Dat jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
Al 10cm sneeuw eraf in de verwachtingen
Brabo hier.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:32 schreef PzKpfw het volgende:
Die schijtbrabanders krijgen alles weer
Kachelmann is voor Twente ook een stuk negatiever dan vanmorgen, ook 8 cm erafquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:39 schreef Blik het volgende:
Het plaatje dat Gerrit deelt is van zondagmiddag, hoogstwaarschijnlijk sneeuwt het dan nog in met name midden en hopelijk noorden van het land
Nou wat een feest. Dat die troep maar naar het noorden verschuift. Ellende.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:32 schreef PzKpfw het volgende:
Die schijtbrabanders krijgen alles weer
* ondeugend meldtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou wat een feest. Dat die troep maar naar het noorden verschuift. Ellende.
Ik ga buiten naar het noorden blazen.
Hoeft ook niet, jullie hebben al een volle bak Ijssel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik hoor het alweer, het wordt helemaal niks hier in Deventer![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef Bocaj het volgende:
Winter in Holland is cold and I just keep growing older.... lalalala
Mensen die global warming nog serieus nemen!
Man man man, het weer verandert altijd.... en zie hier wat er gaat gebeuren!![]()
![]()
Het is stil aan de overkant, het is stil aan de overkant! How dare you!
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef Bocaj het volgende:
Mensen die global warming nog serieus nemen!
Lekker hoor! Hadden we in de jaren zeventig ook hoor!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:46 schreef DonDruiper het volgende:
Afgelopen 3 zomers alweer vergeten??
Valt reuze mee hoor, gisteren was er nog ruim 3 meter dijk over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, jullie hebben al een volle bak Ijssel.
De zomer van 76quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lekker hoor! Hadden we in de jaren zeventig ook hoor!
Is ook niet gek, de neerslag komt vanuit het zuidenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag 6:00
bron: Harmonie
Ga even verder discussiëren in een topic over klimaatverandering. Zoals je misschien weet is dit het weertopic, niet het klimaattopic, twee verschillende dingen.quote:
Doe mij ICON maarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste modellen een beetje, intressant wat de modellen in de komende uren gaan. Er ook fijnere korte termijns modellen die we kunnen gaan bekijken.
Ik ga het risico niet lopenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een extreme gekte bij de supermarkt. Iedereen bang dat we vanavond voor een week ingesneeuwd zitten?
Dan hoop ik lekker te slapen in een warm bedquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Verwachte gevoelstemperatuur voor zondag ochtend om 08:00 uur.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt lachen als ik de hond (dwergteckel) mag uitlaten die met een beetje mazzel niets eens boven de sneeuw uitkomtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Thuis of elders. Maar ik mag 4:30 pas naar huis van de overheid, dus denk elders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan hoop ik lekker te slapen in een warm bed
Ik heb het niet over hier in dit topicquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nou nou ik heb 2 posts erover getypt .....
Ik denk dat de kachel 's nachts ook maar een beetje aan moet blijven...quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Elfstedentocht
JAAAAAAAAAAAAAA
Graag gedaan.
FOK Influencer hier. @:lenny_leonard
Mooi. Mijn elektrische deken is zojuist bezorgdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Genot. Lekker bezig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Elfstedentocht
JAAAAAAAAAAAAAA
Graag gedaan.
FOK Influencer hier. @:lenny_leonard
Jup.. aan het eind van de rit weer doodgegooid met een blije mus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef byah het volgende:
een oud-hollandsche anticlimax voel ik aankomen
erger nog. WEL kou en gladdigheid en ongelukken, geen sneeuwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef byah het volgende:
SCHAATSENquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
erger nog. WEL kou en gladdigheid en ongelukken, geen sneeuw
Serious breakingquote:
Nice, ziet er beter uit voor het noorden (als sneeuwliefhebber)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste modellen een beetje, intressant wat de modellen in de komende uren gaan. Er zijn ook fijnere korte termijns modellen die we kunnen gaan bekijken.
Hier een boerenfoxje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Wordt lachen als ik de hond (dwergteckel) mag uitlaten die met een beetje mazzel niets eens boven de sneeuw uitkomt![]()
Meer dan genoegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:13 schreef Slobeend het volgende:
Volgens EC niet meer dan 15cm inmiddels.
[ afbeelding ]
Dit is de slechtste kaart. Dan zit iik ineens in het ergste sneeuwgebeid. Dat is niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdagavond.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan het allemaal vanzelf wel zien zondag en maandag
Dit, mensen die zich suf kijken op voorspellingen zullen altijd teleurgesteld worden. 30 centimeter is ook heel veel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan het allemaal vanzelf wel zien zondag en maandag
Mij hoor je er niet over klagen. Ik werk al vier maanden thuis en heb hier een kleine van 7. Laat maar komen die sneeuwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* ondeugend meldt
Doe mij maar een bak! Wat @:Djeez ook gaat mopperen.
Dit effect krijg je dan:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Wordt lachen als ik de hond (dwergteckel) mag uitlaten die met een beetje mazzel niets eens boven de sneeuw uitkomt![]()
Die heb ik allemaal alquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:02 schreef TLC het volgende:
Van mij mag het lente worden met allemaal![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
Niet teveel van aantrekkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Je geld?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hou gewoon 30cm sneeuw aan voor mijn regio, anders wil ik m'n geld terug.
Ik bind de ijzers eronderquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:24 schreef Haags het volgende:
Maandagochtend wordt het levensgevaarlijk op de weg na de avondklok. Nu al medelijden met de mensen die dan de weg op moeten.
Twente blijft stabiel. Sneeuwschep staat klaar en net vogelpindakaas en vetbollen in de tuin geplaatst voor de vogels en eekhoorntjesquote:
Kom maar kom maar kom maarquote:
Dat hoop ik sowieso. Mag van mij wel een week zo zijn, maar laat de lente daarna maar gewoon beginnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Stiekem hoop ik wel een beetje op het omgewaaidetuinstoeleffect. Of dat het wel heel erg is, omdat ik anderen ook wat gun, maar dat het dan daarna volle bak omhoog gaat en er een vroege lente komt.
Ik net op randje 30quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kom maar kom maar kom maar
Zit in de 30 tot 40 regio.
Ik wil meer sneeuwquote:
Strooizout kun je toch alleen bij de bouwmarkt halen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik net op randje 30Maar de sneeuwschuiver en 5 kilo strooizout bij de hand
Ik ben er klaar voor.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Stiekem hoop ik wel een beetje op het omgewaaidetuinstoeleffect.
nee hoor de supermarkt heeft ook van die kilozakken die vrijwel niks kosten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Strooizout kun je toch alleen bij de bouwmarkt halen?
Dat is iets van dit topic. Uit stormtopics, dan werd er bijna een orkaan voorspeld en dan was er alleen bij iemand een tuinstoel omgewaaid. Zal vast nog wel een jpgtje ergens zijn te vinden bij iemand?quote:
Dat soot dingen zijn me wel bekendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Is iets van dit forum, net als hont en soberso.
Hadden ze deze week ook bij Lidl!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Strooizout kun je toch alleen bij de bouwmarkt halen?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef byah het volgende:
Henkie is minstens 30cmquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:42 schreef TwinBro het volgende:
Ik woon net als @:Djeez in Assen.
Beneden de 10 cm zou wel teleurstellend zijn.
We hopen op een bult meer witte snei!!
Hier in Deventer morgenavond om 20:00.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:41 schreef YourCaptor het volgende:
Wanneer zou het moeten gaan beginnen?
Laagjes zijn altijd onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken
Zo'n grens zo 100km opschuiven nog,
Zelfs op de dag zelf zie je wel eens dat het anders uitpakt dan voorspeld.
Ik hou gewoon 30cm sneeuw aan voor mijn regio, anders wil ik m'n geld terug.
STRAATSEN!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:01 schreef Starhopper het volgende:
Brabant gaat schaatsen op straat![]()
[ afbeelding ]
Ik zag wat daar stondquote:
Was voor het big brother COS streamquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was voor het big brother COS stream
Met 2 topics tergelijk FOK!ken wordt lastig
Hee jochie, blijf toch es op de stoepquote:
Als de NS met een bericht komt over minder treinen weet je dat het tegen gaat vallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:07 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Minder treinenEckte bazen varen gewoon verder.
Zaterdag overdag al, terwijl er dan nog niks aan de hand is. Luie flikkers daar bij de NS.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.ns.nl/reisinf(...)wege-winterweer.html
Minder treinen inderdaad. Of iemand er wat van zal merken....?
En qua kou?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik ben er klaar voor. Voor het eerst echt blij dat ik thuis kan werken! Kom maar op met die 30 centimeter in Twentequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:14 schreef Perrin het volgende:
Laat het weekend maar beginnen. Unleash de Beerrrr
Aan de run hierboven te zien is daar nog maar 10cm van over, nog voor het gevallen is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Nou ik ben er klaar voor. Voor het eerst echt blij dat ik thuis kan werken! Kom maar op met die 30 centimeter in Twente
Nogal dynamische/onstabiele situatie blijkbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:28 schreef Rabieluh het volgende:
Wauw, bijzonder om zo te zien hoe iedere uitdraai van een model de boel helemaal anders laat uitkomen.
Dat lijkt een Jack Russell of een boerenfoxje te zijn.quote:
Anticlimax weer hoor..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef byah het volgende:
Die kleine vlek paars in ZH in de laatste EC run is waar ik woon
[ afbeelding ]
Sneeuwval wordt ook langzaamaan afgebouwd ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:36 schreef warhamstr het volgende:
Die nieuwe kaartjes vallen beetje tegen?
Als het ijs maar goed is...heerlijk schaatsen einde weekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:36 schreef warhamstr het volgende:
Die nieuwe kaartjes vallen beetje tegen?
Met windkracht weetikhet, 6-7? is dat dus gevoelstemperatuur -35ºCquote:
Dit is voor volgende week vrijdagochtend. Dan is er niet zoveel wind.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met windkracht weetikhet, 6-7? is dat dus gevoelstemperatuur -35ºC
Ze moeten goed hun best gaan doen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
Noorden moet oppassen dat ze niet naast de pot pissen.
Oh okee. Nou, het zal mij benieuwen. Maar we gaan hier op allerlei manieren last van krijgen, zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dit is voor volgende week vrijdagochtend. Dan is er niet zoveel wind.
Heyquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
is er al enig zicht op wanneer morgen de eerste regen/ijzel zich gaat laten zien. Ja, prognose etc etc, ik pin jullie er niet op vast
Mijn twee en een halve week vakantie is net begonnen...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef heywoodu het volgende:
In elk geval zondagochtend op tijd uit bed en even naar buiten voor het hele dorp buiten loopt
Helaas niet te ver weg, want bereikbaarheidsdienst
Code oranje maarquote:
Ook goed toch? Sneeuw is sneeuwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aan de run hierboven te zien is daar nog maar 10cm van over, nog voor het gevallen is.
Zag het ja. Ben ook nog benieuwd naar Braboland en regio Nijmegen. Morgen maar eens checkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey![]()
Morgenavond hier in de buurt zag ik. Vanaf 20:00 en gelijk sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |