.
Gaat er genomineerd worden aankomende week?
Weet ik gelijk op wie ik niet hoef te stemmen. Dit soort mensen verdienen niet de winst vind ik. Des te meer ik Nick leuker vindt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:03 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt hè, begint vervelend te worden steeds dat contact met 'ons' op die manier, gaat alleen maar om aandacht.
Dat hoop ik dus ook heel erg. Beter nog: Laat de kijkers maar stemmen, eruit met die Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als ze op de nieuwe mogen stemmen hoop ik van wel
Ik voel me bekeken door ze!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:03 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt hè, begint vervelend te worden steeds dat contact met 'ons' op die manier, gaat alleen maar om aandacht.
Dit is enorm afstotelijk, ze trekt deze grimas wel vaker. Ik zou dat niet te vaak doen als ik haar was, niet goed voor de Instagramvolgers.quote:
Ik ben voorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:04 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook heel erg. Beter nog: Laat de kijkers maar stemmen, eruit met die Jerrel.
Hij is lekker bezigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas alweer rondjes lopen buiten. Held! Deed ie vanochtend ook al
Ja die pakt alleen zijn camera-momenten bij de kookshow, das wel even leuk, maar die aandachtsfiguren met hun social media volgers aantallen, bah!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:04 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Weet ik gelijk op wie ik niet hoef te stemmen. Dit soort mensen verdienen niet de winst vind ik. Des te meer ik Nick leuker vindt.
Vreselijk. Ik kijk ook nog amper.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja die pakt alleen zijn camermomenten bij de kookshow, das wel even leuk, maar die aandachtsfiguren met hun social media volgers aantallen, bah!
Ja lol, maar wel goed bezig!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:08 schreef odie22 het volgende:
Thomas wil in shape blijven, die voelt de concurrentie al in zijn nek hijgen
Ja precies. Ik denk dat BB beter nu kan ingrijpen en gaat melden dat contact met de camera in principe not done is. Anders gaat dit alleen maar erger en erger worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik kijk ook nog amper.
Ik heb het idee dat ze dit nu ook veel meer doen dan gisteren. Of ze zich bedreigd voelen ofzo? Of hun ware aard komt naar boven.
zoey doet heel veel in huis, de was , schoonmaken enz enzquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef waxmask het volgende:
zoey wil ook mee dweilen, en dat allemaal uit haar zelf die is echt 180 graden gedraaid
Die doet veel in het huis hoor ..zeker sinds Daan weg is. Zie je alleen niet vaak in beeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef waxmask het volgende:
zoey wil ook mee dweilen, en dat allemaal uit haar zelf die is echt 180 graden gedraaid
met een beetje proppen duw je jer rel zo de pizza oven inquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
Zijn er in dat BB huis plekken waar je een lijk zou kunnen verstoppen? Ik vraag dit voor 11 van mijn vrienden.
ja hij deed het idd ook al meteen bij binnenkomst idd bahquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De spons ligt in de pot en er zat kontdchaamhaar aan de bril
Ja, maar met een lijk in de pizzaoven kun je geen pizza meer bakken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
met een beetje proppen duw je jer rel zo de pizza oven in
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
Zijn er in dat BB huis plekken waar je een lijk zou kunnen verstoppen? Ik vraag dit voor 11 van mijn vrienden.
ja die wil gewoon dat het schoonblijftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef waxmask het volgende:
je kan het natuurlijk ook zonder commentaar schoonmaken, je leeft met een grote groep, dan worden dingen viesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hier hou ik niet van. Zo met de camera bezig zijn .quote:
Dat dus . Ik snap dat gezeik nooit .quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
je kan het natuurlijk ook zonder commentaar schoonmaken, je leeft met een grote groep, dan worden dingen vies
Was beter geweest ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
je kan het natuurlijk ook zonder commentaar schoonmaken, je leeft met een grote groep, dan worden dingen vies
Ach geef ze nog een week met Jerrel, dan willen ze maar wat graag de plee poetsen zodra die zijn waffel weer open trekt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mario?!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ah ja!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:14 schreef waxmask het volgende:
nick heeft het gehad met jer rel, te druk druk druk
Dat zijn al z'n "personalities"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
Hoeveel jerrels zijn er binnen?
Ik zie m overal
Dat heb je met fretten, die ontsnappen altijd met 100 tegelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
Hoeveel jerrels zijn er binnen?
Ik zie m overal
Dramaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : Ik hoop dat er wel een aantal wat gaan zakken, anders moet ik even duidelijk maken.. rustig aan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |