Deze vind ik toch vervelenderquote:Op dinsdag 25 april 2023 15:07 schreef RamboDirk het volgende:
Winston Bogarde: ‘Zolang Van der Sar daar is, hoeft Ajax niet te bellen’ 😤 | Rondo 24/04/2023
Slangenkuil in de arena.
Jij maakt je druk om elke wedstrijd als je een verloren seizoen speelt? Voor mij was het na PSV thuis wel duidelijk dat ik me er niet meer druk om ging maken. Als de spelers niet hun best doen waarom ik wel?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hier de typische Ajacied samengevat in twee zinnen.
Oh ik heb dit ook wel hoor. Na het tweeluik met Napoli was ik er alweer helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om elke wedstrijd als je een verloren seizoen speelt? Voor mij was het na PSV thuis wel duidelijk dat ik me er niet meer druk om ging maken. Als de spelers niet hun best doen waarom ik wel?
Die gasten leven nog in verleden. Ga je echt niet missen. Noem eens paar echte technisch vaardige spelers in de top. Zijn op een hand te tellen. Kracht, snelheid en functionele techniek dat is wat de klok slaat. Oppleuren met je fluwelen linkerbeen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze vind ik toch vervelender
[ twitter ]
quote:Mike Verweij onthult vrijdag in de -podcast van De Telegraaf dat Ajax een bod van 23 miljoen euro op Calvin Bassey heeft afgewezen. De Ajax-watcher van de landelijke krant weet overigens niet welke club een dergelijk bedrag wilde neerleggen voor de multifunctionele verdediger. Bassey werd vorig jaar voor een transfersom van 23 miljoen euro overgenomen van Rangers, een bedrag dat via bonussen nog verder kan oplopen.
"Ik hoorde gisteren (donderdag, red.) tot mijn stomme verbazing dat er een bod is binnengekomen van 23 miljoen euro op Calvin Bassey", zo weet Verweij te melden. "Het is vanuit de Premier League. Ik weet niet welke club trouwens. Sommige mensen binnen Ajax dachten toch dat hij ooit voor veertig miljoen euro verkocht zou kunnen worden." Presentator Pim Sedee is stomverbaasd. "Nee, echt waar?! Dit is echt shocking, toch?" Het is niet duidelijk of het bod door Ajax al definitief is afgewezen.
Just a flesh wound.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:04 schreef Haringkop het volgende:
Haha Davey die z’n schrammetje laat zien aan Willem Vissers
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Deze mag trouwens ook niet ontbreken in dit topic. Na gisteren is er weer een hoop OP-waardig materiaal bijgekomen zeg maar
[ twitter ]
Davy toch
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Deze mag trouwens ook niet ontbreken in dit topic. Na gisteren is er weer een hoop OP-waardig materiaal bijgekomen zeg maar
[ twitter ]
Davy toch
Deze negroïde bukt echt voor niemand.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:07 schreef RamboDirk het volgende:
Winston Bogarde: ‘Zolang Van der Sar daar is, hoeft Ajax niet te bellen’ 😤 | Rondo 24/04/2023
Slangenkuil in de arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |