quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:59 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
John kijk eens dom. Ja ho maar.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:59 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Linkerflank Wijndal-Bergwijn misschien wel de beste van Europa is mijn favorietquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:59 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Verliezen van Feyenoordquote:Op zondag 19 maart 2023 14:41 schreef Paul het volgende:
Binnen 4 minuten 0-1 achter staan tegen feyenoord
van Van Persie heb je ook zo'n gifje. Kan gebeuren.quote:
Ach kom op dit is toch niet Ajax waardig, opbouwen kan die al helemaal niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
van Van Persie heb je ook zo'n gifje. Kan gebeuren.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
Opdoeken deze club, deur dicht doen en de sleutel omsmelten tot een miniatuur piemeltje.
quote:Volgens De Telegraaf heeft Ajax zijn pijlen inmiddels gericht op Sven Mislintat. De 50-jarige Duitser zit momenteel zonder club na zijn vertrek eind november bij VfB Stuttgart en zou al in gesprek zijn met Ajax.
https://f-side.nl/slaap-kindje-slaap-ten-hag-zet-ons-voor-aap/quote:
weer een half jaar laterquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 jaar later.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat nog 15 jaarquote:Op zondag 2 april 2023 16:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
weer een half jaar later
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 april 2023 16:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
weer een half jaar later
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat de dikke broer van Arend Martijn?quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 16:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
weer een half jaar later
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
https://www.nu.nl/voetbal(...)eizoen-bij-ajax.htmlquote:Algemeen directeur Edwin van der Sar baalt van het aanstaande vertrek van Ouaali. "Hij heeft op een goede manier leidinggegeven aan de opleiding", laat Van der Sar weten. "Jaar in, jaar uit debuteren zelfopgeleide spelers in Ajax 1 en dat is mede de verdienste van Sad. Jammer dat hij heeft besloten weg te gaan."
waarom heeft hij een trui van een zonnebrandcrme aan?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Kenneth kijk eens dom, ja ho maar.
Die laatstequote:Op dinsdag 25 april 2023 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Vanenburg vertrekt bij Ajax: 'Bijzonder veel veranderd, voel me niet prettig'
https://www.voetbalprimeu(...)rtrekt-bij-ajax.html
Bogarde: 'Zolang Van der Sar er zit, hoeft Ajax mij niet te bellen'
https://www.nu.nl/voetbal(...)-niet-te-bellen.html
Ajax toont ijskoude aard: Van der Sar ontslaat trouwe medewerker van 84 jaar
https://www.voetbalzone.n(...)rker-van-jaar/417954
[ afbeelding ]
Maurits Hendriks effectquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die laatste![]()
Een man die in het harnas zou sterven gewoon laten gaan
Exit Edwin.
Als beursgenoteerd bedrijf zonder ziel wel inderdaadquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar als iemand overbodig is vanwege een organisatieverandering lijkt mij dat een vrij logische keuze.
84 jaar of niet.
Zo'n man vult een hele relevante rol, dit soort medewerkers zijn de fundering van je clubcultuur. Zodra je deze er uit flikkert, brokkelt je cultuur af. Als je 35 miljoen kan uitgeven aan een waardeloze vleugelaanvaller kan je ook 4 ruggen per maand vrijhouden om zo iemand te behouden die eens in de vier jaar een interview geeft in de VI waarin hij kan vertellen wat voor een warm bad zijn cluppie is. Lijkt me net zo belangrijk als het mediateam wat vol zit met jongelui die de hele dag op hun pokkie zitten en amper weten wie Sjaak Swart heeft betekent voor de club.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar als iemand overbodig is vanwege een organisatieverandering lijkt mij dat een vrij logische keuze.
84 jaar of niet.
Mee eens, ben wel benieuwd of er meer achter zit. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij fulltime op de loonlijst stond.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zo'n man vult een hele relevante rol, dit soort medewerkers zijn de fundering van je clubcultuur. Zodra je deze er uit flikkert, brokkelt je cultuur af. Als je 35 miljoen kan uitgeven aan een waardeloze vleugelaanvaller kan je ook 4 ruggen per maand vrijhouden om zo iemand te behouden die eens in de vier jaar een interview geeft in de VI waarin hij kan vertellen wat voor een warm bad zijn cluppie is. Lijkt me net zo belangrijk als het mediateam wat vol zit met jongelui die de hele dag op hun pokkie zitten en amper weten wie Sjaak Swart heeft betekent voor de club.
Misschien heeft die ouwe snoeperd ook wel dickpics gestuurdquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een sentimenteel geneuzel manAls iemand eruit moet moet die man eruit. Het is geen bingoclub of zo.
Eens.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een sentimenteel geneuzel manAls iemand eruit moet moet die man eruit. Het is geen bingoclub of zo.
Je bedoelt het Feyenoord dat met 85 punten kampioen gaat worden en pas n wedstrijd verloren heeft ja?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Eens.
Maar wat een rukseizoen Feyenoord dat kampioen wordt omdat Ajax niet goed presteert. Hoe snel kan het vergaan.
Over parodien gesproken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Eens.
Maar wat een rukseizoen Feyenoord dat kampioen wordt omdat Ajax niet goed presteert. Hoe snel kan het vergaan.
En het is ook geen standaard commerciele instelling.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan kunnen WE wel coefficienten tanken. Tegen die oostblokclubjes moet zelfs dit Ajax het wel kunnen.quote:Op maandag 24 april 2023 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Dus verliezen van AZ en je speelt zelfs geen EL... (ik ga er voor het gemak maar even van uit dat de beker naar Eindhoven gaat).
Mag hopen dat Ajax na de zomer er iets beter voor staat. Zo niet, komt het heel goed uit dat ik nog een hoop andere interesses heb.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen WE wel coefficienten tanken. Tegen die oostblokclubjes moet zelfs dit Ajax het wel kunnen.
Zie hier de typische Ajacied samengevat in twee zinnen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Mag hopen dat Ajax na de zomer er iets beter voor staat. Zo niet, komt het heel goed uit dat ik nog een hoop andere interesses heb.
Er zijn mensen die wat meer in hun leven hebben dan alleen voetbal. Je zou het eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hier de typische Ajacied samengevat in twee zinnen.
Ik denk niet dat je na de zomer nog veel invloed hebt op de eindklassering in de Eredivisie 2022/23.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Mag hopen dat Ajax na de zomer er iets beter voor staat. Zo niet, komt het heel goed uit dat ik nog een hoop andere interesses heb.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kijk hier, een werklozequote:Op dinsdag 25 april 2023 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze vind ik toch vervelenderquote:
Jij maakt je druk om elke wedstrijd als je een verloren seizoen speelt? Voor mij was het na PSV thuis wel duidelijk dat ik me er niet meer druk om ging maken. Als de spelers niet hun best doen waarom ik wel?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik heb dit ook wel hoor. Na het tweeluik met Napoli was ik er alweer helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om elke wedstrijd als je een verloren seizoen speelt? Voor mij was het na PSV thuis wel duidelijk dat ik me er niet meer druk om ging maken. Als de spelers niet hun best doen waarom ik wel?
Die gasten leven nog in verleden. Ga je echt niet missen. Noem eens paar echte technisch vaardige spelers in de top. Zijn op een hand te tellen. Kracht, snelheid en functionele techniek dat is wat de klok slaat. Oppleuren met je fluwelen linkerbeen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze vind ik toch vervelender
[ twitter ]
quote:Mike Verweij onthult vrijdag in de -podcast van De Telegraaf dat Ajax een bod van 23 miljoen euro op Calvin Bassey heeft afgewezen. De Ajax-watcher van de landelijke krant weet overigens niet welke club een dergelijk bedrag wilde neerleggen voor de multifunctionele verdediger. Bassey werd vorig jaar voor een transfersom van 23 miljoen euro overgenomen van Rangers, een bedrag dat via bonussen nog verder kan oplopen.
"Ik hoorde gisteren (donderdag, red.) tot mijn stomme verbazing dat er een bod is binnengekomen van 23 miljoen euro op Calvin Bassey", zo weet Verweij te melden. "Het is vanuit de Premier League. Ik weet niet welke club trouwens. Sommige mensen binnen Ajax dachten toch dat hij ooit voor veertig miljoen euro verkocht zou kunnen worden." Presentator Pim Sedee is stomverbaasd. "Nee, echt waar?! Dit is echt shocking, toch?" Het is niet duidelijk of het bod door Ajax al definitief is afgewezen.
Just a flesh wound.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:04 schreef Haringkop het volgende:
Haha Davey die z’n schrammetje laat zien aan Willem Vissers
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Deze mag trouwens ook niet ontbreken in dit topic. Na gisteren is er weer een hoop OP-waardig materiaal bijgekomen zeg maar
[ twitter ]
Davy toch
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Deze mag trouwens ook niet ontbreken in dit topic. Na gisteren is er weer een hoop OP-waardig materiaal bijgekomen zeg maar
[ twitter ]
Davy toch
Deze negrode bukt echt voor niemand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |