Heeft Mies dat nog steeds niet gedaan?! Dat valt me tegen, misschien vanavond na een wijntje op het feestje!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb heel de dag gewacht op een clash tussen michel en jerrel.
Bier koud gezet... snacks gehaald.
Voor niks!
Dus dan maar voor een verkleedfeest.
Hopelijk lopen ze er heel dom bij dan
drie keer raden wie bij zo'n feest in het middelpunt komtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb heel de dag gewacht op een clash tussen michel en jerrel.
Bier koud gezet... snacks gehaald.
Voor niks!
Dus dan maar voor een verkleedfeest.
Hopelijk lopen ze er heel dom bij dan
ik denk de meeste streamers ook, ik heb geen zin in kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 bewoners kijken naar de kooksessie van Nick
Mag voor mijn part shaainen dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
drie keer raden wie bij zo'n feest in het middelpunt komt
Alleen de jeugd is er niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 bewoners kijken naar de kooksessie van Nick
Jôh.. hoe kom je er opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef danilel het volgende:
voor mij hadden ze die nieuwe er niet in hoeven te pleuren, voegt niet echt iets toe
I know. Had eens voor hilariteit èn TV-bekendheid (dus kijkers) opgeleverd. Ik zou het gedaan hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jammer dat Nick zo preuts is. Michel wou gaan koken met alleen shorten aan.
Everybody loves mike raymondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:13 schreef suzi1 het volgende:
mike heeft hier ook wel wat van weg, alleen wat boller en ogen verder uit elkaar
[ afbeelding ]
Eerst beetje lichaam oppoetsen met olie... alleen schort voor.. mmmquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
I know. Had eens voor hilariteit èn TV-bekendheid (dus kijkers) opgeleverd. Ik zou hed gedaan hebben.
bij SS had die drag uit tilburg ook een andere persoonlijkheid, bitchy en snappie, werd snel vermoeiendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag voor mijn part shaainen dan.
Als ie volgende week maar opgetieft is.
Een hoop ergernisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef danilel het volgende:
voor mij hadden ze die nieuwe er niet in hoeven te pleuren, voegt niet echt iets toe
hun doen het alleen tijdens het koken meer nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Nick praat alsof hij er verstand van heeft, maar verder zijn ze helemaal niet camerabewust natuurlijk....
Everybody love's en even naam kwijtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:13 schreef suzi1 het volgende:
mike heeft hier ook wel wat van weg, alleen wat boller en ogen verder uit elkaar
[ afbeelding ]
Servio.... en belachelijk dat ik zn naam nog weetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
bij SS had die drag uit tilburg ook een andere persoonlijkheid, bitchy en snappie, werd snel vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |